Uusin versio on.Ja pelin versio on varmasti 1.61?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uusin versio on.Ja pelin versio on varmasti 1.61?
Kiitos! Tuota HD Reworkedia kokeilin ensin manuaalisesti.Kokeilitko ihan normaalia manuaalista asennusta purkaen nuo mods-alihakemistoon? Mitä ite olen Nexuksen kautta modeja kattonu niin kaikki menee tuota kautta. Toki voi vaatia kaveriksi script extenderin, ja pari muuta kalikkaa. Saatko linkit noihin modeihin niin vilkuillaan?
Tuolla NexusModsissa on modien kuvauksissa seuraavat ohjeet:Kiitos! Tuota HD Reworkedia kokeilin ensin manuaalisesti.
Nämä laitoin:
![]()
Cyberpunk 2077 HD Reworked Project
This project aims to improve the graphics by reworking game assets to better quality preserving original art style and good performance.Modification from author of The Witcher 3 HD Reworked Projwww.nexusmods.com
![]()
Arasaka Cyberarms
Cyberware replacement arms for male and female characters. They have many skins to choose from, for all cyberarms.www.nexusmods.com
Nyt toimii, kiitos paljon avusta!Tuolla NexusModsissa on modien kuvauksissa seuraavat ohjeet:
HD Reworked " Download one main file, unpack it and move the content into the main game folder keeping the folders structure (mod file path should look like this: "Cyberpunk 2077\archive\pc\mod\HD Reworked Project.archive"). Then play the game and enjoy! "
Tuon perusteella menee täysin manuaalisena. Onhan kansiorakenne varmasti oikein? Joskus ZIP-tiedostoja purkaessa sinne tulee yksi ylimääränen kansio (sama kuin tiedostonimi) jos ei ole tarkkana, tuo sotkee herkästi modin toimivuuden.
Arasaka Cyberarms vaatii modin descriptionin perusteella toimiakseen Cyberarms Patchin, Cyberarms Patch
Versiohistoriassa on myös maininta v4.0 kohdalla, että vaatii RedMod DLCn toimiakseen, oletuksena koskee myös uudempia versioita koska ei ole mainintaa poistumisesta. Muuten suosittelevat kyllä tosiaan Vortexia asentamiseen, eli pitäis ruveta toimimaan kun otat nuo kaksi muuta käyttöön![]()
Eikö tämä tule uusimpien näyttisajureiden mukana?Tullut DLSS3 filu päivitys nVidialta jonka laitoin CP:lle. Aiemmin oli pelissäni alkuperäinen 3.1.0.5 ja nyt pari päivää sitten julkaistu 3.1.11 eli monta kertaa nVidia päivittänyt jo tuotakin verrattuna CP2077 DLSS3 filuun joka viime updatessa tullut.
Avg. FPS benchmarkissa ~134fps > ~137fps, useamman kerran ajettu ja välillä kone bootattu (4K RT-Ultra, DLSS3/FG Perf.).
NVIDIA DLSS DLL 3.1.11 Download
DLSS tiedosto jota kukin peli-engine käyttää on pelin asennuskansiossa ja se pelin DLSS tiedosto ei päivity muuten kuin peli-päivityksenä tai jos sen itse manuaalisesti päivittää kehittyneempään versioon.Eikö tämä tule uusimpien näyttisajureiden mukana?
Tullut DLSS3 filu päivitys nVidialta jonka laitoin CP:lle. Aiemmin oli pelissäni alkuperäinen 3.1.0.5 ja nyt pari päivää sitten julkaistu 3.1.11 eli monta kertaa nVidia päivittänyt jo tuotakin verrattuna CP2077 DLSS3 filuun joka viime updatessa tullut.
DLSS tiedosto jota kukin peli-engine käyttää on pelin asennuskansiossa ja se pelin DLSS tiedosto ei päivity muuten kuin peli-päivityksenä tai jos sen itse manuaalisesti päivittää kehittyneempään versioon.
Ihan sama DLSS2 kanssa, pelin moottori käyttää sitä versiota joka on peliin asennettu. CP2077 pelin oma DLSS2 versio on 2.3.4 ja uusin nVidian julkaisema versio on jo 2.5.1. ja jonka saa käyttöön pelissä kun sen itse manuaalisesti päivittää.
PS C:\> Get-ChildItem -Path 'C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Cyberpunk 2077\' -Filter nvngx_dlss?.dll -Recurse -ErrorAction SilentlyContinue -Force | Get-ItemProperty | %{ $_.VersionInfo }
ProductVersion FileVersion FileName
-------------- ----------- --------
3,1,1,0 3,1,1,0 C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Cyberpunk 2077\bin\x64\nvngx_dlss.dll
1,0,7,0 1,0,7,0 C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Cyberpunk 2077\bin\x64\nvngx_dlssg.dll
Joudut pelaamaan pelin end creditteihin jos tuosta etenet, mutta sen jälkeen on mahdollisuus palata samaan pisteeseen ennen tuota point of no returnia, ja jatkaa maailman tutkimista sivutehtävineen. Peli siis tekee tuohon pisteeseen oman tallennuskohtansa, johon palauttaa sinut läpäisyn jälkeen jos haluat jatkaa pelaamista.Tuli eteen tuo Point of no return -homma. Sen aikana ei siis onnistu minkään sivutehtävän suorittaminen, ainoastaan päätehtävän suorittaminen? Ilmeisesti nyt ollaan tarinallisen osuuden loppusuoralla, mutta entäs kun point of no return on suoritettu? Onko sitten mahdollista tehdä taas kaikki sivutehtävät ja muut kuntoon? Ettei käy niin, että menen suorittamaan sen, jonka jälkeen ilmestyykin lopputekstit ja peli loppuu siihen ja jos haluan pelata, niin se on joko uusi peli tai sitten jonkin ikivanhan tallennuksen jatkaminen? Asiaa on täälläkin taidettu pari kertaa sivuta, mutta hyvin pikaisella etsinnällä ei löytynyt muuta kuin, että joku oli menettänyt Overwatch -tarkkuuskiväärin?
![]()
Cyberpunk 2077: Technology Preview Of New Ray Tracing Overdrive Mode Out Now
Full ray tracing takes immersion to new heights, and NVIDIA DLSS 3 enables GeForce RTX 40 Series gamers to experience Cyberpunk 2077’s incredible new visuals at 4K.www.nvidia.com
Viikon päästä
![]()
Cyberpunk 2077: Technology Preview Of New Ray Tracing Overdrive Mode Out Now
Full ray tracing takes immersion to new heights, and NVIDIA DLSS 3 enables GeForce RTX 40 Series gamers to experience Cyberpunk 2077’s incredible new visuals at 4K.www.nvidia.com
Viikon päästä
Mikä kortti?Toivottavasti ei tarvitse tiputtaa DLSS Qualitysta Ultra Performancelle tuon RT Overdriven saapuessa![]()
Signaturessa näkyy pelikoneen tiedotMikä kortti?
Ei näy puhelimella, ainakaan helposti.Signaturessa näkyy pelikoneen tiedot![]()
Puhelimen kääntäminen 90 astetta horisontaaliseen asentoon vaatii kyllä hankalan ranneliikkeen, joten voin toki kertoa: RTX 4090.Ei näy puhelimella, ainakaan helposti.
Sori että kysyin. Pidän huolen etten tuu jatkossa kysyy sulta mitään.Puhelimen kääntäminen 90 astetta horisontaaliseen asentoon vaatii kyllä hankalan ranneliikkeen, joten voin toki kertoa: RTX 4090.
Jos et tienny tuota niin näkyyhän ne sigun tiedot kuitenkin profiilistakin suoraan.Sori että kysyin. Pidän huolen etten tuu jatkossa kysyy sulta mitään.
Jos et tienny tuota niin näkyyhän ne sigun tiedot kuitenkin profiilistakin suoraan.
Loppupeleissä todella harva laittaa omia speksejä, eikä tota ominaisuuttaa tarvinnu tähän asti käyttää ollenkaan. Taas toi vastausanti tältä äijältä on aivan järjetön. Kuka ottaa kilarit siitä että kysyy mikä kortti? En usko että sulta olis tullu samanlaista ulosantia, vaan niinkun normaalit ihmiset, olisit todennäkösesti vaan kirjottanu mikä se kortti on ja kaikki olis ollu tyytyväisiä.Jos et tienny tuota niin näkyyhän ne sigun tiedot kuitenkin profiilistakin suoraan.
Pahoittelen kärkästä vastaustani, oli vähän känkkäränkkäpäiväSori että kysyin. Pidän huolen etten tuu jatkossa kysyy sulta mitään.
Dlc:tä ootellessa piti aloittaa kolmas läpipeluu, nytte corpo hakkerilla. Intelligencen pumppaan suorilta täyteen ja ei kykypisteitä aseisiin ollenkaan. Tuo säteenseurantapäivitys näyttää kyllä tosi hyvältä, ei taida karvalakkinen 6800 radeoni tuota jaksaa RT päällä ellei siihen tule fsr pätsiä lisää.
Vaikken tiedä vastausta kysymykseesi, sentään jotain puhetta ITSE pelistä eikä pelkästään siitä kuinka kenelläkin peli pyörii tjsp...Ihan mielenkiinnosta, että millainen tuo corpo hakkeri oikein on? Eli jos hahmolle on pumpattu vaikka intelligence täyteen, niin mitä hakkerointi ominaisuuksia silloin tulee? Itellä tällä hetkellä melkoinen sekasikiö hahmona, mutta aika lailla asepainotteinen jamppa, jolla kuitenkin ylevä tarkoitus tehdä asiat stealthina. Tarkoitukseksi on tosin jäänyt ja melkoiseksi laukaustenvaihdoksi ne tilanteet muuttuvat.
Itse pelasin nimenomaan corpo stealth hacker tyylisesti silloin julkaisussa tämän läpi. Vähän petyin kun en saanut tunnetta että olisin saanut toteuttaa sitä tyyliä nautinnollisesti vaan käytännössä aseilla aina piti jyskyttää päähän porukkaa ihan urakalla. Hakkeroinnista tuli enemmän semmoinen olo että:"hihi sammutanpa kamerat ja sytytän ukon palamaan...". Lopuksi leikkimisen jälkeen sitten aseilla koko pulju paskaksi.Ihan mielenkiinnosta, että millainen tuo corpo hakkeri oikein on? Eli jos hahmolle on pumpattu vaikka intelligence täyteen, niin mitä hakkerointi ominaisuuksia silloin tulee? Itellä tällä hetkellä melkoinen sekasikiö hahmona, mutta aika lailla asepainotteinen jamppa, jolla kuitenkin ylevä tarkoitus tehdä asiat stealthina. Tarkoitukseksi on tosin jäänyt ja melkoiseksi laukaustenvaihdoksi ne tilanteet muuttuvat.
Vaikken puhukkaan suoraan raudasta, niin olen jo kauhuissani kun ensiviikolla tulevalle Path Tracing ominaisuudelle ei riitä edes 4080 ja 4K @ ja säälittävä Performance DLSS.Vaikken tiedä vastausta kysymykseesi, sentään jotain puhetta ITSE pelistä eikä pelkästään siitä kuinka kenelläkin peli pyörii tjsp...
Ihan mielenkiinnosta, että millainen tuo corpo hakkeri oikein on? Eli jos hahmolle on pumpattu vaikka intelligence täyteen, niin mitä hakkerointi ominaisuuksia silloin tulee? Itellä tällä hetkellä melkoinen sekasikiö hahmona, mutta aika lailla asepainotteinen jamppa, jolla kuitenkin ylevä tarkoitus tehdä asiat stealthina. Tarkoitukseksi on tosin jäänyt ja melkoiseksi laukaustenvaihdoksi ne tilanteet muuttuvat.
Ettehän ole vaan, hyvä henkilö, astunut nvidian virittämään miinaan, mitä tulee eri DLSS-teknologioiden sisäiseen versionumerointiin? Kyseessä on siis kaksi eri ajuria, joista kummankin versionumerointi elää omaa elämäänsä riippumatta teknologiasukupolvesta (DLSS versio 2 voi siis olla sisäiseltä versioltaan >2)
DLSS2:n (nvngx_dlss.dll) uusin versio on 3.1.11 NVIDIA DLSS DLL 3.1.11 Download
DLSS3:n (nvngx_dlssg.dll) uusin versio on 1.10.0 NVIDIA DLSS 3 Frame Generation DLL 1.10.0 Download
Koodi:PS C:\> Get-ChildItem -Path 'C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Cyberpunk 2077\' -Filter nvngx_dlss?.dll -Recurse -ErrorAction SilentlyContinue -Force | Get-ItemProperty | %{ $_.VersionInfo } ProductVersion FileVersion FileName -------------- ----------- -------- 3,1,1,0 3,1,1,0 C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Cyberpunk 2077\bin\x64\nvngx_dlss.dll 1,0,7,0 1,0,7,0 C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Cyberpunk 2077\bin\x64\nvngx_dlssg.dll
EDIT: En suosittele asentamaan Techpowerupin jakamaa "NVIDIA DLSS 3 Frame Generation DLL 1.10.0" -versiota. Näkyy olevan nvidian NDA:n alainen jakokiellossa oleva versio.
Minne tuo komento pitäisi syöttää että näkee version? Eli jos käytän pelissä vain DLSS3 (frame generationia) niin peli käyttää vaan tuosta toista filua, eikä toista tarvi vaihtaa?
PS C:\> Get-ChildItem -Path E:\XboxGames\, E:\SteamLibrary\steamapps\common\, 'C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\games\', 'C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\', 'C:\Program Files\Epic Games\' -Filter nvngx_dlss?.dll -Recurse -ErrorAction SilentlyContinue -Force | Get-ItemProperty | %{ $_.VersionInfo }
ProductVersion FileVersion FileName
-------------- ----------- --------
2,4,12,0 2,4,12,0 E:\XboxGames\Forza Horizon 5\Content\nvngx_dlss.dll
1,0,6,0 1,0,6,0 E:\XboxGames\Forza Horizon 5\Content\nvngx_dlssg.dll
2,3,11,0 2,3,11,0 E:\SteamLibrary\steamapps\common\Ready Or Not\ReadyOrNot\Plugins\DLSS\Binaries\Thi...
2,4,0,0 2,4,0,0 C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\3DMark\bin\x64\nvngx_dlss.dll
1,0,9,0 1,0,9,0 C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\3DMark\bin\x64\dxr\nvngx_dlss.dll
2,4,0,0 2,4,0,0 C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\3DMark\bin\x64\dxr2\nvngx_dlss.dll
1,0,9,0 1,0,9,0 C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\3DMark\dlc\nvidia-dlss-test\nvidia-d...
2,1,29,0 2,1,29,0 C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\3DMark\dlc\nvidia-dlss-test\nvidia-d...
2,4,0,0 2,4,0,0 C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\3DMark\dlc\nvidia-dlss-test\nvidia-d...
1,0,2,0 1,0,2,0 C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\3DMark\dlc\nvidia-dlss-test\nvidia-d...
3,1,11,0 3,1,11,0 C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Cyberpunk 2077\bin\x64\nvngx_dlss.dll
1,0,7,0 1,0,7,0 C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Cyberpunk 2077\bin\x64\nvngx_dlssg.dll
3,1,11,0 3,1,11,0 C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\DEATHLOOP\nvngx_dlss.dll
2,3,1,0 2,3,1,0 C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\MotoGP™22\Engine\Plugins\Runtime\Nvi...
3,1,11,0 3,1,11,0 C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Red Dead Redemption 2\nvngx_dlss.dll
Hakkerointi on käytännössä vain spell heittelyä, tosin niitä on eri cyberdeckejä mitkä parantavat jotain tiettyjä quickhacks, esim olisiko Arasaka-deck ollut stealth-painotteinen etc. Niistä eri quickhackeista mitkä on kuitenkin se leipä, saa tehtyä omanlaisensa combo setupin riippuen mitä hax haluaa käyttää, ottaako combat-painotteisia dmg tekeviä vaiko jotain muita. Stealth-pelityylin tuo kyllä tekee varsin helpoksi, kun on niitä quickhax mitkä esim sammuttaa vihujen näön tietyksi aikaa. Lisäksi koko Intelligence taitopuussa se neg0t mainitsema breach protocol antaa erinäisiä "kenttään" vikuttavia boosteja, esim mass vulnerability= moar dmg vihuihin, tai noita turret-/kamera-kaappauksia tietyksi aikaa. Parhaat Breachit tulee imo legendaarisista quickhackeista sivuvaikutuksina. Corpo backgroundilla ei tosiaan ole mitään vaikutusta muutoin kuin cool-factor ja sopii loreen kerta se V jossain counter-intelligence toimi siellä.Ihan mielenkiinnosta, että millainen tuo corpo hakkeri oikein on? Eli jos hahmolle on pumpattu vaikka intelligence täyteen, niin mitä hakkerointi ominaisuuksia silloin tulee? Itellä tällä hetkellä melkoinen sekasikiö hahmona, mutta aika lailla asepainotteinen jamppa, jolla kuitenkin ylevä tarkoitus tehdä asiat stealthina. Tarkoitukseksi on tosin jäänyt ja melkoiseksi laukaustenvaihdoksi ne tilanteet muuttuvat.
Tech luonnollisesti täysin nollissa koska se on ajanhaaskaus menu+loot grind attribuutti, millä roolipelataan 3D printteriä mussuttamalla geneeristä väripalikkaa jollain mystisellä cyberwarella mikä V:ltä löytyy. Kivempaa kun taidoista ja perkeistä tulee vaadittavat dps-pisteet eikä gearin värikoodeista.
Kyllähän se ihan kivaa oli kerran koittaa itsellenikin, mutta nimenomaan minmaxaus sai minut droppaamaan sen kokonaan tai ainakin rajoittamaan Tech12 Epic craftailuun, koska mieluummin teen niillä attribuuteilla oikeasti pelimekaniikkojen monipuolistamista sijoittamalla ne eri attribuutteihin (en käytä naatteja, se onkin ainoa mitä koko Tech puu antaa monipuolisuutta), esim body cool tai reflex mitkä tuo varsin isoja muutoksia joillain perkeillä, ja parempaa cyberware tietty.Itse vaan tykkään min maxata itemit craftaamalla![]()
Tämä on itsellä myöskin aikamoinen pettymys, siis Crafting systeemi ja ase päivittely. En ole shooter-looter mitä lie pelien ystävä vaan vertaan tätä (imo fiasko-)systeemiä Witcher3 missä legendaariset gearit oli kaikki special questien tai muutoin lokaatioiden exploraamisen takana, craftailuihin tarvi erityisiä välineitä tai materiaaleja löytää.En ihan ymmärrä miksi näissä peleissä on juuri tämän kaltainen ase ja kama progressio. Kai tuo jotain world of warcraft perintöä on. Paljon hienompi olisi esimerkiksi että samaan aseeseen saisi enemmän potkua eri ammuksilla jne. Olisi ehkä jotain syytä myös tehdä korkeampi tasoisia alueita aikaisemmin paremman kaman toivossa. Ennen kuin joku sanoo että kuka nyt haluaa eri kuteja kantaa mukana niin tuohon varmasti löytyy ihan ratkaisu noilla universaali kudeilla joita voisi päivitellä tms.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.