Cyberpunk 2077

Mitä puhutaan roolipelien perkeistä ja muista abilityja boostaavista ominaisuuksista, niin onhan tuollaiset kymmenissä menevät ihan järjettömiä kun niitä voi stackata varusteiden ja perkkien avuilla satalukuihin. Saat tässä pelissä base damage 100 aseesta kevyesti sellaisen joka monistaa tuon satasen 5000-10 000 ilman että koitat edes rakentaa mitään buildia.



Tuossa äskettäinen random eventti, eikä minulla ole rakennettuna mitään buildia edes. Pelaan very hardilla, pelin vaikeimmalla vaikeustasolla. Pelin olematon AI yhdistettynä mistä äsken paasasin, niin tulos tämä.


Samanlain tuo oli itselläkin lopussa, mutta otin yhteen läpipeluukokeiluun aiemman saven, lvl20 ja ei ollutkan ihan niin helppoa.

Nyt aloittelemassa uutta läpipeluukertaa ja tällä kertaa mennään kaikki sideguestit. ja gun perkit ja craftit myös tällä kertaa.
Oliko Tuo Corpo path jotenkin rikki kun täälllä taiettiin mainita?
Pelasin eka street kid:llä ja tarkoitus ottaa toinen nyt.
 
DLSS v2.0 on erittäin hyvin tehty, en huomaa juurikaan eroa 1440 näytölläni REAL vs. Performance asetuksien eroja. Erot on vain FPS:ssä (40 <> 90).
 
DLSS v2.0 on erittäin hyvin tehty, en huomaa juurikaan eroa 1440 näytölläni REAL vs. Performance asetuksien eroja. Erot on vain FPS:ssä (40 <> 90).

Olen testannut tässä samalla asetuksia ja niiden vaikutuksia, mutta en nyt ala kaikkea listaamaan koska haluan ehtiä pelaamaankin!

Kuitenkin äskeisestä "varoitusviestistäni" poikkean nyt hyvän vinkin verran, että pelistä löytyy nykyään tuttuun tapaan Dynamic FidelityFX CAS ominaisuus, eli pitääkseen haluttua tavoite FPS lukua yllä, peli voi säätää renderöintiresoluutiota lennosta pienemmälle ja takaisin. Tämä tietysti vaikuttaa kuvanlaatuun, mutta mitä olen eri olosuhteissa sitä mielenkiinnosta nyt Cyberpunkissa kokeillut, niin sellanen 10-20fps on kevyesti tuolla pelastettavissa ilman että kuvanlaatu edes ihan järjettömästi kärsii, suhteessa siihen kuinka paljon se huononee kun laitat kaikki sliderit Lowlle ja suorituskyky ei kuitenkaan siitä juuri parane.

Kyseinen ominaisuus on tehty näin pikaisesti testattuani todella hyvin tässä pelissä kuvanlaadullisesti.

tl;dr
Grafiikka-asetuksia kovemmalle, mutta kokeile menetetyn FPSn paikkaamista esimerkiksi näin:
1607568974389.png


Your results may vary.
Kokeiltu 3440x1440 resoluutiolla.

Esimerkiksi Controllissa tämä ominaisuus toimi kyllä, mutta tässä kuvanlaadullisesti paljon paremmin.

Vaikka monilla täällä kirjoittavalla on tietysti kaupan parasta rautaa, uskon ettei kaikilla tätä ketjua lukevilla kuitenkaan ole.


Kuten aikaisemmin itse totesin, myös Dynamic Fidelity on tässä pelissä tehty erinomaisesti verrattuna muihin peleihin joissa olen moista ominaisuutta kokeillut. Kyseessä DLSS kanssa "samaan" pyrkivä asia, mutta täysin eri tavalla ja vanhemmille näytönohjaimille suunnattu (tekstuurien tai muun näytönohjaimen kuorman vieminen/keventäminen pois itse käytettävältä näytönohjaimelta)
 
DLSS v2.0 on erittäin hyvin tehty, en huomaa juurikaan eroa 1440 näytölläni REAL vs. Performance asetuksien eroja. Erot on vain FPS:ssä (40 <> 90).

Katsopa hahmoasi peilistä tai inventaariosta ja vertaa natiivia ja DLSS:ää. Samoin katso esim. kaupunkia kauempaa ja vertaile yksityiskohtia kuten tekstiä (yritysten logoja talojen seinillä). Melko puuroksi menee DLSS:llä.

Jotkut asiat, kuten hahmot näkyvät kyllä DLSS:lläkin tosi tarkasti.
 
Minulla ja kaverillani tuo questi päättyi hyvinkin eri tavalla. Kyseinen naapuri...
teki itsarin sen jälkeen, kun olin käynyt antamassa tukeni hänelle. Kaveri taas sai sen järkättyä hoitoon :D
Samoin kävi minullakin. Ensimmäisen käynnin jälkeen
juttelin kyttien kanssa, mutta en jaksanut odottaa reaaliajassa, kun peli käski palata naapurin luoksen myöhemmin. Skippasin ensin tunnin, no joy. Skippasin toisen ja Mission Failed.

VMP. Alkaa tuntua rahan ja ajan hukalta tämä peli. Olen liian vanha sämpläämään vittu tuhannen erilaisen aseen ja modin kanssa. Grafiikat tässä pelissä ovat aivan kelvottomat, kaikki tekstuurit ovat aivan kaksiulotteisia. Ilmeisesti tekijät eivät kuulleet tesselaatiosta vuosia kestäneen devaamisen aikana. Minua ei jaksa saatana kiinnostaa jotkut perkeleen heijastukset vesilätäköistä, se on aivan yhdentekevää.
 
Mantis bladet laitoin ja photomodeen ihastelemaan. Vittu pistooli oli muka kädessä. Bladeista ei tietookaan.
 
1608306725068.png


Nämä on niitä syitä miksi peli on myös todella rikki. Stakkaa moisia + yliampuvat perkkien prosentit niin hahmosta saa tehtyä alta aikayksikön sellaisen että pelkkä katse riittää kaikkien pahimpienkin vihollisten tappamiseen. Tuokin esimerkki on ihan tavan kypärä joka löytyi malliin roskiksesta.

Vaihdoin tuollaisen eilen stetsoniin, jolla korkeampi armor.
Voisihan tuo mallin roskiksesta löytyminen (Jos bordellista) selittyä vaikkapa fetismin laajalla kirjolla. On kenkä fetismiä, kellofetismiä, nahkatakkifetismiä, niin mikseipä fetismi voisi olla myös kypärässä? Jos jokun on asiakas olisi mieltynyt soltusta/urheilijassa/duunarissa/mopojengiläisestä, niin mikseipä tuollainen löytyisi juurikin mallin roskakorista. Seksi on tuntunut (vaikken ole ehtinyt niitä bongailla) olevan joku hypetyksen juttu pelissä.
 
Peli vaikuttaa kyllä todella hienolta, hyvältä ja pyöriikin kelvollisesti high asetuksilla.

Harmi ettei aika riitä tämänkin pelaamiseen :/ Olisin myynyt pelin täällä omakustannehintaan, mutta foorumin säännöt kieltävät aktivoidun pelin myymisen... Erikoinen sääntö, mutta sen takia on nyt sitten pakko myydä se voitolla Torissa :rofl:
 
Toinen pelikerta käyntiin ja melee buildia Corpo aloituksella. Katsotaan jaksaanko ihan loppuun asti pelailla, mutta testaillaan nyt hieman erilaista statseilla varustettua hahmoa.

Samalla muistin kytkeä BIOS:sta SAM:n päälle. Tuli testailua tuosta pelin alusta pientä pätkää, jossa omasta kämpästä kävellään kadulle ja kadulta Jackien kanssa autolla ripperdocille, osa matkasta juosten, osa kävellen ja osa autolla ajaen liikenteen läpi:

Ultra, 1440p,

Eilen testattu pätkä:

17-12-2020, 22:31:38 Cyberpunk2077.exe benchmark completed, 18529 frames rendered in 258.390 s
Average framerate : 71.7 FPS
Minimum framerate : 45.2 FPS
Maximum framerate : 102.2 FPS
1% low framerate : 44.4 FPS
0.1% low framerate : 27.8 FPS

SAM päällä:

18-12-2020, 20:07:05 Cyberpunk2077.exe benchmark completed, 21009 frames rendered in 259.047 s
Average framerate : 81.1 FPS
Minimum framerate : 55.9 FPS
Maximum framerate : 126.1 FPS
1% low framerate : 55.0 FPS
0.1% low framerate : 39.0 FPS

Jos tuo kautta pelin pätee, että noin +10 FPS nostaa niin ihan kiva lisäboosti.
 
Mitä puhutaan roolipelien perkeistä ja muista abilityja boostaavista ominaisuuksista, niin onhan tuollaiset kymmenissä menevät ihan järjettömiä kun niitä voi stackata varusteiden ja perkkien avuilla satalukuihin. Saat tässä pelissä base damage 100 aseesta kevyesti sellaisen joka monistaa tuon satasen 5000-10 000 ilman että koitat edes rakentaa mitään buildia.

Mutta toisaalta, eipä tässä pelissä vielä hirveesti balanssia ole. Sun videostakin näkyy, että vihut tekee aivan uskomatonta damagea, joten pakko saada niitä one-shotteja selvitäkseen. Eikä se ole edes very hardin ominaisuus, hardilla sama meininki. Armor ei joko toimi tai vihut skaalaa sen mukana, joten ei voi edes muuttua tankimmaksi.

Tosin, vihujen HP-määrästä en oo mitenkään varma. Tuntuu, että on sama vedänkö sen 20k hedaricritin stealthista vai heilahtaako vihu just sopivasti niin, että tulee vain 1500 damagen osuma, mutta one-shot se silti on ainakin noille omanlevusille (tai mikälie se keltainen väri onkaan, tuntuu olevan yleisin levu vihuille) tyypeille. Pääkallotyypit sitten vastaavasti omaakin niin paljon hp:ta, että vaatii tyyliin 10 stealth-hedaria, joka on mahdotonta, koska oot combatissa ekan osuman jälkeen.
 
Palaten vielä tähän seksipainotteiseen imagoon, epäilykseni on että konservatiivisen hallinnon tuntuisessa Puolassa (Aborttikysymys jne.) yksittäinen pelifirma haluaa kunnianhimoisesti tulla ajan muututtuaan tuossa maassa tulla pioneeriseksi. Seksipoikkeamia varmaan on luettu kuin Piru Raamattua ja niitä sijoitettu pitkin peliä että häiritsee tarkkasilmäistä tutkijaa.

Läntisessä maassa pelistudio tuskiin voi saada samanlaista honoria, kuin Cd Project Redillä on potenttiaalia vaikkapa 20vuoden päästä (Tai nyt, myös häiritsevässä mielessä).
 
Nyt voi refundaa pelin myös fyysisenä versiona:


21 joulukuuta asti aikaa.
 
Palaten vielä tähän seksipainotteiseen imagoon, epäilykseni on että konservatiivisen hallinnon tuntuisessa Puolassa (Aborttikysymys jne.) yksittäinen pelifirma haluaa kunnianhimoisesti tulla ajan muututtuaan tuossa maassa tulla pioneeriseksi. Seksipoikkeamia varmaan on luettu kuin Piru Raamattua ja niitä sijoitettu pitkin peliä että häiritsee tarkkasilmäistä tutkijaa.

Läntisessä maassa pelistudio tuskiin voi saada samanlaista honoria, kuin Cd Project Redillä on potenttiaalia vaikkapa 20vuoden päästä (Tai nyt, myös häiritsevässä mielessä).
Puolahan on äärikatolinen uskonnollinen maa, joka vasta viime aikoina on sitä "länsimaistumista" saanut itselleen. Just nuo aborttikysymykset yms, raamatujutut. Puola maa, jossa on euroopan eniten bordelleja ja maksullisia palveluita vrt väestölukuun.

Toisaalta nuo seksijutut pelissä on kyllä noh, vähän turhaa, kivaahan ne, mutta taisi mennä näin että mainostetaan että pelissä on kaikkea rietasta yms ja saadaan lisää ostajia. Tuo että pelissä voi miehelle pistään vaginan tai naiselle pippelin on kyllä ihan turhuus. Itse pelissä sitten 2 joytoyta, jotka on kyllä aika kökkö kokemus, molemmilla samat animaatiot. Lisäksi kokeilin pelata uudestaan mies hahmolla oli niin tökkö keskustelut ja huono ääninäyttelijä, että taidanpa pysyä female voicessa. Eikä uudelleen peluu oikein houkuta, ennenkuin pahimmat asiat on pelissä korjattu.
Menet photo modeen ja et näe itseäsi edes alasti.

Esim skyrim, jossa moisia ei ole, on modattu esim loverslab foorumin toimesta niin paljon, että löytyy halutessaan ihan mitä vaan, ja nudemodit, joita on tuhansia. Lisäksi modattu animaatioita yms, itsekkin noita kokeilien, aika työläitä vaan saada toimimaan ja loppujen lopuksi aika turhaa mutta kiva kokeilla. Lisäksi ne toimii 1000x paremmin kuin mikään cp77:ssa

Tässä on tainnut pelistudio haukata liian suuren palan, resursseja tuhlattu ihan vääriin asioihin, kun olisi pitänyt parantaa itse pelattavuutta.
Ei tästä kökkökasasta saa mitenkään yli 80/100 peliä ainakaan mun mielestä
 
Mantis bladet laitoin ja photomodeen ihastelemaan. Vittu pistooli oli muka kädessä. Bladeista ei tietookaan.
Siinä photo modessa taitaa olla vakiona pisla kädessä, mutta valikosta saa vaihdettua aseita. En tosin ole varma löytyykö Mantikset sieltä.
 
Puolahan on äärikatolinen uskonnollinen maa, joka vasta viime aikoina on sitä "länsimaistumista" saanut itselleen. Just nuo aborttikysymykset yms, raamatujutut. Puola maa, jossa on euroopan eniten bordelleja ja maksullisia palveluita vrt väestölukuun.

Toisaalta nuo seksijutut pelissä on kyllä noh, vähän turhaa, kivaahan ne, mutta taisi mennä näin että mainostetaan että pelissä on kaikkea rietasta yms ja saadaan lisää ostajia. Tuo että pelissä voi miehelle pistään vaginan tai naiselle pippelin on kyllä ihan turhuus. Itse pelissä sitten 2 joytoyta, jotka on kyllä aika kökkö kokemus, molemmilla samat animaatiot. Lisäksi kokeilin pelata uudestaan mies hahmolla oli niin tökkö keskustelut ja huono ääninäyttelijä, että taidanpa pysyä female voicessa. Eikä uudelleen peluu oikein houkuta, ennenkuin pahimmat asiat on pelissä korjattu.
Menet photo modeen ja et näe itseäsi edes alasti.

Esim skyrim, jossa moisia ei ole, on modattu esim loverslab foorumin toimesta niin paljon, että löytyy halutessaan ihan mitä vaan, ja nudemodit, joita on tuhansia. Lisäksi modattu animaatioita yms, itsekkin noita kokeilien, aika työläitä vaan saada toimimaan ja loppujen lopuksi aika turhaa mutta kiva kokeilla. Lisäksi ne toimii 1000x paremmin kuin mikään cp77:ssa

Tässä on tainnut pelistudio haukata liian suuren palan, resursseja tuhlattu ihan vääriin asioihin, kun olisi pitänyt parantaa itse pelattavuutta.
Ei tästä kökkökasasta saa mitenkään yli 80/100 peliä ainakaan mun mielestä

Eiköhän tähänkin saada janoisimmille tuhansia nudemodeja, kunhan malttaa odotella hetken. Kerrohan nyt mitä järkeä on verrata 9 vuotta sitten julkaistua vahvasti modattua peliä viikko sitten julkaistuun peliin tällaisen ns. ylimääräisen sisällön osalta?
 
Natiivi 4K:
IMG_20201215_094133~2.jpg

Performance DLSS:
IMG_20201215_094224~2.jpg


Siinäpä samat kyltit kuvattu kaukaa natiivilla resolla vs toiseksi huonoin DLSS (performance). Missä tämä mainittu puuro näkyy...?

Nuo kyltithän oli puuroa jo valmiiksi, riippumatta resoluutiosta.

Yksi hyvä paikka vertailla on V:n asunnon ikkunasta. Tässä ensin natiivi ja sitten Performance DLSS -screenshot. Olen ympyröinyt pari kylttiä, josta puuroutumisen näkee.

Natiivi 4K:

1608321650386.png


DLSS Performance:

1608321725552.png
 
Eikö nuo vertailut kannattaisi tehdä natiivin ja DLSS qualityn välillä? Pitäisi näyttää lähestulkoon samalta ja FPS-mittarissa olla 20 enemmän.
 
DLSS performance on käytännössä ainoa vaihtoehto jos haluaa pelata 4K + RT päällä RTX3080:lla.
Tämä on totta, itse kun kokeilin ultralla 4K niin oli suurin piirtein 40 fps kun käytti DLSS qualitya. Pelailen 1440p niin unohtui aivan, siellä quality riittää 60+ fps :comp:
 
Kävipä jännä homma. Otin sivutehtävän, lähdin ajelee aika lujaa autollani ja sit kun oli lapsia ylittämässä suojatietä niin autoni pysähtyi kuin seinään ja pääsin jatkaa matkaa vasta ku lapset oli ylittänyt suojatien:confused:
 
Kävipä jännä homma. Otin sivutehtävän, lähdin ajelee aika lujaa autollani ja sit kun oli lapsia ylittämässä suojatietä niin autoni pysähtyi kuin seinään ja pääsin jatkaa matkaa vasta ku lapset oli ylittänyt suojatien:confused:
Et voi vahingoittaa lapsia.

 
Itse pelaan ryzen 3600/2060S. Laitoin suosiolla 1080p, asetukset lähes täysille ja DLLS quality ilman RT, niin saa pelata tasasta 60fps. Kyllähän se tuollakin ihan hyvältä näyttää.
 
Eiköhän tähänkin saada janoisimmille tuhansia nudemodeja, kunhan malttaa odotella hetken. Kerrohan nyt mitä järkeä on verrata 9 vuotta sitten julkaistua vahvasti modattua peliä viikko sitten julkaistuun peliin tällaisen ns. ylimääräisen sisällön osalta?
Siis mitä tarkoitat?
Tarkoitus mulla ehkä valottaa sitä, että peliyhtiö olisi voinut keskittyä enemmän pelattavuuden ja muiden osa-alueiden parantamiseen, kuin mainostaa peliä esim, että voit laittaa naishahmolle vaikka kikkelin (tai miehelle vaginan) tai isommat tissit ja pelissä on dildoja ja muuta kivaa.
Ja tuskin tämä niin paljoa modikansaa kiinnostaa kuin esim skyrim, siinäkin oli enemmän sivuaktiviteetteja julkaisussa ja peli oli 10x parempi kuin tää
 
Siis mitä tarkoitat?
Tarkoitus mulla ehkä valottaa sitä, että peliyhtiö olisi voinut keskittyä enemmän pelattavuuden ja muiden osa-alueiden parantamiseen, kuin mainostaa peliä esim, että voit laittaa naishahmolle vaikka kikkelin (tai miehelle vaginan) tai isommat tissit ja pelissä on dildoja ja muuta kivaa.
Ja tuskin tämä niin paljoa modikansaa kiinnostaa kuin esim skyrim, siinäkin oli enemmän sivuaktiviteetteja julkaisussa ja peli oli 10x parempi kuin tää

Todella kummallinen tapa sanoa että Cyberpunkissa "pelattavuutta ja muita osa-alueita olisi voitu parantaa" kertomalla miten kusivehkeiden mallintaminen ja seksijutut on tehty paremmin paremmin jossain Skyrimin modissa. Et nyt kuitenkaan tuossa edellisessä viestissä puhunut juurikaan tuosta pelattavuudesta vaan tämä allaoleva, ilmeisesti pelin suurin ongelma, sai huomion:

Eikä uudelleen peluu oikein houkuta, ennenkuin pahimmat asiat on pelissä korjattu.
Menet photo modeen ja et näe itseäsi edes alasti.

Toivottavasti saadaan pian korjattua! En tiedä ollaanko me nyt katsottu ihan eri mainoksia tai ainakin keskitytty eri juttuihin, kun ei kai CDPR tätä varsinaisesti aktiivisesti mainostanut minään pornopelinä. Se kullisliderikin lähti elämään ihan omaa elämäänsä meemeissä.
 
Kävipä jännä homma. Otin sivutehtävän, lähdin ajelee aika lujaa autollani ja sit kun oli lapsia ylittämässä suojatietä niin autoni pysähtyi kuin seinään ja pääsin jatkaa matkaa vasta ku lapset oli ylittänyt suojatien:confused:
Se oli vitsi ja liittyi siihen kyseiseen tehtävään. Niitä oli muitakin sen ajomatkan aikana.

EDIT: Ois ollu kyllä hauskempi kun ne kaikki olisivat vain väistäneet pakotetun jarrun painamisen sijaan.
 
Se oli vitsi ja liittyi siihen kyseiseen tehtävään. Niitä oli muitakin sen ajomatkan aikana.

EDIT: Ois ollu kyllä hauskempi kun ne kaikki olisivat vain väistäneet pakotetun jarrun painamisen sijaan.
Tarkennuksena vielä että pikku tehtävän nimi on "Night Moves" ensimmäisellä alueella ja siinä esiintyy riimuilija Jesse Cox. 5 minuutin video, eikä ole hauskin tehtävä vaikka video sitä väittää :D
 
Nuo kyltithän oli puuroa jo valmiiksi, riippumatta resoluutiosta.

Yksi hyvä paikka vertailla on V:n asunnon ikkunasta. Tässä ensin natiivi ja sitten Performance DLSS -screenshot. Olen ympyröinyt pari kylttiä, josta puuroutumisen näkee.

Natiivi 4K:

1608321650386.png


DLSS Performance:

1608321725552.png
Jos tosiaan erot on tuossa niin ottaisin silmiä räpäyttämättä DLSS performancen 4k:lla käyttöön. Varsinkin kun FPS erona ultra/psyko karkeilla on 15fps vs 50fps. (vaimitänenytoli)
 
Jos fps erot pitää katsoa laskurin avulla ja screenshoteista ympyröidä erot niin ne ovat aivan yhdentekeviä.
 
Jos tosiaan erot on tuossa niin ottaisin silmiä räpäyttämättä DLSS performancen 4k:lla käyttöön. Varsinkin kun FPS erona ultra/psyko karkeilla on 15fps vs 50fps. (vaimitänenytoli)

Juu, eihän vaihtoehtoa käytännössä ole. Mutta kun toiset väittää että DLSS olisi täysin sama kuin natiivireso tässä pelissä, niin ei se kyllä ole.

Jos fps erot pitää katsoa laskurin avulla ja screenshoteista ympyröidä erot niin ne ovat aivan yhdentekeviä.

Ympäröin erot screenshoteista, jotta ne olisi nopea katsoa siitä. Ainakin itse huomaan jatkuvasti tuollaista aliasointia / puuroutumista pelatessa peliä. Nätiltä se toki näyttää silti, mutta voisi näyttää paremmaltakin. Vertailun vuoksi vaikkapa COD Cold Warissa en käytännössä erota DLSS:ää natiivista 4K:sta, mutta tässä erotan helposti.
 
Viimeksi muokattu:
Olisi varmaan ollut parempi ratkaisu jättää ne lapset pois pelistä kokonaan :facepalm:
Lapset on usein peleissä sekä ärsyttäviä että kuolemattomia, mutta ongelmaksi tämä muodostuu lähinnä jos ne tulee pelaajan tielle tai pelissä muuten syntyy tilanne, jossa lasten tappaminen olisi järkevä vaihtoehto edetä (esim. Fallout 3 ja Little Lamplight). Toisin sanoen pelisuunnittelun rajoituksia hierotaan pelaajan naamaan. Jos pennut taas pysyy poissa jaloista, ne on helppo jättää omaan arvoonsa. Cyberpunkissa vaikuttaisi näin olevan.
 
Jossain vaiheessa niitten olisi hyvä kadotakin, ettei käy näin kuin mulla:

17.12.2020_0.20.jpg


Auto parkkiin sivutehtävän ajaksi ja huomasin etteivät NPCt osaa kiertää autoa ollenkaan kummaltakaan puolelta. :facepalm:
Lisäksi tuossa takana, hieman pinkkipaitaista kaveria edempänä on kohta johon kävelee NPC about joka 30 sekunti, seisoo paikallaan ja katoaa vaikka seisoisi sen vieressä.

Se siitä immersiosta sitten...

Auton katoamisen vielä ymmärtää, kun noita voi kutsua "etänä" - ehkä omistaja katsoi "nyt se on tyhjä, kutsutaan kotiin!!". :D

Tollainen surkea tekoäly on niin masentavaa peleissä. :cry: Niin hullu tämä tilanne tämän pelin kanssa. En ikinä olisi uskonut että kaikkien aikojen hypetetyin peli olisi tälläinen pettymys. Bugit varmaan korjaavat mutta mites kaikki poistettu sisältö mitä olivat luvanneet ja kaikki muu asiat mitä pelissä olisi parannettavaa kuten tuo tekoäly, käyttöliittymä, taidot, perkit ja poliisien naurettava teleportti spawnaus? CDPR meni rakastetuimmasta pelifirmasta vihatuimmaksi aika nopeasti. :confused2:


Tässä CohhCarnage kertoo mitä epäilee mitä pelin kehityksessä tapahtui loppuvaiheessa:


 
Jos ei mielestäsi ole, niin miksi pastesit juuri tuon videon tänne etkä vaikka naapurin Paten mielipidettä suomi24:stä?

Ööh? Mitä ihmettä sinäkin suutuit minulle. Onko pelialueella sitten kielletty striimaajien youtube videot?

CohhCarnage on maailman kuuluisin Cyberpunk 2077 fani niin luulisi että teitä kiinnostaisi tietää mitä mieltä se on nyt on kun peli on ulkona. Cohh sai jopa itsensä hahmoksi tähän peliin.
 
Viimeksi muokattu:
:)
Tuolta poimittu teksti:
Removed the memory_pool_budgets.csv file. which was not connected with the final version of the game and had no influence on it (it was a leftover file used during the development to estimate memory usage.
It had no effect on how much memory was actually allocated).
Perceived performance increase after editing the file may have been related to restarting the game

Valehteleeko ne ihan suoraan?
Itellä ainakin tuon tiedoston muokkaus vaikutti huomattavasti latausaikaan (15s -> 5s) ja about 20fps tuli lisää.

Edit: Äh vitut se mitään vaikuttanut. Kokeiltu eri lukuja ja nyt kaikilla sama tulos. Oli jostain muusta johtuvaa.
 
Viimeksi muokattu:
Tuolta poimittu teksti:


Valehteleeko ne ihan suoraan?
Itellä ainakin tuon tiedoston muokkaus vaikutti huomattavasti latausaikaan (15s -> 5s) ja about 20fps tuli lisää.
:oops:

Jos sillä tiedostolla olisi oikeasti jotain vaikutusta niin miten peli toimisi nyt ilman sitä tiedostoa? En itse ainakaa huomannu mitää eroa muutti tiedostoa tai ei.
 
Jos Skyrimistä olisi jätetty lapset pois, kukaan ei olisi voinut tehdä "Killable Children" -modia. Eiköhän tässä käy samoin.
14920686.jpg


Tässä on muuten ollut alueita minne ei ole päässyt ajoneuvoilla vaan on ollut näkymätön seinä edessä mutta kävelen on päässyt.
 
Valehteleeko ne ihan suoraan?
Itellä ainakin tuon tiedoston muokkaus vaikutti huomattavasti latausaikaan (15s -> 5s) ja about 20fps tuli lisää.
:oops:
Voit kirjoittaa sinne tiedostoon mitä tahansa höpöä ja peli toimii silti. Kyse on siitä että pelin fps laskee joillain kun se on pitkään päällä, ja olet buutannut pelin tuota muokatessa.
 
Joku voisi katsoa montako threadia peli käynnistää 5600x:llä. Jos se on 12, niin en pääse yli että miksi 5800x:llä 8 threadia olisi nopeampi kuin 12.
 
Joku voisi katsoa montako threadia peli käynnistää 5600x:llä. Jos se on 12, niin en pääse yli että miksi 5800x:llä 8 threadia olisi nopeampi kuin 12.

Jos 5800X:llä ne kaikki 8 threadia saa oman coren, kun 5600X:llä 12 threadia joutuu jakamaan kuusi corea?
 
Jos 5800X:llä ne kaikki 8 threadia saa oman coren, kun 5600X:llä 12 threadia joutuu jakamaan kuusi corea?
Ja? Nyt on jo täysin selvää että enemmän threadeja kuin 6 vaikka HT:lla on tässä pelissä parempi kuin pelkät omat:n coren threadit. Se on todistettu.

Se mihin asti se threadimäärä skaalautuu ei. On täysin mahdotonta että 5600x olisi nopeampi 12 threadilla vs 8:lla ja 5800x ei.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 384
Viestejä
4 493 778
Jäsenet
74 199
Uusin jäsen
trajanie

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom