Cyberpunk 2077

Redditissä oli vuoto, että pelin ohjelmoijat olivat kertoneet, että tekeminen valmiiksi kestäisi 4 - 5 kuukautta ja yllättyivät, ettei go-liveä siirretty. Pystyn kyllä allekirjoittamaan tämän. Peli toimii varsin bugittomasti itselläni, mutta jos tätä Witcher 3seen vertaa (ja se kai on varsin reilu vertaus) niin kyllä tästä sellainen kiire ja viimeistelemättömyys painaa vaan läpi.

Tarkoitatko tällä, että pelin tekeminen nykykunnosta valmiiksi olisi kestänyt vielä 4-5 kuukautta?
 
Pelin bugisuus on ihan oikeasti Fallout 76:n tasolla. Pahinta on tarinaan liittyvien juttujen rikkoutuminen. Nytkin peli aloitti automaattisesti kaksi keskustelua yhtä aikaa, toisen puhelimessa ja toisen kadulla olevan NPC:n kanssa. Jos puhuu puhelimeen, pelimaailmaan ei voi vaikuttaa mitenkään, joten en päässyt valitsemaan dialogeja ollenkaan kadulla olevan NPC:n kanssa. Ja tottakai valinnat oli aikarajoitettuja...

Ero Fallout 76:een on lähinnä, että tässä bugivuoren alla näkyy sentään olevan hyvä peli. Ja kaatumisilta olen toistaiseksi säästynyt.
 
Tuli steamin kuvissa vastaan ja liittyen skyrimin pelin alkuun:
14919021.jpg

Onko tosiaan muuten niin ettei saa tuota mission trackeria pois käytöstä vaiko enkö vain osaa?
Valikostahan sen varmaan saiis HUD muokkamalla mutta haluaisin että väliaikaisesti ottaisin pois käytöstä ja latitaisin taas manualisesti tehtävän aktiiviseksi.

Tämä häiritsee silloin kun haluat vain seikkailla kaupungilla ja laittanut itsellensä jonkun väliaikaisen point trackerin päälle.
 
Tässä vaan sivutehtävää tekemässä, melee on paljon parempi kuin aseet.
Tässä sivutehtävästä saatu "ase" joka on vieläkin noin 30% enemmän dps kuin mikään mun katana/knife lol

Jotain tälle taistelulle pitää tehdä, gunfight on jotenkin rikki tässä, no dildolla mennään vaikka loppuun asti
 

Liitteet

  • photomode_13122020_183428.png
    photomode_13122020_183428.png
    6,1 MB · Luettu: 486
Kyllähän tämän pelin pariin on aina palannut takaisin, vaikka niitä bugeja ja suorituskykyongelmia onkin vielä. Saan helposti aikaa vierähtämään ihan vaan katselemalla upeita maisemia vaikka kaupunki ja koko karttakin on aika tylsä tekemisen osalta. Tarina ja jotkut sivutehtävät ovat olleen ihan hyviä. Toisinaan tämä peli vähän tuntuu todella raskaasti modatulta Fallout-modilta ihan UI:ta ja pelimekaniikkaa myöden.

AI:sta onkin puhuttu täälläkin jonkin verran, mutta onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen että tekoälykuskit tööttäilevät jopa punaisille valoille? Samaa tehdään myös muille valoissa odotteleville autoille. Ilmeisesti heti kun AI:n oma kiskoilla eteneminen pysähtyy syystä tai toisesta täysin niin alkaa tööttäily.
 
Aika jännä, pelasin 9h ilman ongelmia, sitten alkoi kaatuilla 10s-5min pelin käynnistyksestä. Otin muissa peleissä vakaat muistien kellotukset pois, vakio xmp profiili päälle ja taas toimii.
 
14 tuntia tullut pelattua ja kyllä se vaan maistuu. Tullut tehtyä aika hitosti kaikkia sivutehtäviä vaan tässä, löysin vielä erittäin kovan pyssyn jolla kätevästi kuolee vihut. Oma pelityyli ollut sellainen hiippaileva rambo eli ensin vähän hiivitään ja sitten kaikki syö lyijyä. :geek:

Kyllähän tuo puhelin touhu välillä ärsyttää, mutta näin kun eletään tulevaisuudessa niin ei kirjekyyhkytkään oikein toimi. Toki jännästi ilmeisesti kaikki kyttää silmäkovana jotain karttaa missä V liikkuu kun sopivasti aina puhelin soi. :hmm: Pidän siitä kun saa loottia kaikenlaista ja värkätä vaikka ammuksia, mutta tuo mistä kohdasta saa tavaroita nostettua, niin bugailee vähän turhan paljon ja tavaroita on maan alla tai pitää olla metrin verran sivummassa että osuu kohdalleen. Tuo toivottavasti korjataan jossain vaiheessa.
 
edit. Myöhästyin. df:n video olikon jo linkattu. Tikusta asiaa. Hyvinhän tuon saa pyörimään säteenseuranta päälläkin, kun karsii sopivasti. Ei ole pakko mennä kaikki tai ei mitään linjalla.
 
Seuraakohan tuosta tarinan kulussa/lopussa mitään karmaa, kun kerää yehtävän lopussa helpot headshot-pisteet ampumalla haavoittuneena tuskissaan kieriviä vihollisia pistoolilla päähän?
 
spoilerissa asetukset jos ei jaksa katsoa 25min videota
1.PNG
2.PNG
Kiitos, lisäsin aloituspostaukseen ja laitoin linkin aloitteljia oppaseen ja DF konsoli suorituskyky testeihin.
Jos tulee jotain muuta mieleen mikä olisi hyvä löytää sieltä niin laittakaa viestiä.
 
Kyllähän tätä mielelläni pelaisin bugeista huolimatta, mutta nyt sattui sellainen eteen, että olen jumissa tehtävässä. The heist- tehtävän osa, jossa pitäisi kaahata karkuun ja tuhota seuraavat dronet. Aseet ovat repussa, mutta en saa yhtäkään valittua hahmolle. Edes kranaatteja ei pysty käyttämään. Yritä siinä sitten nyrkeillä huitoa auton ikkunasta
 
Mitä tuolla tarkoitat? En saanut tavaratilaa auki ennen auton kyytiin menemistä (keskellä tulitusta), enkä pääse sinne käsiksi kyydin aikanakaan.
 
Tässä vaan sivutehtävää tekemässä, melee on paljon parempi kuin aseet.
Tässä sivutehtävästä saatu "ase" joka on vieläkin noin 30% enemmän dps kuin mikään mun katana/knife lol

Jotain tälle taistelulle pitää tehdä, gunfight on jotenkin rikki tässä, no dildolla mennään vaikka loppuun asti

Pitää melee buildia koittaa jossain vaiheessa, mutta kyllä aseiden puolellakin ainakin pelin loppuvaiheissa alkaa saamaan aika hyviä lukemia. Itsellä pistoolipuussa paljon pojoja, pistooli missä on 5x headshot kerroin, crit damagea ja chancea nostettu vaatemodeilla yms. hieman, niin nuo pääosumat tappavat yhdellä laukauksella (3-4k damagea).
 
melee on paljon parempi kuin aseet

Enpä siitä tiiä. Moni sanoo, että mantis bladet on erittäin OP, mutta eipä ne sen parempia ole kuin normi-melee; ainoana erona on se leap joka antaa vähän turvaa. Sama juttu aseisiin verrattuna. Aseissa on vaan se homma, että iso osa niistä on turhia (samoin kun meleellä, moni melee-ase tuntuu vaan suoraan surkeelta). Snipu käyttöön (se jolla voi ampua monen seinän läpi) ja revolveri toisena ja varmasti on parempi tai vähintään samaa luokkaa kuin melee, turvallisempikin.

Tota vihujen damagea en kyllä vieläkään ymmärrä. Armor näyttäis olevan aika turhaa tai vihut skaalaa armorinkin perusteella. Tuli ostettua 200 armorin cyberware (käytännössä tuplasi armorin siinä vaiheessa peliä), mutta enpä huomaa mitään eroa survissa.
 
Kyllähän tätä mielelläni pelaisin bugeista huolimatta, mutta nyt sattui sellainen eteen, että olen jumissa tehtävässä. The heist- tehtävän osa, jossa pitäisi kaahata karkuun ja tuhota seuraavat dronet. Aseet ovat repussa, mutta en saa yhtäkään valittua hahmolle. Edes kranaatteja ei pysty käyttämään. Yritä siinä sitten nyrkeillä huitoa auton ikkunasta
Eihän näissä kai edes omia aseita käytetä, vaan ammutaan sillä pislalla / rynkyllä mikä siihen missioon liittyy ?
 
Pitää melee buildia koittaa jossain vaiheessa, mutta kyllä aseiden puolellakin ainakin pelin loppuvaiheissa alkaa saamaan aika hyviä lukemia. Itsellä pistoolipuussa paljon pojoja, pistooli missä on 5x headshot kerroin, crit damagea ja chancea nostettu vaatemodeilla yms. hieman, niin nuo pääosumat tappavat yhdellä laukauksella (3-4k damagea).

En varmaan ole edes puolivälissä peliä vielä ja tällä hetkellä käytän eniten pistoolia jonka base dmg on aika heikko, mutta sitten sillä on kaikkiaan 85% tsänssi aiheuttaa burn joka tekee 500+ dmg/s... :D

Pistoolit on oikeesti totaalisen rikki tässä kun jaksaa vähän säätää...
 
melee turhaa, no joo mulla on normal joten ehkä taistelut helppoja.
Raidattiin yhdessä main story guestissa joku maanalainen gansterimesta, kuvan tytsy käytti jotain hirmu 50cal kivääriä.
Mites olet noin mahtava taistelussa V, no vielä mulla tää dildo hei
 

Liitteet

  • photomode_13122020_210924.png
    photomode_13122020_210924.png
    5,5 MB · Luettu: 491
Eihän näissä kai edes omia aseita käytetä, vaan ammutaan sillä pislalla / rynkyllä mikä siihen missioon liittyy ?
Kerrotko vielä että mistä nuo tulisi saada? Tähän missioon mentäessähän sulta otetaan kaikki aseet pois. Pitäisikö se löytyä suoraan käsistä, vai lisätäänkö se sun inventoryyn? Autossa ollessa en kuitenkaan pysty valitsemaan mitään asetta käyttöön, ja kun hahmo tunkee päänsä ikkunasta pihalle, niin inventoryyn ei edes enää pääse.
 
Kerrotko vielä että mistä nuo tulisi saada? Tähän missioon mentäessähän sulta otetaan kaikki aseet pois. Pitäisikö se löytyä suoraan käsistä, vai lisätäänkö se sun inventoryyn? Autossa ollessa en kuitenkaan pysty valitsemaan mitään asetta käyttöön, ja kun hahmo tunkee päänsä ikkunasta pihalle, niin inventoryyn ei edes enää pääse.
Ei kun siinä vaiheessa kun tungetaan pää ulos ikkunasta altilla tai mikä näppi onkaan bindattu se ottaa aseen automaattisesti käteen. Ei mihinkään inventoryyn pidä edes mennä.
 
Ei kun siinä vaiheessa kun tungetaan pää ulos ikkunasta altilla tai mikä näppi onkaan bindattu se ottaa aseen automaattisesti käteen. Ei mihinkään inventoryyn pidä edes mennä.
Niin no kun ongelmana on se, että ihan sama kuinka sitä alttia runnoo, niin ei aseita näy. En pysty muuta kuin lyömään
 
Tykkään kyllä kovasti. Ehkä hieman ärsyttää kun peli on melko sekava ja monessa tehtävässä reaktiot on about seuraavanlaisia:

"Mitä helvettiä nyt taas tapahtuu?"
"Keitä nää on ja miks ne ampuu mua?"
"Mitähän tässä pitäis nyt tehdä seuraavaks?"
"Onkohan tää nyt joku skriptattu mekaniikka vai joku bugi kun ei pysty tekemään X:ää tai Y:tä?"
"Kukahan tää hahmo nyt taas olikaan ja miks me puhutaan sille?"

Hyvä puoli on että kun oppii pelistä lisää niin on ihan siistiä kun aikaisemmin vaikea tilanne onkin ihan helppo. Silti saisi olla ehkä jotenkin selkeämmin lähestyttävä.
 
Mä muistaakseni sain aseet tuossa tehtävässä siten kun hiiipien kolkkasin vartijoita tehtävän alussa mutta lopussahan se meni sitten pumpumiksi ja panokset loppui siinä robotti välibossissa mutta onneksi pystyi juoksemaan hissiin karkkuun ja tehtävä eteni, robotti ruttunen jäi yksinään pyörimään sinne.
(en tiedä oliko tuo bugi kun yleensä pelit vaativat että tuollaisessa tilanteessa pitää vastustaja voittaa)
 
Kuinkas kovat vaatimukset pelillä oikeasti on? Riittääkö i7-5820k ja GTX 1070 ti pelaamiseen 60Hz 1440p näytöllä?
 
Niin no kun ongelmana on se, että ihan sama kuinka sitä alttia runnoo, niin ei aseita näy. En pysty muuta kuin lyömään
Taitaa olla yleinen bugi tuossa toi, että aseet katoaa käytöstä. Itseltä meni tuo yksi alkupään tehtävä käsipelillä, kun aseet hävisi ja luulin sen jotenkin kuuluvan asiaan. Tuo taisi korjaantua muutaman cutscenen jälkeen, että sai taas aseet käyttöön normaalisti, ilmeisesti jotenkin jäänyt johonkin cutscene tilaan. Lukemani perusteella toinen vaihtoehto taitaisi olla ladata tallennus muutamaa hetkeä aiemmasta kun vielä aseet olleet mukana.
Myös tuosta kohti itsellä huomattu kun ei tainnut olla asetta valittuna kun piti autosta ammuskella niin olikin alkuun hahmolla kädet kuin leikkisi siinä olevan haulikko käsittelyssä :D.
 
Kuinkas kovat vaatimukset pelillä oikeasti on? Riittääkö i7-5820k ja GTX 1070 ti pelaamiseen 60Hz 1440p näytöllä?
Riittähän se pelaamiseen, muttei tuolla koneella 60fps pysy kokoajan. Kannattaa valmistautua ajatuksella että asetukset saa olla aika rajulla kädellä karsittu, jos meinaa pysyä edes lähellä 60:iä. Steamista saa kyllä kätevästi hyvityksen mikäli peli ei pyörikään
 
Niin sitä taas meni 4h tän parissa.. Sanoisin että suhteellisen koukuttava on. Bugeista nähnyt auton maan sisässä ja leijuvaa tavaraa, mutta ei yhtään kaatumista. Grafiikat uskomattoman hienot ja muuttanut oikeastaan oletuksista - >

Crowd density - medium
Film Grain - Off
Chromatic aberration - Off
Lens Flare - Off
Ray traced lighting - Medium

Tällä tuntus R5 3600 ja RTX2080 jaksavan 1440p niin ettei ahista pelata. Jossain saattaa dippejä tulla, mutta avg on siinä 50 hujakoilla. Mittarin kun ottaa pois ei kyllä huomaa että noin alhainen fps.
 
Seuraavaa poppaskonstia testiin, joka saattaa helpottaa pullonkauloja: https://www.reddit.com/r/cyberpunkg...cd_projekt_red_i_think_you_shipped_the_wrong/

TLDR: Muuta PC-kohtaisia parametreja tiedostosta memory_pool_budgets.csv, joka löytyy kansiosta Cyberpunk 2077\engine\config seuraavasti:
  • PoolCPU: Use half of what your RAM is, make sure to leave 4GB for windows tho.
  • PoolGPU: For example my EVGA 1080Ti has 11 GB GDDR5X, so I am entering 11GB.
 
Dippaileeko muilla fps välillä 35 huitteille kun menee uudelle alueelle? Esim hissillä rakennuksen yläkertaan, muuten pyörii siinä 60-70

Ja kun käynnistää pelin uudestaan, fps nousee takasin normaaliksi.
 
Kyllähän tätä mielelläni pelaisin bugeista huolimatta, mutta nyt sattui sellainen eteen, että olen jumissa tehtävässä. The heist- tehtävän osa, jossa pitäisi kaahata karkuun ja tuhota seuraavat dronet. Aseet ovat repussa, mutta en saa yhtäkään valittua hahmolle. Edes kranaatteja ei pysty käyttämään. Yritä siinä sitten nyrkeillä huitoa auton ikkunasta

Minulla bugitti myös tuo tehtävä, auttoi kun latasi uudelleen tallennuksesta.
 
Seuraavaa poppaskonstia testiin, joka saattaa helpottaa pullonkauloja: https://www.reddit.com/r/cyberpunkg...cd_projekt_red_i_think_you_shipped_the_wrong/

TLDR: Muuta PC-kohtaisia parametreja tiedostosta memory_pool_budgets.csv, joka löytyy kansiosta Cyberpunk 2077\engine\config seuraavasti:
  • PoolCPU: Use half of what your RAM is, make sure to leave 4GB for windows tho.
  • PoolGPU: For example my EVGA 1080Ti has 11 GB GDDR5X, so I am entering 11GB.
Tässä on toimivaa taikuutta! Just pääsin harmittelemasta, että fps tippuu yksinumeroisiin lukemiin vilkkaimmassa keskustassa, eli siinä vanhan Arasaka-tornin kieppeillä. Kävin nyt puukottamassa sitä tiedostoa noitten ohjeitten mukaan ja vannon, että fps kolminkertaistui. Laitoin vielä säteenseurannankin päälle ja hyvin luistaa. Kiitos vinkistä!

Kannattaa muuten vaihtaa myös dialogin skippaamisnäppäin asetuksista, se on oletuksena C - eli sama kuin kumartuminen. Ei riitä kahden käden sormet niiden kertojen laskemiseen, kun yritin nousta kyykystä pystyyn keskustelua varten ja skippasinkin repliikin.
 
Tässä on toimivaa taikuutta! Just pääsin harmittelemasta, että fps tippuu yksinumeroisiin lukemiin vilkkaimmassa keskustassa, eli siinä vanhan Arasaka-tornin kieppeillä. Kävin nyt puukottamassa sitä tiedostoa noitten ohjeitten mukaan ja vannon, että fps kolminkertaistui.

Oikeesti? Vaikka mullakin ne on siellä merkattu aivan alakanttiin, niin kuitenkin peli näyttäis käyttävän kaiken minkä irti saa.
 
Oikeesti? Vaikka mullakin ne on siellä merkattu aivan alakanttiin, niin kuitenkin peli näyttäis käyttävän kaiken minkä irti saa.
tuossa pelissä on muistivuoto. pelkästään se että käytät pelin välillä kiinni, niin se boostaa fps. eli ihmiset ketkä sanoo että fps nousu ihan sikana, niin niiden olisi pitäny verrokki katsoa käyttämällä peli ensin nopeasti kiinni ja takasin ennekuin forkkaavat exeä.
 
Seuraavaa poppaskonstia testiin, joka saattaa helpottaa pullonkauloja: https://www.reddit.com/r/cyberpunkg...cd_projekt_red_i_think_you_shipped_the_wrong/

TLDR: Muuta PC-kohtaisia parametreja tiedostosta memory_pool_budgets.csv, joka löytyy kansiosta Cyberpunk 2077\engine\config seuraavasti:
  • PoolCPU: Use half of what your RAM is, make sure to leave 4GB for windows tho.
  • PoolGPU: For example my EVGA 1080Ti has 11 GB GDDR5X, so I am entering 11GB.

Ihan pikatestin perusteella näytti tulevan 10-20fps lisää 1440p, mutta pitää vielä kokeilla 4K:lla paremmalla ajalla. Näiden kikkailujen myötä on kyllä jo nyt selvää, että optimointia tullaan tekemään seuraavissa pätseissä ja paljon - tämä on varmasti jo tammikuussa ihan eri peli mitä suorituskykyyn tulee. Toivottavasti muutkin bugit saadaan liiskattua nopsaan, niin sitten voi varmaan alkaa odottelemaan pientä lisäsisältöä, QOL-päivityksiä ja DLC:tä vähän myöhemmin
 
Huvittavasti alkanu "kaatumaan" peli kun olen sen jo sulkenu. Äsken tuli crash report 2 minuuttia sen jälkeen kun olin pelin jo sammuttanu. :confused:
 
Eilen yöllä sain vihdoin Act1:n päätökseen (ehkä 16 tunnin jälkeen) ja tänään olen pelannut koko päivän... Enimmittä puheitta aivan selvä Game of the Year!

Pari pikku neuvoa:
-Vaikeustasoa ylös! Taistelu kävi nopeasti turhan helpoksi ja tylsäksi läpijuoksuksi, normaalilla pelatessa omaa hahmoa on hankala saada tapetuksi! Kannattaa kokeilla hardilla jolloin taistelut muuttuvat mielenkiintoisiksi ja niissä pitää hieman taktikoida.
-Käytä refleksibuustereita (bullet time). Painamalla tähtäysnappia ja väistämällä sivulle (tuplapainallus) aika hidastuu jne. Kereznikov-refleksibuusterin saa ainakin Vic:ltä, mutta se taisi vaatia 10 reflekseihin.
-Älä juokse waypointilta waypointille, tämä peli on mestariteos ja kannattaa nauttia rauhassa ajatuksen kanssa.
 
Kylläpäs parani kuvanlaatu kun älysin tarkistaa gamma säädöt, oli aivan liian haalealla oletuksena, nyt tulee valaistus kunnolla esiin.
Kyllä tämä peli on pelattavissa i7 3770 ja GTX 1060 6GB jos tyytyy medium/high asetuksiin ja 30fps, 60fps ei ole mitään mahdollisuutta millään asetuksilla.

Ohjaimella kun pelaa ja laittaa motion blurrin täysille niin ihan pelattava, tuntuu hyvin samanlaiselta kuin konsolien 30fps.
 
Pari pikku neuvoa:
-Vaikeustasoa ylös! Taistelu kävi nopeasti turhan helpoksi ja tylsäksi läpijuoksuksi, normaalilla pelatessa omaa hahmoa on hankala saada tapetuksi! Kannattaa kokeilla hardilla jolloin taistelut muuttuvat mielenkiintoisiksi ja niissä pitää hieman taktikoida.
-Käytä refleksibuustereita (bullet time). Painamalla tähtäysnappia ja väistämällä sivulle (tuplapainallus) aika hidastuu jne. Kereznikov-refleksibuusterin saa ainakin Vic:ltä, mutta se taisi vaatia 10 reflekseihin.
-Älä juokse waypointilta waypointille, tämä peli on mestariteos ja kannattaa nauttia rauhassa ajatuksen kanssa.

Komppaan, ja kannattaa kiipeillä talojen katolle, löysin hyvät legendaariset pöksyt kerrostalon katolta, mihin joutu vähän parkouritaitoja käyttään :D
 
3700X + GTX 1080 ruudunpäivitys on välillä 50-70 yleensä high-asetuksilla. Olen itse tykännyt tässä pitää film grainit, blurrit, occlusionit, flaret yms. päällä, toisin kuin yleensä. Pelissä vallitsee loistava tunnelma, joskin toivoisin että aurinkoiset päivät olisivat vähän harvinaisempia.

Tänään peli alkoi vähän kaatuilemaan, ja kun tutkin asiaa netistä niin ilmeisesti tuore ongelma. Toivottavasti lääkettä tiedossa ensi viikolla.
 
Tässä nyt varmaan pelin main story lähenee jo ainakin puoliväliä, tosin ei mitään hajua missä kohdin olen.

Aika monesti kyllä mennään kuten yllä mainittiin, että mitä tässä tapahtuu, miksi pitää tappaa, ketä noi on. No hyvä vinkki jos et ole stealthissa, tapa kaikki, loottaa kaikki, sell ja profit.
Melee ase kyllä kannattaa pitää yhdessä weapon slotissa, siihen stunnia yms ja regeniä, olet käytännössä kuolematon, poislukien esim sivutehtävät, joissa voi tulla paljon sua isompilevelinen vastaan.

Mutta story ja peli mun mielestä paranee edetessään, johnnyn kanssa on mielenkiintoisia keskusteluja.
Väliin tulee keskusteluja, jotka tulee oikeastaan vahingossa skipattua ja en nyt jaksa ottaa edellistä savea, ja joskus pitää vastata tietyn timelimitin sisällä, muuten peli ottaa oletusreplyn.

Joskus peli hukkaa tavaran jonkun laatikon tms taakse ja sitä ei voi poimia. Ja nyt alkaa jo tuleen tilanteita, joissa kivääriä tarvii, ei pelkkä melee aina riitä. Tosin edelleen AI ja combat on aika kehnoa, juokset lähelle ja käytät pari laatikkoa suojana ja kättä pitempää päähän.
crafting on yhä kokeilematta, joskin taidan jättää seuraavaan pelikertaan, ellei nyt ihan lopussa innostu.
body ja technical kannattaa nostaa ylös, varsinkin technical, koska eteen tulee keskusteluja, joissa iso techical stat saa eri keskusteluvaihtoehtoja ja siten myös parempia rewardeja.

myöskään implantteja yms en ole sen kummemmin laitellut, isompi inventory ja hp implantteja vasta, pitänee noitakin varmaan sitten kokeilla kun pelaa toista läpäisykertaa.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 311
Viestejä
4 490 714
Jäsenet
74 194
Uusin jäsen
Juhisti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom