Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Surkuhupaisaa ku yksi lemppari aseista ollu GEWEHR 1-5 ja m1 carbine. Nyt kaukaa ampuu tulee heiveröiset enemy hit 18. Joutuu koko lippaan melkee poraamaan viholliseen että tippuu. Kiitos Dice ja joulumarkkinat
Olisi mukava tietää missä vaiheessa pelisarjaa ollaan alettu hölmöileen näiden aseiden nerffausten kanssa ja yms ttk juttujen kanssa. Kymmenen vuotta sitte pelasin bf2 ja 2142 eikä näiden aikana nerffattu aseita eikä muutettu juurikaan mitään.Menee vähän saivarteluksi, mutta kilpailullinen ja battlefield ei oikein istu samaan lauseeseen ja on peli peliltä kauempana totuudesta.
Kerhotoiminta olisi ehkä lähempänä oikeaa ilmaisua. Battlefield-kerho.
Olisi mukava tietää missä vaiheessa pelisarjaa ollaan alettu hölmöileen näiden aseiden nerffausten kanssa ja yms ttk juttujen kanssa. Kymmenen vuotta sitte pelasin bf2 ja 2142 eikä näiden aikana nerffattu aseita eikä muutettu juurikaan mitään.
Oon alkanu nyt tämän vuoden puolella pelaa tota bf bc2(kin) kiitos originin ku sai pelin kätevästi ladattua vielä noin kymmenen vuotta julkasun jälkeenOnhan noita pieniä tweakkeja tehty ainakin Bad Company 2:sta lähtien mutta aiemmin nämä muutokset on olleet kohtuullisen perusteltuja. Vaikkapa esimerkkinä tuossa Bad Company 2:ssa se alkuperäinen M60 ja BF3:ssa M16 nerffattiin mutta nuo olivat sinänsä ihan oikeutettuja. Battlefield 1 on varmaan ensimmäinen peli, jossa on tehty julkaisun jälkeen käytännössä kaikkia aseita muuttavia TTK-muokkauksia. Tuo BF1 muutoshan herätti kanssa paljon mielipiteitä mutta omasta mielestäni se vei gunplayta parempaan suuntaan, kun aseista tuli siinä pelissä hieman tehokkaampia ja tuossa pelissähän ne olivat alkuun samanlaisia hernepyssyjä kuin nyt vitosessa.
Kunnon hölmöilyhän on alkanut vasta tämän BFV:n kanssa, tällä pelillä on ihan selkeä identiteettikriisi ja pitkän ajan visio mistä pidettäisiin kiinni puuttuu täysin. Jo silloin julkaisutrailerin aikaan monet puhuivat näistä kaikenmaailman kustomisaatioista, identiteetistä, siitä kuinka pitäisi päättää kenelle kohdentaa peli eikä pyrkiä miellyttämään kaikkia jne. mutta silloin näille lähinnä naureskeltiin eikä kukaan oikein ottanut hommaa tosissaan. Nyt on ollut jo pitkän aikaa selvää, että pelillä ei ole identiteettiä, ei oikein tiedetä kenelle peliä tehdään ja nämä viattomat kustomisaatiotkin aiheuttavat vain hallaa, kun eri puolia ja classeja ei tunnista (nämä pelaajahahmojen classien ja puolien selkeät erottuvuudet ovat kuitenkin olleet aina ihan perusjuttu, joten on hyvin huolestuttavaa ja merkillistä että tuollaistakaan ei ole huomioitu). Siellä varmaan joku fiksu DICE:n/EA:n taloustyyppi johtaa pelin kehitystä kaikenmaailman tuottavuusmittareiden avulla ajattelematta pelattavuutta ja sitten pelin suuntaa vaihdellaan sen mukaan missä kulloinkin nähdään tuottavimmat kohdeyleisöt. Ei nyt sinänsä mikään fiksu tai kauaskantoinen tapa, kun ei ne Fortniten/COD:n jne. erilaisten FPS-pelien pelaajat kuitenkaan tule pysyvästi Bäfään ja näillä sekoiluilla samalla menetetään sitten se oma vakiintunut kannattajakunta.
Yrittävät ”kaikille jotakin” mentaliteetillä toteuttaa tätä peliä. Ensin yritetään fanikuntaa miellyttää ww2 teemalla (tätä teemaa on paljon toivottu, käy ilmi monella lukemallani sarjan palstalla) mutta samalla pilataan teema jonne vaate customoinnilla ja tapetaan se ww2 fiilis.Onhan noita pieniä tweakkeja tehty ainakin Bad Company 2:sta lähtien mutta aiemmin nämä muutokset on olleet kohtuullisen perusteltuja. Vaikkapa esimerkkinä tuossa Bad Company 2:ssa se alkuperäinen M60 ja BF3:ssa M16 nerffattiin mutta nuo olivat sinänsä ihan oikeutettuja. Battlefield 1 on varmaan ensimmäinen peli, jossa on tehty julkaisun jälkeen käytännössä kaikkia aseita muuttavia TTK-muokkauksia. Tuo BF1 muutoshan herätti kanssa paljon mielipiteitä mutta omasta mielestäni se vei gunplayta parempaan suuntaan, kun aseista tuli siinä pelissä hieman tehokkaampia ja tuossa pelissähän ne olivat alkuun samanlaisia hernepyssyjä kuin nyt vitosessa.
Kunnon hölmöilyhän on alkanut vasta tämän BFV:n kanssa, tällä pelillä on ihan selkeä identiteettikriisi ja pitkän ajan visio mistä pidettäisiin kiinni puuttuu täysin. Jo silloin julkaisutrailerin aikaan monet puhuivat näistä kaikenmaailman kustomisaatioista, identiteetistä, siitä kuinka pitäisi päättää kenelle kohdentaa peli eikä pyrkiä miellyttämään kaikkia jne. mutta silloin näille lähinnä naureskeltiin eikä kukaan oikein ottanut hommaa tosissaan. Nyt on ollut jo pitkän aikaa selvää, että pelillä ei ole identiteettiä, ei oikein tiedetä kenelle peliä tehdään ja nämä viattomat kustomisaatiotkin aiheuttavat vain hallaa, kun eri puolia ja classeja ei tunnista (nämä pelaajahahmojen classien ja puolien selkeät erottuvuudet ovat kuitenkin olleet aina ihan perusjuttu, joten on hyvin huolestuttavaa ja merkillistä että tuollaistakaan ei ole huomioitu). Siellä varmaan joku fiksu DICE:n/EA:n taloustyyppi johtaa pelin kehitystä kaikenmaailman tuottavuusmittareiden avulla ajattelematta pelattavuutta ja sitten pelin suuntaa vaihdellaan sen mukaan missä kulloinkin nähdään tuottavimmat kohdeyleisöt. Ei nyt sinänsä mikään fiksu tai kauaskantoinen tapa, kun ei ne Fortniten/COD:n jne. erilaisten FPS-pelien pelaajat kuitenkaan tule pysyvästi Bäfään ja näillä sekoiluilla samalla menetetään sitten se oma vakiintunut kannattajakunta.
Mukava peli mutta tankit aivan liian ylivoimaisia ja sinko tekee nii helvetin vähän damaa
Toisaalta tosielämässä liikuttaisiin aina taisteluparin kanssa, ja kummallakin olisi pst.Mukava peli mutta tankit aivan liian ylivoimaisia ja sinko tekee nii helvetin vähän damaa
Mutta tuo on peliä ja siinä aina liikutaan squadina pienenä rykelmänä. Tosielämässä on varmaan pienemmät resurssit. Että tuo low dmg on ihan normaalia ja juurikin hyvä asia. Miksi muuten peliin on laitettu Squad sekä Squad-leader. Kyllä se pitää porukassa mennä ja se vähän on tuon koko Dicen ideaki kun nerffaa dmg. Sooloilijat voi mennä pelaamaan cs:go tai jotain muuta jonnepeliä.
Mutta tuo on peliä ja siinä aina liikutaan squadina pienenä rykelmänä. Tosielämässä on varmaan pienemmät resurssit. Että tuo low dmg on ihan normaalia ja juurikin hyvä asia. Miksi muuten peliin on laitettu Squad sekä Squad-leader. Kyllä se pitää porukassa mennä ja se vähän on tuon koko Dicen ideaki kun nerffaa dmg. Sooloilijat voi mennä pelaamaan cs:go tai jotain muuta jonnepeliä.
Mutta onhan se kiva että tankki on tankki. Tekee mieli itselläki mennä pelaamaan mieluusti, kun tietää ettei se ole paperista rakennettu jonka voi tuhota yksi sooloileva flankki.
BOINseilla ostettavaOnko nuo jouluskinit ilmasia joita battlefield mainostaa facebookin/instagramin tarinassa? ku en oo varma oliks mulla enää compayn coinsei jäljellä
Tälle tuli vähän naurahdettua, vai että ilmaisiaOnko nuo jouluskinit ilmasia joita battlefield mainostaa facebookin/instagramin tarinassa? ku en oo varma oliks mulla enää compayn coinsei jäljellä
Pelasin pitkästä aikaa Battlefieldia, tosin vain noin 5 minuuttia. Onko tuohon nyt tullut joku 3D -spotting? Olen aina tuota inhonnut yli kaiken ja jää pelit tähän, jos näin on.
Onhan tässä pelissä aina ollut 3D spotting mutta 5.2 patchin myötä DICE toi tähän tuollaisen passive 3D spotin lähietäisyydelle. Käytännössä siis kun katsot vihollista päin lähimatkalla niin se peli "3D spottaa" sen vihun mutta tuo ikoni näkyy vain sulle, parantaa mukamas vihollisten tunnistamista. Samalla tuotiin tuo ikoni vasempaan alakulmaan, joka ilmoittaa koska on 3D spotattuna (tämä nyt sinänsä hyvä lisäys) ja muutettiin minimapilla vihollispelaajahahmot pisteistä kolmioiksi eli nykyään näkee minimapista mihin suuntaan viholliset katsoo. Kaiken kaikkiaan enimmäkseen älyttömiä muutoksia, jotka sotii alkuperästä myyntiargumenttia "tässä pelissä ei pelata UI:ta" vastaan.
3 miinaa ei edes tuhoa tankkia että kuinka paljon lisää niitä pitää nerffata?itse toivoisin että miinoja nerffattaisiin mielummin. Jos vastapainoksi nostaisivat sinkojen tehoja. Ärsyttää ajaa miinaan.
Tässähän alkaa olla sitä bf4 pakokauhu,kurat housussa fiilistä vihdoin ja viimein. Bf4 tankit kylvää pelkoa ja kuolemaa. Onessa ei tarvinu ku juosta neliskanttisen rautaläjän luokse josta pilkotti muutama konekivääri. Ampua dynyt ja heittää yks kasapanos ja se on siinä. Pling enemy kill, pling enemy kill, pling enemy kill, pling enemy kill. 2000 scorea.3 miinaa ei edes tuhoa tankkia että kuinka paljon lisää niitä pitää nerffata?
Purkkapaikattua koodiahan tämä 2 vuotta etuajassa julkaistu peli on, niin pitää vain hyväksyä että sulavaa toimivuutta ei voi odottaa.Itellä kans tehny joskus samaa. joku neuvoi korjata asennus. Mutta poistin sen täydellisesti ja uudelleenasensin niin lähti pois stutterointi. Ei mitään hajua mikä sen aiheutti. Origin pelissä-asetus pois ja sunmuut overlayt tai monitorointi-ohjelmat sekä afterburner kiinni (se peli ei tykkää kellotuksista).
On tää BF aina ollut hyvä syömään prossua ainakin omalla i7:llaPelaileeko kukaan täällä multiplayeria 6-ytimisellä i5:llä? Pitkästä aikaa pelailin tätä ja 64 pelaajan Operation Undergroundissa ihan jatkuva 100% prossun käyttöaste ja kovissa räjähdyksissä FPS tippui 90 paikkeille. En ainakaan äkkiseltään muista, että aiemmin olisi noin koville prossu joutunut. Tehtävienhallinnan kautta tarkistin, ettei mikään muu ohjelma kuormita taustalla. Ihan roundin alussa lagaa myös todella pahasti, kun ilmeisesti vielä lataa karttaa, mutta tuo on ollut jo pidempään.
Pikaseen nyt googlettelin ni tuntuu olevan aika yleinen ongelma tuo "DX12 stuttering" AMD prossuilla. Ainoan "korjauksen" mitä tarjosivat noissa langoissa oli käyttää DX11
Lähinnä Tommy gun ja suomi kp tuli turhaksi. Kyllä nuo muut toimii edelleen paljon paremmin kauemmas ampuessa, esim type 100 on edelleen todella kova tietynlaisissa olosuhteissa.Sen verran tuo nambu muutti asioita että kaikki muut SMG:t on käytännössä turhia. Thx dice.
Suorittamalla viikon tides of war haasteet.Milläs avataan tuo uusi medin kp? En ole oikein muulla pelannut kuin assaultilla. Vähän snipuakin kun vanhaa SA tarkk'ampujaa polttelee kasvot tkp:n läpi.
Onko testit tehty multiplayerissä? Dx11 vai 12? Entä future frame rendering, jne. Aika moni asia vaikuttaa tuohon.Saan rx 590 ultra asetuksilla vain 60 fps vaikka taulukoiden mukaan gpu vertailuissa se olisi lähemmäs 90 fps?
Testeistä en tiedä mutta tuo future frame asetus oli pois päältäOnko testit tehty multiplayerissä? Dx11 vai 12? Entä future frame rendering, jne. Aika moni asia vaikuttaa tuohon.