CDON.com

Joo express paketilla tuli nopeesti. [emoji106]

Morot Brittein Saarille. Aiotko mennä seuraamaan sen perunaprinssin tulevia häämeininkejä? Laitahan kuvia sieltäkin sitten.
emoji106.png
 
Kuluttaja-asiamiesuhkailut tuskin auttaa kovasti, jos 949e on 349e. Hinnassa on tällöin virhe ja laki on kaupan puolella. Valitan. Hintavirhe lukee ihan siellä laissa ja nyt on sellainen pudotus kyseessä, että kannattaa ehkä ulinan ja ressaamisen sijaan jatkaa töissä normisti. :tup:

Tämä on hyvin ymmärryksessä. Jos ei paketti liiku itsekseen niin odotankin enemmän saavani jotain kompensaatiota cdonilta tästä ikuisesta arvesta herkässä sielussani. (Luultavasti 5 euron lahjakortti.)
 
Kuluttaja-asiamiesuhkailut tuskin auttaa kovasti, jos 949e on 349e. Hinnassa on tällöin virhe ja laki on kaupan puolella. Valitan. Hintavirhe lukee ihan siellä laissa ja nyt on sellainen pudotus kyseessä, että kannattaa ehkä ulinan ja ressaamisen sijaan jatkaa töissä normisti. :tup:

Ei sillä että olisi kovinkaan suurta luottoa näytön saapumiseen ikinä, mutta ko. tilanteessa laki ei mitenkään selkeästi myyjän puolella ole. SELVÄ hintavirhe on ihan OK syy kunhan sen jälkeen toimii oikein. BF-tarjouksessa ei niinkään selkeä hintavirhe kuluttajalle. Muutenkaan ko. myyjä ei ole hintavirheen jälkeen toiminut kuten virheen jälkeen pitäisi. Muistaen kuitenkin että kuluttaja-asiamies voi kehoittaa myyjää toimittamaan tuotteen virheeloisen hinnan mukaisesti, mutta mitään ei myyjän ole pakko tehdä ennen kuina kanne on nostettu ja prosessi läpikäyty.
 
Ajattelin itsekin odottaa huomiseen että olisiko paketti lähtenyt liikkeelle, mutta laitoinpa nyt kuitenkin paluuviestiä tuonne. Triggeröi liikaa kun osa oli jo saanut näyttönsä. :geek:
Päivittelen sitten tännekin miten asia etenee.

Kai muistit mainita miten me muut ollaan jo näyttömme saatu?

Protip: Kukaan ei oo näyttöä tuohon 349e alennushintaan saanut :facepalm:

Ja jättäkää nyt hyvät ihmiset yv-laatikkoni rauhaan, en oo soittanut cdonille, en tiedä numeroa, enkä myöskään keksi miten saisivat kahdessa tunnissa puhelun päätyttyä toimitettua näytön kotiovelle asti :facepalm::facepalm:
 
Viimeksi muokattu:
Räbäläiset vois painua takas sinne kellariin mistä ovat kömpineetkin. Minusta edelleenkään ei ole kyseessä selkeä hintavirhe, vrt. joskus 2010 möivät kirjoittavia blu-ray asemia 15€ hintaan. Ei ollut mikään Black friday tms selvä kulutusjuhlapäivä. Kepillä silloinkin tietenkin kokeilim jäätä, mutta nopeasti tuli sähköpostia, että hintavirhe. Tässä keississä taas Cdon on lähettämässä jo tuotteita osalle tilaajista ja sitten peruuttaakin tilauksia. Vieläkin itseasiassa näkyy sivuilla, että tuote pakkauksessa. Eikä myöskään unohdeta teltta keissiä ;)

Tl;dr v*tun räbä
 
Vaikka olisikin (olikin) hintavirhe niin ei minunkaan mielestä täysin selkeä. Onhan toi alennus euromäärissä aika iso ja varmaan siinä suhteessa isoin alennus mikä siellä oli. Muita isoja alennuksia elektroniikassa mitkä huomasin oli Harman Kardonin kajarit mitkä oli 74% alennuksessa, 499,95e -> 129e.
 
Keskivertokansalaisella pitäis silti olla edes hitunen järkeä päässä :geek:

Ei järjellä ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä kuluttaja tietää tai mitä kuluttajan pitäisi tietää H/K:n tai Acerin hommista. Jos minä näen CDON:issa tonnin näytön kolmellasadalla eurolla, niin en pidä sitä hintavirheenä. Kyseiselle puljulle tällainen hinnoittelu ei ole mitenkään epänormaalia. Samalla kannalla oli myös KRIL.
 
Ja viisaat vois opastaa tyhmää että missä menee ne rajat millon se alennus on normaali vai virhe
 
Tarjous päivänä en näe sitä kuluttajan ongelmana jos joku menee laittamaan väärän hinnan tuotteelle. Se on sitten liikkeen ongelma myyjänä huomata, että virhe tuli tehtyä ja muuttaa se sivuille eikä jälkijunassa alkaa perumaan selkeää myyntiä oman virheen takia. Muutenhan kaikki voidaan perua jälkikäteen mikä ei miellytä myyjää. Tämä siis silloin kun tilaus on jo keritty tekemään.
 
Ja viisaat vois opastaa tyhmää että missä menee ne rajat millon se alennus on normaali vai virhe

Ei siinä ole selvää rajaa. Telttagaten aikaan KRIL katsoi, että 91 % alennus teltasta ei ollut sellainen selvä hintavirhe, joka kuluttajan olisi pitänyt huomata. Samaan aikaan sivulla myytiin kirjoja jopa 96 % alennuksella ja sähköpostiuutiskirjeessäkin mainostettiin 82 % alennuksia.

Eli: ei ole olemassa tarkkaa prosenttirajaa, vaan olosuhteet ratkaisevat. Esim. se, että on käynnissä erikoishintakampanja, jota myyjä markkinoi, viittaa siihen, että kuluttajan ei pitäisi ymmärtää kyseessä olevan hintavirhe. Arvio tehdään kokonaisharkinnalla ja KRIL:n päätös on vain suositus. CDON taitaa näitä kuitenkin noudattaa.
 
Ja viisaat vois opastaa tyhmää että missä menee ne rajat millon se alennus on normaali vai virhe

No heitämpä aika simppelin esimerkin:


Tuote ABC on uusi malli, kaupan kymmenissä liikkeissä hinnan vaihdellessa 950-1500e välillä.

Tuote tulee tarjoukseen hintaan 650e, ollen siis alimpaan hintaan nähden eritysen halpa. Tämä on normaalihko tarjous, joskin todella hyvä jo kuluttajalle kyseisestä tuoreesta mallista, joka myy halvimmalla hinnallaankin kovasti. Kyseessä tarkemmin sanottuna erittäin haluttu tuote, eikä jotain random bulkkiromua.


Sitten kun se on 350eur ja tarjolla "rajaton määrä", huolimatta vaikka olisi mustaakin mustempi perjantai, on päivänselvä hintavirhe. Useimmiten erikoishalvat erät ovat luokkaa <10kpl.


Toki tuotteen saadessaan varmasti feelsgoodman, mutta ei kannata päätään vaivata jos tilaus perutaankin.




edit: Tulipa Mieleen, että omalle kohdalleni tuossa loppukesästä sattui vastaavanlainen tilanne. Tämä näyttö ASUS PG248Q, 490€ | Hinta.fi

oli hintaan 349eur Gigantissa. Pakkohan se oli silloin ostaa. :geek:
 
Viimeksi muokattu:
Eipä tuollan erän kokoa mainittu missään, eli olisi voinut olla vaikka 10kpl. Väitätkö, että jokaisen kuluttajan täytyy tietää että tuo näyttö oli uusi tuote, ja ylipäätäänkin jokaisen kaupassa olevan tuotteen yleinen hintataso?
 
Eipä tuollan erän kokoa mainittu missään, eli olisi voinut olla vaikka 10kpl. Väitätkö, että jokaisen kuluttajan täytyy tietää että tuo näyttö oli uusi tuote, ja ylipäätäänkin jokaisen kaupassa olevan tuotteen yleinen hintataso?

En väitä yhtään mitään, mutta tiedot tuotteesta ja normihinnasta on olemassa. Kauppiaan vikako se sitten on, jos asiakas ei tiedä/on laiska ottamaan selvää mitä tarvitsee tai on hankkimassa? Niinpä, ei kummankaan vika. Miksi aina tarvitsisi olla vikaa ja tietoisuutta kaikesta*? Lopun kaiken voi ihan itseään syyttää, jos netin käyttö tai kysyminen joltain tutulta tuottaa noin ylitsepääsemättömiä esteitä.

Toki jos haluaa ajatella tuollain vaikeimman kautta, niin kannattanee muuttaa muricaan. Muista laittaa mietelausetauluja sisustukseen joka puolelle, joissa lukee että "hengitä", ettei vaan pääse unohtumaan ja vetoat siihen ettei sanottu tarpeeksi selvästi. :joy:

Ei kai sitä nyt tarvitse kaikkea mainita erikseen, paitti jänkäjoonaksille? :rofl: Maalaisjärkeä voi käyttää, vaikka peltoja ei omistaisikaan.



*Tulee ihan suomalainen työmaakulttuuri mieleen, sen sijaan että ongelma korjattaisiin, tärkeintä on etsiä joku jota syyttää ja jolle valittaa. Vika kun ei koskaan ole itsessä. :geek:
 
Viimeksi muokattu:
Missään ei ole mainittu erän määrää ja tuote muuttuikin todella nopeasti loppuneeksi. Alennuksen prosentuaalinen määrä ei millään muotoa ollut posketon kyseiseen päivään nähden. Lisäksi virheestä ilmoittaminen on kestänyt poskettoman kauan, vaikka laskee viikonlopun pois on pelkän tiedon lähettämistä hierottu kolme työpäivää.
 
Ei siinä etteikö sitä voisi maalaisjärjellä älytä, mutta tuosta on aika paljon lainsäädäntöä joten pitäisi olla jotain oikeasti konkreettista kaupan puolelta. Esimerkiksi oikeudessa harvoin kelpaa toiminnan perusteluksi maalaisjärki.
 
Milloin on noin 65% alennus muuttunut täysin mahdottomaksi? Samaan aikaan Jimm's myi Viveä selvästi isommalla alennuksella.
 
Ei siinä etteikö sitä voisi maalaisjärjellä älytä, mutta tuosta on aika paljon lainsäädäntöä joten pitäisi olla jotain oikeasti konkreettista kaupan puolelta. Esimerkiksi oikeudessa harvoin kelpaa toiminnan perusteluksi maalaisjärki.

Sitä ootellessa että yksikään keissi menee raastupaan asti. :geek:

Mulla on kuponki! Kaikki mulle heti nyt! :rofl:


Milloin on noin 65% alennus muuttunut täysin mahdottomaksi? Samaan aikaan Jimm's myi Viveä selvästi isommalla alennuksella.

Hetken jo odotin että koska vive-kortti pelataan. Mutta olihan niitä kolme kokonaista kappaletta, montas tilasit? :geek: Ihan eri lähtökohdat, mutta hankala näitä selventää kenellekään, jos lompuukin lisäksi on myös mieleltään köyhä. :rofl: En vaan näe tässä Acer-HTC yhteydessä mitään samaa. :confused:
 
Tuo esimerkki oli vain vertaus, enkä meinannut että oikeuteen tässä olisi joku menossa. Kuitenkin lain kanssa pelataan niin samat säännöt pätee.
 
Sitä ootellessa että yksikään keissi menee raastupaan asti. :geek:

Mulla on kuponki! Kaikki mulle heti nyt! :rofl:




Hetken jo odotin että koska vive-kortti pelataan. Mutta olihan niitä kolme kokonaista kappaletta, montas tilasit? :geek: Ihan eri lähtökohdat, mutta hankala näitä selventää jos lompuukin lisäksi on myös mieleltään köyhä. :rofl:

En yhtään kun ei kerennyt kassalle saakka, yritin kyllä. Tiedän myös pari kaveria jotka koitti tarinan näyttöä tilata mutta eivät ehtineet tilaukseen saakka kun järjestelmä ilmoitti ettei enää natsaa..
 
Jopas täällä nyt on karannut mopo käsistä ihmisillä. Miten se nyt on keltään pois jos joku haluaa pitää oikeuksistaan kiinni?

Pitää sillä myyjälläkin olla joku vastuu mainonnastaan.

Ja ei, en ole näyttöä tilannut.
 
Miksi jonkun pitäisi päästä hyötymään toisen tekemästä virheestä ? Ihan siis vilpittömästi kysyn.

Ymmärrän jos olisi tuhlattu aikaa tai rahaa myymälään mennessä mutta nyt kului sormen nikama parin klikkauksen verran.
 
Jopas täällä nyt on karannut mopo käsistä ihmisillä. Miten se nyt on keltään pois jos joku haluaa pitää oikeuksistaan kiinni?

Pitää sillä myyjälläkin olla joku vastuu mainonnastaan.

Ja ei, en ole näyttöä tilannut.
Siis tuohan tässä onkin se ongelma, kun kenelläkään ei ole mitään OIKEUTTA saada tuota näyttöä puoli-ilmaiseksi.
 
Jopas täällä nyt on karannut mopo käsistä ihmisillä. Miten se nyt on keltään pois jos joku haluaa pitää oikeuksistaan kiinni?

Pitää sillä myyjälläkin olla joku vastuu mainonnastaan.

Ja ei, en ole näyttöä tilannut.

Parrain tyhjääpuhuva lausahdus tämä "Miten se on keltään pois...". Miksi sen tarvitsisi olla pois? Mitä tuo fraasi ylipäätään tarkoittaa? :rofl: Perin suomalainen ajatusmalli että nyt joku meinaa saada enemmän kuin minä, vieläpä liian helposti.

Mielestäni tässä on yritetty sanoa että kannattaa käyttää tuo kinaamisaika johonkin hyödyllisempään, vaikkapa uusien tarjouksien etsimiseen? :kahvi:


Eli voidaan mainostaa mitä sattuu ja pahoitella yleisöryntäyksen jälkeen hintavirhettä. Valittaminen ei maksa muuta kuin omaa vaivaa.

Ah, suomalaiset. Niin huonomuistista kansaa. Eihän tämä ole edes 20. kerta kun näin käy, milloin on Systema ja milloin CDON & co. kauppureina.




Ei kai siinä, käyn kohta kaupasta lisää poppareita noukkimassa, alkavat käydä vähiin. :hungry:


Tokihan tarjouspelleilyistä aikanaan saanee sen uhkasakon päällensä, joka lankeaa kun tarpeeksi suomisoffailee.
 
Siis tuohan tässä onkin se ongelma, kun kenelläkään ei ole mitään OIKEUTTA saada tuota näyttöä puoli-ilmaiseksi.
Tässä suurempana ongelmana onkin tuo, että CDON tuntuu näitä "hintavirheitä" lykkäämään jokaiseen suurempaan alennusmyyntiin. Sitten ilmoitellaan ihmisille, että nyt kävi näin. OIKEUS olisikin tässä, että CDON oppisi hinnoittelemaan tuotteensa oikein. Vaikka sitten niin että näytön tilanneet sen myös saavat.

Myyjällä on myös vastuu mainostamistaan tuotteista: Markkinoinnin virhetilanteet

"Kuluttajan on voitava luottaa siihen, että tarjouksessa oleva hinta, tarjouksen rajoitukset ja muut tiedot on merkitty mainokseen oikein. Kuluttajan kannalta ei ole kohtuullista, jos mainostaja voi vetäytyä mainoksen tiedoista vain sen perusteella, että mainoksessa on ollut jostain syystä virhe tai että kampanjan suunnittelua ei ole tehty huolella."
 
Tässä suurempana ongelmana onkin tuo, että CDON tuntuu näitä "hintavirheitä" lykkäämään jokaiseen suurempaan alennusmyyntiin. Sitten ilmoitellaan ihmisille, että nyt kävi näin. OIKEUS olisikin tässä, että CDON oppisi hinnoittelemaan tuotteensa oikein. Vaikka sitten niin että näytön tilanneet sen myös saavat.

Myyjällä on myös vastuu mainostamistaan tuotteista: Markkinoinnin virhetilanteet

"Kuluttajan on voitava luottaa siihen, että tarjouksessa oleva hinta, tarjouksen rajoitukset ja muut tiedot on merkitty mainokseen oikein. Kuluttajan kannalta ei ole kohtuullista, jos mainostaja voi vetäytyä mainoksen tiedoista vain sen perusteella, että mainoksessa on ollut jostain syystä virhe tai että kampanjan suunnittelua ei ole tehty huolella."
Toki näin, mutta kuten mäggäri tuossa kirjoitti, saa ne sanktiot sitten jos homman katsotaan olevan jatkuvaa ja tahallista. Tässä nyt vaan on sellainen henki päällä, että tuosta näytöstä on annettu toinen munuainen vaihdossa cdonille. Valoja päälle nyt!
 
Jotkut tuntuvat haluavan pitää oikeuksistaan kiinni ihme ulinalla, kun voisi asiallisesti selvittää ensiksi myyjäliikkeen kanssa tilanteen ennen kuin alkaa uhkailemaan kaiken maailman asianajajilla. Esimerkkinä tämä aikaisemmin kirjoitellut ledvalomies jolla ilmeisesti ei lamppu ollut sittenkään syttynyt.

Voitteko siirtää tämän CDON näyttö keskustelun omaa threadiin? Kiitos.

amen
 
Sanonpa vaan 'lol' tuohon yhdenvertaisuusperiaatteeseen, kun on yksityisistä yrityksistä kyse:jd: Kommentoitatkoon, että paskat black weekit/fridayt oli. Huonommat tarjoukset kuin normaalit viikkotarjoukset yms.
 
Oonko mä nyt ainoa joka on aikuisten oikeasti tän näytön saanu? :lol:

Edit: en ihmettele että syytettiin rölliksi, mutta en tällä kertaa.
 
*viestillä oli pointti vain yleisessä tarjousketjussa*
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei ehkä trolli, mutta sivullistakin alkaa pistämään silmään että ainoa viestisi ovat leuhkimista että sait näytön. Jo ensimmäisessä viestissä annoit valokuvan joten uskottava on, pari kertaa voi epäilijöille vastailla, mutta tuo pelkkä oma-aloitteisesti lilluminen menee jo yli. Nauti siitä näytöstä, älä leuhkimisesta. Moni tilannut jäi kuitenkin ilman tai joutuu taistelemaan ehkä jopa lakiteitse omastaan.

Kiitos syväanalyysistäsi, mutta olin myös antamassa näille muille tilanneille matskua yksityisviesteillä omiin "taisteluihinsa" CDONin kanssa. Älä pelkää, nautin kyllä!
 
Hetken jo odotin että koska vive-kortti pelataan. Mutta olihan niitä kolme kokonaista kappaletta, montas tilasit? :geek: Ihan eri lähtökohdat, mutta hankala näitä selventää kenellekään, jos lompuukin lisäksi on myös mieleltään köyhä. :rofl: En vaan näe tässä Acer-HTC yhteydessä mitään samaa. :confused:

Mitä sä oikein täällä vielä lässytät? Jimmsillä tai cdonilla ei kummallakaan tiemmä ollut kerrottu kappalemääriä. Tuo Vive-tarjous on itse asiassa aivan suoraan verrannollinen keissi. Prosentuaalisesti ja rahallisesti vastaava kaupan oma tarjous, jota isolla mainostettiin etusivulla kun ensin oli viikon ajan hypetetty, että nyt on muuten aivan MIELIPUOLISIA tarjouksia tulossa.

Se on sitten vielä eri asia että pitäiskö noita näyttöjä cdonilta vaatia, mutta aivan uskomattoman surkeasti (taas) hoitivat asian. Miten vaikeaa on perua ne tilaukset ja ilmoittaa asiakkaalle heti eikä joskus neljän päivän päästä? Ja ei, en itse ole näyttöä tilannut vaikka tarjouksen huomasinkin perjantaina. Enkä olettanut virheeksi.
 
Asiaton käytös. Nämä räbäkuittailut saa luvan pysyä siellä räbän puolella.
Mitä sä oikein täällä vielä lässytät? Jimmsillä tai cdonilla ei kummallakaan tiemmä ollut kerrottu kappalemääriä. Tuo Vive-tarjous on itse asiassa aivan suoraan verrannollinen keissi. Prosentuaalisesti ja rahallisesti vastaava kaupan oma tarjous, jota isolla mainostettiin etusivulla kun ensin oli viikon ajan hypetetty, että nyt on muuten aivan MIELIPUOLISIA tarjouksia tulossa.

Se on sitten vielä eri asia että pitäiskö noita näyttöjä cdonilta vaatia, mutta aivan uskomattoman surkeasti (taas) hoitivat asian. Miten vaikeaa on perua ne tilaukset ja ilmoittaa asiakkaalle heti eikä joskus neljän päivän päästä? Ja ei, en itse ole näyttöä tilannut vaikka tarjouksen huomasinkin perjantaina. Enkä olettanut virheeksi.


Jaa kasetti meni :rofl:


ps. Jimssillä oli saldo 3kpl
 
En tiedä johtuiko CDONille laittamastani viestistä (tuskin), mutta tänään lähti näyttö liikkeelle postin seurannan mukaan. Arvioitu toimitusaika olisi huomenna. Katsotaan nyt saako sen käsiinsä asti.

Edit: Ei tästä mitään #näyttögate monen sivun vääntöä tulisi jos räbä pysyisi siellä räbässä.
 
Viimeksi muokattu:
Jatketaas täällä.

En tiedä johtuiko CDONille laittamastani viestistä (tuskin), mutta tänään lähti näyttö liikkeelle postin seurannan mukaan. Arvioitu toimitusaika olisi huomenna. Katsotaan nyt saako sen käsiinsä asti.

Edit: Ei tästä mitään #näyttögate monen sivun vääntöä tulisi jos räbä pysyisi siellä räbässä.

Sama, tänään aktivoitui tuo postin seurantatunnus. Paketti tällä hetkellä Liedon lajittelukeskuksessa. Katsotaan nyt kuinka etenee.
 
"Hei!


Voin yrittää sovitella asiaa CDONin kanssa. Palaan asiaan, kun saan sieltä vastauksen."

CDONia ei kiinnostanut selvitellä asiaa asiakkaan kanssa
 
Eihän tuo näyttö ollut kuin ~64% alessa joka prosenttina ei ole ihan mahdoton ymmärtää virheeksi. Ja cdon on nyt vedonnut että oikea hinta on 949e. Mikä olisi siis ollut tuo oikea alennusmyyntihinta tälle kyseiselle näytölle kun nyt se oli hintavirhe, mutta missään sanottu että mikä se oikea alehinta olisi sitten ollut. Vai onko tuon näytön hinta nyt jotain ihan muuta? En löydä kyseistä näyttöä enää ollenkaan cdonista :D
 
Eihän tuo näyttö ollut kuin ~64% alessa joka prosenttina ei ole ihan mahdoton ymmärtää virheeksi. Ja cdon on nyt vedonnut että oikea hinta on 949e. Mikä olisi siis ollut tuo oikea alennusmyyntihinta tälle kyseiselle näytölle kun nyt se oli hintavirhe, mutta missään sanottu että mikä se oikea alehinta olisi sitten ollut. Vai onko tuon näytön hinta nyt jotain ihan muuta? En löydä kyseistä näyttöä enää ollenkaan cdonista :D

Lähtöhinta oli tuhat jotain euroa ja alehinnan piti olla 949 euroa.
 
Tilasin 23.11. Razerin näppäimistön. Tilaus edelleen käsittelyssä. :rage:
Kiire heillä tulee, että pysyvät 2-7 päivän toimituslupauksessa.
 
Tilasin kaksi pakettia perjantaina. Toinen tuli eilen ja toisenkin pitäisi olla seurannan perusteella huomenna Postissa. Nopeaa toimintaa CDON:lta, ja Postilta.
 
Tilasin kaksi pakettia perjantaina. Toinen tuli eilen ja toisenkin pitäisi olla seurannan perusteella huomenna Postissa. Nopeaa toimintaa CDON:lta, ja Postilta.
Samat hommat, ja positiivista palautetta myös postikuluista.

Normaalisti 2,90e toimipisteeseen, kun muualla sillä saa pakettiautomaatteihin.

Tällä hetkellä kahden muun kaupan paketit pyörivät Postin varastolla, koska automaatit ovat olleet täynnä.
 
Tilasin 3 kpl ps4-peliä ja yhden dvd-boksin lauantaina. Maanantaina puolilta päivin oli haettavissa postista :D Aika nopee tuli Ahvenanmaalta.
 
Mielenkiintoisesti kyllä menee nämä, joillekkin tullu alkuviikosta jo tavarat, oma bluray leffa + sarjaboksi on vieläkin "odottaa noudettavaksi".
Onkohan oma boksi tippunu lavetilta :think:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 586
Viestejä
4 477 884
Jäsenet
73 961
Uusin jäsen
topiaassss

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom