CDON.com

Eipä tossa CDON.com puljussa ainaskaan sähköpostiin vastata.
Viimeviikon alkupuoliskolla tein tuotekyselyn.
Sain kuittauksen viestistä.Kiitos lähettämästänne viestistä.
Vastaamme pikaisesti.Mikä on pikaisesti.1.2.3 viikkoa.
 
Eipä tossa CDON.com puljussa ainaskaan sähköpostiin vastata.
Tuo on valitettavan yleinen ongelma monessa verkkokaupassa. Tuntuu että enemmän on monessa paikassa laitettu resursseja mahdolliseen live-chattiin, jonka kautta kyllä saa usein nopeasti jonkinlaisen vastauksen, jos on linjoilla chatin aukioloaikoina.
 
Tuo on valitettavan yleinen ongelma monessa verkkokaupassa. Tuntuu että enemmän on monessa paikassa laitettu resursseja mahdolliseen live-chattiin, jonka kautta kyllä saa usein nopeasti jonkinlaisen vastauksen, jos on linjoilla chatin aukioloaikoina.

Näin on näreet.Palvelemme facebookissa.Twittwerissä,voit myös chattailla.
Kerro mikä v****aa,me vastaamme ongelmiisi.

:srofl:
 
Ehdoton EI täältäkin CDON:ille (ainakin mikäli ostat ja palautat käytettyä tavaraa). Tein RMA:t 2 käytettynä ostamastani ja vikaantuneesta GPU:sta. Ilmoitin molemmissa tapauksissa ostaneeni tuotteet käytettyinä ja kuitissa olevana asiakasnumeron ym olevan siis vääriä, edellisen omistajan tietoja. Asioita vatvottiin noin viesti/5pvää tahdilla reilu 2 vkoa molemmissa tapauksissa. Toinen aspan setä kehotti käyttämään ruotsia tai englantia asian nopeuttamiseksi. Toisen tapauksen aloitinkin lontooksi saadakseni vastauksen suomeksi, kyselyistäni huolimatta ei toinen kertonut mitään kielipreferensseihin liityvää.

Lopputulemana sain toiseen tulostettavan RMA-saatekortin suoraan Ruotsiin ja toinen piti laittaa normaalina postipakettina Ahvenanmaalle(Miksi?), josta kuulema siirtyy kk:n sisällä mordorin päämajaan.:confused: Lisäsin molempien pakkausten sisään liitteen, jossa oli minun asiakastietoni ja selite, että alkuperäinen ostaja on eri henkilö.
Noh aikaa vierähti ja mitään ei kuulunut. Selvisi että molemmista oli palautettu rahat alkuperäisille ostajille.:facepalm:

Sanotaanko näin, että alkup.ostajatkin olivat molemmat tavoillaan hankalia ja rahojen siirrossa oli "tahmaisuutta".

Hidasta ja vaikeaa tuntui olevan toimintansa ja kaikesta selittelystä sekä lisätiedoista huolimatta palautukset vielä väärille henkilöille, EI NÄIN! Mielummin maksan preemion ja saan palvelua, kuin hassaan aikaa ja hermojani tuon puljun kanssa.
 
Laitoin vastaavan tuotekyselyn Discshop.fi asiakaspalveluun.
Tänään aamupäivällä klo 11,20 vastaus tuli klo 15,50.

CD onista ei ole kuulunut mitään,eikä tarvitse kuuluakkaan.
Pitäköön paskaisen tunkkinsa.:hammer:
 
Viime viikolla reklamoin hajonneesta 1070 GTX:stä. Selostin lyhyesti vian ja kerroin, että näytönohjainta on koitettu myös muissa kokoonpanoissa. Eilen tuli vastaus, jossa kysyttiin, että haluanko uuden tuotteen vaiko rahani takaisin. Pyysin uutta näytönohjainta ja tänään tuli viesti, että uusi näytönohjain lähtee tulemaan (näyttää jo olevan käsittelyssä). Vanhan saan lähettää CDONille takaisin uuden saavuttua ilmaisena asiakaspalautuksena samassa paketissa, missä uusi tuli.

Pessimisti ei pety. Olin jo varautunut henkisesti pieneen kädenvääntöön, mutta ainakin tähän mennessä homma on edennyt mallikkaasti ilman minkäänlaisia ongelmia ja kokemus ko. yrityksestä on pelkästään positiivinen. Ja ihan suomeksi on saanut koko ajan asioida.
 
Viimeksi muokattu:
Kaiken ulinan vastapainoksi on todettava, että kertaakaan ei ole ollut mitään ongelmia cdon.comin tilausten kanssa. Verkkosivut toimivat kuten pitääkin ja tilaukset toimitetaan ripeästi. Hintakikkailua cdon harrastaa ihan siinä missä muutkin vastaavat webbipainotteiset kauppapaikat, mutta hintatietoinen asiakas saa silti tehtyä siellä usein hyviä kauppoja, varsinkin erilaisten kampanjoiden aikana.

Yhden kerran piti kysellä tilauksen tilanteesta, kun ei viikkoon kuulunut mitään. Chatissa kysymykseen vastattiin muutamassa minuutissa ja selvisi, että paketti on kyllä matkalla, mutta Postin setä jumitti sitä jossakin ja sehän nyt taas ei ole myyjän vika.

Tilauksia on takana jotain 25-35kpl, johon kyllä luulisi mahtuneen jokusen todellisenkin ongelman, jos tilanne olisi niin paha kuin täältä lukemalla voisi kuvitella.
 
Joo itsellä on mennyt nyt kuukausi tässä odotellessa että saisivat tuon palautuksen käsiteltyä ja kaupan purettua. Kuukausi siis siitä kun kuittasivat tuotteen palautetuksi varastolla. Ei nämä mielestäni ihan normaaleja käsittelyaikoja ole. :facepalm:
 
Joo itsellä on mennyt nyt kuukausi tässä odotellessa että saisivat tuon palautuksen käsiteltyä ja kaupan purettua. Kuukausi siis siitä kun kuittasivat tuotteen palautetuksi varastolla. Ei nämä mielestäni ihan normaaleja käsittelyaikoja ole. :facepalm:

Taitaa olla sekaisin noi firman hommat.
Nyt on 3 eri toimijaa saman nimen alla.

CDON.COM
CDON Marketplace
CDON Dangstons

CDON.COM – Pohjoismaiden suurin tavaratalo


Tietoa CDON Marketplace - Etusivu - CDON.COM


- CDON.COM
 
Joo itsellä on mennyt nyt kuukausi tässä odotellessa että saisivat tuon palautuksen käsiteltyä ja kaupan purettua. Kuukausi siis siitä kun kuittasivat tuotteen palautetuksi varastolla. Ei nämä mielestäni ihan normaaleja käsittelyaikoja ole. :facepalm:
Mitä tavaraa oot palauttanu? Ite pistin tänään käytettynä ostetun näyttiksen menemään kohti Maarianhaminaa asiakaspalautuksena. Saas nähdä millanen soppa tästä vielä syntyy :nb:
 
Kaiken ulinan vastapainoksi on todettava, että kertaakaan ei ole ollut mitään ongelmia cdon.comin tilausten kanssa. Verkkosivut toimivat kuten pitääkin ja tilaukset toimitetaan ripeästi. Hintakikkailua cdon harrastaa ihan siinä missä muutkin vastaavat webbipainotteiset kauppapaikat, mutta hintatietoinen asiakas saa silti tehtyä siellä usein hyviä kauppoja, varsinkin erilaisten kampanjoiden aikana.

Yhden kerran piti kysellä tilauksen tilanteesta, kun ei viikkoon kuulunut mitään. Chatissa kysymykseen vastattiin muutamassa minuutissa ja selvisi, että paketti on kyllä matkalla, mutta Postin setä jumitti sitä jossakin ja sehän nyt taas ei ole myyjän vika.

Tilauksia on takana jotain 25-35kpl, johon kyllä luulisi mahtuneen jokusen todellisenkin ongelman, jos tilanne olisi niin paha kuin täältä lukemalla voisi kuvitella.

Kaksi tilaustani on yllättäen lähtenyt varastolta heti sen jälkeen, kun olen peruuttanut ne. Toisella kerralla kyse oli OCZ:n SSD:stä, joka juuri sai surkeat arvostelut tilauksen jälkeen (alan sivustolla, ei missään käyttäjäarvosteluissa). Toisella kerralla tuli PSN Storeen tarjoukseen juuri tilaamani peli puoleen hintaan.

Nähtävästi luulivat, että suuremmalla todennäköisyydellä pidän ne kuitenkin, jos lähettävät ja minulle tulee vaivaa palauttamisesta. Pelin kohdalla vielä uhkailivat, että jos sinetti on rikki ja paketista puuttuu jotain (?) niin rahoja ei takaisin tule. Pistin molemmat takaisin ja en edes avannut paketteja. Rahat tuli parissa viikossa takaisin ja niiden perään ei tarvinnut kysellä.

Minulla ei ole tuolta tilaamaani hardwarea hajonnut ikinä. Oikeasti veljeni 35€ LGA1155-emolevy täyttää tänä vuonna viisi vuotta ja on parhaimpia ikinä tekemiäni tietokonekomponenttidiilejä.
 
Mitä tavaraa oot palauttanu? Ite pistin tänään käytettynä ostetun näyttiksen menemään kohti Maarianhaminaa asiakaspalautuksena. Saas nähdä millanen soppa tästä vielä syntyy :nb:
Siis hetkonen, ostit joltakin käytetyn näytönohjaimen ja nyt laitoit sen menemään asiakaspalautuksena takaisin cdonille? Oliko siinä siis jotain vikaa ja kyse on takuusta, vai yritätkö kikkailla rahat takaisin käytetystä ohjaimesta, joka ei ole edes sinun ostamasi? :D

Olithan ylipäätään yhteydessä cdoniin ohjeistuksen mukaisesti ennen kuin lähetit paketin sinne? Jos et, niin ei kannata ihmetellä jos ei mitään kuulu takaisin.

CDON.COM – Pohjoismaiden suurin tavaratalo

f3bhyaa.png
 
Siis hetkonen, ostit joltakin käytetyn näytönohjaimen ja nyt laitoit sen menemään asiakaspalautuksena takaisin cdonille? Oliko siinä siis jotain vikaa ja kyse on takuusta, vai yritätkö kikkailla rahat takaisin käytetystä ohjaimesta, joka ei ole edes sinun ostamasi? :D

Olithan ylipäätään yhteydessä cdoniin ohjeistuksen mukaisesti ennen kuin lähetit paketin sinne? Jos et, niin ei kannata ihmetellä jos ei mitään kuulu takaisin.

CDON.COM – Pohjoismaiden suurin tavaratalo

f3bhyaa.png
Samalla tavallahan ne käytetyttynä ostetutkin vikaantuvat ja menevät takuuseen...
 
Samalla tavallahan ne käytetyttynä ostetutkin vikaantuvat ja menevät takuuseen...
Niin ja siksi kysyinkin, että oliko kyse takuukeikasta vai yrityksestä saada tuotteesta rahat takaisin.

Ja tosiaan ei kannata ihmetellä viivästyksiä ja takkuilevaa toimintaa, jos lähettelee cdonille (tai mihinkään muuhunkaan liikkeeseen) paketteja ottamatta ensin yhteyttä.
 
Niin ja siksi kysyinkin, että oliko kyse takuukeikasta vai yrityksestä saada tuotteesta rahat takaisin.

Ja tosiaan ei kannata ihmetellä viivästyksiä ja takkuilevaa toimintaa, jos lähettelee cdonille (tai mihinkään muuhunkaan liikkeeseen) paketteja ottamatta ensin yhteyttä.
Kukas nyt niin tekisi?:dead:
 
Niin mikäs tuo CDON:n politiikka tuotteen tarkastamisen ja palautuksen suhteen on? Ostin tuon Green Fridayn aikana tuon AOC:n Agon IPS G-sync näytön ja jos se on hyvä niin pidän sen kyllä mutta jos on kuolleita pikseleitä/pahaa valovuotoa/muuta niin palautan kyllä enkä ala mihinkään vaihtorumbaan vaan haluan rahat takaisin ja kaupan purun. Onko kokemusta siis miten paljon uskallan tuolle näytölle tehdä ja miten esim. kaapelipusseja tms. uskaltaa avata mikäli eivät ole uudelleensuljettavissa pusseissa? (Onko kaapeleissa esim. ok jos vetää saksilla nätisti pussin päädyn auki ja teippaa kiinni.)


Toinen muutenvaan huomio, eipäs ole ennen tullut tälläisiä viestejä CDON:lta:
"Hei xxx,
Olet vastaanottanut tämän viestin sillä olemme havainneet poikkeaman tilauksesi seurannassa. Tämä on tavallista ja se ei tarkoita sitä, että se vaikuttaisi toimitusaikaan.
Pidämme silmällä tilaustasi erityisen tarkasti tästä edespäin ja jos huomaamme muita poikkeamia niin tulemme ottamaan asian esille kuljetusyhtiömme kanssa."
Toki hieman itsekin ihmettelin mikä paketilla kestää ja miksi postin lähetysseuranta on oudohkon oloinen mutta en uskonut CDON:n ottavan asiasta yhteyttä.

---

Jos nyt jotain aiemmista tilauksista niin en muista hirveämmin omakohtaisia huonoja kokemuksia (ainakaan sellaisia, jotka eivät olisi korjaantuneet). Päälimmäisenä ehkä mielessä joidenkin tuotteiden kehno tai olematon pakkaaminen (pääsääntöisesti yksittäset DVD:t) ja palautus, jossa tilasin useamman tuotteen, käytin alekoodin ja palautin sitten yksittäisen tuotteen josta sain kuitenkin vain alennuskoodin käytön jälkeisen summan takaisin. Eli tavallaan alennuskoodia kului tuotteeseen, joka ei kuitenkaan jäänyt minulle. Korvasivat tuon kuitenkin uudella alekoodilla mikä sopi itselleni. Muuten itse palautus hoitui kohtuu helposti ja nopeasti vaikka myyjänä oli 3. osapuoli (itse palautukseen liittyvä kommunikointi kuitenkin CDON:n kautta). Kuitenkin muiden kokemuksista olen vetänyt johtopäätöksen, että pyrin CDON:lta tilaamaan lähinnä tuotteita joiden kanssa en usko joutuvani takuuasioihin (eli leffat, kirjat, kenties tekniikka jonka voi laittaa suoraan valmistajalle). Tämä AOC jonka nyt tilasin on tosin aikalailla poikkeus, oli vain turhan halpa väliin jätettäväksi.
 
Viimeksi muokattu:
Tilasko kukaan muu green fridaystä surface pro 4 m3 + type cover? Oon aika varma että tuotetiedoissa oli että mukaan tulee myös se kynä mutta eipä tullut. Perjantaina tuotteen otsikkoon ei myöskään sisältynyt "ei kynää" mikä siellä nyt on. Saanko jotenkin web cachesta haettua perjantain version tuosta sivusta että voisin todistaa että kynä kuului myös kauppaan?

E: löysin ainakin 13.4. cachetun sivun jossa lukee selvästi että kynä kuuluu pakettiin
 
Viimeksi muokattu:
Tilasko kukaan muu green fridaystä surface pro 4 m3 + type cover? Oon aika varma että tuotetiedoissa oli että mukaan tulee myös se kynä mutta eipä tullut. Perjantaina tuotteen otsikkoon ei myöskään sisältynyt "ei kynää" mikä siellä nyt on. Saanko jotenkin web cachesta haettua perjantain version tuosta sivusta että voisin todistaa että kynä kuului myös kauppaan?

E: löysin ainakin 13.4. cachetun sivun jossa lukee selvästi että kynä kuuluu pakettiin
Linkkiä sinne cache-sivulle? Normaalistihan Surface Pron mukana ei tule kynää jos sitä ei ole erikseen mainittu, vaikka se näkyykin about jokaisessa tuotekuvassa.
 
@Miku Viallisesta näytöstä kyse, useita kuolleita pikseleitä ja joku firmisbugi. Vaikka tänne olen Cdonista valittanut viime aikona miltei jatkuvalla syötöllä niin sanottakoon että itse tilauksissa ei ole ikinä ollut häikkää, on tullut mitä pitänyt ja suht ripeästi.
 
No tuossa ainakin on tosiaan yksiselitteisesti sanottu että myös kynä kuuluu pakettiin.

Jep, varmaan käyny niin että tarjousta tehdessä ei oo hiffannu että noissa paketeissa ei oo kyniä ja sitten jälkeenpäin käyty korjailemassa mutta paskaako se mua kiinnostaa kun oon tilannu sen sillä luulolla että kynä tulee mukana.
 
Siis hetkonen, ostit joltakin käytetyn näytönohjaimen ja nyt laitoit sen menemään asiakaspalautuksena takaisin cdonille? Oliko siinä siis jotain vikaa ja kyse on takuusta, vai yritätkö kikkailla rahat takaisin käytetystä ohjaimesta, joka ei ole edes sinun ostamasi? :D

Olithan ylipäätään yhteydessä cdoniin ohjeistuksen mukaisesti ennen kuin lähetit paketin sinne? Jos et, niin ei kannata ihmetellä jos ei mitään kuulu takaisin.

CDON.COM – Pohjoismaiden suurin tavaratalo

f3bhyaa.png
Näyttis ostettu käytettynä ja takuukeikkalle lähti cdonille. Takuuasiat hoidetaan asiakaspalautuksena. Yhteydessä olin tietenkin ennen lähetystä ja ohjeiden mukaan on toimittu.

Ongelmia tässä tuottaa cdonin tapa palauttaa rahat alkuperäisen ostajan tilille, jonka katsovat omasta järjestelmästään kyselemättä sen ihmeemmin tämänhetkistä omistajaa. Toki aspaa infottu asiasta, nähtäväksi jää kuinka käy. Aikaisemmin tässä ketjussa käyttäjällä M.M.M täysin vastaava case kuin itselläni.
 
Tuli cdonilta sähköpostilla näköjään toiseen kertaan "Be The Hero"-pelibundle takuuvaihdokin mukana (Ghostrecon:Wildlands tai For Honor). :D Reilu viikon joutui kärvistelemään ilman näytönohjainta, mutta vaikuttaisi siltä, että oma takuucase meni aika mallikkaasti. :)
 
Omakin case tossa ratkesi, vähän yli kuukausi Cdonilla meni varastolla kuitata tuote palautetuksi. :kahvi:
 
1. Tilaus lauantaina.
2. Maanantaina käsittelyssä varastolla. Ei tapahdu mitään.
3. Tiistaina iltapäivällä ilmoitus postituksesta. Posti odottaa lähetystä.
4. Keskiviikko. Posti odottaa lähetystä.
5. ???

Ei ole kyllä kiireisen ihmisen verkkokauppa. Sen nyt voi jotenkin ymmärtää, että kiireisenä aikana ei pakettia välttämättä ensimmäisenä arkipäivänä saada postiin, mutta se, että "postitettu" tuote makaa jossain varaston nurkassa toista päivää, menee jo yli. Ei tuolta kannata ihan pienen säästön takia tilata.
 
1. Tilaus lauantaina.
2. Maanantaina käsittelyssä varastolla. Ei tapahdu mitään.
3. Tiistaina iltapäivällä ilmoitus postituksesta. Posti odottaa lähetystä.
4. Keskiviikko. Posti odottaa lähetystä.
5. ???

Ei ole kyllä kiireisen ihmisen verkkokauppa. Sen nyt voi jotenkin ymmärtää, että kiireisenä aikana ei pakettia välttämättä ensimmäisenä arkipäivänä saada postiin, mutta se, että "postitettu" tuote makaa jossain varaston nurkassa toista päivää, menee jo yli. Ei tuolta kannata ihan pienen säästön takia tilata.

Kiireisen ihmisen verkkokauppa se ei tosiaan ole, mutta korjaisin yhden väärinkäsityksen:
"Postitettu"-tilassa paketti matkaa yleensä ensin Ruotsin sisällä ja sitten vielä todennäköisesti tapahtuu yhden päivän pistäytyminen Ahvenanmaalla. Suomen Postin seurantaan paketti ei tietenkään ilmesty ennen kuin vasta saapuessaan Manner-Suomeen, mihin tosiaan yleensä menee ainakin se pari arkipäivää postituksesta.
 
Kiireisen ihmisen verkkokauppa se ei tosiaan ole, mutta korjaisin yhden väärinkäsityksen:
"Postitettu"-tilassa paketti matkaa yleensä ensin Ruotsin sisällä ja sitten vielä todennäköisesti tapahtuu yhden päivän pistäytyminen Ahvenanmaalla. Suomen Postin seurantaan paketti ei tietenkään ilmesty ennen kuin vasta saapuessaan Manner-Suomeen, mihin tosiaan yleensä menee ainakin se pari arkipäivää postituksesta.

Hyvä, että selvensitte. Firma voisi tosin ehkä parantaa viestintäänsä joko infosivuilla tai tilausten seurannassa. Kun tilaa ulkomaisista verkkokaupoista, kansainvälisen kuljetusyrityksen omasta seurannasta selviää, missä paketti menee jo ennen Suomen päätä. CDONin ilmoitus postituksesta taas on asiakkaalle vähän ristiriitainen, koska lähetetystä tavarasta ei näy pariin päivään jälkeäkään missään. Muiden verkkokauppojen kohdalla tämä tarkoittaisi jo nakertavaa tarvetta alkaa selvitellä, mitä paketille on tapahtunut, mikä ei taas fiiliksenä ole se, mihin verkkokauppaa tekevän firman kannattaa pyrkiä.
 
1. Tilaus lauantaina.
2. Maanantaina käsittelyssä varastolla. Ei tapahdu mitään.
3. Tiistaina iltapäivällä ilmoitus postituksesta. Posti odottaa lähetystä.
4. Keskiviikko. Posti odottaa lähetystä.
5. ???

Ei ole kyllä kiireisen ihmisen verkkokauppa. Sen nyt voi jotenkin ymmärtää, että kiireisenä aikana ei pakettia välttämättä ensimmäisenä arkipäivänä saada postiin, mutta se, että "postitettu" tuote makaa jossain varaston nurkassa toista päivää, menee jo yli. Ei tuolta kannata ihan pienen säästön takia tilata.

Tilaillu melkein pelkästään elokuvia ja ovat tulleet nopeasti. Ymmärtääkseni lähettävät Ahvenanmaalta.
 
CDON.comissa näköjään menossa kesäalet, mutta en tutkinut sen tarkemmin onko siellä mitään järkevää --> Kesäale! - CDON.COM

Lisäksi tämän viikon cdon+ jäsentarjouksena Harman/Kardon Onyx Mini bt-kaiutin hintaan 69€. Ihan ok tarjous mielestäni. Ostaisin heti jos tuo kestäisi paremmin kosteutta.

Edit.
Ei tosin näytä olevan Onyxia enää jäljellä kuin sinisenä.
 
CDON.comissa näköjään menossa kesäalet, mutta en tutkinut sen tarkemmin onko siellä mitään järkevää --> Kesäale! - CDON.COM

Lisäksi tämän viikon cdon+ jäsentarjouksena Harman/Kardon Onyx Mini bt-kaiutin hintaan 69€. Ihan ok tarjous mielestäni. Ostaisin heti jos tuo kestäisi paremmin kosteutta.

Edit.
Ei tosin näytä olevan Onyxia enää jäljellä kuin sinisenä.
Onhan tuolla ainakin kohtuuhintaisia luureja harkitseville jotain ihan mielenkiintoista. Moto G4 plus, Moto G5 sekä Honor 8-luurit alennuksissa (169, 169 ja 299e).
 
Onko yleinen ja yleisesti hyväksyttyä hyvittää takuuseen tuote alkuperäiselle ostajalle joka on kuitenkin myynyt tuotteen toiselle henkilölle? Ostin siis tietokoneen osia torista ja muutaman kuukauden kuluttua alkoi juonitella. Tein reklamaation CDON:lle ja sain palautusohjeet. Ilmoitin sähköpostissa tilinumeron mihin hyvityksen voi tehdä mutta CDON hyvitti tuotteen suoraan alkuperäiselle ostajalle, ei minulle joka oli tuotteen nykyinen omistaja.
Vitutus.
 
Onko yleinen ja yleisesti hyväksyttyä hyvittää takuuseen tuote alkuperäiselle ostajalle joka on kuitenkin myynyt tuotteen toiselle henkilölle? Ostin siis tietokoneen osia torista ja muutaman kuukauden kuluttua alkoi juonitella. Tein reklamaation CDON:lle ja sain palautusohjeet. Ilmoitin sähköpostissa tilinumeron mihin hyvityksen voi tehdä mutta CDON hyvitti tuotteen suoraan alkuperäiselle ostajalle, ei minulle joka oli tuotteen nykyinen omistaja.
Vitutus.

Takuu on tuotekohtainen ja siirtyy tuotteen mukana sille joka sen tuotteen omistaa vaikka se myytäisiin miten monta kertaa eteenpäin. CDON nyt vaan selvästi ei voinut osata. Koita saada fyffet ensin edelliseltä omistajalta. Jos edellinen omistaja on mulkku, niin sitten vaan räyhäät CDONille.
 
Takuuhan seuraa tuotetta ei ostajaa.

Takuu on tuotekohtainen ja siirtyy tuotteen mukana sille joka sen tuotteen omistaa vaikka se myytäisiin miten monta kertaa eteenpäin. CDON nyt vaan selvästi ei voinut osata. Koita saada fyffet ensin edelliseltä omistajalta. Jos edellinen omistaja on mulkku, niin sitten vaan räyhäät CDONille.

Näin sen koen itsekin. Laitoin tuosta nyt kuluttajaneuvontaan sähköisen yhteydenoton niin katsellaan mitä tuleman pitää.
 
Näin sen koen itsekin. Laitoin tuosta nyt kuluttajaneuvontaan sähköisen yhteydenoton niin katsellaan mitä tuleman pitää.

Kai nyt ensin koitit ottaa yhteyttä siihen edelliseen omistajaan/CDONiin? Ei kuluttajaneuvonta tuolle mitään voi, virheitä sattuu. Sitten vasta jos tulee seinä vastaan rahojen kanssa niin sitten voi alkaa uhkailemaan toimenpiteillä CDONia.
 
Kai nyt ensin koitit ottaa yhteyttä siihen edelliseen omistajaan/CDONiin? Ei kuluttajaneuvonta tuolle mitään voi, virheitä sattuu. Sitten vasta jos tulee seinä vastaan rahojen kanssa niin sitten voi alkaa uhkailemaan toimenpiteillä CDONia.

Juu, toki.
 
Tilasin CDonilta tuotteen, josta osan maksoin CDON+ -ostohyvityslahjakortilla. Jos palautan tuotteen, saanko myös ostohyvitykset takaisin?
 
Tiedän että ruotsista kestää tulla mutta sunnuntaina laitoin tilauksen tuotteesta jota oli ja vieläkään ei ole postin hallussa. Ja sijainnin tietäen menee ensiviikolle, elleivät sitten tornion kautta kuljeta :D
 
Sanoisin, että toimitusajat johtuu lähinnä postista nykyään ja itse ainakaan ole huomannut, että olisi hitaampaa tai nopeampaa cdon.com toimituksen kanssa kuin muidenkaan kauppojen. Postien tulossa kestää se 3pv-3vko (/ei ollenkaan) riippuen miten posti OY tykkää niitä Espooseen kuljetella:vihellys:
 
Tosi vähäiseksi on muuttunut cdonista ostaminen vaikka cdon+ jäsenkin olen, en usko uusivani sitä enään ensi vuodelle. Johtuu pitkälti tarjousten huononemisesta ja alennuskoodien vähentymisestä. Aikaisempina vuosina sinne tuli kulutettua 400-600e vuodessa, viime vuonna ~200 euroa ja tänä vuonna on mennyt 100 euroa. Monesti myös tulee mietittyä sitä toimitusnopeutta; jos tuotteen hinnassa on pieni ero niin tulee tilattua mielummin suomalaisesta puljusta.
 
Tiedän että ruotsista kestää tulla mutta sunnuntaina laitoin tilauksen tuotteesta jota oli ja vieläkään ei ole postin hallussa. Ja sijainnin tietäen menee ensiviikolle, elleivät sitten tornion kautta kuljeta :D

Meikäläinen laittoi headsetin tulemaan, kun aikaisemmat hajosivat - tämä tapahtui viime keskiviikkoiltana. Heidän seurantajärjestelmänsä mukaan tuote on edelleen pakattavana. En muista, että ikinä edes Black Fridayn aikoihin homma toimisi näin saatanan huonosti.
 
Meikäläinen laittoi headsetin tulemaan, kun aikaisemmat hajosivat - tämä tapahtui viime keskiviikkoiltana. Heidän seurantajärjestelmänsä mukaan tuote on edelleen pakattavana. En muista, että ikinä edes Black Fridayn aikoihin homma toimisi näin saatanan huonosti.
Sama homma tääläkin. Pistin viime perjantaina RM750X tilaukseen ja niitä oli varastossa,niin vieläkin näkyy että on pakattavana.
Kyselin aspasta asiaa,niin tämän sain vastaukseksi:
"Pahoittelen kovasti toimituksen viivästymistä!

Meillä on valitettavasti jotkin viime viikon tilaukset viivästyneet ja pakettisi näyttäisi ikävä kyllä olevan niiden joukossa. Status päivittyy postin seurantaan, kun paketti on saapunut Ruotsista Suomeen.

Haluan hyvityksenä tarjota sinulle 20 € arvoisen alennuskoodin seuraavaa tilaustasi varten."

No ehkä se ens viikolla sieltä tulee..
 
Sama homma tääläkin. Pistin viime perjantaina RM750X tilaukseen ja niitä oli varastossa,niin vieläkin näkyy että on pakattavana.
Kyselin aspasta asiaa,niin tämän sain vastaukseksi:
"Pahoittelen kovasti toimituksen viivästymistä!

Meillä on valitettavasti jotkin viime viikon tilaukset viivästyneet ja pakettisi näyttäisi ikävä kyllä olevan niiden joukossa. Status päivittyy postin seurantaan, kun paketti on saapunut Ruotsista Suomeen.

Haluan hyvityksenä tarjota sinulle 20 € arvoisen alennuskoodin seuraavaa tilaustasi varten."

No ehkä se ens viikolla sieltä tulee..

Ei meikäläiselle tarjonnut mitään hyvityksiä, eikä itse asiassa edes pahoitellut. Sanoi vaan että taitaa olla jumissa Ruotsissa. Voisipa vaikka jättää hakematta. Arvioitu toimitusaika 1-3 päivää kyseisissä luureissa. Hyvä tietää, etten ole ainokaistapaus.
 
Onkos nyt jo lähtenyt tilaukset teillä liikkeelle, joilla on ollut ongelmia? Oma maanantai iltana tehty tilaus on myös vielä samassa tilanteessa ja pohdin tässä kuinka kauan lie viivähtää toimitus. Sentään tuli Paypalin kautta maksettua, jos jotain isompia ongelmia ilmenee.
 
Ite huomannu, että ihan normaalia toimintaa CDON:illa tuo että paketit liikahtaa vasta muutaman päivän kuluttua tilauksesta. Pelejä tullut jonkin verran tilaltua ja välillä ihmettelee, että miten voi kestää kolmekin päivää ennen paketin postitusta. Joskus kysellyt aspastakin noiden perään ja samanlaista lorua tulee, että kiirettä pitää. Eipä tuo itseä häiritse kyllä, kun nykyään tietää että toimitus kestää. Ennakkotilaukset hoitaa muualta jos haluaa pelin tosiaan julkaisupäiväksi ^^ Tuen silti kyseistä kioskia, koska myyvät sen verta halvalla noita pelejä + hyviä tarjouksia.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 975
Viestejä
4 497 674
Jäsenet
74 318
Uusin jäsen
Skuupiduu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom