Battlefield V

Mites muilla tämän pelin suhteen viime aikoina? Itse lopetin pelaamisen lähes täysin tuon joulukuun päivityksen jälkeen. Enimmäkseen tuli firestormia hakattua mutta mielestäni uusin "päivitys" pilasi koko pelin täysin. Nyt on tullut vähän pelattua muitakin pelejä ja on ollut jännä huomata että muitakin hyviä pelejä löytyy

Pelasin n. viikon tuon 5.2 tortun tarjoilun jälkeen kunnes viimein ymmärsin uninstalloida koko paskan ettei tule tottumuksesta enää hakattua päätä seinään.

Tässä pelissä oli jo ennen tuota lukuisia turhauttavia asioita joille DICE ei ole tehnyt mitään tuossa vuoden aikana, mutta tuo päivitys todisti että siellä ei ole enää yhtään täysijärkistä päättämässä asioista. Tuuskaavat täysin idioottimaisia muutoksia sensijaan että keskittyisivät kiillottamaan tästä pökäleestä edes jonkinlaista Battlefieldin arvoista peliä. Eli kamelin selkä kohtasi voittajansa.

Samalla meni usko siihen että DICEllä on enää kompetenssia jatkaa sarjan parissa, seuraava BF jos sellaista edes tulee jää näillä näytöillä hyllyyn.
 
Itse olen kyllä nauttinut täysin rinnoin tästä viime aikoina - melkein joka päivä tulee pelattua :)
 
Eniten tuossa uudessa TTK:ssa ärsyttää tuo entistä suurempi aseiden valinnan merkitys vaikka tämän piti mukamas tehdä juuri päinvastoin. Käytännössä joka classilla on se selkeä ase mikä pitäisi valita, esimerkiksi assaultilla antaa ihan älyttömästi tasoitusta vastustajille jos ei käytä STG44 ja en oikein pidä tästä tunteesta. Ennen pystyi sentään valita minkä tahansa aseen ja pärjätä hyvin. Olihan aiemminkin toki niitä heikompia ja parempia aseita mutta mielestäni kaikki olivat sen verran tehokkaita kuitenkin, että ne erot jäivät melko huomaamattomiksi. Nyt huomaa selkeästi eron vaikkapa assaultilla sen suhteen valitseeko STG44 vai minkä tahansa muun. Tavoitteenani oli kokeilla kaikkia aseita ja kehittää ne kaikki pikkuhiljaa lvl10 mutta nyt tuo on kyllä melkoista pään seinään hakkaamista monen aseen kohdalla.

Assaultilla vaikkapa nuo SLR:t ovat aivan älyttömässä asemassa nyt, esimerkiksi Garandissa on 8 kutia ja magnum ammolla vaatii silti 4 osumaa että saa vihun hengiltä ellei tämä ole suurinpiirtein naamassa kiinni jolloin se 3 osumaa riittää. STG:ssä on reilusti yli 2 kertaa korkeampi tulinopeus, se on käytännössä rekyylitön, lippaassa 30 kutia ja vaatinee silti vastaavalla matkalla vain 6 kutia... Lisäksi esim. Breda on kyllä täysin vitsi, sekin vaatii muutaman metrin jälkeen ainakin 5 kutia ja kyseinen ase ampuu 4 kudin sarjaa.. Harmi ettei tullut kehitettyä tuota silloin, kun se oli vielä käyttökelpoinen. Muutenkin tuo tekee vissiin kohtuu liki samaa damagea STG:n kanssa vaikka on muutoin kaikinpuolin huonompi ase ja kaiken kruunaa kyllä vielä se, että niiden Bredan ROF-parannusten (tier3) jälkeen panosmäärä tippuu 20/120 -> 20/60...

Voisi sinänsä ehkä tiivistää, että lähitaistelussa erot eivät ole niin suuria aiempaan verrattuna. Tappoja tulee, isoimpana erona ehkä kudit loppuvat aiemmin ja voi haastaa suurinpiirtein yhden kaverin verran vähemmän. Keskimatkan combatti, eli vaikka se mille nämä SLR:t ja myös MMG:t oli jossain määrin suunnattu on tapettu aikalailla kokonaan. Pitkän matkan taisteluita taas yksinkertaistettiin siinä mielessä, että periaatteessa millään single fire aseella ei ole juuri mahdollisuuksia haastaa enää reconeita ja tämän seurauksena bolt actionit on entistä voimakkaampia. Näkisin itseni enimmäkseen sellaisena aggressiivisena CQB-lippukaverina, joten omalta osaltani vaikutus ei ole pääosin niin suuri mutta onhan se aika sääli ettei enää voi/kannata oikein pelatakaan mitään muuta tyyliä. Välillä oli esimerkiksi ihan kiva pelata hieman rauhallisemmin ja napsia vihuja lipuilta sekä snipuja jostain kauempaa noiden SLR:n avulla, jotta tiimillä olisi helpompaa vallata ne.
 
Viimeksi muokattu:
Mites muilla tämän pelin suhteen viime aikoina? Itse lopetin pelaamisen lähes täysin tuon joulukuun päivityksen jälkeen. Enimmäkseen tuli firestormia hakattua mutta mielestäni uusin "päivitys" pilasi koko pelin täysin. Nyt on tullut vähän pelattua muitakin pelejä ja on ollut jännä huomata että muitakin hyviä pelejä löytyy
Kyllähän tätä tulee vielä ilomielin pelattua, välillä ihmetyttää ja naurattaa miksei oma fiilis ja peli into ole kadonnu firman peliin liittyvän sössimisen ja päättömien ratkaisujen johdosta. Kyllästymistäkään ei ole havaittavissa mikä johtuu luultavasti osittain siitä etten ole joka päivä pelannu. Aika ajoin pitäny pari välipäivää pelistä.
Mielenkiintoista ja tärkeää ois tietää mihin asti ne tukee tätä peliä? Onko karttoja tulossa vielä? Uusia armeijoita?
 
Tänään oli ihan mukavat pelailut, mutta muutamassa pelissä tuli vastaan ilmeisesti kiiinalais hakkeri squadi (nimistä ja pingistä päätellen sieltä päin). On kyllä aika perseestä, että herran vuonna 2015+5 pelifirmat eivät voi a) torjua kunnolla hackereita b) edes vaikka region blockata Kiinaa. Battlefield 1:n puolella hakkerit on voinut välillä pilata muiden pelejä välillä jopa viikkoja tulematta bannatuksi. Ilmeisesti EA:ta ei edes kiinnosta hackerien bannaaminen vähän vanhemmissa peleissä.
 
Mielenkiintoista ja tärkeää ois tietää mihin asti ne tukee tätä peliä? Onko karttoja tulossa vielä? Uusia armeijoita?

Ei kai tästä mitään täysin virallista ja luotettavaa ole mutta kaiken järjen mukaan ainakin tämän vuoden sekä hyvässä lykyssä vielä päälle ensivuoden alkupuoliskon. Seuraava Battlefield on tulossa todennäköisesti vasta 2021 Q3/Q4, joten mitään varsinaista syytä tai järkeä ei ole lopettaa tämän pelin tukea. Uusia karttoja pitäisi olla tulossa, mahdollisesti jo chapter 6 aikana (Solomon Islands). Toivottavasti myös Neuvostoliitto ja itärintama tulisivat jossain vaiheessa tämän vuoden aikana..
 
Mites muilla tämän pelin suhteen viime aikoina? Itse lopetin pelaamisen lähes täysin tuon joulukuun päivityksen jälkeen. Enimmäkseen tuli firestormia hakattua mutta mielestäni uusin "päivitys" pilasi koko pelin täysin. Nyt on tullut vähän pelattua muitakin pelejä ja on ollut jännä huomata että muitakin hyviä pelejä löytyy
Täällä väheni myös reippaasti. Päivityksen jälkeen ehkä viitenä päivänä tullut pelattua. Suurimmaksi osaksi firestormia, vaikka sekin muuttui päivityksen jälkeen huonommaksi.
 
Sen verran tulee peliä käynnistettyä, että näkee josko olisi tullut jo korjaavaa päivitystä. Saa Dice sinne tilastoihinsa vähän lyhyempiäkin sessioita kun päivityksen tavoitteena oli kuulemma niiden pidentäminen. Ei tuota nykymuodossaan voi oikein huvikseen pelata ja outpostinkin poistivat taas heti kun jengi alkoi sitä oppia.
 
Sen verran tulee peliä käynnistettyä, että näkee josko olisi tullut jo korjaavaa päivitystä. Saa Dice sinne tilastoihinsa vähän lyhyempiäkin sessioita kun päivityksen tavoitteena oli kuulemma niiden pidentäminen. Ei tuota nykymuodossaan voi oikein huvikseen pelata ja outpostinkin poistivat taas heti kun jengi alkoi sitä oppia.
Ite en oo kussukkaan nuihin tilapäisiin pelimuotoihin päin. pelko että saa kauhian draivin ja intohimon jotaki kohtaa ja sitte tietääki et parin viikon päästä poistetaan:(
Rushia toivoisin pysyväksi pelimuodoksi, joo joo tiiän, että Breakthrough on korvannu peri aatteessa rushin bf1 lähtien mutta voisivat tuoda sen pienempien pelaajamäärien takia. Olihan bf1 se shock operation 20 vs20 joka palveli tätä pienempää pelaajamäärää.
Ps. Kyllähän tuo TTK muutos eliminoi rajusti omaa peli intoa mutta vielä sitä kuitenki jaksaa :comp: aika paljon bfv pelitunteja korvannu kuitenki bf3/4 ja bfbc2
 
Hieman tullut aloiteltua ja aavistuksen petyttyä. Tuntuu, että pelissä ei voita hyvä tiimi, vaan pelin häviää huono tiimi. Lähinnä siis voittaakseen riittää, että kovinkaan moni ei perseile kun toisessa tiimissä useampi kuitenkin häröilee ja syö paikkoja serveriltä. Pelatessa on tullut hyvin kyyniseksi ja wtj on aina mielessä kun muutama pelaaja saa sössittyä homman. Server browserkin on niin karmea, että ei pysty päättelemään, onko serverillä menossa hyvät pelit vai kunnon perseraiskaus. Join-quit-join-quit-join-quit. Pari hyvää mappia putkeen tuntuu maksimilta ja viimeistään sitten toinen tiimi luisuu.
 
poistin tuon pelin sen jälkeen kun huomasin että ei tuossa voikkaan tehdä servereitä. odottelin pääseväni jälleen pelaamaan frontlineä custom servuissa.
Kyllä se onnistuu. Eilenkin pelattiin kaverin kanssa koko ilta frontlinesia custom servulla.
 
Pitääkö siinä olla valmiiksi kavereita squadissa kun käynnistää frontlines-serverin. itse en ainakaan mistään edes nähny frontlines-pelejä vaikka katsoin servereitä. ja jos itse yksin tein serverin, saan olla yksin siellä jopa tunninkin eikä kukaan joinaa sinne
Sit vaan huonoa tuuria jos ei kukaan tule. Ei porukka ole oikein tajunnut noita etsiä edes.
Eilen oli neljä frontlines servua jotka kaikki oli täynnä.
Kannattaa jos itse tekee, niin laittaa minimipelaajamäärä siihen neljään, nikn saa joskus pelin rullaamaankin. Sit ku lähtee liikkeelle ni kyl sinne sit tulee.

Paljon helpompa tuo toki on, jos on 2+2 kaveria.
 
ainii neljällä kaverilla sais suoraa jo pelin ja pelaatta vasiten toisia vastaa kunnes sinne tulee enemmän. Montakos pelaajaa yhteen servuun mahtuu?
16vs16 on frontlines. Porukka jättää servun yleensä vakiolle, eli 16 täytyy olla et peli lähtee käyntiin. Mun mielestä neljä oli minimi.
 
Eilen tuli hetken aikaa pelattua frontlinesia juurikin 4v4. Ei siitä oikein samoja fiiliksiä irronnu, varsinki ku 8 pelaajasta 6 oli jotain samaa klaania :D
 
Eilen tuli hetken aikaa pelattua frontlinesia juurikin 4v4. Ei siitä oikein samoja fiiliksiä irronnu, varsinki ku 8 pelaajasta 6 oli jotain samaa klaania :D
Juu ei. :D
Nyt ollu useampana päivänä ihan hyvin frontlines servuja. Tänäänkin pelattiin useampi tunti täydellä frontlines servulla.
 
Kiinalaiset tuhoamassa tämän pelin. Lähes joka kerta servulla vähintään 3 +150 ping jotka huijaa maksimit. Aamut pahimmat. Äsken vihollisen joukkueessa yksi alle 100 ping pelaaja ja kolmella ekalla 90/1 kd..
 
Kiinalaiset tuhoamassa tämän pelin. Lähes joka kerta servulla vähintään 3 +150 ping jotka huijaa maksimit. Aamut pahimmat. Äsken vihollisen joukkueessa yksi alle 100 ping pelaaja ja kolmella ekalla 90/1 kd..

Kyllä taitaa olla ihan DICE joka sen tuhoaa, EA:n siunauksella... sekä kiinalaiset että huijarit ovat lähinnä yksi oireista.
 
Päinvastoin EA tuhoaa ja Dice vikisee.
Monista Twitter viesteistä voi rivien välistä lukea miten Dice haluaisi tehdä asiat toisin, mutta ”maksava osapuoli haluaa tehdä näin”.

Meinasitko että EA:lta tuli yhtäkkiä vuoden jälkeen julkaisusta executive order tehdä radikaalilla tavalla peliä muuttava päivitys juuri ennen joulua ja pitää sitten muutama viikko lomaa?

Ihan itse DICE yksityiskohdista vastaa, EA:n helmitaulumiehet voivat istua rahapussin päällä mutta ei sieltä excelistä tuollaisia päätöksiä lueta.
 
Meinasitko että EA:lta tuli yhtäkkiä vuoden jälkeen julkaisusta executive order tehdä radikaalilla tavalla peliä muuttava päivitys juuri ennen joulua ja pitää sitten muutama viikko lomaa?

Ihan itse DICE yksityiskohdista vastaa, EA:n helmitaulumiehet voivat istua rahapussin päällä mutta ei sieltä excelistä tuollaisia päätöksiä lueta.
Siis nyt puhutaan kokonaisuudesta, ei tästä viimeisestä päivityksestä.

Dice teki vastaavan muutoksen jo vuosi sitten, kunnes perui sen. Tällöin oli pitkät keskustelut Twitterin puolella asiasta. EA oli niin pettynyt myynteihin, että he halusivat kasuaali pelaajien löytävän pelin, huolimatta ydinkohderyhmän mielipiteistä. Silloin useampi Dicen työntekijä sanoi, että heillä on selkeä suunta mitä he haluavat tehdä ja se on sama suunta kuin pelaajat toivovat, mutta ”rahakirstun vartijat” käskevät viedä eri suuntaan ja he eivät voi asialle mitään.

Täysin samaa on ollut luettavissa joka kerta kun muutoksia on tehty. Ja nyt Dice yritti tehdä jotain millä onnistuisi pitämään ne jotka pelistä nautti, mutta toisi kasuaaleja enemmän. Todellisuushan on se ettei se onnistunut, eikä tuolla tavoin onnistukaan.

Lisäksi karttoja oli tarkoitus tulla paljon enemmän, mutta EA:n kaikki heti nyt asenne heti rahahanat kiinni ja tehdään minimisummilla välttämättömyys.

Kyllä siellä todella monen työntekijän kommenteissa on näkyvissä ettei BfV ole sitä mitä he halusivat, eivätkä voi asialle mitään tehdä.

En ymmärrä miksi EA ei voisi lähteä esim Siegen suuntaan. Yksi bäfä mitä sitten kehitetään useita vuosia.
Olisi voinut olla bäfä 1, josta tuotu myöhemmin lisää WW2, Vietnam jne vuosien saatossa. Rahalla myyty seasonpasseja.
 
Siis nyt puhutaan kokonaisuudesta, ei tästä viimeisestä päivityksestä.

Kokonaisuudesta minäkin puhuin, tuo nyt oli se viimeinen naula tämän pelin arkkuun. En kokenut tarpeelliseksi luetella enempää esimerkkejä. Vaikka EAn pukumiehet mitä vaativat niin niiden vaatimusten toteuttaminen yksityiskohtineen tapahtuu aivan takuulla DICEllä.

Lähinnä Twitter-jutuista tulee mieleen nämä DICEn lead devarien/manujen "me ei teidän rahoja haluta jos ette ymmärrä meidän suurta visiota", "olisiko pitänyt tehdä Ju52 vai lisää karttoja" ja "ignoraan jatkossa kaikki TTK palautteen"-tyyliset ylimieliset kuittailut. Jos sieltä joltakin rivikoodareilta tulee purnausta josta on "rivien välistä" luettavissa erimielisyyttä, niin onko kohteena EA vai DICEn omat manut? Ainakin mitä mm. glassdoorista ex-DICEläisten kommenteista näkee ilman rivien välistä lukemistakin, niin kyllä se enemmän jälkimmäiseen viittaa.


Mutta tämä menee jo sofismiksi, pointti oli se että DICE/EA ei tarvitse kiinalaisten eikä huijareiden apua pelin pilaamiseen. Ihan omin käsin sen tekevät/ovat jo tehneet.
 
Siis nyt puhutaan kokonaisuudesta, ei tästä viimeisestä päivityksestä.

Dice teki vastaavan muutoksen jo vuosi sitten, kunnes perui sen. Tällöin oli pitkät keskustelut Twitterin puolella asiasta. EA oli niin pettynyt myynteihin, että he halusivat kasuaali pelaajien löytävän pelin, huolimatta ydinkohderyhmän mielipiteistä. Silloin useampi Dicen työntekijä sanoi, että heillä on selkeä suunta mitä he haluavat tehdä ja se on sama suunta kuin pelaajat toivovat, mutta ”rahakirstun vartijat” käskevät viedä eri suuntaan ja he eivät voi asialle mitään.

Täysin samaa on ollut luettavissa joka kerta kun muutoksia on tehty. Ja nyt Dice yritti tehdä jotain millä onnistuisi pitämään ne jotka pelistä nautti, mutta toisi kasuaaleja enemmän. Todellisuushan on se ettei se onnistunut, eikä tuolla tavoin onnistukaan.

Lisäksi karttoja oli tarkoitus tulla paljon enemmän, mutta EA:n kaikki heti nyt asenne heti rahahanat kiinni ja tehdään minimisummilla välttämättömyys.

Kyllä siellä todella monen työntekijän kommenteissa on näkyvissä ettei BfV ole sitä mitä he halusivat, eivätkä voi asialle mitään tehdä.

En ymmärrä miksi EA ei voisi lähteä esim Siegen suuntaan. Yksi bäfä mitä sitten kehitetään useita vuosia.
Olisi voinut olla bäfä 1, josta tuotu myöhemmin lisää WW2, Vietnam jne vuosien saatossa. Rahalla myyty seasonpasseja.
Hassua miten ne luulee että tuomalla kasuaalisuutta peliin tai ylipäätäsä genreen saadaan enempi kiinnostuneita ostajia pelille, hirveän vähän on tästä asiasta puhuttu, mutta fakta on se että miksi bfv floppasi ja myynnit kusi oli syynä yksinkertasesti Battlefield 1 jättämä perinne/jälki genreen. Bf onesta tehtiin liian kasuaalinen peli aikanaan ja puotettiin paljon ominaisuuksia poissa, mitä oli aiemmissa peleissä. Varmana moni jätti ennakkotilauksen tekemättä ku olivat varmoja että samaa kasuaalisuutta tarjoaa tämä bfv.
Minusta tämä kasuaalisuus on/oli loppujenlopuksi se millä DICE/EA on ampunu itseä jalkaan tämän pelin kehityksessä. Kasuaalisuuden poikasta saatiin tähänkin peliin tuon pidennetyn TTK muodossa ja tämähän eliminoi pelaajamäärie vaan pois tälläki kertaa.
 
Hassua miten ne luulee että tuomalla kasuaalisuutta peliin tai ylipäätäsä genreen saadaan enempi kiinnostuneita ostajia pelille

No en nyt tiedä onko se kovinkaan hassua, kun monet hyvin menestyvät pelit ovat niitä kasuaalimpia. Kasuaaleja pelaajia on yksinkertaisesti enemmän kuin niitä HC-pelaajia.

fakta on se että miksi bfv floppasi ja myynnit kusi oli syynä yksinkertasesti Battlefield 1 jättämä perinne/jälki genreen. Bf onesta tehtiin liian kasuaalinen peli aikanaan ja puotettiin paljon ominaisuuksia poissa, mitä oli aiemmissa peleissä. Varmana moni jätti ennakkotilauksen tekemättä ku olivat varmoja että samaa kasuaalisuutta tarjoaa tämä bfv.

Vai kenties se kaikki negatiivinen PR mikä pyöri BFV:n ympärillä jo heti alusta saakka? Tai launch trailer mikä ei puhutellut ollenkaan kohdeyleisöään ja herättänyt ostohaluja vaan päinvastoin? Jo jostain Alphasta saakka oli selvää, että BFV ei ole yhtään samanlainen kuin BF1 niin kovin vaikea nähdä miten BF1 olisi muka aiheuttanut BFV floppauksen.

Kasuaalisuus ei välttämättä ole sitä mitä ne kaikista innokkaimmat BF fanit ovat kaivanneet mutta kovin vaikea nähdä sitä edes top5 listassa BFV:n floppauksen ja nykyisten ongelmien osalta.
 
No en nyt tiedä onko se kovinkaan hassua, kun monet hyvin menestyvät pelit ovat niitä kasuaalimpia. Kasuaaleja pelaajia on yksinkertaisesti enemmän kuin niitä HC-pelaajia.



Vai kenties se kaikki negatiivinen PR mikä pyöri BFV:n ympärillä jo heti alusta saakka? Tai launch trailer mikä ei puhutellut ollenkaan kohdeyleisöään ja herättänyt ostohaluja vaan päinvastoin? Jo jostain Alphasta saakka oli selvää, että BFV ei ole yhtään samanlainen kuin BF1 niin kovin vaikea nähdä miten BF1 olisi muka aiheuttanut BFV floppauksen.

Kasuaalisuus ei välttämättä ole sitä mitä ne kaikista innokkaimmat BF fanit ovat kaivanneet mutta kovin vaikea nähdä sitä edes top5 listassa BFV:n floppauksen ja nykyisten ongelmien osalta.
Ei tietenkään pelkästään tuo kasuaalinen meno ollu se mikä floppaukseen johti. Olihan siinä isona painolastina esimerkiksi se ensimmäinen traileri missä adhd menoissa mukana nainen koukkukäsineen.. kuten mainitsit. Kuitenkin bf1 kasuaalisena pelinä aiheutti joillekin pettymyksen ja tästä syystä osittain bfv ei lähteny niin hyvin lentoon vaikka betassa oliki asemekaniikka hyvin pitkälle nelosen tasolla.

voi olla että olen väärässä, mutta mun näkemyksiä vaan.
 
Ei tietenkään pelkästään tuo kasuaalinen meno ollu se mikä floppaukseen johti. Olihan siinä isona painolastina esimerkiksi se ensimmäinen traileri missä adhd menoissa mukana nainen koukkukäsineen.. kuten mainitsit. Kuitenkin bf1 kasuaalisena pelinä aiheutti joillekin pettymyksen ja tästä syystä osittain bfv ei lähteny niin hyvin lentoon vaikka betassa oliki asemekaniikka hyvin pitkälle nelosen tasolla.

voi olla että olen väärässä, mutta mun näkemyksiä vaan.
BF:n ydinsarja saisi pysyä suhteellisen vakavana pelisarjana ja Bad Company tuoda takaisin hassuttelusarjaksi. Nyt suunta hieman hukassa, vaikka brändit ovat jo valmiina.
 
En ole nyt vuorokauteen päässyt kirjautumaan Originiin? Eli mitäs *elvettiä on menossa vai onko ongelma vain mulla?

Herjaa siis tälläistä jos yritän käynnistää peliä sen omasta .exestä.

bf5.jpg


Onkohan joku russakko mennyt haxaamaan mun EA-tilin? En ole siis koskenutkaan Originiin / Bäfään joulukuun puolenvälin jälkeen.
 
Pystytkö loggaa sisään nettisivulta?

En tiiä mikä toi login screeni on, mutta ei näytä ainakaan samalta millanen mulla on originin login screen. :eek:

Jos klikkaan BF5.exe -pikakuvaketta työpöydällä tulee tuollainen laatikko.

Jos yritän käynnistää Originia niin:

"Well, that didn't go as planned. Origin encountered an issue loading this page. Please try reloading it – if that doesn’t work, restart the client or try again later."

Kun menen ea.fi niin sieltä pystyn loggaamaan tililleni ja näen kaikki EA-ostokseni ym.
 
Jos klikkaan BF5.exe -pikakuvaketta työpöydällä tulee tuollainen laatikko.

Jos yritän käynnistää Originia niin:

"Well, that didn't go as planned. Origin encountered an issue loading this page. Please try reloading it – if that doesn’t work, restart the client or try again later."

Kun menen ea.fi niin sieltä pystyn loggaamaan tililleni ja näen kaikki EA-ostokseni ym.
Ootko kokeillut asentaa originia uusiks?
 
Jos klikkaan BF5.exe -pikakuvaketta työpöydällä tulee tuollainen laatikko.

Jos yritän käynnistää Originia niin:

"Well, that didn't go as planned. Origin encountered an issue loading this page. Please try reloading it – if that doesn’t work, restart the client or try again later."

Kun menen ea.fi niin sieltä pystyn loggaamaan tililleni ja näen kaikki EA-ostokseni ym.

Elii siinä softassa on varmaan joku bitti vaan vinossa ja ite ainakin ekana lähitsin kokeilee tyhjentämällä cachen

https://help.ea.com/en-us/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Ja jos se ei toimi ni sit laittaisin vaan originin uudestaan. Mut kokeile toi cache ensin.
 
Mulla herjas samaa muutama tunti sit, kirjautuminen ei onnistunut ja sitten kun lopulta onnistui niin aukesi vain tyhjä ikkuna.
Neljännellä (?) käynnistyksellä puski jonku pakollisen päivityksen ja siitä asti toiminut normaalisti...
 
Mulla herjas samaa muutama tunti sit, kirjautuminen ei onnistunut ja sitten kun lopulta onnistui niin aukesi vain tyhjä ikkuna.
Neljännellä (?) käynnistyksellä puski jonku pakollisen päivityksen ja siitä asti toiminut normaalisti...

Kiitos kaikille kannustuksesta, täytyy jatkaa boottailuja. Voiko tähän vaikuttaa se, että päivitin koneeseen prosessorin. Siis pelkän prosessorin :think:
 
Lyhyestä virsi kaunis. Mikä grafiikka-asetus on hyvä laittaa maximille ihan vain pelaamisen kannalta. eli se mikä vaikuttaa siihen kuinka niitä vihollisia näkee jos on hiukkasen kauempana.
Mesh quality vaikuttaa siihen kuinka kauas objectit piirtyy mutta vihollisten piirtoetäisyyteen se ei taida vaikuttaa. Eikä mikään muukaan asetus vaikuta suoraa tuohon.
 
Noniin, asensin siis pelin taannoin takasin. Mitäs tämä nyt on olevinaan kun mainaseesta puuttuu panokset, eikä ammostationikaan niitä täytä taikka redeployaaminen/kuoleminen. pistoolissa on panoksia. Ammuskelin parit smokerifflet ja otin pistoolin käteen no sitten se pistooli ei suostunu edes tähtäämään eikä myöskään hipfirella laukaissut vaikka panoksia siinä aseessa oli. nyt on astettu kovemmat hakkerit kun tuollaista tekevät. Ja ei ole amd-bugi, koska 4790k ja rtx 2070.

ja pelistä poistuminenkaan ei onnistunut. jäi pyörittämään infinitelooppia vaa mustaa latausruutua.


Alt + f4 combolla poistuu nopeasti pelistä, eipä tätä muutenkaan ole ton aseiden paskomisen jälkeen tultua pelattua.
 
Ihan mielenkiinnosta, mihin pohjautuen teit tälläisen arvion? Trailerista et ainakaan, koska siellä mainittiin breakthrough ensimmäisenä.
Kiinnitin näköjään huomion vain tuohon kohtaan missä lueteltiin putkeen nuo muodot, joten oli jäänyt pari lausetta aikaisempi kohta mennyt ohi.

No eipä tuo breaktrough tuota peliä kyllä sekään pelasta, kun ainut hyvä on Frontlines ja uudet mapit ei saa sitä.
 
Oisivat saaneet kyllä tehdä Itä-euroopan ja miksei karjalankin alueesta mappeja :sori:
 
Pitkästä aikaa kävin pelaamassa. Nuo uudet kartat sekä Japani että Jenkit toi peliin sitä kaivattua sisältöä. Ei valittamista. Oli oikeasti mukavaa ja nautin.

Mutta,

V**un EA. Menivät rikkomaan pelin yhden tärkeimmistä asioista: TTK. Se siitä asebalanssista. Medicillä kaikki käyttää sitä 1000 roffin asettaa, johon saa 50 lippaan kiinni, muita ei edes kannata käyttää. Supporteja ei enää kukaan pelaa koska aseet ovat paskoja ja Reconilla/Assaultilla olisi kiva niitä panoslaatikoita olla mukana. Assaultilla 90% pelaajista käyttää STG44. Ainoastaan Reconilla on vielä valinnanvaraa.

EA on vähän niinkuin poliitikko. Ei kuuntele ketään ja tekee vain paskoja päätöksiä.
 
En ymmärrä tätä kitinää ttk:sta (myönnettäköön, että se oli parempi yhdessä välissä) ja miten se ja se on ainut ase mitä kannattaa käyttää. Minä pärjään aina ihan yhtä huonosti kaikilla aseilla. Pelaan rennolla asenteella, jokainen vallattu lippu ja tapettu vihollinen on tuuletuksen arvoinen voitto - noista hetkistä nautin.
 
Pitkästä aikaa kävin pelaamassa. Nuo uudet kartat sekä Japani että Jenkit toi peliin sitä kaivattua sisältöä. Ei valittamista. Oli oikeasti mukavaa ja nautin.

Mutta,

V**un EA. Menivät rikkomaan pelin yhden tärkeimmistä asioista: TTK. Se siitä asebalanssista. Medicillä kaikki käyttää sitä 1000 roffin asettaa, johon saa 50 lippaan kiinni, muita ei edes kannata käyttää. Supporteja ei enää kukaan pelaa koska aseet ovat paskoja ja Reconilla/Assaultilla olisi kiva niitä panoslaatikoita olla mukana. Assaultilla 90% pelaajista käyttää STG44. Ainoastaan Reconilla on vielä valinnanvaraa.

EA on vähän niinkuin poliitikko. Ei kuuntele ketään ja tekee vain paskoja päätöksiä.
Assaultin StG 44 on jonkinlainen mahdollisuus pärjätä tuota T2A vastaan, kun tarvii vähemmän osumia vaikka hitaampia ase. Vituttaa kyllä tuo T2A kun joutunut sen takia kaventamaan omia käytettäviä lähitaisteluaseita koska tuo on niin ylivoimanen, jos kiinnostaa jotenkin pärjätä. T2A ei ole tullut käytettyä sen jälkeen kun sen TOW taskin tein missä sillä piti tappaa X määrä vihuja, turhauttavan ylivoimainen ase.

Pelaaminen kyllä vähentynyt tuon TTK muutoksen takia
 
En ymmärrä tätä kitinää ttk:sta (myönnettäköön, että se oli parempi yhdessä välissä) ja miten se ja se on ainut ase mitä kannattaa käyttää. Minä pärjään aina ihan yhtä huonosti kaikilla aseilla. Pelaan rennolla asenteella, jokainen vallattu lippu ja tapettu vihollinen on tuuletuksen arvoinen voitto - noista hetkistä nautin.

TTK on nyt huonompi kuin koskaan bäfän historiassa. Ennen tuota muutosta ei käytännössä ollut huonoja tai hyviä aseita. Aseet sopi erilailla eri tilanteisiin. Nyt aseiden balanssi on sillä tavalla huono, että tietyt aseet ovat vain parempia, ja muita ei kannata käyttää, yksinkertaisesti.

Sitä paitsi mitä olen yhtään Redditissä lukenut, reilusti suurin osa huonoista pelaajista on nopeamman TTK puoleen, koska heillä on se mahdollisuus tappaa joku. Nyt räiskit smgllä 10 headshottia kauaksi (kärjistettynä) ja toivot, että vihu kuolee. Niin ja semiautokiväärit 4 HK :rofl:

No, tällein suht hyvälle pelaajalle tuottaa nyt enemmän ongelmia tappaa vihuja putkeen. Ainakin joku muu saa minut helpommin hengiltä.

E: En tähän nyt mitään dataa rupee linkkaamaan, mutta kyllä kaikki konkarit tietää missä mennään.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
261 809
Viestejä
4 547 951
Jäsenet
74 849
Uusin jäsen
ookooo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom