Ostin sitten tuon GS:n humblebundlesta ja liitin epiciin, ei muuta kuin uutta peliä tulille.
Edellisessä pelissä kävi hassu juttu, kun Emperor-tasolla oleva Victoria paineli hurjalla etumatkalla, ja oli pakko hyökätä sen kimppuun kun ei oikein muuta voinut. Jostain syystä Victorialla ei ollut armeijaa käytännössä lainkaan, ja sain helposti kaksi kaupunkia, joissa ei ollut muureja. Homma sitten pysähtyi siihen, koska Bombardit eivät saaneet juuri naarmuja enempää paljon teknisesti edellä olevien kaupunkien muureihin. Noh, ajattelin, että samahan tässä on pommittaa, kun omille joukoillekaan ei näyttänyt tulevan vaurioita.
Aikani kaupunkia piiritettyä, suureksi yllätykseksi kaupungin ympärille ilmestyi kaksi
AT-crew barbaaria! Mitä helvettiä!
Mun sotilailla ei ollut niitä vastaan mitään mahdollisuuksia, vaan ne one-shottas minun piiritysjoukot
Kävikö tuossa niin, että kaupunkilaiset kapinoivat ja siitä syystä kaupungin ympärille spawnasi barbaareja, jotka käytännössä sitten pelastivat kaupungin valtaukselta? Eihän tuossa ole mitään järkeä, että tuossa käy noin?
Toinen kummallisuus tuli, kun lähdin sitten Aztecin kimppuun. Itellä siis bombardeja ja varsijousia, ja Aztecit painelivat jo
Information Erassa, laser-jetteineen, tankkeineen ja ydinsukellusveneineen. Vastaan tuli kuitenkin vain
4 ritaria, ja Aztecin armeija oli sitten siinä. Miksi ihmeessä ne eivät olleet tehneet armeijaa? Kolme tai neljä monernia unittia olisi varmaankin tuhonnut mun koko armeijan.