Battlefield V

Hei,
Minulla kaatuu peli aina, kun yritän moninpeliin mennä,oisko jollain vinkkejä millä asia saisi korjattua?Kokeiltu dx 11 ja dx 12.
 
Siis eka Dice downgradee aseiden TTK et noobit pärjäis paremmi ja sit ne älypäät tuo peliin jonku iha overkill Nambu Type2a 1200rpm aseen joka tappaa silmänräpäytyksestä?!??! ei täs oo mtn järkee... Tuo uus ase aiheutti kunnon ragee pelaajissa ja kaikki huutaa että tolle aseelle on pakko tehä jtn. Tuli vedettyy joku kymmene rundii Breaktroughtii eri servuil ja medic vaa spämmäs savua ja puski läpi Nambulla... Enne tota asetta tätä oli jo iha kiva pelata, mut nyt hyökkäävä joukkue on aika vahvoil ku puol jengi puskee savuilla näillä Nambullalla ja insta death enneku kerkii kunnolla laakasta ite. Pakko munki mielestä tolle on jtn tehä, koska nyt määrittää iha liikaa pelin kulkua ja puolustajat oikee kerinny reagoida mihinkää.

Harvemmin ite tuun ragee mistää pelistä tänne mut nyt oli pakko.

Mitäs mieltä muut on tästä uudesta tulokkaasta?
 
Tää uus ase on ihan huikea. Joo perseestä siihen kuolla on, mutta ekaa kertaa BFV elinkaaren aikana jengi etenee savuilla.

Iso osa lipuista on aina ollut vallattavissa, kun sinne menee savuilla. Kukaan ei vain ole käyttänyt savuja. Jos meilläkin ollut 2-4 kaverin squadi, niin aina puskettu savuilla ja saatu käytännössä yksin lippu haltuun. Itse käytin täysin samaan suomikp:ta jo ennenkin, eikä se sen vaikeampaa ollut silläkään. Eikä tuossa puolustajalle sitä se ase ongelmaksi tee, vaan juuri savut.
olen vuoden peräänkuuluttanut savuja ja nyt niitä on, good.

itse olen vain tyytyväinen, ett medic sai ”haulikon tappajan”, koska vihdoin alkaa kentällä näkymään savuja.
 
Sen verran tuo nambu muutti asioita että kaikki muut SMG:t on käytännössä turhia. Thx dice.
 
Sen verran tuo nambu muutti asioita että kaikki muut SMG:t on käytännössä turhia. Thx dice.
Lähinnä Tommy gun ja suomi kp tuli turhaksi. Kyllä nuo muut toimii edelleen paljon paremmin kauemmas ampuessa, esim type 100 on edelleen todella kova tietynlaisissa olosuhteissa.
 
Ihmetyttää jotenkin, miten voitiin pelata BF2 ja muita, joissa miinat losauttivat tankin kerrasta ja sinkokin oli vaarallinen. No onneksi ei ole pakko pelata tätä. Monessa asiassa on menty eteenpäin, mutta myös menty huonommaksi.
 
Ite oon pitemmän aikaan ihmetelly Nuissa konepistooleissa pelinelinkaaren aikana miksi nämä jotka eivät ole olleet mukana julkaisuudessa vaan tulleet palkinnoksi tides of warin kautta ovat kaikki niin identiteettisiä keskenään.
Itse jaan konepistoolit kahteen leiriin, on tarkat/ ei niin tulivoimaiset ja nämä ovat sten, mp40, mp34, EMP.
Sitte on, ei niin tarkat/tulivoimaiset, ja nämä on- suomi kp, thompson, mp28, ”Zk-383”, type100, mab38.
Jännä miten ne puskee peliinjuuri näitä tulivoimaisia muttei niin tarkkoja konepistooleja. Omasta mielestä suomi kp ja thompson epätasapainottaa peliä, ne on tulivoimasia mutta liian tarkkoja omasta mielestä, pitemmän aikaa ollu selvää että kartta ku kartta niin jos vasta puoli tulee vastaan jommalla kummalla aseella, niille ei voi pärjätä oikein mitenkään. Vähä sama ongelma ku haulikoiden kanssa.
 

vielä lisään, että olisi hyvä jos medicilläkin olisi esim nuita automaatti kivääreitä.
 
Milläs avataan tuo uusi medin kp? En ole oikein muulla pelannut kuin assaultilla. Vähän snipuakin kun vanhaa SA tarkk'ampujaa polttelee kasvot tkp:n läpi. :darra:
 
Kokeilin nyt itsekkin muutaman rundin tätä Nambua niin onhan tää aika beast :cigar2:. Jtn tasoitusta tää kyl kaipais, ei tälle oikee hyvää vastusta löydy, ehkä shotgunit.... Tätä vastaan on iha turha lähtee millää assault luokan aseella, jos vain oot lähellä (ja siihen toimii savut) ja saat vihun jyvälle nii loppu on vihun historiaa. Jos vähänki CQ mappia, nii tää Nambu on aika voittamaton savujen kanssa.

Joten pliis DICE tehkää jtn aika paljo siel jengii nyt spammaa täl aseella... Tais tää unohtua TTK tasoituksesta kokonaan:confused:
 
Pitää tänään kokeilla millainen tämä uusi kuularuisku on. Jaksoin illalla sen verran vääntää että pyssy ansaittu, mutta siihen se jäikin. Sen verran tehtävää tehdessä huomasi, että ei siinä oikein kerkeä mitään tekemään kun piikille joutuu. Melkoinen lihamylly! UPeilla 1200 kuulaa minuutissa on aika huikeaa. Kelpo ase lähelle ja kauas ei sitten osukaan. :beye:
 
Viimeksi muokattu:
Tuo Nambu on kyllä sellanen nynnyjen pyssy, että kaikki sitä käyttävät saisi hävetä. Toivottavasti poistaisivat sen koko pelistä.
 
Kokeilin tuota RTX:ää saada käyttöön tässä pelissä niin dx12 kun otin käyttöön peli ei enää käynnistynyt vaan jämähti mustaan latausikkunaan missä V-logo näkyy yläkulmassa. Tätä dx12 ongelmaahan on ollut kuulemma tässä pelissä alusta asti, voiko tuota mitenkään saada ohitettua että tuon pelin saisi päälle dx12 -tilassa?
 
Saan rx 590 ultra asetuksilla vain 60 fps vaikka taulukoiden mukaan gpu vertailuissa se olisi lähemmäs 90 fps?
 
Mites muilla tämän pelin suhteen viime aikoina? Itse lopetin pelaamisen lähes täysin tuon joulukuun päivityksen jälkeen. Enimmäkseen tuli firestormia hakattua mutta mielestäni uusin "päivitys" pilasi koko pelin täysin. Nyt on tullut vähän pelattua muitakin pelejä ja on ollut jännä huomata että muitakin hyviä pelejä löytyy
 
Mites muilla tämän pelin suhteen viime aikoina? Itse lopetin pelaamisen lähes täysin tuon joulukuun päivityksen jälkeen. Enimmäkseen tuli firestormia hakattua mutta mielestäni uusin "päivitys" pilasi koko pelin täysin. Nyt on tullut vähän pelattua muitakin pelejä ja on ollut jännä huomata että muitakin hyviä pelejä löytyy

Pelasin n. viikon tuon 5.2 tortun tarjoilun jälkeen kunnes viimein ymmärsin uninstalloida koko paskan ettei tule tottumuksesta enää hakattua päätä seinään.

Tässä pelissä oli jo ennen tuota lukuisia turhauttavia asioita joille DICE ei ole tehnyt mitään tuossa vuoden aikana, mutta tuo päivitys todisti että siellä ei ole enää yhtään täysijärkistä päättämässä asioista. Tuuskaavat täysin idioottimaisia muutoksia sensijaan että keskittyisivät kiillottamaan tästä pökäleestä edes jonkinlaista Battlefieldin arvoista peliä. Eli kamelin selkä kohtasi voittajansa.

Samalla meni usko siihen että DICEllä on enää kompetenssia jatkaa sarjan parissa, seuraava BF jos sellaista edes tulee jää näillä näytöillä hyllyyn.
 
Itse olen kyllä nauttinut täysin rinnoin tästä viime aikoina - melkein joka päivä tulee pelattua :)
 
Eniten tuossa uudessa TTK:ssa ärsyttää tuo entistä suurempi aseiden valinnan merkitys vaikka tämän piti mukamas tehdä juuri päinvastoin. Käytännössä joka classilla on se selkeä ase mikä pitäisi valita, esimerkiksi assaultilla antaa ihan älyttömästi tasoitusta vastustajille jos ei käytä STG44 ja en oikein pidä tästä tunteesta. Ennen pystyi sentään valita minkä tahansa aseen ja pärjätä hyvin. Olihan aiemminkin toki niitä heikompia ja parempia aseita mutta mielestäni kaikki olivat sen verran tehokkaita kuitenkin, että ne erot jäivät melko huomaamattomiksi. Nyt huomaa selkeästi eron vaikkapa assaultilla sen suhteen valitseeko STG44 vai minkä tahansa muun. Tavoitteenani oli kokeilla kaikkia aseita ja kehittää ne kaikki pikkuhiljaa lvl10 mutta nyt tuo on kyllä melkoista pään seinään hakkaamista monen aseen kohdalla.

Assaultilla vaikkapa nuo SLR:t ovat aivan älyttömässä asemassa nyt, esimerkiksi Garandissa on 8 kutia ja magnum ammolla vaatii silti 4 osumaa että saa vihun hengiltä ellei tämä ole suurinpiirtein naamassa kiinni jolloin se 3 osumaa riittää. STG:ssä on reilusti yli 2 kertaa korkeampi tulinopeus, se on käytännössä rekyylitön, lippaassa 30 kutia ja vaatinee silti vastaavalla matkalla vain 6 kutia... Lisäksi esim. Breda on kyllä täysin vitsi, sekin vaatii muutaman metrin jälkeen ainakin 5 kutia ja kyseinen ase ampuu 4 kudin sarjaa.. Harmi ettei tullut kehitettyä tuota silloin, kun se oli vielä käyttökelpoinen. Muutenkin tuo tekee vissiin kohtuu liki samaa damagea STG:n kanssa vaikka on muutoin kaikinpuolin huonompi ase ja kaiken kruunaa kyllä vielä se, että niiden Bredan ROF-parannusten (tier3) jälkeen panosmäärä tippuu 20/120 -> 20/60...

Voisi sinänsä ehkä tiivistää, että lähitaistelussa erot eivät ole niin suuria aiempaan verrattuna. Tappoja tulee, isoimpana erona ehkä kudit loppuvat aiemmin ja voi haastaa suurinpiirtein yhden kaverin verran vähemmän. Keskimatkan combatti, eli vaikka se mille nämä SLR:t ja myös MMG:t oli jossain määrin suunnattu on tapettu aikalailla kokonaan. Pitkän matkan taisteluita taas yksinkertaistettiin siinä mielessä, että periaatteessa millään single fire aseella ei ole juuri mahdollisuuksia haastaa enää reconeita ja tämän seurauksena bolt actionit on entistä voimakkaampia. Näkisin itseni enimmäkseen sellaisena aggressiivisena CQB-lippukaverina, joten omalta osaltani vaikutus ei ole pääosin niin suuri mutta onhan se aika sääli ettei enää voi/kannata oikein pelatakaan mitään muuta tyyliä. Välillä oli esimerkiksi ihan kiva pelata hieman rauhallisemmin ja napsia vihuja lipuilta sekä snipuja jostain kauempaa noiden SLR:n avulla, jotta tiimillä olisi helpompaa vallata ne.
 
Viimeksi muokattu:
Mites muilla tämän pelin suhteen viime aikoina? Itse lopetin pelaamisen lähes täysin tuon joulukuun päivityksen jälkeen. Enimmäkseen tuli firestormia hakattua mutta mielestäni uusin "päivitys" pilasi koko pelin täysin. Nyt on tullut vähän pelattua muitakin pelejä ja on ollut jännä huomata että muitakin hyviä pelejä löytyy
Kyllähän tätä tulee vielä ilomielin pelattua, välillä ihmetyttää ja naurattaa miksei oma fiilis ja peli into ole kadonnu firman peliin liittyvän sössimisen ja päättömien ratkaisujen johdosta. Kyllästymistäkään ei ole havaittavissa mikä johtuu luultavasti osittain siitä etten ole joka päivä pelannu. Aika ajoin pitäny pari välipäivää pelistä.
Mielenkiintoista ja tärkeää ois tietää mihin asti ne tukee tätä peliä? Onko karttoja tulossa vielä? Uusia armeijoita?
 
Tänään oli ihan mukavat pelailut, mutta muutamassa pelissä tuli vastaan ilmeisesti kiiinalais hakkeri squadi (nimistä ja pingistä päätellen sieltä päin). On kyllä aika perseestä, että herran vuonna 2015+5 pelifirmat eivät voi a) torjua kunnolla hackereita b) edes vaikka region blockata Kiinaa. Battlefield 1:n puolella hakkerit on voinut välillä pilata muiden pelejä välillä jopa viikkoja tulematta bannatuksi. Ilmeisesti EA:ta ei edes kiinnosta hackerien bannaaminen vähän vanhemmissa peleissä.
 
Mielenkiintoista ja tärkeää ois tietää mihin asti ne tukee tätä peliä? Onko karttoja tulossa vielä? Uusia armeijoita?

Ei kai tästä mitään täysin virallista ja luotettavaa ole mutta kaiken järjen mukaan ainakin tämän vuoden sekä hyvässä lykyssä vielä päälle ensivuoden alkupuoliskon. Seuraava Battlefield on tulossa todennäköisesti vasta 2021 Q3/Q4, joten mitään varsinaista syytä tai järkeä ei ole lopettaa tämän pelin tukea. Uusia karttoja pitäisi olla tulossa, mahdollisesti jo chapter 6 aikana (Solomon Islands). Toivottavasti myös Neuvostoliitto ja itärintama tulisivat jossain vaiheessa tämän vuoden aikana..
 
Mites muilla tämän pelin suhteen viime aikoina? Itse lopetin pelaamisen lähes täysin tuon joulukuun päivityksen jälkeen. Enimmäkseen tuli firestormia hakattua mutta mielestäni uusin "päivitys" pilasi koko pelin täysin. Nyt on tullut vähän pelattua muitakin pelejä ja on ollut jännä huomata että muitakin hyviä pelejä löytyy
Täällä väheni myös reippaasti. Päivityksen jälkeen ehkä viitenä päivänä tullut pelattua. Suurimmaksi osaksi firestormia, vaikka sekin muuttui päivityksen jälkeen huonommaksi.
 
Sen verran tulee peliä käynnistettyä, että näkee josko olisi tullut jo korjaavaa päivitystä. Saa Dice sinne tilastoihinsa vähän lyhyempiäkin sessioita kun päivityksen tavoitteena oli kuulemma niiden pidentäminen. Ei tuota nykymuodossaan voi oikein huvikseen pelata ja outpostinkin poistivat taas heti kun jengi alkoi sitä oppia.
 
Sen verran tulee peliä käynnistettyä, että näkee josko olisi tullut jo korjaavaa päivitystä. Saa Dice sinne tilastoihinsa vähän lyhyempiäkin sessioita kun päivityksen tavoitteena oli kuulemma niiden pidentäminen. Ei tuota nykymuodossaan voi oikein huvikseen pelata ja outpostinkin poistivat taas heti kun jengi alkoi sitä oppia.
Ite en oo kussukkaan nuihin tilapäisiin pelimuotoihin päin. pelko että saa kauhian draivin ja intohimon jotaki kohtaa ja sitte tietääki et parin viikon päästä poistetaan:(
Rushia toivoisin pysyväksi pelimuodoksi, joo joo tiiän, että Breakthrough on korvannu peri aatteessa rushin bf1 lähtien mutta voisivat tuoda sen pienempien pelaajamäärien takia. Olihan bf1 se shock operation 20 vs20 joka palveli tätä pienempää pelaajamäärää.
Ps. Kyllähän tuo TTK muutos eliminoi rajusti omaa peli intoa mutta vielä sitä kuitenki jaksaa :comp: aika paljon bfv pelitunteja korvannu kuitenki bf3/4 ja bfbc2
 
Hieman tullut aloiteltua ja aavistuksen petyttyä. Tuntuu, että pelissä ei voita hyvä tiimi, vaan pelin häviää huono tiimi. Lähinnä siis voittaakseen riittää, että kovinkaan moni ei perseile kun toisessa tiimissä useampi kuitenkin häröilee ja syö paikkoja serveriltä. Pelatessa on tullut hyvin kyyniseksi ja wtj on aina mielessä kun muutama pelaaja saa sössittyä homman. Server browserkin on niin karmea, että ei pysty päättelemään, onko serverillä menossa hyvät pelit vai kunnon perseraiskaus. Join-quit-join-quit-join-quit. Pari hyvää mappia putkeen tuntuu maksimilta ja viimeistään sitten toinen tiimi luisuu.
 
poistin tuon pelin sen jälkeen kun huomasin että ei tuossa voikkaan tehdä servereitä. odottelin pääseväni jälleen pelaamaan frontlineä custom servuissa.
Kyllä se onnistuu. Eilenkin pelattiin kaverin kanssa koko ilta frontlinesia custom servulla.
 
Pitääkö siinä olla valmiiksi kavereita squadissa kun käynnistää frontlines-serverin. itse en ainakaan mistään edes nähny frontlines-pelejä vaikka katsoin servereitä. ja jos itse yksin tein serverin, saan olla yksin siellä jopa tunninkin eikä kukaan joinaa sinne
Sit vaan huonoa tuuria jos ei kukaan tule. Ei porukka ole oikein tajunnut noita etsiä edes.
Eilen oli neljä frontlines servua jotka kaikki oli täynnä.
Kannattaa jos itse tekee, niin laittaa minimipelaajamäärä siihen neljään, nikn saa joskus pelin rullaamaankin. Sit ku lähtee liikkeelle ni kyl sinne sit tulee.

Paljon helpompa tuo toki on, jos on 2+2 kaveria.
 
ainii neljällä kaverilla sais suoraa jo pelin ja pelaatta vasiten toisia vastaa kunnes sinne tulee enemmän. Montakos pelaajaa yhteen servuun mahtuu?
16vs16 on frontlines. Porukka jättää servun yleensä vakiolle, eli 16 täytyy olla et peli lähtee käyntiin. Mun mielestä neljä oli minimi.
 
Eilen tuli hetken aikaa pelattua frontlinesia juurikin 4v4. Ei siitä oikein samoja fiiliksiä irronnu, varsinki ku 8 pelaajasta 6 oli jotain samaa klaania :D
 
Eilen tuli hetken aikaa pelattua frontlinesia juurikin 4v4. Ei siitä oikein samoja fiiliksiä irronnu, varsinki ku 8 pelaajasta 6 oli jotain samaa klaania :D
Juu ei. :D
Nyt ollu useampana päivänä ihan hyvin frontlines servuja. Tänäänkin pelattiin useampi tunti täydellä frontlines servulla.
 
Kiinalaiset tuhoamassa tämän pelin. Lähes joka kerta servulla vähintään 3 +150 ping jotka huijaa maksimit. Aamut pahimmat. Äsken vihollisen joukkueessa yksi alle 100 ping pelaaja ja kolmella ekalla 90/1 kd..
 
Kiinalaiset tuhoamassa tämän pelin. Lähes joka kerta servulla vähintään 3 +150 ping jotka huijaa maksimit. Aamut pahimmat. Äsken vihollisen joukkueessa yksi alle 100 ping pelaaja ja kolmella ekalla 90/1 kd..

Kyllä taitaa olla ihan DICE joka sen tuhoaa, EA:n siunauksella... sekä kiinalaiset että huijarit ovat lähinnä yksi oireista.
 
Päinvastoin EA tuhoaa ja Dice vikisee.
Monista Twitter viesteistä voi rivien välistä lukea miten Dice haluaisi tehdä asiat toisin, mutta ”maksava osapuoli haluaa tehdä näin”.

Meinasitko että EA:lta tuli yhtäkkiä vuoden jälkeen julkaisusta executive order tehdä radikaalilla tavalla peliä muuttava päivitys juuri ennen joulua ja pitää sitten muutama viikko lomaa?

Ihan itse DICE yksityiskohdista vastaa, EA:n helmitaulumiehet voivat istua rahapussin päällä mutta ei sieltä excelistä tuollaisia päätöksiä lueta.
 
Meinasitko että EA:lta tuli yhtäkkiä vuoden jälkeen julkaisusta executive order tehdä radikaalilla tavalla peliä muuttava päivitys juuri ennen joulua ja pitää sitten muutama viikko lomaa?

Ihan itse DICE yksityiskohdista vastaa, EA:n helmitaulumiehet voivat istua rahapussin päällä mutta ei sieltä excelistä tuollaisia päätöksiä lueta.
Siis nyt puhutaan kokonaisuudesta, ei tästä viimeisestä päivityksestä.

Dice teki vastaavan muutoksen jo vuosi sitten, kunnes perui sen. Tällöin oli pitkät keskustelut Twitterin puolella asiasta. EA oli niin pettynyt myynteihin, että he halusivat kasuaali pelaajien löytävän pelin, huolimatta ydinkohderyhmän mielipiteistä. Silloin useampi Dicen työntekijä sanoi, että heillä on selkeä suunta mitä he haluavat tehdä ja se on sama suunta kuin pelaajat toivovat, mutta ”rahakirstun vartijat” käskevät viedä eri suuntaan ja he eivät voi asialle mitään.

Täysin samaa on ollut luettavissa joka kerta kun muutoksia on tehty. Ja nyt Dice yritti tehdä jotain millä onnistuisi pitämään ne jotka pelistä nautti, mutta toisi kasuaaleja enemmän. Todellisuushan on se ettei se onnistunut, eikä tuolla tavoin onnistukaan.

Lisäksi karttoja oli tarkoitus tulla paljon enemmän, mutta EA:n kaikki heti nyt asenne heti rahahanat kiinni ja tehdään minimisummilla välttämättömyys.

Kyllä siellä todella monen työntekijän kommenteissa on näkyvissä ettei BfV ole sitä mitä he halusivat, eivätkä voi asialle mitään tehdä.

En ymmärrä miksi EA ei voisi lähteä esim Siegen suuntaan. Yksi bäfä mitä sitten kehitetään useita vuosia.
Olisi voinut olla bäfä 1, josta tuotu myöhemmin lisää WW2, Vietnam jne vuosien saatossa. Rahalla myyty seasonpasseja.
 
Siis nyt puhutaan kokonaisuudesta, ei tästä viimeisestä päivityksestä.

Kokonaisuudesta minäkin puhuin, tuo nyt oli se viimeinen naula tämän pelin arkkuun. En kokenut tarpeelliseksi luetella enempää esimerkkejä. Vaikka EAn pukumiehet mitä vaativat niin niiden vaatimusten toteuttaminen yksityiskohtineen tapahtuu aivan takuulla DICEllä.

Lähinnä Twitter-jutuista tulee mieleen nämä DICEn lead devarien/manujen "me ei teidän rahoja haluta jos ette ymmärrä meidän suurta visiota", "olisiko pitänyt tehdä Ju52 vai lisää karttoja" ja "ignoraan jatkossa kaikki TTK palautteen"-tyyliset ylimieliset kuittailut. Jos sieltä joltakin rivikoodareilta tulee purnausta josta on "rivien välistä" luettavissa erimielisyyttä, niin onko kohteena EA vai DICEn omat manut? Ainakin mitä mm. glassdoorista ex-DICEläisten kommenteista näkee ilman rivien välistä lukemistakin, niin kyllä se enemmän jälkimmäiseen viittaa.


Mutta tämä menee jo sofismiksi, pointti oli se että DICE/EA ei tarvitse kiinalaisten eikä huijareiden apua pelin pilaamiseen. Ihan omin käsin sen tekevät/ovat jo tehneet.
 
Siis nyt puhutaan kokonaisuudesta, ei tästä viimeisestä päivityksestä.

Dice teki vastaavan muutoksen jo vuosi sitten, kunnes perui sen. Tällöin oli pitkät keskustelut Twitterin puolella asiasta. EA oli niin pettynyt myynteihin, että he halusivat kasuaali pelaajien löytävän pelin, huolimatta ydinkohderyhmän mielipiteistä. Silloin useampi Dicen työntekijä sanoi, että heillä on selkeä suunta mitä he haluavat tehdä ja se on sama suunta kuin pelaajat toivovat, mutta ”rahakirstun vartijat” käskevät viedä eri suuntaan ja he eivät voi asialle mitään.

Täysin samaa on ollut luettavissa joka kerta kun muutoksia on tehty. Ja nyt Dice yritti tehdä jotain millä onnistuisi pitämään ne jotka pelistä nautti, mutta toisi kasuaaleja enemmän. Todellisuushan on se ettei se onnistunut, eikä tuolla tavoin onnistukaan.

Lisäksi karttoja oli tarkoitus tulla paljon enemmän, mutta EA:n kaikki heti nyt asenne heti rahahanat kiinni ja tehdään minimisummilla välttämättömyys.

Kyllä siellä todella monen työntekijän kommenteissa on näkyvissä ettei BfV ole sitä mitä he halusivat, eivätkä voi asialle mitään tehdä.

En ymmärrä miksi EA ei voisi lähteä esim Siegen suuntaan. Yksi bäfä mitä sitten kehitetään useita vuosia.
Olisi voinut olla bäfä 1, josta tuotu myöhemmin lisää WW2, Vietnam jne vuosien saatossa. Rahalla myyty seasonpasseja.
Hassua miten ne luulee että tuomalla kasuaalisuutta peliin tai ylipäätäsä genreen saadaan enempi kiinnostuneita ostajia pelille, hirveän vähän on tästä asiasta puhuttu, mutta fakta on se että miksi bfv floppasi ja myynnit kusi oli syynä yksinkertasesti Battlefield 1 jättämä perinne/jälki genreen. Bf onesta tehtiin liian kasuaalinen peli aikanaan ja puotettiin paljon ominaisuuksia poissa, mitä oli aiemmissa peleissä. Varmana moni jätti ennakkotilauksen tekemättä ku olivat varmoja että samaa kasuaalisuutta tarjoaa tämä bfv.
Minusta tämä kasuaalisuus on/oli loppujenlopuksi se millä DICE/EA on ampunu itseä jalkaan tämän pelin kehityksessä. Kasuaalisuuden poikasta saatiin tähänkin peliin tuon pidennetyn TTK muodossa ja tämähän eliminoi pelaajamäärie vaan pois tälläki kertaa.
 
Hassua miten ne luulee että tuomalla kasuaalisuutta peliin tai ylipäätäsä genreen saadaan enempi kiinnostuneita ostajia pelille

No en nyt tiedä onko se kovinkaan hassua, kun monet hyvin menestyvät pelit ovat niitä kasuaalimpia. Kasuaaleja pelaajia on yksinkertaisesti enemmän kuin niitä HC-pelaajia.

fakta on se että miksi bfv floppasi ja myynnit kusi oli syynä yksinkertasesti Battlefield 1 jättämä perinne/jälki genreen. Bf onesta tehtiin liian kasuaalinen peli aikanaan ja puotettiin paljon ominaisuuksia poissa, mitä oli aiemmissa peleissä. Varmana moni jätti ennakkotilauksen tekemättä ku olivat varmoja että samaa kasuaalisuutta tarjoaa tämä bfv.

Vai kenties se kaikki negatiivinen PR mikä pyöri BFV:n ympärillä jo heti alusta saakka? Tai launch trailer mikä ei puhutellut ollenkaan kohdeyleisöään ja herättänyt ostohaluja vaan päinvastoin? Jo jostain Alphasta saakka oli selvää, että BFV ei ole yhtään samanlainen kuin BF1 niin kovin vaikea nähdä miten BF1 olisi muka aiheuttanut BFV floppauksen.

Kasuaalisuus ei välttämättä ole sitä mitä ne kaikista innokkaimmat BF fanit ovat kaivanneet mutta kovin vaikea nähdä sitä edes top5 listassa BFV:n floppauksen ja nykyisten ongelmien osalta.
 
No en nyt tiedä onko se kovinkaan hassua, kun monet hyvin menestyvät pelit ovat niitä kasuaalimpia. Kasuaaleja pelaajia on yksinkertaisesti enemmän kuin niitä HC-pelaajia.



Vai kenties se kaikki negatiivinen PR mikä pyöri BFV:n ympärillä jo heti alusta saakka? Tai launch trailer mikä ei puhutellut ollenkaan kohdeyleisöään ja herättänyt ostohaluja vaan päinvastoin? Jo jostain Alphasta saakka oli selvää, että BFV ei ole yhtään samanlainen kuin BF1 niin kovin vaikea nähdä miten BF1 olisi muka aiheuttanut BFV floppauksen.

Kasuaalisuus ei välttämättä ole sitä mitä ne kaikista innokkaimmat BF fanit ovat kaivanneet mutta kovin vaikea nähdä sitä edes top5 listassa BFV:n floppauksen ja nykyisten ongelmien osalta.
Ei tietenkään pelkästään tuo kasuaalinen meno ollu se mikä floppaukseen johti. Olihan siinä isona painolastina esimerkiksi se ensimmäinen traileri missä adhd menoissa mukana nainen koukkukäsineen.. kuten mainitsit. Kuitenkin bf1 kasuaalisena pelinä aiheutti joillekin pettymyksen ja tästä syystä osittain bfv ei lähteny niin hyvin lentoon vaikka betassa oliki asemekaniikka hyvin pitkälle nelosen tasolla.

voi olla että olen väärässä, mutta mun näkemyksiä vaan.
 
Ei tietenkään pelkästään tuo kasuaalinen meno ollu se mikä floppaukseen johti. Olihan siinä isona painolastina esimerkiksi se ensimmäinen traileri missä adhd menoissa mukana nainen koukkukäsineen.. kuten mainitsit. Kuitenkin bf1 kasuaalisena pelinä aiheutti joillekin pettymyksen ja tästä syystä osittain bfv ei lähteny niin hyvin lentoon vaikka betassa oliki asemekaniikka hyvin pitkälle nelosen tasolla.

voi olla että olen väärässä, mutta mun näkemyksiä vaan.
BF:n ydinsarja saisi pysyä suhteellisen vakavana pelisarjana ja Bad Company tuoda takaisin hassuttelusarjaksi. Nyt suunta hieman hukassa, vaikka brändit ovat jo valmiina.
 
En ole nyt vuorokauteen päässyt kirjautumaan Originiin? Eli mitäs *elvettiä on menossa vai onko ongelma vain mulla?

Herjaa siis tälläistä jos yritän käynnistää peliä sen omasta .exestä.

bf5.jpg


Onkohan joku russakko mennyt haxaamaan mun EA-tilin? En ole siis koskenutkaan Originiin / Bäfään joulukuun puolenvälin jälkeen.
 
Pystytkö loggaa sisään nettisivulta?

En tiiä mikä toi login screeni on, mutta ei näytä ainakaan samalta millanen mulla on originin login screen. :eek:

Jos klikkaan BF5.exe -pikakuvaketta työpöydällä tulee tuollainen laatikko.

Jos yritän käynnistää Originia niin:

"Well, that didn't go as planned. Origin encountered an issue loading this page. Please try reloading it – if that doesn’t work, restart the client or try again later."

Kun menen ea.fi niin sieltä pystyn loggaamaan tililleni ja näen kaikki EA-ostokseni ym.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 846
Viestejä
5 053 903
Jäsenet
80 989
Uusin jäsen
thelkku

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom