CDON.com

Onkos nyt jo lähtenyt tilaukset teillä liikkeelle, joilla on ollut ongelmia? Oma maanantai iltana tehty tilaus on myös vielä samassa tilanteessa ja pohdin tässä kuinka kauan lie viivähtää toimitus. Sentään tuli Paypalin kautta maksettua, jos jotain isompia ongelmia ilmenee.

Eilen aamulla paketti oli lähtenyt liikenteeseen ja tänään oli jo noudettavissa.
 
Laitoin tuulettimen CDON:ilta tulemaan su-illalla kun oli ihan ok tarjouksessa posteineen ja tilaus eteni loppuun asti ja jäin ihmettelemään ettei missään kohtaa kysytty toimitusosoitetta. Äkkiä asiakastietoja tarkistamaan ja siellähän se vanha (200km päässä oleva) osoite oli muistissa kun en oo hetkeen mitään tuolta ostanut :dead:

Muutin tiedot ja laitoin samantien spostia vahingosta ja seuraavana päivänä chatin auetessa ilmoitin sinne asiasta, mutta paketti oli ilmeisesti lähtenyt jo aamulla. Ymmärsin aspan muuttaneen toimitusosoitteen, vaikka harmitteli että muutosilmoitus maksaa heille ja minun tulisi jatkossa tarkistaa osoitteeni ennen tilausta. Seuranta näyttää vieläkin postin seurannassa vanhaa postinumeroa ja chat ei ole auki sposti-ruuhkan vuoksi :facepalm: Paketti tullut jo Suomeen ja lähtenyt oikeaan suuntaan (Lietoon eikä Tampereelle) mutta taitaa tänään pyyhkästä mun ohi kohti pohjosta... onneks ei oo kiireellinen tilaus.

Edit: tänään vastailivat sposteihin ja selvisi että osoitteen muutospyyntö lähtenyt sovitusti maanantaina, mutta Posti oli vastannut siihen vasta tänään (ke).

Nyt jännätään kerkeekö viikonlopuksi perille :nb:
 
Viimeksi muokattu:
Perjantainta 8.9. itse laittelin tilauksen ja edelleen "pakattavana". Vittu saatana. Mikäs nyt maksaa siellä...
 
Taitaa loppua oma 6 vuoden asiakkuus CDONilla. Nykyään menee kaikki blu-rayt jonnekin helvetin pakettiautomaattiin kun ennen tuli suoraan kotiin.
Pakkaavat noi nykyään sellaseen saatanan isoon pahvilirpakkeeseen joka mahtuisi kyllä postiluukusta mutta koska Posti, niin eivät voi taittaa paketin ylijäämäreunoja siten että se mahtuisi luukusta. Toki, osittain Postin vika, mutta ennen CDONin BD:t tuli siinä siistissä vihreässä postiluukkuystävällisessä laatikossa, säästölinja ilmeisesti menossa CDONilla kun nykyään ei homma vaan toimi. :facepalm:
 
Meni lukkoon tuo samasta aiheesta oleva triidi ja varmaan kohta uppoaa pois joten pastean viestin tähän. Todella huono maku jäi siis suuhun:

Onko tietoa, että mikä kyseistä puljua vaivaa? Onko he uskomattoman välinpitämätön pulju vai onko siellä joku muu juttu pielessä? Kaikki alkoi siitä kun tilasin kyseisestä puljusta tuotteen, kuvitellen, että noinkin tunnetun liikkeen kanssa asiointi olisi vaivatonta.

Noh, tuote saapui kohtuullisen nopeasti, mutta paljastuikin, että se oli DOA. Harmittelin ja olin soittamassa CDON palveluun, mutta siellä ei ole puhelinpalvelua. Koitin ottaa chatilla yhteyttä, mutta chat on suljettu. Laitoin sähköpostitse sinne viestiä, että pitäisi saada osoite, johon voi palauttaa tuotteen, jotta uusi voidaan lähettää tilalle. Kesti yli viikko kun sieltä vastattiin, että he lähettävät uuden sähköpostin jossa kerrotaan mihin osoitteeseen RMA-tuotteen voidaan palauttaa. Tämän jälkeen mitään ei ole kuulunut. Lähetin yhden sähköpostin perään ja mitään ei ole kuulunut siihenkään. On aika kusetettu olo kun yritykseen ei ole käytännössä MITÄÄN keinoa olla yhteydessä tällä hetkellä. Puhutaan kuitenkin reilusti yli 100e tuotteesta joka olisi kiva saada käyttöön.

Mitä laki sanoo tämmöisissä asioissa? Tekisi mieli ottaa jo kuluttajasuojaan yhteyttä. Ei se voi mennä niin, että en ole saanut viallista tuotetta edes postitettua kun missään ei kerrota mihin se voidaan postittaa. Se on jo kuukauden odottanut tuossa pöydällä sitä, että he viimein lähettäisivät sen osoitteen johon tavara voidaa palauttaa. Ei helvetti :facepalm:.

Rupesin tutkimaan CDONin facebook-sivuja ja näköjään todella usealla henkilöllä on samoja ongelmia palautuksien kanssa. Osalla kuukausien saatavat saamatta. Ainakin varmaa on se, että meni boikottiin kyseinen paskapulju samantien. Palkkaisivat lisää väkeä, jos siellä on liikaa tilauksia jonossa. Kuukauden odottelu siihen, että vastataan sähköpostiin on mielestäni sietämätön
 
@Jean_Sipulius

Surkeaa on ollut jo vuosikaudet CDON:in toiminta. Jos mitä tahansa koitat palauttaa tai huoltaa, niin vastauksissa voi kestää vuorokausia tai jopa viikkoja, siitäkin huolimatta että vastauksen luvataan saavan alle 24 tunnissa. Ainut tapa tosiaan kommunikoida on vain heidän oman viestittelysysteemin kautta. Ei ole edes puhelinnumeroa.

Veikkaan että liike on pärjännyt hyvin pelkkien levyjen ja digitaalisten tuotteiden saralla joskus, mistä nimi varmaan juontaa, mutta nykyisellä katalogilla pitäisi olla kunnollinen asiakaspalvelu. Ei kannata antaa TV-mainosten hämätä, vaikka siellä pulju mainostaakin, on silti kyseessä mitä hämärin roskamyymälä täällä päin maailmaa.

Suurin varauksin kannattaa tilata vain jos tuote on erinomaisessa tarjouksessa.
 
Millainen aika pitää olla, että voi olla yhteydessä johonkin tahoon, joka laittaa noille viestiä ja uhkailua oikeustoimista? Edelleen olen täysin pimennossa siitä, mihin viallisen tuotteen voi palauttaa. Liikkeeseen ei saa yhteyttä, puhelimella, chatilla eikä sähköpostilla. Käymäänkään ei voi mennä ilmeisesti. Eikai tuo ole enää laillista?
 
Eilen laitoin viestiä CDON asiakastukeen ja tänään oli aamulla vastaus sähköpostissa. En voi ainakaan omalta kohdaltani valittaa palvelun hitaudesta, päinvastoin, jatkan tulevaisuudessakin hyvin (tähän päivään ja toivottavasti tulevaisuudessakin) sujunutta asiakkuuttani kyseisen firman kanssa:tup::love:
 
Ihan ihme toimintaa,halusin peruuttaa tilauksen 5 minuuttia tilaamisen jälkeen,kun huomasin mitä paskaa olin tilannut ja ei onnistu kun kuulemma oli jo kerennyt mennä pakattavaksi asti (paskapuhetta sanon minä),joten postitetaan nyt paketti toiselle puolelle suomea viikon jälkeen,vaikka tiedossa on että en aio sitä lunastaa.
Laitoin sitten viestiä että olen pyytänyt postia palauttamaan paketin,ja vastauksessa joka saapui 2 viikon jälkeen sanotaan että paketti ei ole heille palautunut vielä,ja että palautusten käsittely kestää 1-3 viikkoa,onneksi en ole vielä mitään maksanut.
Saapa nähdä joutuuko tässä maksumieheksi vielä.
 
Ihan ihme toimintaa,halusin peruuttaa tilauksen 5 minuuttia tilaamisen jälkeen,kun huomasin mitä paskaa olin tilannut ja ei onnistu kun kuulemma oli jo kerennyt mennä pakattavaksi asti (paskapuhetta sanon minä),joten postitetaan nyt paketti toiselle puolelle suomea viikon jälkeen,vaikka tiedossa on että en aio sitä lunastaa.
Laitoin sitten viestiä että olen pyytänyt postia palauttamaan paketin,ja vastauksessa joka saapui 2 viikon jälkeen sanotaan että paketti ei ole heille palautunut vielä,ja että palautusten käsittely kestää 1-3 viikkoa,onneksi en ole vielä mitään maksanut.
Saapa nähdä joutuuko tässä maksumieheksi vielä.

Kaikki tämä on täysin perustoimintaa CDONin kanssa ja on aina ollut.

Et joudu maksamaan mitään, mutta kannattaa ilmoitella Qliroon, jos eräpäiviä umpeutuu. Sitten joskus lopulta CDONilta tulee viesti, että homma selvä.
 
Kaikki tämä on täysin perustoimintaa CDONin kanssa ja on aina ollut.

Et joudu maksamaan mitään, mutta kannattaa ilmoitella Qliroon, jos eräpäiviä umpeutuu. Sitten joskus lopulta CDONilta tulee viesti, että homma selvä.
Olivat siirtäneet laskun eräpäivää 2 viikkoa eteenpäin,ihan pyytämättä,eikä ole tämmöisiä kokemuksia kun en ole ennen tarvinnut mitään palauttaa.
 
Miksiköhän en saa tilattua CDON:sta laskulla? Luottotiedot ovat kunnossa. En edes tuolla perus 14pv laskulla saa tilattua. Ilmoittaa, että Qliro ei voi tarjota valittua maksutapaa.
 
Miksiköhän en saa tilattua CDON:sta laskulla? Luottotiedot ovat kunnossa. En edes tuolla perus 14pv laskulla saa tilattua. Ilmoittaa, että Qliro ei voi tarjota valittua maksutapaa.
Qlirolle riittänyt cdonin perseilyt ja jäädyttäneet sopimukset/maksut?
 
Luottokelpoisuuteen vaikuttaa luotonhakijan ikä ja historia putiikin kanssa. Jos on nuori eikä ole aiemmin asioinut CDON:in tai Qliron kanssa on mahdollista, että järjestelmä antaa punaista valoa.

Luottokelpoisuus ja luottotiedot (/luottotietomerkintä) ovat kaksi eri asiaa. Merkinnät vaikuttavat luottokelpoisuuteen kuten vaikuttaa moni muukin osatekijä.
 
Luottokelpoisuuteen vaikuttaa luotonhakijan ikä ja historia putiikin kanssa. Jos on nuori eikä ole aiemmin asioinut CDON:in tai Qliron kanssa on mahdollista, että järjestelmä antaa punaista valoa.

Luottokelpoisuus ja luottotiedot (/luottotietomerkintä) ovat kaksi eri asiaa. Merkinnät vaikuttavat luottokelpoisuuteen kuten vaikuttaa moni muukin osatekijä.
Cdonista olen useammankin tilauksen tehnyt. Viimeksi huhtikuussa tänä vuonna. Silloin tilasin laskulla onnistuneesti ja maksoin ajallaan jne.

Ainoa muutos mitä tässä välissä tapahtunut omissa tiedoissa, on asuinpaikan muutos. Voiko asuinalue oikeasti vaikuttaa niin paljon luottokelpoisuuteen, että ei myönnetä luottoa?
 
Kyllä tuo minulla qlirua tarjoaa vaihtoehdoksi, kun kokeilin.
Juu, siis kyllä minullakin on ne vaihtoehtoina. Mutta kun valitsen esim. Perus 14pv laskun ja painan "lähetä tilaus" niin tilaus ei mene läpi ja sanoo tuon että ei voida myydä laskulla.
 
Juu, siis kyllä minullakin on ne vaihtoehtoina. Mutta kun valitsen esim. Perus 14pv laskun ja painan "lähetä tilaus" niin tilaus ei mene läpi ja sanoo tuon että ei voida myydä laskulla.
Riippuisko sit ostettavasta tavarasta? Onko tavara cdonin vai jonku muun toimittama, mitä yrität ostaa?
 
No sen kyllä toimittaa toinen firma. Tuote tämä: Arozzi Torretta Gaming Chair - Blue

Toissalta tuossa erikseen mainitaan tuo "Kampanja: Osta nyt, maksa tammikuussa". Vai onko tuo vaan joku yleinen mainos kyseisestä kampanjasta, eikä varsinaisesti juuri tuohon tuotteeseen liity?

Jep, varmasti johtuu tuosta firmasta; Qliro ei kai sitten syystä tai toisesta tue.

Ja tuo kampanja tosiaan näkyy kaikilla tuotesivuilla eikä viittaa erityisesti tuohon.
 
Eilen laitoin viestiä CDON asiakastukeen ja tänään oli aamulla vastaus sähköpostissa. En voi ainakaan omalta kohdaltani valittaa palvelun hitaudesta, päinvastoin, jatkan tulevaisuudessakin hyvin (tähän päivään ja toivottavasti tulevaisuudessakin) sujunutta asiakkuuttani kyseisen firman kanssa:tup::love:
No itse odotan vastausta takuuasiassa jo kolmatta viikkoa, joten vahvaa alapeukkua tältä suunnalta. Pitää myöhemmin tänään laittaa varmaan uudelleen viestiä ja kehut vielä perään. Ja kyllä, roskapostit on syynätty myös.
 
Millainen aika pitää olla, että voi olla yhteydessä johonkin tahoon, joka laittaa noille viestiä ja uhkailua oikeustoimista? Edelleen olen täysin pimennossa siitä, mihin viallisen tuotteen voi palauttaa. Liikkeeseen ei saa yhteyttä, puhelimella, chatilla eikä sähköpostilla. Käymäänkään ei voi mennä ilmeisesti. Eikai tuo ole enää laillista?
Kuulostaa todella erikoiselta, yleensä sieltä on tullut vastaus viimeistään parin päivän sisällä. Tarkistitko jo sen postilaatikkosi roskapostikansion, kuten ehdotettiin?
 
Kuulostaa todella erikoiselta, yleensä sieltä on tullut vastaus viimeistään parin päivän sisällä. Tarkistitko jo sen postilaatikkosi roskapostikansion, kuten ehdotettiin?
Tarkastin. Ei ole roskapostia :/. Harmittaa niin vietävästi. Yksi vastaus tosiaan tuli silloin alkuperäisen viestin lähettämisestä viikon jälkeen. Siinä sanottiin, että lähetämme osoitteen seuraavassa viestissä. Siitä on jo kolme viikkoa. Kyselin perään ja ei vastausta. Laitoin faceen viestiä ja ei vastusta sielläkään. Ihan kuin firmaa ei olisikaan.
 
Kokeilkaa panna viestiä ruotsiksi. Voihan olla, ettei siellä nyt ole ketään suomenkielentaitoista hommissa, niin jää kaikki roikkumaan.
Jos pulju toimii suomessa niin eikö heidän pitäisi silti tarjota asiakaspalvelu myös suomeksi vaikka onkin verkkokauppa kyseessä?
 
Kai nyt ensin koitit ottaa yhteyttä siihen edelliseen omistajaan/CDONiin? Ei kuluttajaneuvonta tuolle mitään voi, virheitä sattuu. Sitten vasta jos tulee seinä vastaan rahojen kanssa niin sitten voi alkaa uhkailemaan toimenpiteillä CDONia.
Vanha postaus mutta menkööt. On aivan täyttä roskaa ehdotella, että kuluttajan pitäisi ottaa yhteyttä toiseen kuluttajaan ja riidellä hänen kanssaan. Juttu on puhtaasti tuotteen/takuun senhetkisen omistajan ja Cdonin välinen asia. Jos Cdon ryssii ja siirtää rahoja väärälle tilille tai hukkaa tuotteen jonnekin takuuasioita hoitaessaan, niin virhe on yksin Cdonin ja vastuu on yksin Cdonin. Se ei ole uuden omistajan ongelma, että mitä Cdon on yrityksenä säheltänyt.

Lisäksi itse asiaa hoitamalla hommaa helposti sen välikätenä toimivan edellisen omistajan ongelmiin, jos hän ensin "palauttaa" rahat uudelle omistajalle ja sen jälkeen Cdon alkaa karhuta niitä takaisin, koska sillä on oikeus vaatia virheellisesti maksettuja rahoja takaisin itselleen. Ei näin.

Kokeilkaa panna viestiä ruotsiksi. Voihan olla, ettei siellä nyt ole ketään suomenkielentaitoista hommissa, niin jää kaikki roikkumaan.
Mullekin kävi näin kerran, kun otin yhteyttä Thomannin "suomenkieliseen" aspaan, niin viesti kiersi vajaat pari viikkoa jossain käännettävänä ja lopulta sain englanninkielisen vastauksen. Toisaalta toisen kerran laitoin englanniksi viestiä Sonylle ja suomalaisen aspan työntekijä ei ymmärtänyt sitä oikein, joten jouduin jatkoviestissä selittämään asian vielä suomeksi.
 
Vanha postaus mutta menkööt. On aivan täyttä roskaa ehdotella, että kuluttajan pitäisi ottaa yhteyttä toiseen kuluttajaan ja riidellä hänen kanssaan. Juttu on puhtaasti tuotteen/takuun senhetkisen omistajan ja Cdonin välinen asia. Jos Cdon ryssii ja siirtää rahoja väärälle tilille tai hukkaa tuotteen jonnekin takuuasioita hoitaessaan, niin virhe on yksin Cdonin ja vastuu on yksin Cdonin. Se ei ole uuden omistajan ongelma, että mitä Cdon on yrityksenä säheltänyt.

Lisäksi itse asiaa hoitamalla hommaa helposti sen välikätenä toimivan edellisen omistajan ongelmiin, jos hän ensin "palauttaa" rahat uudelle omistajalle ja sen jälkeen Cdon alkaa karhuta niitä takaisin, koska sillä on oikeus vaatia virheellisesti maksettuja rahoja takaisin itselleen. Ei näin.


Mullekin kävi näin kerran, kun otin yhteyttä Thomannin "suomenkieliseen" aspaan, niin viesti kiersi vajaat pari viikkoa jossain käännettävänä ja lopulta sain englanninkielisen vastauksen. Toisaalta toisen kerran laitoin englanniksi viestiä Sonylle ja suomalaisen aspan työntekijä ei ymmärtänyt sitä oikein, joten jouduin jatkoviestissä selittämään asian vielä suomeksi.

Joo-o. Jos sait jotenkin ihmeellisesti sellaisen käsityksen että mielestäni vastuu EI ollut tuossa tilanteessa CDONilla niin sille en kyllä mitään mahda. Tuosta rahanpalautuksesta olet kyllä oikeassa mutta siitäkin selviäisi edelleen sopimalla vanhan ja uuden omistajan kanssa kuten aikaisemminkin.
 
Cdonista olen useammankin tilauksen tehnyt. Viimeksi huhtikuussa tänä vuonna. Silloin tilasin laskulla onnistuneesti ja maksoin ajallaan jne.

Ainoa muutos mitä tässä välissä tapahtunut omissa tiedoissa, on asuinpaikan muutos. Voiko asuinalue oikeasti vaikuttaa niin paljon luottokelpoisuuteen, että ei myönnetä luottoa?

Näissä ruotsalaisissa laskulle yrityksissä, jos et tilaa 6kk luotto on 400€ kaikille laskuille yhteensä. Kun ensimmäiset maksaa on taas viimeisestä laskusta eteenpäin enemmän luottoa 6kk, jonka jälkeen se on taas 400€, jos ei 6kk ajassa tilaa. Jotenki näin, en vaatiiko jonkin summan suuruisen ostoksen jotta luottoraja nousee.
 
Näissä ruotsalaisissa laskulle yrityksissä, jos et tilaa 6kk luotto on 400€ kaikille laskuille yhteensä. Kun ensimmäiset maksaa on taas viimeisestä laskusta eteenpäin enemmän luottoa 6kk, jonka jälkeen se on taas 400€. Jotenki näin, en vaatiiko jonkin summan suuruisen ostoksen jotta luottoraja nousee.
Yritin tilata 394€ tilauksen jonka tuotteen myy CDON itse niin ei antanut millään laskulla tilata sitäkään.
 
Vaikea käsittää tuota Qliroa kun ei onnistu edes tuo maksa tammikuussa-vauhtoehto :D
 
Joo, tätä mietin kanssa. Jos paneeli on vituillaan esimerkiksi IPS glow:n takia niin en kyllä varmana laita takuuseen CDONille, eivät kuitenkaan lähetä enää takaisin. :rofl:
Kyllähän tuo niin halvalla lähti, että mielellään pari takuukeissiä hoitelee. :rolleyes:
 
Joo, tätä mietin kanssa. Jos paneeli on vituillaan esimerkiksi IPS glow:n takia niin en kyllä varmana laita takuuseen CDONille, eivät kuitenkaan lähetä enää takaisin. :rofl:

Tämähän tässä onkin. Nyt on niin halpa että melkein hyväksyy pienet viatkin toisaalta silti hirvittää aiemmat kokemukset. Itselleni tuli kanssa äsken lähetysviesti, täytyy kytätä koska suunnilleen saapuu ja heti hakea pois etteivät kikkaile enää palautuksia. :tup: (Mitä muuten laki sanoo tuosta yksipuolisesta takaisinlaittamisesta kun paketti on jo postissa? Hieman tuollainen vaikuttaa kyseinalaiselta.)

E: Ilmeisesti ainakin Postin mukaan paketti on lähettäjän omaisuutta niin kauan kunnes se luovutetaan omistajalle eli tuo palautustoiminta on "ihan ok". :tdown:
 
Viimeksi muokattu:
Mulle tuli just sama! :eek:
Voi jumansviidu nyt pitää purkaa looppi ja hankkia uus näyttiskin.
Maksoitteko näytön suoraan? itse käytin laskutusta kun ajattelin että varmaan näyttöä ei saa plus ei voinut maksaa omasta verkkopankista suoraan. Sainkin sitten seuraavana päivänä laskutus firmasta spostin että sulla ei riitä luotto tähän 349e näyttöön joten tilaus perutaan... että cdon hoisi asian minun ja kaverini kohdalla näin. Joskus aikoinaan sain sentään toisesta tuotteesta pahoittelut ja jonkun 5e setelin tjsp. koko tilauksesta ei jäänyt cdonin tilille mitään merkintää eikä peruutusta se vain katosi.
 
Maksoitteko näytön suoraan? itse käytin laskutusta kun ajattelin että varmaan näyttöä ei saa plus ei voinut maksaa omasta verkkopankista suoraan. Sainkin sitten seuraavana päivänä laskutus firmasta spostin että sulla ei riitä luotto tähän 349e näyttöön joten tilaus perutaan... että cdon hoisi asian minun ja kaverini kohdalla näin. Joskus aikoinaan sain sentään toisesta tuotteesta pahoittelut ja jonkun 5e setelin tjsp. koko tilauksesta ei jäänyt cdonin tilille mitään merkintää eikä peruutusta se vain katosi.

Ite otin laskulla ja tosiaan tänään lähettivät.
 
Ei juma! Toivottavasti näytöt pääsee työpöydille asti - onnea kaikille, jotka saivat sen tuohon hintaan!

Meille muille, joita ei onnistanut:
RIP.
 
Juhlin aceria vasta sitten kun se on varmasti haettu postista omaan haltuun :D Pirun syvä kyllä toi jalusta tuossa, tarvii keksiä jostain parempi jalusta tai sitten syvempi pöytä.
 
Juhlin aceria vasta sitten kun se on varmasti haettu postista omaan haltuun :D Pirun syvä kyllä toi jalusta tuossa, tarvii keksiä jostain parempi jalusta tai sitten syvempi pöytä.
Meinaa olla väh sama probleema JOS päätyy työpöydälle asti...
 
Jotkut on liikkuneet, jotkut ei, jotkut hävinneet matkalle. Yksikään ei ole vielä perillä siis. Jännäksi menee:kahvi: (tilaukseni siis viimeiseltä 2viikolta)
 
Jotkut on liikkuneet, jotkut ei, jotkut hävinneet matkalle. Yksikään ei ole vielä perillä siis. Jännäksi menee:kahvi: (tilaukseni siis viimeiseltä 2viikolta)
Tilasin Black Fridayn tuotteita Powerista, Verkkiksestä, CDON:ista ja XXL:stä.

CDON:in paketti jo kourassa, kaksi muuta ei ole vielä edes lähtenyt.
 
Torstaina tilattu tuote ja ei vieläkään lähtenyt, onko muilla tavara liikkunut?
Sivuilla lisämaininta:
Tuoteittemme toimitusaika varastoltamme on tällä hetkelle 2-7 työpäivää.
Onneks itelle riittää että jouluksi saapuu :p
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 566
Viestejä
4 477 222
Jäsenet
73 957
Uusin jäsen
helzinki

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom