Signa
▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Laitoin tuulettimen CDON:ilta tulemaan su-illalla kun oli ihan ok tarjouksessa posteineen ja tilaus eteni loppuun asti ja jäin ihmettelemään ettei missään kohtaa kysytty toimitusosoitetta. Äkkiä asiakastietoja tarkistamaan ja siellähän se vanha (200km päässä oleva) osoite oli muistissa kun en oo hetkeen mitään tuolta ostanut 
Muutin tiedot ja laitoin samantien spostia vahingosta ja seuraavana päivänä chatin auetessa ilmoitin sinne asiasta, mutta paketti oli ilmeisesti lähtenyt jo aamulla. Ymmärsin aspan muuttaneen toimitusosoitteen, vaikka harmitteli että muutosilmoitus maksaa heille ja minun tulisi jatkossa tarkistaa osoitteeni ennen tilausta. Seuranta näyttää vieläkin postin seurannassa vanhaa postinumeroa ja chat ei ole auki sposti-ruuhkan vuoksi
Paketti tullut jo Suomeen ja lähtenyt oikeaan suuntaan (Lietoon eikä Tampereelle) mutta taitaa tänään pyyhkästä mun ohi kohti pohjosta... onneks ei oo kiireellinen tilaus.
Edit: tänään vastailivat sposteihin ja selvisi että osoitteen muutospyyntö lähtenyt sovitusti maanantaina, mutta Posti oli vastannut siihen vasta tänään (ke).
Nyt jännätään kerkeekö viikonlopuksi perille

Muutin tiedot ja laitoin samantien spostia vahingosta ja seuraavana päivänä chatin auetessa ilmoitin sinne asiasta, mutta paketti oli ilmeisesti lähtenyt jo aamulla. Ymmärsin aspan muuttaneen toimitusosoitteen, vaikka harmitteli että muutosilmoitus maksaa heille ja minun tulisi jatkossa tarkistaa osoitteeni ennen tilausta. Seuranta näyttää vieläkin postin seurannassa vanhaa postinumeroa ja chat ei ole auki sposti-ruuhkan vuoksi

Edit: tänään vastailivat sposteihin ja selvisi että osoitteen muutospyyntö lähtenyt sovitusti maanantaina, mutta Posti oli vastannut siihen vasta tänään (ke).
Nyt jännätään kerkeekö viikonlopuksi perille

Viimeksi muokattu: