Battlefield V

Jos klikkaan BF5.exe -pikakuvaketta työpöydällä tulee tuollainen laatikko.

Jos yritän käynnistää Originia niin:

"Well, that didn't go as planned. Origin encountered an issue loading this page. Please try reloading it – if that doesn’t work, restart the client or try again later."

Kun menen ea.fi niin sieltä pystyn loggaamaan tililleni ja näen kaikki EA-ostokseni ym.
Ootko kokeillut asentaa originia uusiks?
 
Jos klikkaan BF5.exe -pikakuvaketta työpöydällä tulee tuollainen laatikko.

Jos yritän käynnistää Originia niin:

"Well, that didn't go as planned. Origin encountered an issue loading this page. Please try reloading it – if that doesn’t work, restart the client or try again later."

Kun menen ea.fi niin sieltä pystyn loggaamaan tililleni ja näen kaikki EA-ostokseni ym.

Elii siinä softassa on varmaan joku bitti vaan vinossa ja ite ainakin ekana lähitsin kokeilee tyhjentämällä cachen

https://help.ea.com/en-us/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Ja jos se ei toimi ni sit laittaisin vaan originin uudestaan. Mut kokeile toi cache ensin.
 
Mulla herjas samaa muutama tunti sit, kirjautuminen ei onnistunut ja sitten kun lopulta onnistui niin aukesi vain tyhjä ikkuna.
Neljännellä (?) käynnistyksellä puski jonku pakollisen päivityksen ja siitä asti toiminut normaalisti...
 
Mulla herjas samaa muutama tunti sit, kirjautuminen ei onnistunut ja sitten kun lopulta onnistui niin aukesi vain tyhjä ikkuna.
Neljännellä (?) käynnistyksellä puski jonku pakollisen päivityksen ja siitä asti toiminut normaalisti...

Kiitos kaikille kannustuksesta, täytyy jatkaa boottailuja. Voiko tähän vaikuttaa se, että päivitin koneeseen prosessorin. Siis pelkän prosessorin :think:
 
Lyhyestä virsi kaunis. Mikä grafiikka-asetus on hyvä laittaa maximille ihan vain pelaamisen kannalta. eli se mikä vaikuttaa siihen kuinka niitä vihollisia näkee jos on hiukkasen kauempana.
Mesh quality vaikuttaa siihen kuinka kauas objectit piirtyy mutta vihollisten piirtoetäisyyteen se ei taida vaikuttaa. Eikä mikään muukaan asetus vaikuta suoraa tuohon.
 
Noniin, asensin siis pelin taannoin takasin. Mitäs tämä nyt on olevinaan kun mainaseesta puuttuu panokset, eikä ammostationikaan niitä täytä taikka redeployaaminen/kuoleminen. pistoolissa on panoksia. Ammuskelin parit smokerifflet ja otin pistoolin käteen no sitten se pistooli ei suostunu edes tähtäämään eikä myöskään hipfirella laukaissut vaikka panoksia siinä aseessa oli. nyt on astettu kovemmat hakkerit kun tuollaista tekevät. Ja ei ole amd-bugi, koska 4790k ja rtx 2070.

ja pelistä poistuminenkaan ei onnistunut. jäi pyörittämään infinitelooppia vaa mustaa latausruutua.


Alt + f4 combolla poistuu nopeasti pelistä, eipä tätä muutenkaan ole ton aseiden paskomisen jälkeen tultua pelattua.
 
Ihan mielenkiinnosta, mihin pohjautuen teit tälläisen arvion? Trailerista et ainakaan, koska siellä mainittiin breakthrough ensimmäisenä.
Kiinnitin näköjään huomion vain tuohon kohtaan missä lueteltiin putkeen nuo muodot, joten oli jäänyt pari lausetta aikaisempi kohta mennyt ohi.

No eipä tuo breaktrough tuota peliä kyllä sekään pelasta, kun ainut hyvä on Frontlines ja uudet mapit ei saa sitä.
 
Oisivat saaneet kyllä tehdä Itä-euroopan ja miksei karjalankin alueesta mappeja :sori:
 
Pitkästä aikaa kävin pelaamassa. Nuo uudet kartat sekä Japani että Jenkit toi peliin sitä kaivattua sisältöä. Ei valittamista. Oli oikeasti mukavaa ja nautin.

Mutta,

V**un EA. Menivät rikkomaan pelin yhden tärkeimmistä asioista: TTK. Se siitä asebalanssista. Medicillä kaikki käyttää sitä 1000 roffin asettaa, johon saa 50 lippaan kiinni, muita ei edes kannata käyttää. Supporteja ei enää kukaan pelaa koska aseet ovat paskoja ja Reconilla/Assaultilla olisi kiva niitä panoslaatikoita olla mukana. Assaultilla 90% pelaajista käyttää STG44. Ainoastaan Reconilla on vielä valinnanvaraa.

EA on vähän niinkuin poliitikko. Ei kuuntele ketään ja tekee vain paskoja päätöksiä.
 
En ymmärrä tätä kitinää ttk:sta (myönnettäköön, että se oli parempi yhdessä välissä) ja miten se ja se on ainut ase mitä kannattaa käyttää. Minä pärjään aina ihan yhtä huonosti kaikilla aseilla. Pelaan rennolla asenteella, jokainen vallattu lippu ja tapettu vihollinen on tuuletuksen arvoinen voitto - noista hetkistä nautin.
 
Pitkästä aikaa kävin pelaamassa. Nuo uudet kartat sekä Japani että Jenkit toi peliin sitä kaivattua sisältöä. Ei valittamista. Oli oikeasti mukavaa ja nautin.

Mutta,

V**un EA. Menivät rikkomaan pelin yhden tärkeimmistä asioista: TTK. Se siitä asebalanssista. Medicillä kaikki käyttää sitä 1000 roffin asettaa, johon saa 50 lippaan kiinni, muita ei edes kannata käyttää. Supporteja ei enää kukaan pelaa koska aseet ovat paskoja ja Reconilla/Assaultilla olisi kiva niitä panoslaatikoita olla mukana. Assaultilla 90% pelaajista käyttää STG44. Ainoastaan Reconilla on vielä valinnanvaraa.

EA on vähän niinkuin poliitikko. Ei kuuntele ketään ja tekee vain paskoja päätöksiä.
Assaultin StG 44 on jonkinlainen mahdollisuus pärjätä tuota T2A vastaan, kun tarvii vähemmän osumia vaikka hitaampia ase. Vituttaa kyllä tuo T2A kun joutunut sen takia kaventamaan omia käytettäviä lähitaisteluaseita koska tuo on niin ylivoimanen, jos kiinnostaa jotenkin pärjätä. T2A ei ole tullut käytettyä sen jälkeen kun sen TOW taskin tein missä sillä piti tappaa X määrä vihuja, turhauttavan ylivoimainen ase.

Pelaaminen kyllä vähentynyt tuon TTK muutoksen takia
 
En ymmärrä tätä kitinää ttk:sta (myönnettäköön, että se oli parempi yhdessä välissä) ja miten se ja se on ainut ase mitä kannattaa käyttää. Minä pärjään aina ihan yhtä huonosti kaikilla aseilla. Pelaan rennolla asenteella, jokainen vallattu lippu ja tapettu vihollinen on tuuletuksen arvoinen voitto - noista hetkistä nautin.

TTK on nyt huonompi kuin koskaan bäfän historiassa. Ennen tuota muutosta ei käytännössä ollut huonoja tai hyviä aseita. Aseet sopi erilailla eri tilanteisiin. Nyt aseiden balanssi on sillä tavalla huono, että tietyt aseet ovat vain parempia, ja muita ei kannata käyttää, yksinkertaisesti.

Sitä paitsi mitä olen yhtään Redditissä lukenut, reilusti suurin osa huonoista pelaajista on nopeamman TTK puoleen, koska heillä on se mahdollisuus tappaa joku. Nyt räiskit smgllä 10 headshottia kauaksi (kärjistettynä) ja toivot, että vihu kuolee. Niin ja semiautokiväärit 4 HK :rofl:

No, tällein suht hyvälle pelaajalle tuottaa nyt enemmän ongelmia tappaa vihuja putkeen. Ainakin joku muu saa minut helpommin hengiltä.

E: En tähän nyt mitään dataa rupee linkkaamaan, mutta kyllä kaikki konkarit tietää missä mennään.
 
Kyllä se pelaaminen Pacificiin jäi. Jos peli oli vähän kiikun kaakun siihen asti jatkuvan säätämisen ja vähäisen sisällön takia, niin palaaminen päättömään säätämiseen Pacificin jälkeen oli kyllä kuolinisku. Hetken aikaa vaikutti tosiaan, että se jutun juoni löytyi lopulta ja että peli on saatu lähes täydelliseen balanssiin, mutta sitten koitti sesonki ja lahjat jäi jakamatta.

Pitää olla vaan kiitollinen SWBF2:sen nykytilasta, ehkä sama toistuu vielä BfV kanssa.
 
Nyt kun on pelannut pitkän tauon jälkeen tätä niin jotenkin tuntuu maistuvan paremmin kuin aiemmin :) vaikka pelaa vain rennosti niin silti on melkein aina listojen kärjessä ja aimikin on ihmeen hyvin kohdallaan :) Onkos muuten joka classille lisätty ammus määrää aloittaessa? muistelin että einakin reconilla aloittaessa oli jotain ~25 patia tms?
 
Nyt kun on pelannut pitkän tauon jälkeen tätä niin jotenkin tuntuu maistuvan paremmin kuin aiemmin :) vaikka pelaa vain rennosti niin silti on melkein aina listojen kärjessä ja aimikin on ihmeen hyvin kohdallaan :) Onkos muuten joka classille lisätty ammus määrää aloittaessa? muistelin että einakin reconilla aloittaessa oli jotain ~25 patia tms?

Ammuksia lisättiin 5.2 TTK muutoksen jälkeen, koska niitä osumiakin vaaditaan nyt huomattavasti enemmän.
 
Ammuksia lisättiin 5.2 TTK muutoksen jälkeen, koska niitä osumiakin vaaditaan nyt huomattavasti enemmän.
Vaaditaan lisää osumia, mutta ongelmana on ettei nuita saa enää hengiltä ku täytyy lipas porata ukkoon.
Eilenki hamadassa ja al sundanissa vihollisia hyökkäs ku muurahaisia lipulle, sivulta puolustettiin ja tulitettiin näitä, ite bren gunilla ammuin menemään muttei mitään hyötyä ku ei nuita kerenny eliminoimaan. Aina enemy hit 20 ja hyvällä lykyllä enemy hit 50.:D
 
Ite kävin tossapäivänä kokeilee ja kyllähän ne oli tehneet niin kuraa tästä, eikä ole saaneet edes niitä järkkyjä lagipiikkejä korjattua.
 
Vaaditaan lisää osumia, mutta ongelmana on ettei nuita saa enää hengiltä ku täytyy lipas porata ukkoon.
Eilenki hamadassa ja al sundanissa vihollisia hyökkäs ku muurahaisia lipulle, sivulta puolustettiin ja tulitettiin näitä, ite bren gunilla ammuin menemään muttei mitään hyötyä ku ei nuita kerenny eliminoimaan. Aina enemy hit 20 ja hyvällä lykyllä enemy hit 50.:D

Kaikista huvittavinta on kyllä medicillä pelaaminen, kun pitkällä matkalla voi melko huoletta juosta avoimella kentällä kun ei kukaan saa nykyään kuitenkaan hengiltä ellei sieltä tule 100% tarkkuudella laakia tai useampi ammu kohti. Monesti jopa voittanut pitkällä matkalla SMG:llä näitä assault/support pelaajia yksinkertaisesti siksi, että damage on kaikilla niin matala ja medicillä voit healata itseäsi koko taistelun ajan. Ihan älytöntä touhua. Ilmeisesti ovat kuitenkin sentään nyt 6 chapterissa (olisko ollut 6.2 patchissa) tuomassa TTK:n huomattavasti lähemmäksi alkuperäistä. Ainakin näin siis tubettajien (Westie, JackFrags yms.) perusteella, itse en usko ennenkuin näen. Sinänsä kyllä ihan aivotonta touhua muuttaa tuollaista perusominaisuutta muutaman viikon välein. Tuo on kuitenkin sellainen lihasmuistiin sitoutuva asia niin todella kiva opetella se kokoajan uusiksi. Vieläkin tulee niitä hetkiä, kun jollain BARilla sun muilla aseilla lopettaa ampumisen tietyn pisteen jälkeen kun on niin tottunut siihen, että vihun pitäisi olla jo kanveesissa.
 
En nyt BFV ole pelannut pariin kuukauteen. Olen vain odotellut muutoksia oikeaan suuntaan. Kiinnostus vähän lopahtanut juuri ylläoleviin asioihin.
BF1 HC oli kovaa menoa juuri etenemisen suhteen, kun pitää miettiä reittiä ja riskillä ylittää katu. Ei siis pelkästään sitä ampumista ja kyttäilyä.
 
Viimeksi muokattu:
Ei ole tämä BFV ollut mikään ykköspeli jonka pariin joka päivä palaan, alkuun oli jotain ongelmaakin saada tämä toimimaan kun tämä tuli viime keväänä hankittua. Heitti aina käynnistäessä blue screeniä mikä tokeni "itsestään" kun näytönohjaimen ajurit/peli päivittyi.

Pari pv sitten ajattelin että voisi taas pelata pitkästä aikaa niin eikös peli halunnut päivittää, olikohan se nyt joku +20gigaa päivityksiä. Tämä ollut usein vastassa kun en tuota Originin launcheria pidä auki muutoin kuin tätä pelatessa, en omista mitään muuta sen kautta toimitettavaa peliä niin ei tuo pysy ajan tasalla.

No annoin sen päivityksen latautua silloin pari pv sitten mutta en sitten kerennyt enää pelata kun se oli valmis - ei tämä nettiyhteys mikään hulppean nopea kuitenkaan ole (lataa 5-8mt/s) niin aikansa siinäkin vierähti. Nyt sain ajatuksen uudestaan pelata vähän niin eikös sieltä taas pamahtanut päivitys, näemmä 28gigaa. Tympeää - jäi tämäkin pelikerta nyt väliin.
 
Ei ole tämä BFV ollut mikään ykköspeli jonka pariin joka päivä palaan, alkuun oli jotain ongelmaakin saada tämä toimimaan kun tämä tuli viime keväänä hankittua. Heitti aina käynnistäessä blue screeniä mikä tokeni "itsestään" kun näytönohjaimen ajurit/peli päivittyi.

Pari pv sitten ajattelin että voisi taas pelata pitkästä aikaa niin eikös peli halunnut päivittää, olikohan se nyt joku +20gigaa päivityksiä. Tämä ollut usein vastassa kun en tuota Originin launcheria pidä auki muutoin kuin tätä pelatessa, en omista mitään muuta sen kautta toimitettavaa peliä niin ei tuo pysy ajan tasalla.

No annoin sen päivityksen latautua silloin pari pv sitten mutta en sitten kerennyt enää pelata kun se oli valmis - ei tämä nettiyhteys mikään hulppean nopea kuitenkaan ole (lataa 5-8mt/s) niin aikansa siinäkin vierähti. Nyt sain ajatuksen uudestaan pelata vähän niin eikös sieltä taas pamahtanut päivitys, näemmä 28gigaa. Tympeää - jäi tämäkin pelikerta nyt väliin.
Tänään tuli päivitys ja sen koko on 9 gigaa. Mutta joka kerta ennen päivityksen lataamista se valmistelee tiedostoja noin 30 gigaa. Siihen ei kovin kauaa mene, jonka jälkeen pääsee lataamaan itse päivityksen.
 
Ei ole tämä BFV ollut mikään ykköspeli jonka pariin joka päivä palaan, alkuun oli jotain ongelmaakin saada tämä toimimaan kun tämä tuli viime keväänä hankittua. Heitti aina käynnistäessä blue screeniä mikä tokeni "itsestään" kun näytönohjaimen ajurit/peli päivittyi.

Pari pv sitten ajattelin että voisi taas pelata pitkästä aikaa niin eikös peli halunnut päivittää, olikohan se nyt joku +20gigaa päivityksiä. Tämä ollut usein vastassa kun en tuota Originin launcheria pidä auki muutoin kuin tätä pelatessa, en omista mitään muuta sen kautta toimitettavaa peliä niin ei tuo pysy ajan tasalla.

No annoin sen päivityksen latautua silloin pari pv sitten mutta en sitten kerennyt enää pelata kun se oli valmis - ei tämä nettiyhteys mikään hulppean nopea kuitenkaan ole (lataa 5-8mt/s) niin aikansa siinäkin vierähti. Nyt sain ajatuksen uudestaan pelata vähän niin eikös sieltä taas pamahtanut päivitys, näemmä 28gigaa. Tympeää - jäi tämäkin pelikerta nyt väliin.

Eipä tästä nyt vaim bfv voi syyttää, kyllä sitä pitäisi nykypäivänä osata ennakoida että päivittelee hyvissä ajoissa pelin ennen kuin alkaa pelaamaan ainakin jos yhtään hitaamman netin omistaa.

Tuossakin sanoit että näin käynyt ennenkin mutta silti tulee yllätyksenä..
 
Paha sitä ennakoida jos spontaanisti päättää pelata peliä joka sanookin että ei käy - ensin ladataan muutama kymmenen gigatavua päivityksiä. Tuli palava halu "jupista" vähän aiheesta että kun tämä tapaus tahtoo joka kerta massiivisen päivityksen jos sen harvakseltaan käynnistää. Tietty jos pitäisin sen Originin auki aina mutta kun en sieltä kautta tosiaan pelaa muuta kuin tätä, Steam on ainoa minkä annan käynnistyä buutissa, muut launcherit käynnistän manuaalisesti tarvittaessa.

Ja enemmän nyt kyse oli siitä että pari pv sitten annoin sen raksutella rauhassa kaiken mitä tahtoi päivitellä niin tänään ajattelin että se olisi ajan tasalla niin eikö taas "Päivitetään"....

Siinähän päivittää ja hyvähän se on jos sisältö päivittyy. Tällä lailla tuotetta käyttävän on vain todella raskas sitä lähestyä ja se on oma häpeä toki. Pitää iltamyöhällä/huomenna kokeilla onnea uusiksi tämän kanssa.
 
Noniin, monen kuukauden tauon jälkeen pääsin taas uppoutumaan Battlefield V:n pariin. Täytyy heti alkuun todeta, ettei kokemus ollut kovinkaan mukava.

Aseet käyttäytyvät oudosti. Rekyyli on suurimmassa osassa aseista helpommin kontrolloitavissa, mutta vahinkoa on ilmeisesti laskettu. Yllättävissäkin tulitaisteluissa on helpompi vain loikkia suojaan parantelemaan itseään, mikä taas on turhauttavaa jos sattuu olemaan itse se yllättäjä. Medicin uusi räpätin tuntuu tuhoavan aivan jäätävän nopeasti mid-rangeen asti, ja muiden pelaajien käyttämä asevalikoima rajoittuukin pitkälti edellämainittuun Type 2A:han, STG-44:ään ja Lewis Guniin. Pienet lipaskoot kestävempien vastustajien kanssa pidentävät tulitaisteluita, ja lisää aivottoman zerggaamisen tehokkuuta yksilösuoriutumisen kustannuksella.

Ajoneuvoraiskaukset. Jalkamiehen välineet ei yksinkertaisesti pure tankkeihin, ja hiukan kauempana tankin ammuksia spämmäävä vastustaja on käytännössä koskematon kaikkea muuta kuin lentokoneita vastaan. Suojan puute uudemmissa kartoissa tekee elämästä helvettiä, kun tankkien lähelle ei yksinkertaisesti pääse, tai tankki voi tulla huoletta jyräämään päälle, kun PIATit ja panzerfaustit lähinnä kutittavat, ja usean dynamiittipötkön heittämisessä kestää tovi. AA-tykkien huonot sijainnit ja tehottomuus tekee keskinkertaisimmankin pilotin elämästä helppoa, kun AA-tykityksen huomattuaan aikaa on sukeltaa matalalle suojaan, lentää horisonttiin korjaten oma kone taas täysin kuntoon, kääntyä takaisin, sihdata tykkiin ja pamauttaa se päreiksi joko pudotettavilla pommeilla tai konetykillä. Lentokone pystyy tankkaamaan AA-tykin vahingon tarpeeksi pitkäksi aikaa eliminoidakseen tämän.

Edellämainitut asiat tosin kalpenevat sen paskuuden rinnalla, joka on kirkkaasti tehnyt tämän pelin pelaamisesta alkavan vuoden huonoimman pelikokemuksen: 3D-spotting. Jos olet flaren tai spotting scopen spottaamana, vastustajat näkevät punaisen pallukan yläpuolellasi jos et ole keskellä savupilveä tai jos sinun ja vastustajasi välissä on maata tai seinä. Kartalla näkyy punainen nuoli, joka paljastaa tähtäämis-suuntasi. Mitä tämä tarkoittaa partikkelieffekteiden, lehmuston ja muun graafisen tilpehöörin täyteisessä pelissä on se, että heti kun huomaat karttasi ympärystön muuttuvan keltaiseksi ja näet tekstin "YOU ARE SPOTTED", muutaman sekunnin kuluttua kaikki vastustajat avaavat tulen sinua kohti riippumatta siitä, näkevätkö he oikeasti sinua. Punainen pallo tosiaan näkyy vastustajille savun, veden ja kasvien läpi, ja jos vastustajiasi ei ole spotattu, olet käytännössä neonpunaisella kyltillä varustettu maalitaulu. Niin, ja valoammuksilla spottaaminen onnistuu myös talojen ja luolien sisään, vaikka ammus leijuu näiden yläpuolella.

Recon classin valoammukset voi onneksi jollain tavalla torjua. Valopistoolista lähtee kuuluva suhahdus, ammus jää suhteellisen matalalle ja spottaus-säde on pieni. Varautunut pelaaja saattaa jopa ammuksen lentoradasta päätellä ampujan sijainnin. Mutta auta armias jos vastustajilla on lentokonepilotti, joka käyttää flareja. Katsokaas, flaren paljastama alue ei ole kolmiulotteinen puolipallo, vaan kartio, joka lähtee suoraan alaspäin ammuksesta. Mitä korkeammalla ammus siis on, sitä isomman alueen se paljastaa. Näin ollen lentokoneesta pudotettu flare paljastaa paljon isomman alueen, koska se voidaan pudottaa korkeammalle. No mutta nämähän voi myöskin ampua alas, eikös? Ei, sillä liian korkealle pudotetut flaret ovat piirtoetäisyyden ulkopuolella ja näin ollen täysin turvassa jalkasotilaan vastatoimilta. Edes kuusinkertainen kiikari ei aina riitä valoammuksen piirtoon (ja muutenkin, pinta-alaa taivaalla sen yhden pienen pallon löytämiseen kuusinkertainen kiikari päällä riittää).

Tuntuu, että sen aidon BF5-elämyksen saamiseksi on näiden muutosten myötä kahlattava ripulisuon lävitse, enkä oikein tiedä onko se sen arvoista. Kyllä niitä nautinnollisia hetkiä vielä löytyy, mutta selkeästi harvemmin kuin ennen.
 
Mitähän tuossa viimeisessä päivityksessä nyt tapahtui? Välillä hiiri lagaa 1-2 sekunttia. Tuntuisi ihan kuin hiiri olisi rikki, mutta eipä työpöydällä tai muissa peleissä tuollaista tapahdu.
 
Mitähän tuossa viimeisessä päivityksessä nyt tapahtui? Välillä hiiri lagaa 1-2 sekunttia. Tuntuisi ihan kuin hiiri olisi rikki, mutta eipä työpöydällä tai muissa peleissä tuollaista tapahdu.
Hiiri lagaa vai näyttö jäätyy? tuo jäätyilyhän on ollut alusta asti.

Aivan järkyttäväksi paskaksi kyllä patchailty tämä peli. Tankit jyrää eikä niitä saa kukaan kuolemaan koko matsin aikana. Itse ammuin panzerfausteilla minkä kerkesin ja ne korjas nopeemmin, ei kyllä auttanut varmasti sekään että osa ampumistani teki 0 dmg, joka oli hieman mitä vittua hetki.
 
Viimeksi muokattu:
Joo, tankit on tehty tajuttoman vahvoiksi. Varmaan koska ei muuten huonot pelaajat selviäisi ja tulisi itkua. Kyllä nyt kaksi singonpatia peräpeltiin pitäisi tankin turruttaa. Puhumattakaan turret/tracks/engine disabled-vioista. Eivät oikeastaan mitään vaikuta. Se sinänsä, että ontelokranaatti ei läpäise huonosta kulmasta on ok. Mutta sitten kun läpäisee, pitäisi tankki täyttyä sulasta metallista.
 
Joo, tankit on tehty tajuttoman vahvoiksi. Varmaan koska ei muuten huonot pelaajat selviäisi ja tulisi itkua. Kyllä nyt kaksi singonpatia peräpeltiin pitäisi tankin turruttaa. Puhumattakaan turret/tracks/engine disabled-vioista. Eivät oikeastaan mitään vaikuta. Se sinänsä, että ontelokranaatti ei läpäise huonosta kulmasta on ok. Mutta sitten kun läpäisee, pitäisi tankki täyttyä sulasta metallista.
Lähinnä sitä tuo ihmettelyni, jos ne nerfataan niin paskoiksi huonojen pelaajien takia, nii luulis tekevän edes jotain damaa vaikka ilmaan ampuis. Nyt vaikutuksen vaihtelu jotain 0-20 välillä on naurettavaa, varsinkin kun niitä voi kantaa vain kaksi.
 
Joo, tankit on tehty tajuttoman vahvoiksi. Varmaan koska ei muuten huonot pelaajat selviäisi ja tulisi itkua. Kyllä nyt kaksi singonpatia peräpeltiin pitäisi tankin turruttaa. Puhumattakaan turret/tracks/engine disabled-vioista. Eivät oikeastaan mitään vaikuta. Se sinänsä, että ontelokranaatti ei läpäise huonosta kulmasta on ok. Mutta sitten kun läpäisee, pitäisi tankki täyttyä sulasta metallista.
Lunge mine ftw! Ei kylläkään varsinaisesti tankki (LVT), mutta kuitenkin:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
En aivan saa selvää mitä tapahtuu mutta usein lunge-mine ei tee kuin 5 damaa, ja jos lvt tms. on vedessä ja vaikka osuisi veden yläpuolella olevaan osaan - ei vahinkoa.

Nopeammin saa bunsenlampulla hajotettua tankin...
 
Ottakaa käyttöön sniperin Panzerbüchse 39. Sillä on kiva naputella tankkeja kauempaa ja katsoa kun turretti pyörii paniikissa :cool: Myös jalkaväki lakoaa sillä kiitettävästi.

Sitä en ymmärrä, jos joku valittaa miten tankkia ei saa yksin tuhottua - eihän siinä olisi mitään järkeä.
 
Ottakaa käyttöön sniperin Panzerbüchse 39. Sillä on kiva naputella tankkeja kauempaa ja katsoa kun turretti pyörii paniikissa :cool: Myös jalkaväki lakoaa sillä kiitettävästi.

Sitä en ymmärrä, jos joku valittaa miten tankkia ei saa yksin tuhottua - eihän siinä olisi mitään järkeä.
Ai ei? Varomattomalle tankkikuskille rankaisua. Ei haittaisi yhtään, että yksi piat/panzerfaust tuhoisi tankin kyljestä osuen. Paljon nautittavampia ovat pelit, joissa näin tapahtuu.
 
Ai ei? Varomattomalle tankkikuskille rankaisua. Ei haittaisi yhtään, että yksi piat/panzerfaust tuhoisi tankin kyljestä osuen. Paljon nautittavampia ovat pelit, joissa näin tapahtuu.
Jep. Nyt taasen yksi minkälainen vaan vaunu saa kaikki katoamaan kuin pieru Saharaan ja koko matsista menee into.
 
Hiiri lagaa vai näyttö jäätyy? tuo jäätyilyhän on ollut alusta asti.

Aivan järkyttäväksi paskaksi kyllä patchailty tämä peli. Tankit jyrää eikä niitä saa kukaan kuolemaan koko matsin aikana. Itse ammuin panzerfausteilla minkä kerkesin ja ne korjas nopeemmin, ei kyllä auttanut varmasti sekään että osa ampumistani teki 0 dmg, joka oli hieman mitä vittua hetki.
Tuntuu et hiiri lagaa. Peli jatkaa pyörimistä, mutta hiirestä ei tapahdu mitään.
 
Tarpeeksi kun osaa katsoa bugeja ja epäkohtia sormien läpi niin onhan tuo ihan hauskaakin. Ei vaan mitenkään yllä edeltäjiensä tasolle vieläkään.... Miksei tässä ole HC moodia niinkuin BF4 ja BF1? Kiva tosiaan yrittää kiertää tankin luo kun loogisesti tankilla pelaavalla on 3. persoonan kamera josta näkee selän taa kääntämättä tornia... ja näkee jalkamiehet kukkuloiden yli ennenkuin jalkamies näkee tankkia... Tuo bazooka tasaa vähän tilannetta kun nyt yltää kauempaakin sentään vähän kiusaamaan.
Joku puhui noista antimateria rifleistä... Aika kädetön ja silmätön pitää tankin pelaajan olla :D Mitä se vaatii, jotain 10 osumaa, jotka pakko ampua bipodilta ja tähän menee aikaa joku minuutti vähintään.... Ekasta osumasta tankin kuljettaja saa ruudulle nuolen että mistä suunnasta häntä ammuttiin... Ja tuo asebalance.... kourallinen aseita jotka on niin vahvoja että lähes pakko kaikkien käyttää niitä jos ei sitten ihan vaan haasteeksi halua käyttää jotain muuta...
 
Täysin pelikelvoton ollut viimepäivinä. Kiitos kiinalaisten. Joka servulla vähintään yksi huijari 150 ping. Ja 70 % pelaajista on pingin mukaan tuolta. Taitaa karanteenissa olla aikaa
 
Täysin pelikelvoton ollut viimepäivinä. Kiitos kiinalaisten. Joka servulla vähintään yksi huijari 150 ping. Ja 70 % pelaajista on pingin mukaan tuolta. Taitaa karanteenissa olla aikaa

No vielä se karanteeni tännekkin iskee.

Joskus on heittänyt paskalle servulle jossa pingit yli 100 ja eihän silloin pelaamisesta tule mitään.

Keskiviikkona(?) Pitäis tulla update 6.2, jolla tämä "joulun ajan casual player BTK /TTK" revertoidaan 5.2 weapons balancet. Eli 5.0 tasoille tai ainakin sinne suuntaan lupaillaan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 842
Viestejä
5 053 784
Jäsenet
80 988
Uusin jäsen
Ygyttäjä

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom