- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 1 374
Joo express paketilla tuli nopeesti. [emoji106]
Morot Brittein Saarille. Aiotko mennä seuraamaan sen perunaprinssin tulevia häämeininkejä? Laitahan kuvia sieltäkin sitten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo express paketilla tuli nopeesti. [emoji106]
Kuluttaja-asiamiesuhkailut tuskin auttaa kovasti, jos 949e on 349e. Hinnassa on tällöin virhe ja laki on kaupan puolella. Valitan. Hintavirhe lukee ihan siellä laissa ja nyt on sellainen pudotus kyseessä, että kannattaa ehkä ulinan ja ressaamisen sijaan jatkaa töissä normisti.
Kuluttaja-asiamiesuhkailut tuskin auttaa kovasti, jos 949e on 349e. Hinnassa on tällöin virhe ja laki on kaupan puolella. Valitan. Hintavirhe lukee ihan siellä laissa ja nyt on sellainen pudotus kyseessä, että kannattaa ehkä ulinan ja ressaamisen sijaan jatkaa töissä normisti.
Ajattelin itsekin odottaa huomiseen että olisiko paketti lähtenyt liikkeelle, mutta laitoinpa nyt kuitenkin paluuviestiä tuonne. Triggeröi liikaa kun osa oli jo saanut näyttönsä.
Päivittelen sitten tännekin miten asia etenee.
Eikä saa... Mutta kettuillaan nyt varmuudeksi CDON:illeKai muistit mainita miten me muut ollaan jo näyttömme saatu?
Protip: Kukaan ei oo näyttöä tuohon 349e alennushintaan saanut
Keskivertokansalaisella pitäis silti olla edes hitunen järkeä päässä
Ja viisaat vois opastaa tyhmää että missä menee ne rajat millon se alennus on normaali vai virhe
Ja viisaat vois opastaa tyhmää että missä menee ne rajat millon se alennus on normaali vai virhe
Eipä tuollan erän kokoa mainittu missään, eli olisi voinut olla vaikka 10kpl. Väitätkö, että jokaisen kuluttajan täytyy tietää että tuo näyttö oli uusi tuote, ja ylipäätäänkin jokaisen kaupassa olevan tuotteen yleinen hintataso?
Ei siinä etteikö sitä voisi maalaisjärjellä älytä, mutta tuosta on aika paljon lainsäädäntöä joten pitäisi olla jotain oikeasti konkreettista kaupan puolelta. Esimerkiksi oikeudessa harvoin kelpaa toiminnan perusteluksi maalaisjärki.
Milloin on noin 65% alennus muuttunut täysin mahdottomaksi? Samaan aikaan Jimm's myi Viveä selvästi isommalla alennuksella.
Sitä ootellessa että yksikään keissi menee raastupaan asti.
Mulla on kuponki! Kaikki mulle heti nyt!
Hetken jo odotin että koska vive-kortti pelataan. Mutta olihan niitä kolme kokonaista kappaletta, montas tilasit? Ihan eri lähtökohdat, mutta hankala näitä selventää jos lompuukin lisäksi on myös mieleltään köyhä.
Siis tuohan tässä onkin se ongelma, kun kenelläkään ei ole mitään OIKEUTTA saada tuota näyttöä puoli-ilmaiseksi.Jopas täällä nyt on karannut mopo käsistä ihmisillä. Miten se nyt on keltään pois jos joku haluaa pitää oikeuksistaan kiinni?
Pitää sillä myyjälläkin olla joku vastuu mainonnastaan.
Ja ei, en ole näyttöä tilannut.
Jopas täällä nyt on karannut mopo käsistä ihmisillä. Miten se nyt on keltään pois jos joku haluaa pitää oikeuksistaan kiinni?
Pitää sillä myyjälläkin olla joku vastuu mainonnastaan.
Ja ei, en ole näyttöä tilannut.
Eli voidaan mainostaa mitä sattuu ja pahoitella yleisöryntäyksen jälkeen hintavirhettä. Valittaminen ei maksa muuta kuin omaa vaivaa.
Tässä suurempana ongelmana onkin tuo, että CDON tuntuu näitä "hintavirheitä" lykkäämään jokaiseen suurempaan alennusmyyntiin. Sitten ilmoitellaan ihmisille, että nyt kävi näin. OIKEUS olisikin tässä, että CDON oppisi hinnoittelemaan tuotteensa oikein. Vaikka sitten niin että näytön tilanneet sen myös saavat.Siis tuohan tässä onkin se ongelma, kun kenelläkään ei ole mitään OIKEUTTA saada tuota näyttöä puoli-ilmaiseksi.
Toki näin, mutta kuten mäggäri tuossa kirjoitti, saa ne sanktiot sitten jos homman katsotaan olevan jatkuvaa ja tahallista. Tässä nyt vaan on sellainen henki päällä, että tuosta näytöstä on annettu toinen munuainen vaihdossa cdonille. Valoja päälle nyt!Tässä suurempana ongelmana onkin tuo, että CDON tuntuu näitä "hintavirheitä" lykkäämään jokaiseen suurempaan alennusmyyntiin. Sitten ilmoitellaan ihmisille, että nyt kävi näin. OIKEUS olisikin tässä, että CDON oppisi hinnoittelemaan tuotteensa oikein. Vaikka sitten niin että näytön tilanneet sen myös saavat.
Myyjällä on myös vastuu mainostamistaan tuotteista: Markkinoinnin virhetilanteet
"Kuluttajan on voitava luottaa siihen, että tarjouksessa oleva hinta, tarjouksen rajoitukset ja muut tiedot on merkitty mainokseen oikein. Kuluttajan kannalta ei ole kohtuullista, jos mainostaja voi vetäytyä mainoksen tiedoista vain sen perusteella, että mainoksessa on ollut jostain syystä virhe tai että kampanjan suunnittelua ei ole tehty huolella."
Voitteko siirtää tämän CDON näyttö keskustelun omaa threadiin? Kiitos.
Ei ehkä trolli, mutta sivullistakin alkaa pistämään silmään että ainoa viestisi ovat leuhkimista että sait näytön. Jo ensimmäisessä viestissä annoit valokuvan joten uskottava on, pari kertaa voi epäilijöille vastailla, mutta tuo pelkkä oma-aloitteisesti lilluminen menee jo yli. Nauti siitä näytöstä, älä leuhkimisesta. Moni tilannut jäi kuitenkin ilman tai joutuu taistelemaan ehkä jopa lakiteitse omastaan.
Hetken jo odotin että koska vive-kortti pelataan. Mutta olihan niitä kolme kokonaista kappaletta, montas tilasit? Ihan eri lähtökohdat, mutta hankala näitä selventää kenellekään, jos lompuukin lisäksi on myös mieleltään köyhä. En vaan näe tässä Acer-HTC yhteydessä mitään samaa.
Mitä sä oikein täällä vielä lässytät? Jimmsillä tai cdonilla ei kummallakaan tiemmä ollut kerrottu kappalemääriä. Tuo Vive-tarjous on itse asiassa aivan suoraan verrannollinen keissi. Prosentuaalisesti ja rahallisesti vastaava kaupan oma tarjous, jota isolla mainostettiin etusivulla kun ensin oli viikon ajan hypetetty, että nyt on muuten aivan MIELIPUOLISIA tarjouksia tulossa.
Se on sitten vielä eri asia että pitäiskö noita näyttöjä cdonilta vaatia, mutta aivan uskomattoman surkeasti (taas) hoitivat asian. Miten vaikeaa on perua ne tilaukset ja ilmoittaa asiakkaalle heti eikä joskus neljän päivän päästä? Ja ei, en itse ole näyttöä tilannut vaikka tarjouksen huomasinkin perjantaina. Enkä olettanut virheeksi.
CDON.com oli kuitenkin 4. suosituin verkkokauppa Hinta.fi äänestyksessä.Kasetti kestää hyvin, kun jättää CDON:lta tilaamiset sikseen.
En tiedä johtuiko CDONille laittamastani viestistä (tuskin), mutta tänään lähti näyttö liikkeelle postin seurannan mukaan. Arvioitu toimitusaika olisi huomenna. Katsotaan nyt saako sen käsiinsä asti.
En tiedä johtuiko CDONille laittamastani viestistä (tuskin), mutta tänään lähti näyttö liikkeelle postin seurannan mukaan. Arvioitu toimitusaika olisi huomenna. Katsotaan nyt saako sen käsiinsä asti.
Edit: Ei tästä mitään #näyttögate monen sivun vääntöä tulisi jos räbä pysyisi siellä räbässä.
Eihän tuo näyttö ollut kuin ~64% alessa joka prosenttina ei ole ihan mahdoton ymmärtää virheeksi. Ja cdon on nyt vedonnut että oikea hinta on 949e. Mikä olisi siis ollut tuo oikea alennusmyyntihinta tälle kyseiselle näytölle kun nyt se oli hintavirhe, mutta missään sanottu että mikä se oikea alehinta olisi sitten ollut. Vai onko tuon näytön hinta nyt jotain ihan muuta? En löydä kyseistä näyttöä enää ollenkaan cdonista
Samat hommat, ja positiivista palautetta myös postikuluista.Tilasin kaksi pakettia perjantaina. Toinen tuli eilen ja toisenkin pitäisi olla seurannan perusteella huomenna Postissa. Nopeaa toimintaa CDON:lta, ja Postilta.