Cyberpunk 2077

Eipä noi Winukan päivityksetkään ole vakauden tae ja joskus tulee ongelmia siinä tai tuossa pelissä.
Viime viikolla tuli ainakin 11:lle pari isompaa päivitystä, ainakin siihen .network 4.6 jotain-sinnepäin nimeltään juttuihin.
 
Kestääkö tämä uudelleen peluuta, onko kukaan pelaillut? Tuli uutta rautaa hankittua niin ei tarvitsisi minimigrafiikoilla pelailla enää ja joku RT peli olisi hakusessa.
 
Kestääkö tämä uudelleen peluuta, onko kukaan pelaillut? Tuli uutta rautaa hankittua niin ei tarvitsisi minimigrafiikoilla pelailla enää ja joku RT peli olisi hakusessa.
Jos et puolta tuhatta tuntia ekalla kerralla hakannu, niin helposti pelaa toisen kerran, hahmonrakennusvariaatioita itessään on jo niin paljon joka muuttaa samalla pelityyliä hienosti. Easter eggejä on paljon ja muuta maailman tutkimista, eli ei kannata putkijuosta alusta loppuun. Pienenä huomiona, että peliin julkaistaan 'tänä vuonna' sen ainut laajennus Phantom Liberty, joka sijoittuu timelinessa alkuperäisen juonikaaren sisälle. Eli jos haluat pelata lisää Cyberpunkia, mutta löydät jonkun muun koukuttavan pelin laitteiston tehojen valjastamiseen, niin itse odottelisin tuota laajennusta :)
 
Itse odottelen myös Phantom Libertyä, jotta pääsen aloittamaan uuden läpipeluun. Sitä odotellessa käyn vain välillä fiilistelemässä maailmaa ja grafiikoita. Oma hahmo oli aiemmin lähinnä sekasikiö, jota kehitin aina siihen suuntaan kuin mieli teki. Ensi kerralla voisi kokeilla jotain tiettyä teemaa. Lisäksi rauta on itselläkin nyt parempaa. Alkujaan pelasin pelin läpi 1080p-näytöllä ja RX 5700:lla ja nyt löytyy 1440p-näyttö ja RTX 3070 Ti. DLSS 2 on kehittynyt tässä aika paljon ja pääsee sen myötä pelaamaan ihan kunnon säteenseurannallakin :D
 
Noniin, 36 pelitunnin jälkeen peli ei enää suostu käynnistymään Steamissa. Peli kyllä hyppää red launcheriin mutta sen jälkeen saan vain alla olevan errorin:
1676835806405.png

Tässähän kävi silleen jännästi, että oikeastaan tekemällä mitään erikoista sain eilen pelittämään Cyberpunkin kunnolla. Jos joku muu kamppailee saman ongelman kanssa, niin toivottavasti tämä auttaa. Tässä lyhyt, ranskalaisin viivoin kuvailtu draamankaari. Käyttöjärjestelmänä Win10 ja sigun mukainen kokoonpano.

- Viime sunnuntaina (19.2) lainauksen mukainen herja ilmaantui Cyberpunkkia käynnistäessä steamilla / red launcherilla.
- Steamissa verifioin tiedostot, edelleen sama vika.
- Steamissa asetuksista "enable Steam Overlay while in-game" pois päältä -> Ei edelleenkään eloa peliin.
- Varsinaisesta pelihakemistosta Cyberpunkin exe tiedosto hakuun ja sieltä päälle ruksi "suorita ohjelma järjestelmävalvojana".
- Nyt peli lähtee käyntiin ilman steamia ja red launcheria.
- Jos yrität käynnistää peliä steamin ja red launcherin kanssa -> red launcher herjaa, että verifioi steamissa tiedostot -> vaikka kuinka verifioit, niin sama vika. Mutta peli lähtee käyntiin.
- Varsinaisesta pelihakemistosta REDprelauncherille ruksi suorittaa ohjelma järjestelmävalvojana.
-> Nyt peli lähtee käyntiin steamin ja red launcherin kanssa. Steamin pelikelloon ei tosin kerry pelattuja tunteja.
- Jos otat järjestelmävalvojan ruksit pois päältä -> Lainauksessa olevan kuvan mukainen herja ilmestyy näytölle.
- Steamissa "enable Steam Overlay while in-game" ruksi päälle ja suorita järjestelmävalvojana ruksit pois käynnistystiedostoista.
--> No nyt toimii niinkuin ennenkin.
 
Näköjään tää uusin 1.61 patsi rikkoi modit, no ei mulla siellä paljoa ollut, mutta red engine tweaks ja muutama muu. ja myös unlimited levelling tms modi, mutta mulla jäi ukkeli johonkin lvl 45, tekis mieli vaan kokeilla kaikki noi atrributet ja niihin liittyvät perkit, ilman että tarvii aloittaa uuden pelin jos haluaa melee/sniper/hacker tai mitä nyt haluaakaan. Hieman kyseenalaista kuiitenkin kun isommilla levelelillä peli muuttuu helpoksi.
Peli kyllä toimii hyvin, toinen peluukerta aloitin kun tuli toi 1.6 patsi, mutta jäi tohon paikkaan, josta alkaa vika tehtävä(point of no return) ja aikomus oli pelata kaikki sivutehtävät läpi, mutta ei jaksanu ja alkoi tuntumaan enemmän työltä kuin huvilta.
Lähinnä fiilistelin ja mietin kannattaisko toi 3080 päivittää 4080, kun tekis mieli pelata 4k resolla. Tää on käytännössä ainoa peli mulla jota on pakko pelata 1440p
 
Aloitin nyt toisen pelikerran julkaisun jälkeen, kun vihdoinkin rauta kykenee pyörittämään peliä sulavasti. Kaunis ja tunnelmallinen tämä kyllä on. Bugeja tuntuu olevan edelleen suunnilleen saman verran kuin alussa: välillä V:tä ei huvita sprintata ja tallennus pitää ladata uudelleen, silloin tällöin ase alkaa laulamaan itsestään ja kerran moottoripyöräni on jäänyt kellumaan ilmaan. Kerran vastaan tuli rikollisjoukko, joka ei ottanut mitään damagea - eikä ollut edes pääkalloja hahmojen yllä. Kolmatta kertaa en viitsi enää pelata läpi, enkä tiedä viitsinkö tätäkään läpipeluukertaa viedä loppuun saakka; tuleva lisäri pitää kuitenkin tsekata.
 
Aloitin nyt toisen pelikerran julkaisun jälkeen, kun vihdoinkin rauta kykenee pyörittämään peliä sulavasti. Kaunis ja tunnelmallinen tämä kyllä on. Bugeja tuntuu olevan edelleen suunnilleen saman verran kuin alussa: välillä V:tä ei huvita sprintata ja tallennus pitää ladata uudelleen, silloin tällöin ase alkaa laulamaan itsestään ja kerran moottoripyöräni on jäänyt kellumaan ilmaan. Kerran vastaan tuli rikollisjoukko, joka ei ottanut mitään damagea - eikä ollut edes pääkalloja hahmojen yllä. Kolmatta kertaa en viitsi enää pelata läpi, enkä tiedä viitsinkö tätäkään läpipeluukertaa viedä loppuun saakka; tuleva lisäri pitää kuitenkin tsekata.
Ja pelin versio on varmasti 1.61?
 
Tämä on kyllä hauskaa, itse kun en ole mitään suurempaa bugia kohdannut vaikka ensimmäinen läpipeluu oli 1-2kk julkaisun jälkeen.
Ainoa mikä tulee mieleen on se vending machine quest, josta tuo (ehkä Brendan) vending machine oli kadonnut

Edit:
Pelitunteja takana ~250
 
Viimeksi muokattu:
Mitä taikoja tässä pitää tehdä, että saa modit toimimaan? Latasin Vortexilla HD Reworked ja Cyberarms -modit, mutta kumpikaan ei toimi. Klikkasin Vortexista deploy ja Red Launcheristakin on modit sallittuna. Steam-versio kyseessä.
 
Kokeilitko ihan normaalia manuaalista asennusta purkaen nuo mods-alihakemistoon? Mitä ite olen Nexuksen kautta modeja kattonu niin kaikki menee tuota kautta. Toki voi vaatia kaveriksi script extenderin, ja pari muuta kalikkaa. Saatko linkit noihin modeihin niin vilkuillaan?
 
Hetki aikaa kun pelasin cp, mutta muistakseni piti manuaalisti purkaa sinne steam kansioon, jossain nexus forumilla tms oli, että defaulttina, eli vissiin toi mod manager pistää väärään kansioon. Lue tarkkaan ne ohjeet, non-native englannin puhujat välillä kirjoittaa ohjet sekavasti.
Ja kato requirementsit, ettei puutu joku redscript tai engine tweaks. muistaakseni mullakin tais olla tuo cyberarms.
 
Kokeilitko ihan normaalia manuaalista asennusta purkaen nuo mods-alihakemistoon? Mitä ite olen Nexuksen kautta modeja kattonu niin kaikki menee tuota kautta. Toki voi vaatia kaveriksi script extenderin, ja pari muuta kalikkaa. Saatko linkit noihin modeihin niin vilkuillaan?
Kiitos! Tuota HD Reworkedia kokeilin ensin manuaalisesti.

Nämä laitoin:

 
Kiitos! Tuota HD Reworkedia kokeilin ensin manuaalisesti.

Nämä laitoin:

Tuolla NexusModsissa on modien kuvauksissa seuraavat ohjeet:
HD Reworked " Download one main file, unpack it and move the content into the main game folder keeping the folders structure (mod file path should look like this: "Cyberpunk 2077\archive\pc\mod\HD Reworked Project.archive"). Then play the game and enjoy! "

Tuon perusteella menee täysin manuaalisena. Onhan kansiorakenne varmasti oikein? Joskus ZIP-tiedostoja purkaessa sinne tulee yksi ylimääränen kansio (sama kuin tiedostonimi) jos ei ole tarkkana, tuo sotkee herkästi modin toimivuuden.

Arasaka Cyberarms vaatii modin descriptionin perusteella toimiakseen Cyberarms Patchin, Cyberarms Patch
Versiohistoriassa on myös maininta v4.0 kohdalla, että vaatii RedMod DLCn toimiakseen, oletuksena koskee myös uudempia versioita koska ei ole mainintaa poistumisesta. Muuten suosittelevat kyllä tosiaan Vortexia asentamiseen, eli pitäis ruveta toimimaan kun otat nuo kaksi muuta käyttöön :)
 
Tuolla NexusModsissa on modien kuvauksissa seuraavat ohjeet:
HD Reworked " Download one main file, unpack it and move the content into the main game folder keeping the folders structure (mod file path should look like this: "Cyberpunk 2077\archive\pc\mod\HD Reworked Project.archive"). Then play the game and enjoy! "

Tuon perusteella menee täysin manuaalisena. Onhan kansiorakenne varmasti oikein? Joskus ZIP-tiedostoja purkaessa sinne tulee yksi ylimääränen kansio (sama kuin tiedostonimi) jos ei ole tarkkana, tuo sotkee herkästi modin toimivuuden.

Arasaka Cyberarms vaatii modin descriptionin perusteella toimiakseen Cyberarms Patchin, Cyberarms Patch
Versiohistoriassa on myös maininta v4.0 kohdalla, että vaatii RedMod DLCn toimiakseen, oletuksena koskee myös uudempia versioita koska ei ole mainintaa poistumisesta. Muuten suosittelevat kyllä tosiaan Vortexia asentamiseen, eli pitäis ruveta toimimaan kun otat nuo kaksi muuta käyttöön :)
Nyt toimii, kiitos paljon avusta! :giggle:
 
Tullut DLSS3 filu päivitys nVidialta jonka laitoin CP:lle. Aiemmin oli pelissäni alkuperäinen 3.1.0.5 ja nyt pari päivää sitten julkaistu 3.1.11 eli monta kertaa nVidia päivittänyt jo tuotakin verrattuna CP2077 DLSS3 filuun joka viime updatessa tullut.

Avg. FPS benchmarkissa ~134fps > ~137fps, useamman kerran ajettu ja välillä kone bootattu (4K RT-Ultra, DLSS3/FG Perf.).

NVIDIA DLSS DLL 3.1.11 Download
 
Tullut DLSS3 filu päivitys nVidialta jonka laitoin CP:lle. Aiemmin oli pelissäni alkuperäinen 3.1.0.5 ja nyt pari päivää sitten julkaistu 3.1.11 eli monta kertaa nVidia päivittänyt jo tuotakin verrattuna CP2077 DLSS3 filuun joka viime updatessa tullut.

Avg. FPS benchmarkissa ~134fps > ~137fps, useamman kerran ajettu ja välillä kone bootattu (4K RT-Ultra, DLSS3/FG Perf.).

NVIDIA DLSS DLL 3.1.11 Download
Eikö tämä tule uusimpien näyttisajureiden mukana?
 
Eikö tämä tule uusimpien näyttisajureiden mukana?
DLSS tiedosto jota kukin peli-engine käyttää on pelin asennuskansiossa ja se pelin DLSS tiedosto ei päivity muuten kuin peli-päivityksenä tai jos sen itse manuaalisesti päivittää kehittyneempään versioon.
Ihan sama DLSS2 kanssa, pelin moottori käyttää sitä versiota joka on peliin asennettu. CP2077 pelin oma DLSS2 versio on 2.3.4 ja uusin nVidian julkaisema versio on jo 2.5.1. ja jonka saa käyttöön pelissä kun sen itse manuaalisesti päivittää.

Aivan sama kaikkien pelien kanssa jotka käyttävät DLSS teknologiaa.
 

"

Kehittäjä CD Projekt lupaa lisätietoja Cyberpunk 2077:n tulevaisuudesta kesällä.

Studio on kertonut esittelevänsä Cyberpunk 2077:n tulevaa Phantom Liberty -laajennusta kesäkuussa. Studio ei kuitenkaan ole vielä tarkentanut milloin tai missä muodossa lisätietoja aiotaan tarjota.

Yksi todennäköisistä esittelytilaisuuksista on kesäkuussa järjestettävä Summer Game Fest -tapahtuma. Geoff Keighleyn luotsaaman Summer Game Fest 2023:n merkitys kasvoi äskettäin seuraavalle viikolle kaavaillun E3-tapahtuman peruutuksen myötä. Summer Game Fest järjestetään 8. kesäkuuta. CD Projekt on järjestänyt lisäksi aikaisemmin omia Night City Wire -esittelytilaisuuksiaan, jollaista ei toistaiseksi ole vahvistettu kesäkuulle.

Viime syksynä paljastetusta Phantom Libertystä on aikaisemmin paljastettu melko niukasti tietoja. Idris Elban tähdittämän laajennuksen on vahvistettu ilmestyvän pc:lle, Xbox Series X/S:lle ja PS5:lle. Laajennuksen tarinan ytimessä on vakoojatrilleri, josta saatiin pieni maistiainen viime vuoden loppupuolella julkaistulla kiusoittelutrailerilla.

Lähde: CD Projekt

"
 
Tullut DLSS3 filu päivitys nVidialta jonka laitoin CP:lle. Aiemmin oli pelissäni alkuperäinen 3.1.0.5 ja nyt pari päivää sitten julkaistu 3.1.11 eli monta kertaa nVidia päivittänyt jo tuotakin verrattuna CP2077 DLSS3 filuun joka viime updatessa tullut.

DLSS tiedosto jota kukin peli-engine käyttää on pelin asennuskansiossa ja se pelin DLSS tiedosto ei päivity muuten kuin peli-päivityksenä tai jos sen itse manuaalisesti päivittää kehittyneempään versioon.
Ihan sama DLSS2 kanssa, pelin moottori käyttää sitä versiota joka on peliin asennettu. CP2077 pelin oma DLSS2 versio on 2.3.4 ja uusin nVidian julkaisema versio on jo 2.5.1. ja jonka saa käyttöön pelissä kun sen itse manuaalisesti päivittää.

Ettehän ole vaan, hyvä henkilö, astunut nvidian virittämään miinaan, mitä tulee eri DLSS-teknologioiden sisäiseen versionumerointiin? Kyseessä on siis kaksi eri ajuria, joista kummankin versionumerointi elää omaa elämäänsä riippumatta teknologiasukupolvesta (DLSS versio 2 voi siis olla sisäiseltä versioltaan >2)

DLSS2:n (nvngx_dlss.dll) uusin versio on 3.1.11 NVIDIA DLSS DLL 3.1.11 Download
DLSS3:n (nvngx_dlssg.dll) uusin versio on 1.10.0 NVIDIA DLSS 3 Frame Generation DLL 1.10.0 Download

Koodi:
PS C:\> Get-ChildItem -Path 'C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Cyberpunk 2077\' -Filter nvngx_dlss?.dll -Recurse -ErrorAction SilentlyContinue -Force | Get-ItemProperty | %{ $_.VersionInfo }

ProductVersion   FileVersion      FileName
--------------   -----------      --------
3,1,1,0          3,1,1,0          C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Cyberpunk 2077\bin\x64\nvngx_dlss.dll
1,0,7,0          1,0,7,0          C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Cyberpunk 2077\bin\x64\nvngx_dlssg.dll

EDIT: En suosittele asentamaan Techpowerupin jakamaa "NVIDIA DLSS 3 Frame Generation DLL 1.10.0" -versiota. Näkyy olevan nvidian NDA:n alainen jakokiellossa oleva versio.
 
Viimeksi muokattu:
CPR tuntuu tekevän hyvin tiivistä yhteistyötä Nvidian kanssa, tuntuis melko typerältä etteivät he muka päivittäis pelinsä mukana toimivinta DLSS-filua.
 
Tuli eteen tuo Point of no return -homma. Sen aikana ei siis onnistu minkään sivutehtävän suorittaminen, ainoastaan päätehtävän suorittaminen? Ilmeisesti nyt ollaan tarinallisen osuuden loppusuoralla, mutta entäs kun point of no return on suoritettu? Onko sitten mahdollista tehdä taas kaikki sivutehtävät ja muut kuntoon? Ettei käy niin, että menen suorittamaan sen, jonka jälkeen ilmestyykin lopputekstit ja peli loppuu siihen ja jos haluan pelata, niin se on joko uusi peli tai sitten jonkin ikivanhan tallennuksen jatkaminen? Asiaa on täälläkin taidettu pari kertaa sivuta, mutta hyvin pikaisella etsinnällä ei löytynyt muuta kuin, että joku oli menettänyt Overwatch -tarkkuuskiväärin?
 
Tuli eteen tuo Point of no return -homma. Sen aikana ei siis onnistu minkään sivutehtävän suorittaminen, ainoastaan päätehtävän suorittaminen? Ilmeisesti nyt ollaan tarinallisen osuuden loppusuoralla, mutta entäs kun point of no return on suoritettu? Onko sitten mahdollista tehdä taas kaikki sivutehtävät ja muut kuntoon? Ettei käy niin, että menen suorittamaan sen, jonka jälkeen ilmestyykin lopputekstit ja peli loppuu siihen ja jos haluan pelata, niin se on joko uusi peli tai sitten jonkin ikivanhan tallennuksen jatkaminen? Asiaa on täälläkin taidettu pari kertaa sivuta, mutta hyvin pikaisella etsinnällä ei löytynyt muuta kuin, että joku oli menettänyt Overwatch -tarkkuuskiväärin?
Joudut pelaamaan pelin end creditteihin jos tuosta etenet, mutta sen jälkeen on mahdollisuus palata samaan pisteeseen ennen tuota point of no returnia, ja jatkaa maailman tutkimista sivutehtävineen. Peli siis tekee tuohon pisteeseen oman tallennuskohtansa, johon palauttaa sinut läpäisyn jälkeen jos haluat jatkaa pelaamista.
 
Benchin Avg. FPS nousivat 134 > ~136-137 kun päivitin DLSS tiedoston reilu viikko sitten.

Ja ajoin 3 kertaa molemmilla kerroilla. Filun päivityksen jälkeen myös koneen restart eli kyllä se tuon verran vaikutti.
 
DÄÄÄÄM tuo tunnusmusa pisti taas sukat pyörimään!!!1!11 Aivan mahtava rynkytys-renkutus.

Uli uli. Uli. Tuleeko konkurssi, joutuuko myymään elimiä että saa tämän pyörimään, sillä shut-up-and-take-my-money kun DLC ilmestyy kauppoihin.
 
Dlc:tä ootellessa piti aloittaa kolmas läpipeluu, nytte corpo hakkerilla. Intelligencen pumppaan suorilta täyteen ja ei kykypisteitä aseisiin ollenkaan. Tuo säteenseurantapäivitys näyttää kyllä tosi hyvältä, ei taida karvalakkinen 6800 radeoni tuota jaksaa RT päällä ellei siihen tule fsr pätsiä lisää.
 
Toivottavasti ei tarvitse tiputtaa DLSS Qualitysta Ultra Performancelle tuon RT Overdriven saapuessa :whistling:
 
Jos et tienny tuota niin näkyyhän ne sigun tiedot kuitenkin profiilistakin suoraan.
Loppupeleissä todella harva laittaa omia speksejä, eikä tota ominaisuuttaa tarvinnu tähän asti käyttää ollenkaan. Taas toi vastausanti tältä äijältä on aivan järjetön. Kuka ottaa kilarit siitä että kysyy mikä kortti? En usko että sulta olis tullu samanlaista ulosantia, vaan niinkun normaalit ihmiset, olisit todennäkösesti vaan kirjottanu mikä se kortti on ja kaikki olis ollu tyytyväisiä.
 
Dlc:tä ootellessa piti aloittaa kolmas läpipeluu, nytte corpo hakkerilla. Intelligencen pumppaan suorilta täyteen ja ei kykypisteitä aseisiin ollenkaan. Tuo säteenseurantapäivitys näyttää kyllä tosi hyvältä, ei taida karvalakkinen 6800 radeoni tuota jaksaa RT päällä ellei siihen tule fsr pätsiä lisää.

Ihan mielenkiinnosta, että millainen tuo corpo hakkeri oikein on? Eli jos hahmolle on pumpattu vaikka intelligence täyteen, niin mitä hakkerointi ominaisuuksia silloin tulee? Itellä tällä hetkellä melkoinen sekasikiö hahmona, mutta aika lailla asepainotteinen jamppa, jolla kuitenkin ylevä tarkoitus tehdä asiat stealthina. Tarkoitukseksi on tosin jäänyt ja melkoiseksi laukaustenvaihdoksi ne tilanteet muuttuvat.
 
Ihan mielenkiinnosta, että millainen tuo corpo hakkeri oikein on? Eli jos hahmolle on pumpattu vaikka intelligence täyteen, niin mitä hakkerointi ominaisuuksia silloin tulee? Itellä tällä hetkellä melkoinen sekasikiö hahmona, mutta aika lailla asepainotteinen jamppa, jolla kuitenkin ylevä tarkoitus tehdä asiat stealthina. Tarkoitukseksi on tosin jäänyt ja melkoiseksi laukaustenvaihdoksi ne tilanteet muuttuvat.
Vaikken tiedä vastausta kysymykseesi, sentään jotain puhetta ITSE pelistä eikä pelkästään siitä kuinka kenelläkin peli pyörii tjsp...
 
Ihan mielenkiinnosta, että millainen tuo corpo hakkeri oikein on? Eli jos hahmolle on pumpattu vaikka intelligence täyteen, niin mitä hakkerointi ominaisuuksia silloin tulee? Itellä tällä hetkellä melkoinen sekasikiö hahmona, mutta aika lailla asepainotteinen jamppa, jolla kuitenkin ylevä tarkoitus tehdä asiat stealthina. Tarkoitukseksi on tosin jäänyt ja melkoiseksi laukaustenvaihdoksi ne tilanteet muuttuvat.
Itse pelasin nimenomaan corpo stealth hacker tyylisesti silloin julkaisussa tämän läpi. Vähän petyin kun en saanut tunnetta että olisin saanut toteuttaa sitä tyyliä nautinnollisesti vaan käytännössä aseilla aina piti jyskyttää päähän porukkaa ihan urakalla. Hakkeroinnista tuli enemmän semmoinen olo että:"hihi sammutanpa kamerat ja sytytän ukon palamaan...". Lopuksi leikkimisen jälkeen sitten aseilla koko pulju paskaksi.
 
Vaikken tiedä vastausta kysymykseesi, sentään jotain puhetta ITSE pelistä eikä pelkästään siitä kuinka kenelläkin peli pyörii tjsp...
Vaikken puhukkaan suoraan raudasta, niin olen jo kauhuissani kun ensiviikolla tulevalle Path Tracing ominaisuudelle ei riitä edes 4080 ja 4K @ ja säälittävä Performance DLSS.

Toki ainoastaan pelattuna tänä vuonna ehkä ~10-20h niin eiköhän tuosta selviä. Toki vasta yksi niistä kolmesta luokasta läpi pelattuna.
 
Ihan mielenkiinnosta, että millainen tuo corpo hakkeri oikein on? Eli jos hahmolle on pumpattu vaikka intelligence täyteen, niin mitä hakkerointi ominaisuuksia silloin tulee? Itellä tällä hetkellä melkoinen sekasikiö hahmona, mutta aika lailla asepainotteinen jamppa, jolla kuitenkin ylevä tarkoitus tehdä asiat stealthina. Tarkoitukseksi on tosin jäänyt ja melkoiseksi laukaustenvaihdoksi ne tilanteet muuttuvat.

Eipä tolla corpolla sinällään oo mitään vaikutusta, mutta aika vakio pelityyli tällä hahmolla että kulman takaa ensin breach isoon porukkaan josta saa mass vulnerabilityt tulille ja muita debuffeja , sit quickhackeista nakkaan contagion, short circuit ja synapse burnouttia tiskiin. Semmonen 5 tyypin ryhmä menee suht vaivattomasti kyllä alas näin. Jos on lihaisampaa porukkaa niin pari kranaattia perään ja viimeistelen pistoolilla tai haulikolla. Kaikki hotelli ja tehdaspaikat joissa on paljon kameroita tulee aika nätiksi hiippailla kun kaiken saa pimeäksi ja turretit omalle puolelle jos menee hiippailut vihkoon. Tarkoitus on buildissa omalta osalta tehdä niin että 20 int 20 tech, loput menee cooliin sitten, reflex 5 ja body 3. Jos sulla on Reflex+cool pohjainen hahmo niin eipä tota kannata alkaa muuttaan hakkeriksi.
 
Ettehän ole vaan, hyvä henkilö, astunut nvidian virittämään miinaan, mitä tulee eri DLSS-teknologioiden sisäiseen versionumerointiin? Kyseessä on siis kaksi eri ajuria, joista kummankin versionumerointi elää omaa elämäänsä riippumatta teknologiasukupolvesta (DLSS versio 2 voi siis olla sisäiseltä versioltaan >2)

DLSS2:n (nvngx_dlss.dll) uusin versio on 3.1.11 NVIDIA DLSS DLL 3.1.11 Download
DLSS3:n (nvngx_dlssg.dll) uusin versio on 1.10.0 NVIDIA DLSS 3 Frame Generation DLL 1.10.0 Download

Koodi:
PS C:\> Get-ChildItem -Path 'C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Cyberpunk 2077\' -Filter nvngx_dlss?.dll -Recurse -ErrorAction SilentlyContinue -Force | Get-ItemProperty | %{ $_.VersionInfo }

ProductVersion   FileVersion      FileName
--------------   -----------      --------
3,1,1,0          3,1,1,0          C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Cyberpunk 2077\bin\x64\nvngx_dlss.dll
1,0,7,0          1,0,7,0          C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Cyberpunk 2077\bin\x64\nvngx_dlssg.dll

EDIT: En suosittele asentamaan Techpowerupin jakamaa "NVIDIA DLSS 3 Frame Generation DLL 1.10.0" -versiota. Näkyy olevan nvidian NDA:n alainen jakokiellossa oleva versio.

Minne tuo komento pitäisi syöttää että näkee version? Eli jos käytän pelissä vain DLSS3 (frame generationia) niin peli käyttää vaan tuosta toista filua, eikä toista tarvi vaihtaa?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 156
Viestejä
4 485 424
Jäsenet
74 176
Uusin jäsen
Nahkapaska

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom