Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö nuo vertailut kannattaisi tehdä natiivin ja DLSS qualityn välillä? Pitäisi näyttää lähestulkoon samalta ja FPS-mittarissa olla 20 enemmän.
Tämä on totta, itse kun kokeilin ultralla 4K niin oli suurin piirtein 40 fps kun käytti DLSS qualitya. Pelailen 1440p niin unohtui aivan, siellä quality riittää 60+ fpsDLSS performance on käytännössä ainoa vaihtoehto jos haluaa pelata 4K + RT päällä RTX3080:lla.
Et voi vahingoittaa lapsia.Kävipä jännä homma. Otin sivutehtävän, lähdin ajelee aika lujaa autollani ja sit kun oli lapsia ylittämässä suojatietä niin autoni pysähtyi kuin seinään ja pääsin jatkaa matkaa vasta ku lapset oli ylittänyt suojatien![]()
Siis mitä tarkoitat?Eiköhän tähänkin saada janoisimmille tuhansia nudemodeja, kunhan malttaa odotella hetken. Kerrohan nyt mitä järkeä on verrata 9 vuotta sitten julkaistua vahvasti modattua peliä viikko sitten julkaistuun peliin tällaisen ns. ylimääräisen sisällön osalta?
Siis mitä tarkoitat?
Tarkoitus mulla ehkä valottaa sitä, että peliyhtiö olisi voinut keskittyä enemmän pelattavuuden ja muiden osa-alueiden parantamiseen, kuin mainostaa peliä esim, että voit laittaa naishahmolle vaikka kikkelin (tai miehelle vaginan) tai isommat tissit ja pelissä on dildoja ja muuta kivaa.
Ja tuskin tämä niin paljoa modikansaa kiinnostaa kuin esim skyrim, siinäkin oli enemmän sivuaktiviteetteja julkaisussa ja peli oli 10x parempi kuin tää
Eikä uudelleen peluu oikein houkuta, ennenkuin pahimmat asiat on pelissä korjattu.
Menet photo modeen ja et näe itseäsi edes alasti.
Se oli vitsi ja liittyi siihen kyseiseen tehtävään. Niitä oli muitakin sen ajomatkan aikana.Kävipä jännä homma. Otin sivutehtävän, lähdin ajelee aika lujaa autollani ja sit kun oli lapsia ylittämässä suojatietä niin autoni pysähtyi kuin seinään ja pääsin jatkaa matkaa vasta ku lapset oli ylittänyt suojatien![]()
Et voi vahingoittaa lapsia.
![]()
Cyberpunk 2077 Won't Let You Attack Children, Story NPCs
Cyberpunk 2077 developer CD Projekt RED confirms that players will not be able to attack children or NPCs who are an important part of the game's story.gamerant.com
Tarkennuksena vielä että pikku tehtävän nimi on "Night Moves" ensimmäisellä alueella ja siinä esiintyy riimuilija Jesse Cox. 5 minuutin video, eikä ole hauskin tehtävä vaikka video sitä väittääSe oli vitsi ja liittyi siihen kyseiseen tehtävään. Niitä oli muitakin sen ajomatkan aikana.
EDIT: Ois ollu kyllä hauskempi kun ne kaikki olisivat vain väistäneet pakotetun jarrun painamisen sijaan.
Jos tosiaan erot on tuossa niin ottaisin silmiä räpäyttämättä DLSS performancen 4k:lla käyttöön. Varsinkin kun FPS erona ultra/psyko karkeilla on 15fps vs 50fps. (vaimitänenytoli)Nuo kyltithän oli puuroa jo valmiiksi, riippumatta resoluutiosta.
Yksi hyvä paikka vertailla on V:n asunnon ikkunasta. Tässä ensin natiivi ja sitten Performance DLSS -screenshot. Olen ympyröinyt pari kylttiä, josta puuroutumisen näkee.
Natiivi 4K:
![]()
DLSS Performance:
![]()
Jos tosiaan erot on tuossa niin ottaisin silmiä räpäyttämättä DLSS performancen 4k:lla käyttöön. Varsinkin kun FPS erona ultra/psyko karkeilla on 15fps vs 50fps. (vaimitänenytoli)
Jos fps erot pitää katsoa laskurin avulla ja screenshoteista ympyröidä erot niin ne ovat aivan yhdentekeviä.
Lapset on usein peleissä sekä ärsyttäviä että kuolemattomia, mutta ongelmaksi tämä muodostuu lähinnä jos ne tulee pelaajan tielle tai pelissä muuten syntyy tilanne, jossa lasten tappaminen olisi järkevä vaihtoehto edetä (esim. Fallout 3 ja Little Lamplight). Toisin sanoen pelisuunnittelun rajoituksia hierotaan pelaajan naamaan. Jos pennut taas pysyy poissa jaloista, ne on helppo jättää omaan arvoonsa. Cyberpunkissa vaikuttaisi näin olevan.Olisi varmaan ollut parempi ratkaisu jättää ne lapset pois pelistä kokonaan![]()
Jossain vaiheessa niitten olisi hyvä kadotakin, ettei käy näin kuin mulla:
![]()
Auto parkkiin sivutehtävän ajaksi ja huomasin etteivät NPCt osaa kiertää autoa ollenkaan kummaltakaan puolelta.
Lisäksi tuossa takana, hieman pinkkipaitaista kaveria edempänä on kohta johon kävelee NPC about joka 30 sekunti, seisoo paikallaan ja katoaa vaikka seisoisi sen vieressä.
Se siitä immersiosta sitten...
Auton katoamisen vielä ymmärtää, kun noita voi kutsua "etänä" - ehkä omistaja katsoi "nyt se on tyhjä, kutsutaan kotiin!!".![]()
Tässä CohhCarnage kertoo mitä epäilee mitä pelin kehityksessä tapahtui loppuvaiheessa:
Miksi colleague drop out "influencerin" spekulaatiolla olisi yhtään sen enempää painoarvoa kuin perus foorumi ulisian?
Jos ei mielestäsi ole, niin miksi pastesit juuri tuon videon tänne etkä vaikka naapurin Paten mielipidettä suomi24:stä?
PSA: [STEAM/PC] crossing about 6 mb in your save files will cause your game to take 30 seconds to 1 minute to load. Crossing 8 mb will cause your game file to corrupt and not be able to load at all. DO NOT CRAFT TO MAKE MONEY
Kehtaiskohan pyytää VPD:ltä rahat takaisin PC versiosta.
Tuolta poimittu teksti:![]()
![]()
Removed the memory_pool_budgets.csv file. which was not connected with the final version of the game and had no influence on it (it was a leftover file used during the development to estimate memory usage.
It had no effect on how much memory was actually allocated).
Perceived performance increase after editing the file may have been related to restarting the game
Tuolta poimittu teksti:
Valehteleeko ne ihan suoraan?
Itellä ainakin tuon tiedoston muokkaus vaikutti huomattavasti latausaikaan (15s -> 5s) ja about 20fps tuli lisää.
![]()
Valehteleeko ne ihan suoraan?
Olisi varmaan ollut parempi ratkaisu jättää ne lapset pois pelistä kokonaan![]()
Jos Skyrimistä olisi jätetty lapset pois, kukaan ei olisi voinut tehdä "Killable Children" -modia. Eiköhän tässä käy samoin.
Voit kirjoittaa sinne tiedostoon mitä tahansa höpöä ja peli toimii silti. Kyse on siitä että pelin fps laskee joillain kun se on pitkään päällä, ja olet buutannut pelin tuota muokatessa.Valehteleeko ne ihan suoraan?
Itellä ainakin tuon tiedoston muokkaus vaikutti huomattavasti latausaikaan (15s -> 5s) ja about 20fps tuli lisää.
![]()
Joku voisi katsoa montako threadia peli käynnistää 5600x:llä. Jos se on 12, niin en pääse yli että miksi 5800x:llä 8 threadia olisi nopeampi kuin 12.
Ja? Nyt on jo täysin selvää että enemmän threadeja kuin 6 vaikka HT:lla on tässä pelissä parempi kuin pelkät omat:n coren threadit. Se on todistettu.Jos 5800X:llä ne kaikki 8 threadia saa oman coren, kun 5600X:llä 12 threadia joutuu jakamaan kuusi corea?
Näit kuitenkin myös vaivan pasteta varsinaisen change login tänne. Kiitos siitäEdit: Eikun tää olikin täällä.
Ja olihan niitä testituloksia muualtakin tuon hexakikkailun jälkeen joissa 5800x hyötyi. Toisaalta tompalla 1800x taas ei hyötynyt. Jos tämä piti tehdä nyt "average" kaikkien ryzenigeneraatioiden takia, niin threadcountista olisi pitänyt tehdä itse säädettävä.Aika jännä tuo SMT kommentti noissa patch noteissa.. Ite kokeilin tuota hex-edittiä 5800X:llä ja kyllä sillä tuli se 10-20 FPS lisää (testattu siis ennen ja jälkeen modauksen tuoreella bootilla, eli memory leakista johtuvaa pudotusta ei ollut pohjilla).
Tuon memory_pool_budgets.csv muokkaamisella taas ei ollut mitään havaittavaa eroa itsellä.
Näin se itsesuggestio toimii. Pitkän session aikana peli lisäksi hidastuu selvästi ja reatartin jälkeen kaikki jouheampaa.Tuolta poimittu teksti:
Valehteleeko ne ihan suoraan?
Itellä ainakin tuon tiedoston muokkaus vaikutti huomattavasti latausaikaan (15s -> 5s) ja about 20fps tuli lisää.
![]()
![]()
9 features that didn't make it to the final version of Cyberpunk 2077
The big ideas that CD Projekt showed or talked about in the years since Cyberpunk's original reveal.www.pcgamer.com
Pitkän session aikana peli lisäksi hidastuu selvästi ja reatartin jälkeen kaikki jouheampaa.
Valehteleeko ne ihan suoraan?
Itellä ainakin tuon tiedoston muokkaus vaikutti huomattavasti latausaikaan (15s -> 5s) ja about 20fps tuli lisää.
Lue hkultalan selitys tuolta:Ja? Nyt on jo täysin selvää että enemmän threadeja kuin 6 vaikka HT:lla on tässä pelissä parempi kuin pelkät omat:n coren threadit. Se on todistettu.
Se mihin asti se threadimäärä skaalautuu ei. On täysin mahdotonta että 5600x olisi nopeampi 12 threadilla vs 8:lla ja 5800x ei.
Vastauksella ei ole mitään relevanssia tähän asiaan.Lue hkultalan selitys tuolta:
Cyberpunk 2077 ei hyödynnä SMT-teknologiaa Ryzen-prosessoreilla
Sitä tuossa just pohdin, kun 8-ytimiselle SMT:tä ei kuitenkaan enabloitu. 6-ytimisellä on kuitenkin parempi ajaa 12 säiettä. Olisiko sitten 8 se maaginen tarvittava ydinmäärä eli 6 ilman SMT jää vajaaksibbs.io-tech.fi
Nimenomaan käsittelee tuota miksi 12 threadia voi nopeuttaa 5600X:lla, mutta hidastaa 5800X:lla.Vastauksella ei ole mitään relevanssia tähän asiaan.
Joo ei. Huoh. Kultala vastaa yleisesti. Tähän peliin se ei liity tasan mitenkään. Tämä asia on testattu.Nimenomaan käsittelee tuota miksi 12 threadia voi nopeuttaa 5600X:lla, mutta hidastaa 5800X:lla.![]()
Niin, se hidastaa 5800X, 5900X ja 5950X:Joo ei. Huoh. Kultala vastaa yleisesti. Tähän peliin se ei liity tasan mitenkään. Tämä asia on testattu.
Minua ei kyllä voisi vähempää kiinnostaa maailman kuuluisimman fanin, tupettajan, striimaajan, tai somevaikuttajan mielipiteet tästä pelistä tai ylipäänsä yhtikäs mistään asiasta.CohhCarnage on maailman kuuluisin Cyberpunk 2077 fani niin luulisi että teitä kiinnostaisi tietää mitä mieltä se on nyt on kun peli on ulkona. Cohh sai jopa itsensä hahmoksi tähän peliin.
Juuri sopivasti tuli itsellä Cyberpunkissa vastaan tämä eräässä labrassa:Ei suoranaisesti liity, mutta liittyy epäsuorasti CP2077: Death Stranding päivittyi Cyberpunk 2077 -aiheisella sisällöllä
Hienoa, että Kojiman pelitalo sekä CDPR, tekee toistensa kanssa tällaista easter egg ja viittaus yhteistyöhommaa.
Kannattaa varmaan lukea parit muutkin 8-ydin testit.Niin, se hidastaa 5800X, 5900X ja 5950X:
![]()
Cyberpunk 2077 im Benchmark-Test: Prozessor-Benchmarks, AMD SAM, CPU-Hack für Ryzen und Patches
Cyberpunk 2077 im Test: Prozessor-Benchmarks, AMD SAM, CPU-Hack für Ryzen und Patcheswww.computerbase.de
![]()
Kannattas välillä jättää reddit-puoskareiden kärmesöljyt nauttimatta...