Otatkohan nyt tämän paskaläjän vähän liian vakavasti? Kyseessä on kuitenkin peli, ja vieläpä ihan helvetin huono sellainen.
Myönnän, minuakin harmittaa että välinpitämättömät atarit saavat elää, mutta pelkästään pelin pelaaminen sen säännöillä kuulostaa omaan korvaan hieman kepoiselta perusteelta kuolemantuomiolle
Käy vaikka ulkona välillä, juo viinaa ja oksenna bussipysäkin roskikseen. Se on kataarista.
Ehkä otan, ehkä en.

Jos kuitenkin pelissä voi joko voittaa tai hävitä, niin aina me pelataan silleen, että voitetaan se peli. Enkä oikeen ymmärrä millanen luuserin mentaliteetti pitää olla, että pelaa voita tai häviä peliä jollain muulla tavalla ku voittaakseen.
Kyllä meki siellä monesti pelleillään, mutta päägoali on kuitenkin voittaa.
Mutta välillä kun kattoo niiden touhuja siellä, ni ei voi ku miettiä että onko ne sellasia ihmisiä jotka menee rikkinäisiin liukuportaisiin seisomaan ja ihmettelee että miks ne ei koskaan pääse ylös asti.

edit: ja niinku oon tuolla aikasemmin jo pari kertaa sanonu, että ei tarvii kiinnittää huomiota näi mun ulinaviesteihin, se on vaan mun tapa purkaa ärtymystä typeriä pelaajia kohtaan.