Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huh, toivottavasti, omakin avain tuolta. Testaamatta.Nyt meinasin testailla lisäriä, mutta uusista alkukuvista huolimatta itse lisäriä ei pysty mitenkään pelaamaan. Kaikki on vain entisellään. Poistin pelin ja laitoin latautumaan uudestaan jos korjaantuisi. Toivottavasti ei ole nyt tuossa Voidun avaimessa ongelma. Ihan eurooppalainen Steam-avain piti olla kyseessä.
En oo peliä pelannut vielä, mutta noita pikkulisäreitä olis tarjolla -64% tarjouksella humblesta:
Persia & Macedon, Poland, Khmer&Indonesia ja Nubia. Onko näissä oikeesti mitään must have heti alkuun vai kelpaako sit odotella jotain koontipakettia joskus aikojen päästä. Peruspeliä tarkotus tässä kevään korvilla jossain vaiheessa testailla. Yleensä se 4-7 peliä tulee pelattua sarjaan.
Tuli spostiin linkit, ett tästä ku heität ostoskoriin nii lähtee noista hinnoista -64%. Eli Poolanti ja Nubia olis sen +3€.Mikä se alennus hinta on ja missä tuo näkyy? Itselle näkyy Poland/Vikings/Australia/Nubia à 4.99€ ja Persia&Macedon/Khmer&Indonesia à 8.99€.
Muistutan myös että nämä kaikki tulee Digital Deluxen mukana. Jos oikein tiukkaa tekee niin tuon Deluxen saa eräistä kaupoista todella halvalla.
Tulee kun tulee, ei oo älytön kiire saada näitä lisäreitä. Vitosessakin olis varmasti vielä pelattavaa jos ehtis. Ehkäpä sitä sit kattelee joskus myöhemmin sitä koontipakettia lisäreineen. 20 civiä riittää varmasti peruspelin opetteluun.Se koontipaketti tullee sitten joskus™. En omista kristallipalloa mutta eiköhän CivVI näe vielä ainakin yhden laajennuksen tai sitten kourallisen lisäreitä ennenkuin tulee mitään complete versiota.
Esimerkiksi Civilization V julkaistiin 9/2010, GotY versio sis. osa DLC:stä tuli 9/2011, G&K expansion 2/2012, Gold versio sis. G&K ja kaikki DLC siihen asti 2/2013, BNW expansion tuli 3/2013 ja complete edition lopulta 2/2014.
Johtajia/sivilisaatioita taitaa CivVI:ssa olla yhteensä 36/34 joista 9/8 tulee R&F:stä ja 7/7 DLC:stä. Eli siis perus pelissä on "vain" 20 johtajaa/19 sivilisaatiota ml. siis Aztec kun se on nykyään kaikilla.
Sanoisin että tuo aika paljon variaatiota ja vaihtelua kun random generaattorilla on enemmän vaihtoehtoja valita niitä eri sivilisaatioita peliin. Ja R&F on minun mielestäni todella hieno laajennus joka tuo paljon pelattavaa ja uusia hienoja asioita.
Mutta jos et Deluxea halua ostaa ja pitäisi jotain lisäreitä ostaa niin minun mielestäni Australia on yksi parhaimmista. Mutta selaa tätä ketjua taaksepäin, tietääkseni olen postannut tänne kaikki DLC/R&F sivilisaatioiden esittely videot ja listaukset kykyineen jne.
Mikä on todella halvalla? Vaikea motivoitua maksamaan kovin paljon muutamasta lisäkansasta kun on jo peruspeli ja rise and fall ostettuna.Muistutan myös että nämä kaikki tulee Digital Deluxen mukana. Jos oikein tiukkaa tekee niin tuon Deluxen saa eräistä kaupoista todella halvalla.
Mikä on todella halvalla? Vaikea motivoitua maksamaan kovin paljon muutamasta lisäkansasta kun on jo peruspeli ja rise and fall ostettuna.
Varsinkin kun ostettuja dlc:itä ei saa samalla kertaa ipadille.
Suurin osa pelaajista tuskin koskaan saa käytyä läpi kaikkia sivilisaatioita/johtajia peruspelissäkään, joten jos DD-versiossa ei ole jotain erityisen kiinnostavaa, siihen sijoittaminen on joka tapauksessa melko tyhmää. Toki jos arvelee pelaavansa paljon tai muuten olevansa kiinnostunut DD-version sisällöstä, toki, mutta ainakin minusta hintaero on jo sen verran suuri, etten ihan automaattisesti pitäisi sitä parempana vaihtoehtona.Tämä nyt ei sinua mitenkään liikuta koska olet jo ostanut peruspelin.
Mutta Digital Deluxe irtoaa halvimmillaan ~27€ investoinnilla verrattuna perus pelin ~19-23€.
Hänelle joka on vasta peliä ostamassa niin en näe mitään syytä olla pistämättä muutamaa euroa lisää että saa tuon DD version kera kaikki nuo em. DLC sivilisaatiot/johtajat.
Suurin osa pelaajista tuskin koskaan saa käytyä läpi kaikkia sivilisaatioita/johtajia peruspelissäkään joten jos DD-versiossa ei ole jotain erityisen kiinnostavaa siihen sijoittaminen on joka tapauksessa melko tyhmää.
Toki jos arvelee pelaavansa paljon tai muuten olevansa kiinnostunut DD-version sisällöstä, toki, mutta ainakin minusta hintaero on jo sen verran suuri etten ihan automaattisesti pitäisi sitä parempana vaihtoehtona.
Pelin ostaminenhan on melko tyhmää tällä hetkellä. Järkevintähän olisi ostaa se vasta sitten kun: kaikki laajennokset / lisäosat on julkaistu > pelistä tehty Complete paketti ja on Steamin alessa ~ kympillä.
Kuten aiemmin viittasin viestissä josta tämä lähti: päätä itse mitä ostat ja koska ostat.
Mutta jos sitä peliä on nyt ostamassa niin onhan se nyt vähän hölmöä minun näkövinkkelistä, joka on pelannut noita kaikkia sivilisaatioita, olla hyödyntämättä tuota kohtuullisen pientä (~4-8€) lisähintaa (vs. DLC:t erikseen lähes 40€ ilman alennuksia) Deluxen kohdalla kun 7 erilaista lisä sivilisaatiota kuitenkin tuovat paljon lisää pelattavaa eri pelimekaniikkoineen ja niin edelleen sekä sitä vaihtelua niihin peleihin kun on enemmän erilaisia sivilisaatio yhdistelmiä ja täten pienempi todennäköisyys nähdä niitä samoja naamoja "jatkuvasti".
Kyllähän minä tuossa sanoin siitä, että tuon järkevyys riippuu siitäkin, paljonko ja millä sivilisaatioilla pelaa. Sinun tapauksessasi kuulostaa ihan päivänselvältä, että lisähinta kannattaa maksaa, kun taas minun kohdallani hyöty olisi ollut aika pieni. Tuo vaihtelu on kyllä silti hyvä pointti omasta pelaamisesta riippumatta.Pelin ostaminenhan on melko tyhmää tällä hetkellä. Järkevintähän olisi ostaa se vasta sitten kun: kaikki laajennokset / lisäosat on julkaistu > pelistä tehty Complete paketti ja on Steamin alessa ~ kympillä.
Kuten aiemmin viittasin viestissä josta tämä lähti: päätä itse mitä ostat ja koska ostat.
Mutta jos sitä peliä on nyt ostamassa niin onhan se nyt vähän hölmöä minun näkövinkkelistä, joka on pelannut noita kaikkia sivilisaatioita, olla hyödyntämättä tuota kohtuullisen pientä (~4-8€) lisähintaa (vs. DLC:t erikseen lähes 40€ ilman alennuksia) Deluxen kohdalla kun 7 erilaista lisä sivilisaatiota kuitenkin tuovat paljon lisää pelattavaa eri pelimekaniikkoineen ja niin edelleen sekä sitä vaihtelua niihin peleihin kun on enemmän erilaisia sivilisaatio yhdistelmiä ja täten pienempi todennäköisyys nähdä niitä samoja naamoja "jatkuvasti".
On päällä, mut ei paljoa oo ollut apua tästä, onneks on wiki ja civilopedia.@perato Valikoista löytyy sellainen tutoriaaliasetus kuin "New to Civilization VI". Silloin peli opettaa asioista, jotka ovat uutta vain Civilization VI:ssä.
Eka iso lisärihän tuli jo.No nyt tuli ekat pari peliä otettua ja tuttu ja turvallinen Civihän siellä oli. Toki moni asia on muuttunut, mutta ei välttämättä parempaan suuntaan. Nyt tässä pallottelen, että kuinkas monta peliä tätä nyt jaksaa kokeilla, ennenku tietynlainen uutuudenviehätys laantuu. Ärsyttäviä piirteitä tässä on kuitenki suht paljon, joten ihan niiden vuoksi voi olla, että tätä nyt ei jaksa ennen ku lisärit on tulleet ja finaali tuotos on käsissä. Lähinnä jotain pikkujuttuja, jotka kaivelee. Kartan epäselvyys ehkä päällimmäisenä, omasta mielestä tuo on vähän sekava, semmosta epäselkeää päällekkäisyyttä asioissa, että pikavilkasulla ei monesti selviä mitä missäkin on.
Olis kiva ku olis tutorial joka kertois vaan Civ6 jutut, eikä lähtis noista "tämä on settler" tason tavaroista liikkeelle. Jonku verran vieläki asioita joita ei ihan ymmärrä, mutta empä tätä millää deitylla oo pelaamassa, nii ei välttämättä tarvikkaan. Ekan pelin hävisin ku meni ihan kokeilemalla, tokassa pelissä tuli jo sitte tiedevoitto. Ihan jotain alimpia vaikeustasoja.
Erona nyt edellisiin tuo, että vihut hyökkää suht tasasesti(ja taistelee paljon huonommin ku edellisissä peleissä) ja sit suostuvat jopa rauhaan joka on jossain määrin järkevä. Siis esim. niin että julistavat sodan niin, että joutuvat hyökkäämän meren kautta, lähettävät varsijousimiehiä minun tykkejä vastaan ja lopulta suostuvat siihen, että antavat kolme kaupunkia minulle rauhansopimuksessa. 'Järkevää'.
Eka iso lisärihän tuli jo.
Suosittelen multiplayeriä.
Ehkä fiksuimmat taistelut mitä olen itse konetta vastaan kokenut ovat religious taistelut kun hain sitä voittoa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.