Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Poistin tuon paskakikkareen viimein viemästä kiintolevytilaa.
Päivityksen jälkeen kokeilin pelata pari rundia ja entinen meno jatkui.
LV500 pelaajat raiskasi edestä ja takaa samaa vauhtia kun omat pelaajat lähti servereiltä.
Yhdessä kohtaa koko vihollisen 32 pelaajan joukkueesta oli kuollut 3 kertaa, kaikkineen...
Sen kerran kun sain tankin alle ja ajon 10m tukikohdasta niin lentokone tuli ja pommitti samantien hengiltä.
Jos joskus saavat jonkunlaisen balansoinnin ja cheattieston tohon niin katotaan uudestaan.
Itse en ainakaan osaa pätkääkään ja siellä top kolmosessa usein olen. Kertoo lähinnä muiden tasosta, ei mun osaamisesta. Olen oikeasti todella huono.Onks porukka jotenkin osaamattomia tätä pelaamaan?
Ei varsinaisesti takaisin, mutta hyvin lähelle viime kesää. Jättäen osittain noita kantomatkan tiputuksia, eli tietyillä aseilla ei kauas tee mitään.Muuttikos ne sen TTK:n takas?
OK, no ehkäpä tätä sitten voisi yrittää uudestaan josko alkais taas maistuun..Ei varsinaisesti takaisin, mutta hyvin lähelle viime kesää. Jättäen osittain noita kantomatkan tiputuksia, eli tietyillä aseilla ei kauas tee mitään.
Oon käyttäny shadowplayn 20 minuutin varjoaikaa. Tuo highlight toiminta on mun mielestä aika turha. Eli klikkaan vaan painiketta kun jotain hienoa tapahtuu ja viimiset 20min on tallessa.Hei moksu. Onko sulla geforce experience? siinä pitäis olla highlight-toiminto joka tallentaa itestään kaikkea kivaa.
"Melee Kills
Long-Distance Kills
Vehicle Kills (Killing someone while in a vehicle)
Explosive Weapon Kills
Headshot Kills
Multi-Kills
Suicides"
Mutta mulla lukee siellä vain: "Explosion kills" onko sulla siellä mitä vaihtoehtoja valittavissa?
When can you fix this? Presently we expect this gets fixed on Tuesday, early next week, and it will be a backend update. You won't need to do anything, this is just a case of waiting for us to get things back in order. Once it's fixed, the next rank up you do in game will trigger the restoration. If you're max rank in something, a simple round completion will trigger the restoration.Huoh, could not fetch report bugi taas palannut![]()
1: Flaret saat ammuttua helposti alas, joten sulla ei ole spottia kartalla. Pään päällähän ei enää kolmiota ole, ellet ole metrin parin päässä ja katso täysin suoraan kohdetta. Poistui jo 1-2 pätsiä sitten.![]()
r/BattlefieldV - The spotting fix for pilots makes sniping in Ju-88c much more efficient
27 votes and 27 comments so far on Redditwww.reddit.com
Miksi on näin? Aivan jäätävän rasittava piirre tässä pelissä on se, että tuhat ja yksi asiaa voi iskeä sinusta live-seurannan vastustajille. Reaaliajassa näkyy pallo kartalla ja dorito sotilaan pään päällä. Syö aivan järkyttävästi peli-intoa, kun oman kartan alapuolelle tulee kuolemantuomioteksti "You are spotted!" ja kaikki maailman sotilaat (ja taivaalta sukeltavat lentokoneet) joka hemmetin reiästä avaavat tulen suoraan punasalmiakkiin (yleensä puskien, sumujen, sateiden ja hiekkamyrskyjen läpi, siis visuaalisten esteiden, joskin savukranaattien savu tuntuu yleensä estävän salmiakin piirtymisen). Lentokoneilla on kamerat ja flaret (joita edelleen voi tiputtaa stratosfääriin, niin korkealle kentän ylälaitaan etteivät ne piirry edes ruudullesi), tankeille saa automaattispottaavat kiikarit, reconeilla on kiikarit, flaret ja spottaavat luodit, ja supporttien ei tarvitse kuin ampua kohti. Assaultit voi vahinkoa tekemällä iskeä sijaintivakoilun ajoneuvoihin.
Tuo uusi patchi sai aseet tuntumaan jälleen ihan mukavilta, vielä kun spottingsysteemi lähtisi helvettiin ja zerggaaville COD-mediceille saisi jonkinlaista jarrua niin maistuisi peli paljon paremmalta.
1. Ei pidä paikkansa. Spotattujen vastustajien doritot paistaa kauas, ja edelleen savujenkin läpi. Huomaa, ettei vastustaja ole metrin päässä. Ja ei ne flaretkaan ole kauhean helposti alas ammuttavia, kun ne edelleen voi tiputtaa stratosfääriin.1: Flaret saat ammuttua helposti alas, joten sulla ei ole spottia kartalla. Pään päällähän ei enää kolmiota ole, ellet ole metrin parin päässä ja katso täysin suoraan kohdetta. Poistui jo 1-2 pätsiä sitten.
2: kahdella luokalla on erillinen kyky, jos ammut ja osut, vihu spottaantuu. Ei ole iso ongelma ja saa kyllä niin ollakin. Se spotti ei kauaa kestä, eikä tuo pään päälle mitään.
3: tuo teksti ei todellakaan ole kuolemaksi, vaan antaa vihjeen et liiku pois. Ja heti kun spotti katoa, pääseekin kiertämään sua metsästäneiden selkään. Tuosta on vain apua.
4: Savujen läpi näkyminen oli bugi, jota ei ole pitkään aikaan ollut, vaikka olisit spotattuna. Mutta kun katsot missä vaikkapa ruumis on, ei ole vaikeaa ampua sokkona siihen josko medic tulisi paikalle.
Spottaus systeemi on nykyisellään ihan hyvä ja osaava recon on oikein hyödyllinen joukkueelle flareineen, toisin kuin ne basessa maksavat, jotka ei voi edes flarella spotata.
Jos sä spottaat, siinä on kolmio pään päällä, mutta muut ei sitä näe. Ja sekään ei tule flaresta/kiikarista enää nykyisin, vaan esim snipulla osuman jälkeen. Tässä alkuvuodesta vielä tuli kun ne lisäsi sen, mutta poisti heti seuraavasta. Savun läpi ei enää näy, tänään viimeksi testattu. Sekin korjattiin jo ennen 6.2 päivitystä.1. Ei pidä paikkansa. Spotattujen vastustajien doritot paistaa kauas, ja edelleen savujenkin läpi. Huomaa, ettei vastustaja ole metrin päässä. Ja ei ne flaretkaan ole kauhean helposti alas ammuttavia, kun ne edelleen voi tiputtaa stratosfääriin.
2. Toisen luokan tarvitsee vain suppressaa, ei osua.
3. Teksti ei ole ongelma, vaan sen aiheuttaja. Spotattujen vastustajien tappaminen on aivan liian helppoa, punaisen timantin ampuminen kun ei vaadi erityisiä taitoja tai strategiaa. Suojasta poistuminen ennen doriton häviämistö on itsemurha, sillä este piilottaa doriton, ja suoja auttaa sokeasti kilometrin päästä ampuvia vastaan.
4. Katso nro. 1.
Aiemmin tuli pelattua perus conquestia, mutta ttk säätämiset ja muut paskat päivitykset vei siitä mielenkiinnon. 6.2 päivityksen myötä on tullut taas kokeiltua conquestia ja ihan ok hyvältä tuntuu. Firestorm on vaan mukavaa porukassa ja pidän myös siitä että pelissä on panosta enemmän. Kuolet niin pitää odottaa 5min uutta matsiapelaatko normaalia conquestia vai onko tuo firestorm se sun juttu?

Juu, tuli joskus loppuvuonna.Joko tässä on community serverit?
Ei ole vielä mahdollista luoda HC-servuja, mutta ehkä sitten joskus tulevaisuudessa (Soon™):Pitäis varmaan asentaa takas ja käydä kokeilemassa jossain vaiheessa taas jos on jotain puoli-HC servuja kuten BF1?
Jos sä spottaat, siinä on kolmio pään päällä, mutta muut ei sitä näe. Ja sekään ei tule flaresta/kiikarista enää nykyisin, vaan esim snipulla osuman jälkeen. Tässä alkuvuodesta vielä tuli kun ne lisäsi sen, mutta poisti heti seuraavasta. Savun läpi ei enää näy, tänään viimeksi testattu. Sekin korjattiin jo ennen 6.2 päivitystä.
Näin ainakin ps4:lla ja ollut nyt jo tovin aikaa kun se meni ihan naurettavaksi talvella.
Aivan liian helpoksi tekee pelin. Ihan älytöntä, kun muutenkaan ei vaikeuksia nähdä esim. snipuja, kun useamman tuhannen luumenin taskulamput loistavat kartan halki. 3D spotting on pahinta syöpää, jota tässä pelissä on, aina heti olemattoman huijaukseneston kanssa.Tuo on hyvä että näkyy tuo merkki, helpottaa pelaamista tosi paljon. Onhan tuo kivempaa nähdä selkeästi kohteen, eikä tarvi enään tihrustaa niitä pieniä kakkakikkareita.
When can you fix this? Presently we expect this gets fixed on Tuesday, early next week, and it will be a backend update. You won't need to do anything, this is just a case of waiting for us to get things back in order. Once it's fixed, the next rank up you do in game will trigger the restoration. If you're max rank in something, a simple round completion will trigger the restoration.
![]()
r/BattlefieldV - Quick Update from the Team: End of Round Reports
527 votes and 239 comments so far on Redditwww.reddit.com
Marraskuun jälkeen kolme peliä ja ekassa pelissä bleeding bugi ettei pysty spawnata enää, tokassa pelissä kaikki napit lopetti toimintansa, ja kolmannen pelin alussa menu meni rikki.
Mitään bugia ei oo korjattu.![]()

Marraskuun jälkeen satoja pelejä, eikä kertaakaan yhtään noista esimerkeistä ole tapahtunut.![]()

Muistin tän keskustelun taas eilen illalla pelatessa ja mulla ei ps4 pro:lla näy noin. Esim savun läpi ei näy mitään, on sen spottauksen suorittanut kuka tahansa ja millä keinoin tahansa. Minimapissa kyllä näkyy.Pelataankohan me sitten eri peliä, sillä kyllä minulla doritot vilkkuu aika kovilla etäisyyksilläkin, ilman että olen itse ketään spotannut.
Jaa a.Onko noissa lentokoneissa joku pikakorjaus. Ammuin 160 yksikköä damagea läheltä niin nopeasti kuin AA:sta kuulaa lähtee ja kone tiputti vaan murkulan niskaan jatkaen lentoa.
Tuli 15 sekunnin päästä takaisin ja tiputti täsmämurkulan taas niskaan, vaikka olin vaihtanut jo paikkaa ja en ollut spotattuna.
Ei noita saa näköjään enää AA:llakaan alas.
Aikaisemmin tippui vastaavalla sarjalla, mutta ilmeisesti ei enää.
en tiedä katotteko te näitä striimaajita. mutta mun mielestä tää on paras näistä. ei ole iso, mutta ei niiden tarvi aina olla tuhatpäisiä yleisöjä
Terve taas. Kannattee aina liittyä sellaiseen serveriin mihin on isoin jono ja odotella kiltisti. Aika usein serverit joissa on tilaa, niin siellä on xiitteri.
Mie tuossa tänään päätin olla mun squadilaisen toverina kokoajan engineerinä ku se ajo tankilla. siellä vaa pronesin ja suojassa hengailin vaa ainoana tarkotuksena välttää että kukaan näe mua ja korjata vaa sitä tankkia. Se peli lopulta päätyi siihen että vastustaja ampu v1:n suoraan siihen tankkiin, sitä ei enään korjattu57 tappoa se sai ennenku sen tankki meni rikki.

Eile oli breakthrougin Arrasissa tää Mrbotzero. Juuri hyvällä mallilla peli niin tämä tuli ja pilas kaiken. servu tyhjeni välittömästi ku sniperillä veteli seinien läpi![]()
MrBotZero's Battlefield 5 Overview Stats - Battlefield Tracker
View MrBotZero's Battlefield 5 BFV overview statistics and how they perform.battlefieldtracker.com
Frono24's Battlefield V Stats - Battlefield Tracker
Battlefield 5 BFV Stats! Check your profile, weapon and vehicle statistics. View the top Battlefield 5 players on our leaderboards and how you perform in the battlefield.battlefieldtracker.com
Molemmat 100% huijareita. Aimbot ja WH ainakin. Saa raportoida.
edit: aika mielenkiintosta, että kestää tosi kauan löytää serveri (yksin pelaan atm), vaikka on tälleen iltasella paljon vajaita servereitä. Ei taida löytyä tarpeeks huonoja pelaajia samalle puolelle, ni pitää kerää hetki![]()
Ei ole vakiona toiminnassa. Battlefieldissä on DLSS 1.0 joka tuottaa huonolaatuista kuvaa. 2.0 tuskin tulossa.![]()
DLSS 2.0 tested: why you should finally turn on Nvidia's AI-powered upscaling
We let Nvidia's super sampling artificial intelligence take the wheel in Wolfenstein: Youngblood and Control.www.pcgamer.com
onko tää niinku tässäki pelissä nyt vakiona toiminnassa, vai mitä tää uutinen meinaa?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.