CDON.com

Nyt tuli pitkästä aikaa tilattua tuolta Dischopista muutama tarjouselokuva.
Toimitusajat 2 -- 4 työpäivää tai 3 -- 5 työpäivää.
Tilatut tuotteet löytyivät varastotavarana,ei tarvitse odottaa jälkitoimituksia.
Katsotaan koska postinjakaja tunkee pakettia luukusta.:greedy:
Vielä oli vanhat asiakastiedotkin tallessa.Viimeinen tilaus Vuodelta 2010.

Discshop — Postimage.org
 
Viimeksi muokattu:
Siksi koska saat uuden tuotteen postitse. Tällöin sinulla on kaksi tuotetta, uusi ja vanha. Lasku on sitä varten ettet jätä lähettämättä vanhaa tuotettasi takaisin CDON:lle. Ja samalla saat paketin, jossa vanhan tuotteen voi lähettää.

Prosessihan on erittäin toimiva, silloin kun se toimii. Ei tarvitse etsiä pakettia ja pakkausmateriaalia, kun ne saa valmiiksi ja uuden tuotteen pitäisi tulla nopeammin kuin vaihtoehdossa jossa lähetät tuotteen ja odottelet että se takuukäsitellään ja uusi tuote lähetetään.

SSD-levystä kysyessäni, olisivat korvanneet rahallisesti. Oikeastaan ymmärrettävää kun tuotteesta maksettu 39€ ja uusi maksaa nyt 55€. No en alkanut hyvitys hommaan, vaan hoidan toista kautta.
 
Ite sain sentään 980ti lapusta saman takaisin mitä siitä itse uutena maksoin, eli 830€... 1080 maksoi sopivasti alle tuon. :P
 
Milläköhän logiikalla ne arpovat mitkä lähetykset lähtevät seurantakoodilla ja mitkä ilman? Tänään lähti taas 20 kiloinen tulostin tilausvahvistuksen mukaan kirjeellä ja välillä taas jotkut kirjat tulevat seurantakoodillisena pakettina. Olisi kiva tietää mihin tuo perustuu.
Tänään tuo "kirje" ilmestyi Postin seurantaan eli sillä oli seurantakoodi mutta CDON ei toimittanut sitä. No, välillä näin.
 
fitnesstukku kauha on hyvä esimerkki että 0.1€ tuote tulee seurantakoodilla, mutta ssd-levy ei tule.

Milläköhän logiikalla ne arpovat mitkä lähetykset lähtevät seurantakoodilla ja mitkä ilman? Tänään lähti taas 20 kiloinen tulostin tilausvahvistuksen mukaan kirjeellä ja välillä taas jotkut kirjat tulevat seurantakoodillisena pakettina. Olisi kiva tietää mihin tuo perustuu.

itse olen päätellyt että 2.95€ postikulu tuotteet tulee kirjeenä, 4,95€ ylöspäin koodilla.
 
fitnesstukku kauha on hyvä esimerkki että 0.1€ tuote tulee seurantakoodilla, mutta ssd-levy ei tule.



itse olen päätellyt että 2.95€ postikulu tuotteet tulee kirjeenä, 4,95€ ylöspäin koodilla.
Saattaa ollakin noin. En ole kauheasti seurannut kun tulee aina ilmaisilla posteilla CDON+ -jäsenyyden ansiosta. Kaikki lähetykset eivät myöskään tule Postin kuljettamana vaan esim. TV tuli kuriiripalvelun lavarahtina.
 
Molemmat sivuavat toisiaan ja myyvät samoja tuotteita.
Ovat saman toimialan liikkeitä.

Vois laittaa molemmat saman nimen alle.
Keskustelut.CDON & Dischop.

Jos on mennyt perseelleen ja totaallisesti väärään osoitteeseen,niin modet voi poistaa viestini.
 
Viimeksi muokattu:
Niin kai, mutta kun syynsä kai sillekin on miksei discshopille ole omaa ketjua ja se on siksi kun siellä homma vaan toimii. Edesmenneellä foorumillahan tämä ketju oli nimeltä "CDON ja vitutus".
 
SSD ei ikinä saapunut, 26pv odottelua takana ja nyt sain rahat takaisin. Kummallista kyllä, että sähköposteihin vastataan välillä suomeksi välillä englanniksi.
 
Nyt ku katoin noita CDON:in sivuja ja tämän viikonlopun tarjouksia, ni kyl sen on pakko oltava konkurssipesä, niil on ollu kohta puoli vuotta samat tavarat edelleen tarjousmyynnissä ja mitään uutta en siellä oikein ole nähnyt. Ja noita tarjouspäiviä on ollut jatkuvalla syötöllä, ni ne ilmeisesti yrittää saada vaan tavarat pois varastoista kiireellä.

Minusta CDONin meno näyttää jokseenkin ihan samalta kuin aina ennenkin; toisiaan muistuttavat kampanjat seuraavat toisiaan viikon parin välein. Nämäkään tarjoukset eivät olleet erityisen huikeita (poislukien ehkä se halpa CDON+), joten en aisti tuosta mitään sen suurempaa epätoivoa. Silti tilaan nykyään mieluummin itsekin PayPalilla kuin laskulla, ihan kaiken varalta.

Yleisestikään CDONin tarjoukset eivät ole paljon ikinä kummoisia sinänsä vaan hyviin hintoihin päästään vasta lisäämällä niihin jokin alekoodi, jos sellainen sattuu löytymään.
 
Viimeksi muokattu:
Minusta CDONin meno näyttää jokseenkin ihan samalta kuin aina ennenkin; toisiaan muistuttavat kampanjat seuraavat toisiaan viikon parin välein. Nämäkään tarjoukset eivät olleet erityisen huikeita (poislukien ehkä se halpa CDON+), joten en aisti tuosta mitään sen suurempaa epätoivoa. Silti tilaan nykyään mieluummin itsekin PayPalilla kuin laskulla, ihan kaiken varalta.

Yleisestikään CDONin tarjoukset eivät ole paljon ikinä kummoisia sinänsä vaan hyviin hintoihin päästään vasta lisäämällä niihin jokin alekoodi, jos sellainen sattuu löytymään.

Alekoodit näyttää loppuneen uuden pomon myötä. Tänään lupaavat laittaa 10€ alennuskoodin jos tilaa 100€.
CDON ostaa tuotteita mielettömät määrät, esim muistikortteja oli yli 2000kpl (nyt näyttää olevan 500kpl) varastossa, siitä riittää myytävää pitkäksi aikaa, sama monella muullakin tuotteella.
 
Nyt ku katoin noita CDON:in sivuja ja tämän viikonlopun tarjouksia, ni kyl sen on pakko oltava konkurssipesä, niil on ollu kohta puoli vuotta samat tavarat edelleen tarjousmyynnissä ja mitään uutta en siellä oikein ole nähnyt. Ja noita tarjouspäiviä on ollut jatkuvalla syötöllä, ni ne ilmeisesti yrittää saada vaan tavarat pois varastoista kiireellä.

Nykyisestä meiningistä en kovin paljoa tiedä, mutta aikanaan kun levyjä sieltä tilailin niin alennettujen tuotteiden joukossa saattoi olla levy x jota eivät pystyneet toimittamaan. Yllättävästi sama levy oli uudestaan tarjouksessa eivätkä silloinkaan pystyneet toimittamaan.
 
Nykyisestä meiningistä en kovin paljoa tiedä, mutta aikanaan kun levyjä sieltä tilailin niin alennettujen tuotteiden joukossa saattoi olla levy x jota eivät pystyneet toimittamaan. Yllättävästi sama levy oli uudestaan tarjouksessa eivätkä silloinkaan pystyneet toimittamaan.

Itselleni muistaakseni laittoivat aikoinaan turhautunutta vittuilupostia asiakaspalvelusta, kun pistin tuollaiseen tarjoustuotteeseen uuden tilauksen.
 
Itselleni muistaakseni laittoivat aikoinaan turhautunutta vittuilupostia asiakaspalvelusta, kun pistin tuollaiseen tarjoustuotteeseen uuden tilauksen.
Vähän samalla meiningillä tuli mullekin viestiä. Antoivat vielä jonkin hyvityskoodinkin. :D
 
@Mikkos no tuosta jutustahan selviää, että firma on mennyt konkurssiin. Ei kannata siis ostaa tuotetta mille ei saa tukea tai päivityksiä, tuskin korjausosiakaan.
 
Puhelin CDON:ista, näytössä särö heti paketista otettaessa (ollut valmiiksi, ei siis tullut mistään paketin kolhimisesta postissa). Jos lähetän takaisin tähän putiikkiin, vaatien uutta tilalle, käykö niin että lähettävät tuon puhelimen takuuhuoltoon, josta se tulee joskus useiden viikkojen päästä näyttö vaihdettuna, tai pahimmillaan jokin toinen takuukorjattu yksilö - joka on voinut olla jollain käytössä. Eli saako varmudella uuden, käyttämättömän ja avaamattoman paketin tilalle, vai riippuuko ihan tuurista?

Jos toimivat tai saattavat toimia näin, niin palautan mielummin. Ostin uuden puhelimen, en mitään takuuhuollosta tulevaa jonkun toisen käytettyä puhelinta.

Mielipiteitä, kuinka toimivat tai saattavat toimia?
 
Puhelin CDON:ista, näytössä särö heti paketista otettaessa (ollut valmiiksi, ei siis tullut mistään paketin kolhimisesta postissa). Jos lähetän takaisin tähän putiikkiin, vaatien uutta tilalle, käykö niin että lähettävät tuon puhelimen takuuhuoltoon, josta se tulee joskus useiden viikkojen päästä näyttö vaihdettuna, tai pahimmillaan jokin toinen takuukorjattu yksilö - joka on voinut olla jollain käytössä. Eli saako varmudella uuden, käyttämättömän ja avaamattoman paketin tilalle, vai riippuuko ihan tuurista?

Jos toimivat tai saattavat toimia näin, niin palautan mielummin. Ostin uuden puhelimen, en mitään takuuhuollosta tulevaa jonkun toisen käytettyä puhelinta.

Mielipiteitä, kuinka toimivat tai saattavat toimia?
Palauta ja osta uusi, pääset paljon helpommalla. Muistat vaan tehdä selväksi että oli jo rikki saadessasi.
 
Kannattaa huomata että tuotteen myy Dangstons, eikä CDON.
Din ultimata nätbutik med det bästa inom det mesta - Dangstons.se
Ilmeisesti luottavat että joku ostaa tai myynti halutaan kohdistaa vain ruotsiin.
Yksi onglma on että nykyään kun nämä muutkin yritykset myy tuotteitaan cdon:ssa, vastaa niistä vain myyjäyritys.
Nykyisin siellä on myynnissä myös paljon feikkikamaa ja myyjä yritys alkaa mykkäkoulun jos vaatimuksia esittää.

CDONilla myynnissä olleessaan tuotteiden hinta oli 4-8€.
CDON lopettelee pikkuhijaa myyntiä ja se siirtyy asiakasyrityksille ja ne yleensä hinnoittelee tuotteet niin että cdon saa osuutensa ja myyjä saa osuutensa. Tästä ei voi seurata muuta kuin hintojen nousu.
 
Viimeksi muokattu:
No tässä vähän vertailua, tämä Arcticin F8 tuuletin on 17.90 €, tosin sisältää jonkinsortin lämmönsäätimen:
Arctic Cooling F8 TC 80mm Fan with Temp Control


Vastaava tuuletin Jimmsillä ilman tota lämmönsäädintä:
ARCTIC Arctic F8, 80 x 80 x 25, 2000RPM - 3,40€


17.90 € vs. 3.40 €. On kovin vaikea valinta. :rofl:

Postikulutkin kuuluu Jimmsillä hintaan ja tuulettimet yleensäkkin tulee emoon kiinni, joka hoitaa lämmönsäätämisen.
Kaiken lisäks CDON luokittelee ton tuulettimen asusteeksi! :D
 
Google kääntäjällä tekevät tuotteisiin kuvaukset?

Pokeball PowerBank akku matkapuhelimiin

Pokeball Virta pankki matkapuhelimeesi. Täydellinen pidempään Pokémon metsästävät. Älä koskaan jätä kotiin ilman sitä.

ominaisuudet:
- Akku voi ladata
- Onko avaimenperä
- Muistuttaa Pokemon pallo
- 12 000 mAh

sopii:
Kaikki iPhone. Kaikki Samsung Galaxy. Kaikki LG. Kaikki Nokia.
Kaikki HTC. Kaikki ZTE. Kaikki Samsung. Kaikki Sony Xperia.
:lol:
 
Lisäksi erhe on ymmärrettävämpi, kun huomioi, että Asusteet on ruotsiksi Accessoarer, mikä taas voi ilman tarkempaa kontekstia tarkoittaa esim. oheislaitteita eikä vain asusteita (vrt. englannin accessories). Siksi tuo lienee päätynyt vähän outoon osastoon.

Kyllähän yritykset joilla ei ole kielitaitoista henkilökuntaa, joutuvat käyttämään Googlea. Tuossa käännettynä esittämäsi asia edes takaisin käännettynä. Ensimmäinen kääntö menee väärin, mutta takaisinpäin käännettynä tuleekin oikein.
Valikot pitäisi olla oikein, mutta oikean pudotusvalikon valinta voi tuottaa virheitä, sekä tuotteen kuvausten tekeminen.
k_nt.png




Mielestäni kielioppivirheet ei ole pahoja.
Mutta asiakasyritykset myy mm Samsung aitoja latureita, jotka on oikeasti kiinan kopioita jota saa parilla eurolla ebaysta, ollaan huonolla alueella.
Myös Schollin velvet jalkahöylien kopioita on myynnissä.
Nämä on näitä asiakasyrityksiä, cdon ei myy kopioita.

Myymiseen kun ei tarvita muuta kuin sopimus.
Marketplace - CDON.COM
 
Viimeksi muokattu:
Cdonin lahjakortteja ei näköjään kannata poistaa sähköpostista käytön jälkeen, koska jos tuotteen palauttaa niin saldo palautuu takaisin alkuperäiseen lahjakorttiin. Saa nyt nähdä saanko itse tuota koodia uudestaan aspan kautta, kun olin mennyt sen sähköpostista jo poistamaan.
 
On se hienoa kun blurayt sun muut tulee nätisti postiluukusta parin päivän päästä tilauksesta, mutta samsungin microsd-kortti lähetetään pakettina ja siinä kestää arviolta viikko. :confused: En oikein ymmärrä tuota cdonin logiikkaa. Tämä tuote siis kyseessä: Samsung EVO 32GB MicroSD Card Class 10 Muistikortti ja postin seurannan mukaan on pakattu "13,50 x 16,50 x 8,50 cm" -kokoiseen pakettiin.
 
Onkos kellään kokemusta kauanko tuossa Cdonin takuuprosessissa kestää? Lähetin 13. päivä tuotteen takaisin postin kautta ja vieläkään ei ole kuulunut mitään. Ei muuten mutta lähettivät korvaavan tuotteen laskun kera ja kehuivat mitätöivänsä laskun kun he saavat vanhan tuotteen varastolle, tässä rupeaa nyt vaan eräpäivät paukkumaan. Lisätään nyt vielä että muutenkin on tuo asiakaspalvelun taso surkeaa kun vastauksen saantiin menee viikko ja silloinkin se tulee väärällä kielellä.
 
Viimeksi muokattu:
Onkos kellään kokemusta kauanko tuossa Cdonin takuuprosessissa kestää? Lähetin 11. päivä tuotteen takaisin postin kautta ja vieläkään ei ole kuulunut mitään. Ei muuten mutta lähettivät korvaavan tuotteen laskun kera ja kehuivat mitätöivänsä laskun kun he saavat vanhan tuotteen varastolle, tässä rupeaa nyt vaan eräpäivät paukkumaan. Lisätään nyt vielä että muutenkin on tuo asiakaspalvelun taso surkeaa kun vastauksen saantiin menee viikko ja silloinkin se tulee väärällä kielellä.
Kyllä siinä yli kuukausi tulee menemään. Facebookissa valittaminen nopeuttaa prosessia jonkun verran.
 
Palautitko vanhan laitteen vanhan lähetteen kanssa, silloin vanhasta laitteesta pitäisi sinulle tulla palautus ja uusi maksaa.

Vai palautitko vanhan laitteen uuden lähetteen kanssa. Silloin vain eräpäivän siirtopyyntö.

Jos lähetit ilman asiaankuuluvia lähetteitä, asiakaspalvelu voi auttaa kun kerrot laskun ja postin seurantakoodin.

1.5kk kestää palautuminen, Qliro.com:sta voit pyytää (sähköpostilla) siirtämään eräpäivää.
 
Viimeksi muokattu:
Vanhan laitteen laitoin samassa paketissa missä uusi tuli, vikakuvauksineen uuden laitteen lähetteen kääntöpuolella niinkun aspassa ohjeistettiin. Pyysin jo tota eräpäivän siirtoa 10 päivällä eteenpäin ja laitoin Cdonin aspaan viestiä että missä mennään, saas nähä. Ihme pelleilyä kyllä verrattuna esim Jimmsin takuupalautuksiin, ne sujui about 4 päivässä kaikkinensa.
 
Itse kanssa palautin vähän aikaa sitten tuotteen ja kahdesti piti siirtää eräpäivää eteenpäin Qlirolla.
 
@mikkelson Joo sai muuten toi tarjousnäyttö olla tasan viiminen asia mitä tosta puljusta erehdyn tilaamaan, ihan sama onko halvin hinta Euroopan alueella. :D Ei mitään, kiitti infoista. Täytyypä ruveta Qlirolle ulisemaan että pistäskö vaikka kuukaudella tota eräpäivää eteenpäin. En vaan tykkää tosta kun laskut jää roikkumaan.
 
Jatketaas tänne jutustelua. Cdonilta tuli nyt vkl viesti että tilaus loppuunkäsitelty, oletan tuon tarkoittavan että takuuasia hoidettu. Huikeaa kommunikointia. :D Mites porukalla kokemuksia ihan kaupan peruuttamisesta Cdonilla, viime viikolla saapuneessa näytössä on yksi musta pikseli vasemmassa alakulmassa ja lisäksi keskellä oli pari kirkkaiden pikseleiden rypästä. Lisäksi jonkinlainen firmisbugi joka tekee alt tabin jälkeen näytön keskelle sellaisen ihme pystyviivan. Ilmotanko vaan että näyttö viallinen ja perun kaupat ja odottelen viikon pari vastausta? Mitään takuukäsittelyä en aio aloittaa.
 
Jatketaas tänne jutustelua. Cdonilta tuli nyt vkl viesti että tilaus loppuunkäsitelty, oletan tuon tarkoittavan että takuuasia hoidettu. Huikeaa kommunikointia. :D Mites porukalla kokemuksia ihan kaupan peruuttamisesta Cdonilla, viime viikolla saapuneessa näytössä on yksi musta pikseli vasemmassa alakulmassa ja lisäksi keskellä oli pari kirkkaiden pikseleiden rypästä. Lisäksi jonkinlainen firmisbugi joka tekee alt tabin jälkeen näytön keskelle sellaisen ihme pystyviivan. Ilmotanko vaan että näyttö viallinen ja perun kaupat ja odottelen viikon pari vastausta? Mitään takuukäsittelyä en aio aloittaa.
Mulla meni kesällä LG G4 luuri jumiin ja varaosia ei silloin ollut huollossa. Pyysin CDONilta kauppojen peruuttamista, koska en halunnut uutta samanlaista mallia koska niissä on tyyppivikana toi ja lisäksi G4 oli silloin jo aika pitkälti poistunut malli. Sähköpostiin vastattiin aika nopeasti, noin parissa päivässä ja kaupat peruttiin, kun ilmoitin tilinumeroni. Sain koko ostosumman takaisin, jonka myös he olivat tietty saaneet LG:ltä. Homma hoitui hyvin siis ainakin mulla [emoji5]️
 
Firma laittanu chatin taas toimintaan, löytyy joka sivun puhekuplasta.
Oma palautus palautunu reilussa viikossa.
Onkohan tämä vain unta? Ei oikein jaksa uskoa korjautuuko ongelmat oikeasti.
 
Joo itsellä toi takuukäsittely mistä avauduin viime ja tällä sivulla meni läpi muutamassa viikossa, ärsyttävää että piti tohon korvaavan tuotteen laskuun pyytää lykkäystä mutta minkäs teet. Uuden, viallisen näytön reklamaatioon meni muutama päivä. Josko ton chatin kautta hommat toimisi nopeammin jos tarvetta ilmenee.
 
Firma laittanu chatin taas toimintaan, löytyy joka sivun puhekuplasta.
Oma palautus palautunu reilussa viikossa.
Onkohan tämä vain unta? Ei oikein jaksa uskoa korjautuuko ongelmat oikeasti.
Varmaankin hankkineet jonkun TET-rassukan sinne ruokapalkalla.
 
Palautin avaamattoman PS4-pelin, jonka sitten saikin PSN Storesta halvemmalla. Palautusohjeita odottelin pari päivää. Sitten vein postiin, mitään ei kuulunut yli viikkoon. Sitten rahat palautuivat tilille.

Aspassa oltiin kyllä kovina, että jos olen avannut pelin, sitä ei saa enää palauttaa. En avannut koko lähetystä ja vein sen sellaisenaan postiin.

En ole palauttanut avattuja tuotteita, niin niistä ei ole kokemusta.
 
Toistaiseksi ei mitään negatiivista sanottavaa kyseisestä putiikista. Toimitusajat voisivat olla vähän nopeampia, mutta ei ne nytkään katastrofaalisen hitaita ole. Sunnuntaina tilasin näytönohjaimen, postin seurannan mukaan maanantaina klo 18.00 perillä. Tänään tipahti sähköpostiin CDONIlta Ghost Recon: Wildlands-pelin seriali, jota en edes tiennyt kylkiäisenä saavani. Tuskin tulee pelattua, mutta mukava yllätys silti.
 
Pakko kyllä kommentoida, että eipä oo itelläkää erityisen negatiivista putiikista sanottavaksi. Varmaan semmonen 20-30 ostosta tehty, pääasiassa leffoja, pari peliä, näppäimistö ja blu-ray-soitin sekä kirjoja sit adlibriksen kautta. Kaikki ostokset mennyt nappii, tavara tullut vauhdilla. Ainoastaan yhen leffan kotelon suojamuovis oli semmonen kupru, ettei varmasti ollut tullut kuletuksessa, mutta en jaksanut sit asiasta kummemmin valittaa.

Toki sit tän putiikin aspasta kuulee sen verra palautetta, että onhan tää loppupeleissä vähän semmosta et jos tuote toimii ja on oikea, nii ei ongelmaa. Sit jos on jotain ongelmaa nii homma eskaloituu.
 
Tuli tuossa tehtyä CDON:sta taas tilaus. Eilen lauantaina tilasin, tänään sunnuntaina tuli sähköpostia että toimitettu. Toimitusaika tosiaan yleensä ollut yhden ylimääräisen päivän, eli nyt tässä tapauksessa tuo tilaus on varmaan keskiviikkona perillä (kun huomenna lähtee vasta liikkeelle).
 
Toistaiseksi ei mitään negatiivista sanottavaa kyseisestä putiikista. Toimitusajat voisivat olla vähän nopeampia, mutta ei ne nytkään katastrofaalisen hitaita ole. Sunnuntaina tilasin näytönohjaimen, postin seurannan mukaan maanantaina klo 18.00 perillä. Tänään tipahti sähköpostiin CDONIlta Ghost Recon: Wildlands-pelin seriali, jota en edes tiennyt kylkiäisenä saavani. Tuskin tulee pelattua, mutta mukava yllätys silti.

Se koodihan pitää aktivoida Geforce experiencestä Uplayhyn viikon sisään. En tiedä pitääkö viikko paikkansa, niin ohjeet kertoo.
Seriaali ei ole peliin vaan oikeuteen aktivoida peli. Periaatteessa koodin voi myydä 1060, 1070 tai 1080 omistavalle. 1060 mukana ei aiemmin saanut koodia.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
257 566
Viestejä
4 477 222
Jäsenet
73 957
Uusin jäsen
helzinki

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom