Meni lukkoon tuo samasta aiheesta oleva triidi ja varmaan kohta uppoaa pois joten pastean viestin tähän. Todella huono maku jäi siis suuhun:
Onko tietoa, että mikä kyseistä puljua vaivaa? Onko he uskomattoman välinpitämätön pulju vai onko siellä joku muu juttu pielessä? Kaikki alkoi siitä kun tilasin kyseisestä puljusta tuotteen, kuvitellen, että noinkin tunnetun liikkeen kanssa asiointi olisi vaivatonta.
Noh, tuote saapui kohtuullisen nopeasti, mutta paljastuikin, että se oli DOA. Harmittelin ja olin soittamassa CDON palveluun, mutta siellä ei ole puhelinpalvelua. Koitin ottaa chatilla yhteyttä, mutta chat on suljettu. Laitoin sähköpostitse sinne viestiä, että pitäisi saada osoite, johon voi palauttaa tuotteen, jotta uusi voidaan lähettää tilalle. Kesti yli viikko kun sieltä vastattiin, että he lähettävät uuden sähköpostin jossa kerrotaan mihin osoitteeseen RMA-tuotteen voidaan palauttaa. Tämän jälkeen mitään ei ole kuulunut. Lähetin yhden sähköpostin perään ja mitään ei ole kuulunut siihenkään. On aika kusetettu olo kun yritykseen ei ole käytännössä MITÄÄN keinoa olla yhteydessä tällä hetkellä. Puhutaan kuitenkin reilusti yli 100e tuotteesta joka olisi kiva saada käyttöön.
Mitä laki sanoo tämmöisissä asioissa? Tekisi mieli ottaa jo kuluttajasuojaan yhteyttä. Ei se voi mennä niin, että en ole saanut viallista tuotetta edes postitettua kun missään ei kerrota mihin se voidaan postittaa. Se on jo kuukauden odottanut tuossa pöydällä sitä, että he viimein lähettäisivät sen osoitteen johon tavara voidaa palauttaa. Ei helvetti
.
Rupesin tutkimaan CDONin facebook-sivuja ja näköjään todella usealla henkilöllä on samoja ongelmia palautuksien kanssa. Osalla kuukausien saatavat saamatta. Ainakin varmaa on se, että meni boikottiin kyseinen paskapulju samantien. Palkkaisivat lisää väkeä, jos siellä on liikaa tilauksia jonossa. Kuukauden odottelu siihen, että vastataan sähköpostiin on mielestäni sietämätön