Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On varmasti hintansa arvoinen, jos tonnin näytön saa reilulla 300€:lla. Näköjään kannattaa päivystää noita tarjouksia.
Sain itse tämän myyttisen CDONin X34A:n jo eilen, kävin samantien postista hakemassa kun sain saapumisilmoituksen. On kyllä vähintäänkin hintansa arvoinen.
Hyvää trollausta uudelta käyttäjältä.
Voinet varmaan näyttää postin seurannasta kuinka se tuli viikonlopun aikana toimipisteeseen?
En usko kenenkään saavan näitä näyttöjä. "Lähetetty" ei tarkoita sitä, että paketti olisi postin huomassa ja matkalla ostajalle.
Hyvää trollausta uudelta käyttäjältä.
Voinet varmaan näyttää postin seurannasta kuinka se tuli viikonlopun aikana toimipisteeseen?
En usko kenenkään saavan näitä näyttöjä. "Lähetetty" ei tarkoita sitä, että paketti olisi postin huomassa ja matkalla ostajalle.
Katotaan eksyykö Kuopioon toinen samanlainen lähipäivinäEi sillä että mielipiteesi varsinaisesti kiinnostaisi, mutta tässäpä kuvakaappaus. Tein tilin kun kuulin kaverilta että täällä on kova keskustelu kyseisestä tuotteesta.
Sain itse tämän myyttisen CDONin X34A:n jo eilen, kävin samantien postista hakemassa kun sain saapumisilmoituksen. On kyllä vähintäänkin hintansa arvoinen.
Eh mulle tuli just mailia että peruvat tilauksen.
Tää on kyllä jännää lottoa.. itselle tuli eilen ilmotus että postitettu mutta nyt tuli sähköposti ilmotus että väärä hinta ja peruttu tilaus. Tilaushistoriassa vieläkin että "postitettu"
Edit. Jaa oliki ilmeisesti trolli aiempi mutta kumminkin
Juu, tännekin tuli viesti CDONilta että tilaus on peruutettu hintavirheen vuoksi. Postin seurannassa on tilana "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille".
Katsotaan jos tuo nyt tuolta tulee niin käyn samantien hakemassa ja en kyllä näytöstä luovu kuin käräjän päätöksellä.
Mulla kävi sama homma, tosin tilattava tuote oli eri (PS4 bundle ja kolme ohjainta) ja hintaa oli noin 450-500€.Maksoitteko näytön suoraan? itse käytin laskutusta kun ajattelin että varmaan näyttöä ei saa plus ei voinut maksaa omasta verkkopankista suoraan. Sainkin sitten seuraavana päivänä laskutus firmasta spostin että sulla ei riitä luotto tähän 349e näyttöön joten tilaus perutaan... että cdon hoisi asian minun ja kaverini kohdalla näin. Joskus aikoinaan sain sentään toisesta tuotteesta pahoittelut ja jonkun 5e setelin tjsp. koko tilauksesta ei jäänyt cdonin tilille mitään merkintää eikä peruutusta se vain katosi.
Itsellä sama homma. Jos peruuntuu niin pitää oikeasti harkita tuota kuluttaja-asiamiestä. En ole koskaan aikaisemmin käyttänyt kyseistä palveluaJa voisihan näistä vaikka tehdä techbbs-ryhmävalituksen kuluttaja-asiamiehelle? (techbbs ei tietenkään mitenkään osallisena)
Kuluttajan avustaminen oikeudessa
Oma tilaus siis on edelleen CDONilla "postitettu" tilassa ja odottaa saapumista postin kuljetettavaksi varastolta. Hieman kuitenkin luulen että ei se sieltä varastolta minnekään liiku.
No voi jumal¤%&/
Minulla oli on yksi kuollut pikseli ultrawidessäni, kun sain sen silloin 150€ halvemmalla. Nyt se on taas alle 900€:
Philips Brilliance X-line 349X7FJEW 34" 21:9 3440 x 1440 VA | Dustinhome.fi
Kun hinta pompahti postin aikana 900€+, niin en uskaltanut ottaa riskiä, että tulisi rahat takaisin. Eniten tämä kuollut pikku pikseli syö jälleenmyyntiarvoa, eli täytyy selvitä tällä monitorilla vähintään vuoteen 2020
Makunsa kullakin. Kuitenkin, en huomannut myymäni Dellin kuolleita pikseleitä päivittäiskäytössä, niin ehkä selviän tämänkin kanssa.
Eihän ne nyt voi mitenkään perustella sitä, että osa sai näyttönsä, mutta osalta peruttiin hintavirheen takia. Toivottavasti te näytön saaneet autatte ihmisiä, joilla on kuluttaja-asiapandan kanssa asiointia, vähintään kertomalla, että te olette sen saaneet tilausvahvistuksessa olleeseen hintaan.
Luovutan.
Täältä saa tilaustiedot jos on tarpeen.
Joo express paketilla tuli nopeesti. [emoji106]Täältäkö tilasit?
Älä nyt kun täällä kaikki on kauppiaan vika ja poliisisetä viimeistään pelastaa kuluttajapoloisen.Kuluttaja-asiamiesuhkailut tuskin auttaa kovasti, jos 949e on 349e. Hinnassa on tällöin virhe ja laki on kaupan puolella. Valitan. Hintavirhe lukee ihan siellä laissa ja nyt on sellainen pudotus kyseessä, että kannattaa ehkä ulinan ja ressaamisen sijaan jatkaa töissä normisti.
Ajattelin itsekin odottaa huomiseen että olisiko paketti lähtenyt liikkeelle, mutta laitoinpa nyt kuitenkin paluuviestiä tuonne. Triggeröi liikaa kun osa oli jo saanut näyttönsä.Itselläni myös näyttö postitettuna eilisestä asti, mutta tänään sain kyseisen viestin cdonin "Henrik N:lta".
Kannattaakohan tuonne vielä laitella mitään viestejä vai odotella rauhassa. Huomenna paketin pitäisi kaiken järjen mukaan olla suomen puolella jos oikeasti on varastolta poistunut.
Kuluttaja-asiamieheen yhteydessä toki sitten jos näyttöä ei näy.