Battlefield V

Kyllä se pelaaminen Pacificiin jäi. Jos peli oli vähän kiikun kaakun siihen asti jatkuvan säätämisen ja vähäisen sisällön takia, niin palaaminen päättömään säätämiseen Pacificin jälkeen oli kyllä kuolinisku. Hetken aikaa vaikutti tosiaan, että se jutun juoni löytyi lopulta ja että peli on saatu lähes täydelliseen balanssiin, mutta sitten koitti sesonki ja lahjat jäi jakamatta.

Pitää olla vaan kiitollinen SWBF2:sen nykytilasta, ehkä sama toistuu vielä BfV kanssa.
 
Nyt kun on pelannut pitkän tauon jälkeen tätä niin jotenkin tuntuu maistuvan paremmin kuin aiemmin :) vaikka pelaa vain rennosti niin silti on melkein aina listojen kärjessä ja aimikin on ihmeen hyvin kohdallaan :) Onkos muuten joka classille lisätty ammus määrää aloittaessa? muistelin että einakin reconilla aloittaessa oli jotain ~25 patia tms?
 
Nyt kun on pelannut pitkän tauon jälkeen tätä niin jotenkin tuntuu maistuvan paremmin kuin aiemmin :) vaikka pelaa vain rennosti niin silti on melkein aina listojen kärjessä ja aimikin on ihmeen hyvin kohdallaan :) Onkos muuten joka classille lisätty ammus määrää aloittaessa? muistelin että einakin reconilla aloittaessa oli jotain ~25 patia tms?

Ammuksia lisättiin 5.2 TTK muutoksen jälkeen, koska niitä osumiakin vaaditaan nyt huomattavasti enemmän.
 
Ammuksia lisättiin 5.2 TTK muutoksen jälkeen, koska niitä osumiakin vaaditaan nyt huomattavasti enemmän.
Vaaditaan lisää osumia, mutta ongelmana on ettei nuita saa enää hengiltä ku täytyy lipas porata ukkoon.
Eilenki hamadassa ja al sundanissa vihollisia hyökkäs ku muurahaisia lipulle, sivulta puolustettiin ja tulitettiin näitä, ite bren gunilla ammuin menemään muttei mitään hyötyä ku ei nuita kerenny eliminoimaan. Aina enemy hit 20 ja hyvällä lykyllä enemy hit 50.:D
 
Ite kävin tossapäivänä kokeilee ja kyllähän ne oli tehneet niin kuraa tästä, eikä ole saaneet edes niitä järkkyjä lagipiikkejä korjattua.
 
Vaaditaan lisää osumia, mutta ongelmana on ettei nuita saa enää hengiltä ku täytyy lipas porata ukkoon.
Eilenki hamadassa ja al sundanissa vihollisia hyökkäs ku muurahaisia lipulle, sivulta puolustettiin ja tulitettiin näitä, ite bren gunilla ammuin menemään muttei mitään hyötyä ku ei nuita kerenny eliminoimaan. Aina enemy hit 20 ja hyvällä lykyllä enemy hit 50.:D

Kaikista huvittavinta on kyllä medicillä pelaaminen, kun pitkällä matkalla voi melko huoletta juosta avoimella kentällä kun ei kukaan saa nykyään kuitenkaan hengiltä ellei sieltä tule 100% tarkkuudella laakia tai useampi ammu kohti. Monesti jopa voittanut pitkällä matkalla SMG:llä näitä assault/support pelaajia yksinkertaisesti siksi, että damage on kaikilla niin matala ja medicillä voit healata itseäsi koko taistelun ajan. Ihan älytöntä touhua. Ilmeisesti ovat kuitenkin sentään nyt 6 chapterissa (olisko ollut 6.2 patchissa) tuomassa TTK:n huomattavasti lähemmäksi alkuperäistä. Ainakin näin siis tubettajien (Westie, JackFrags yms.) perusteella, itse en usko ennenkuin näen. Sinänsä kyllä ihan aivotonta touhua muuttaa tuollaista perusominaisuutta muutaman viikon välein. Tuo on kuitenkin sellainen lihasmuistiin sitoutuva asia niin todella kiva opetella se kokoajan uusiksi. Vieläkin tulee niitä hetkiä, kun jollain BARilla sun muilla aseilla lopettaa ampumisen tietyn pisteen jälkeen kun on niin tottunut siihen, että vihun pitäisi olla jo kanveesissa.
 
En nyt BFV ole pelannut pariin kuukauteen. Olen vain odotellut muutoksia oikeaan suuntaan. Kiinnostus vähän lopahtanut juuri ylläoleviin asioihin.
BF1 HC oli kovaa menoa juuri etenemisen suhteen, kun pitää miettiä reittiä ja riskillä ylittää katu. Ei siis pelkästään sitä ampumista ja kyttäilyä.
 
Viimeksi muokattu:
Ei ole tämä BFV ollut mikään ykköspeli jonka pariin joka päivä palaan, alkuun oli jotain ongelmaakin saada tämä toimimaan kun tämä tuli viime keväänä hankittua. Heitti aina käynnistäessä blue screeniä mikä tokeni "itsestään" kun näytönohjaimen ajurit/peli päivittyi.

Pari pv sitten ajattelin että voisi taas pelata pitkästä aikaa niin eikös peli halunnut päivittää, olikohan se nyt joku +20gigaa päivityksiä. Tämä ollut usein vastassa kun en tuota Originin launcheria pidä auki muutoin kuin tätä pelatessa, en omista mitään muuta sen kautta toimitettavaa peliä niin ei tuo pysy ajan tasalla.

No annoin sen päivityksen latautua silloin pari pv sitten mutta en sitten kerennyt enää pelata kun se oli valmis - ei tämä nettiyhteys mikään hulppean nopea kuitenkaan ole (lataa 5-8mt/s) niin aikansa siinäkin vierähti. Nyt sain ajatuksen uudestaan pelata vähän niin eikös sieltä taas pamahtanut päivitys, näemmä 28gigaa. Tympeää - jäi tämäkin pelikerta nyt väliin.
 
Ei ole tämä BFV ollut mikään ykköspeli jonka pariin joka päivä palaan, alkuun oli jotain ongelmaakin saada tämä toimimaan kun tämä tuli viime keväänä hankittua. Heitti aina käynnistäessä blue screeniä mikä tokeni "itsestään" kun näytönohjaimen ajurit/peli päivittyi.

Pari pv sitten ajattelin että voisi taas pelata pitkästä aikaa niin eikös peli halunnut päivittää, olikohan se nyt joku +20gigaa päivityksiä. Tämä ollut usein vastassa kun en tuota Originin launcheria pidä auki muutoin kuin tätä pelatessa, en omista mitään muuta sen kautta toimitettavaa peliä niin ei tuo pysy ajan tasalla.

No annoin sen päivityksen latautua silloin pari pv sitten mutta en sitten kerennyt enää pelata kun se oli valmis - ei tämä nettiyhteys mikään hulppean nopea kuitenkaan ole (lataa 5-8mt/s) niin aikansa siinäkin vierähti. Nyt sain ajatuksen uudestaan pelata vähän niin eikös sieltä taas pamahtanut päivitys, näemmä 28gigaa. Tympeää - jäi tämäkin pelikerta nyt väliin.
Tänään tuli päivitys ja sen koko on 9 gigaa. Mutta joka kerta ennen päivityksen lataamista se valmistelee tiedostoja noin 30 gigaa. Siihen ei kovin kauaa mene, jonka jälkeen pääsee lataamaan itse päivityksen.
 
Ei ole tämä BFV ollut mikään ykköspeli jonka pariin joka päivä palaan, alkuun oli jotain ongelmaakin saada tämä toimimaan kun tämä tuli viime keväänä hankittua. Heitti aina käynnistäessä blue screeniä mikä tokeni "itsestään" kun näytönohjaimen ajurit/peli päivittyi.

Pari pv sitten ajattelin että voisi taas pelata pitkästä aikaa niin eikös peli halunnut päivittää, olikohan se nyt joku +20gigaa päivityksiä. Tämä ollut usein vastassa kun en tuota Originin launcheria pidä auki muutoin kuin tätä pelatessa, en omista mitään muuta sen kautta toimitettavaa peliä niin ei tuo pysy ajan tasalla.

No annoin sen päivityksen latautua silloin pari pv sitten mutta en sitten kerennyt enää pelata kun se oli valmis - ei tämä nettiyhteys mikään hulppean nopea kuitenkaan ole (lataa 5-8mt/s) niin aikansa siinäkin vierähti. Nyt sain ajatuksen uudestaan pelata vähän niin eikös sieltä taas pamahtanut päivitys, näemmä 28gigaa. Tympeää - jäi tämäkin pelikerta nyt väliin.

Eipä tästä nyt vaim bfv voi syyttää, kyllä sitä pitäisi nykypäivänä osata ennakoida että päivittelee hyvissä ajoissa pelin ennen kuin alkaa pelaamaan ainakin jos yhtään hitaamman netin omistaa.

Tuossakin sanoit että näin käynyt ennenkin mutta silti tulee yllätyksenä..
 
Paha sitä ennakoida jos spontaanisti päättää pelata peliä joka sanookin että ei käy - ensin ladataan muutama kymmenen gigatavua päivityksiä. Tuli palava halu "jupista" vähän aiheesta että kun tämä tapaus tahtoo joka kerta massiivisen päivityksen jos sen harvakseltaan käynnistää. Tietty jos pitäisin sen Originin auki aina mutta kun en sieltä kautta tosiaan pelaa muuta kuin tätä, Steam on ainoa minkä annan käynnistyä buutissa, muut launcherit käynnistän manuaalisesti tarvittaessa.

Ja enemmän nyt kyse oli siitä että pari pv sitten annoin sen raksutella rauhassa kaiken mitä tahtoi päivitellä niin tänään ajattelin että se olisi ajan tasalla niin eikö taas "Päivitetään"....

Siinähän päivittää ja hyvähän se on jos sisältö päivittyy. Tällä lailla tuotetta käyttävän on vain todella raskas sitä lähestyä ja se on oma häpeä toki. Pitää iltamyöhällä/huomenna kokeilla onnea uusiksi tämän kanssa.
 
Noniin, monen kuukauden tauon jälkeen pääsin taas uppoutumaan Battlefield V:n pariin. Täytyy heti alkuun todeta, ettei kokemus ollut kovinkaan mukava.

Aseet käyttäytyvät oudosti. Rekyyli on suurimmassa osassa aseista helpommin kontrolloitavissa, mutta vahinkoa on ilmeisesti laskettu. Yllättävissäkin tulitaisteluissa on helpompi vain loikkia suojaan parantelemaan itseään, mikä taas on turhauttavaa jos sattuu olemaan itse se yllättäjä. Medicin uusi räpätin tuntuu tuhoavan aivan jäätävän nopeasti mid-rangeen asti, ja muiden pelaajien käyttämä asevalikoima rajoittuukin pitkälti edellämainittuun Type 2A:han, STG-44:ään ja Lewis Guniin. Pienet lipaskoot kestävempien vastustajien kanssa pidentävät tulitaisteluita, ja lisää aivottoman zerggaamisen tehokkuuta yksilösuoriutumisen kustannuksella.

Ajoneuvoraiskaukset. Jalkamiehen välineet ei yksinkertaisesti pure tankkeihin, ja hiukan kauempana tankin ammuksia spämmäävä vastustaja on käytännössä koskematon kaikkea muuta kuin lentokoneita vastaan. Suojan puute uudemmissa kartoissa tekee elämästä helvettiä, kun tankkien lähelle ei yksinkertaisesti pääse, tai tankki voi tulla huoletta jyräämään päälle, kun PIATit ja panzerfaustit lähinnä kutittavat, ja usean dynamiittipötkön heittämisessä kestää tovi. AA-tykkien huonot sijainnit ja tehottomuus tekee keskinkertaisimmankin pilotin elämästä helppoa, kun AA-tykityksen huomattuaan aikaa on sukeltaa matalalle suojaan, lentää horisonttiin korjaten oma kone taas täysin kuntoon, kääntyä takaisin, sihdata tykkiin ja pamauttaa se päreiksi joko pudotettavilla pommeilla tai konetykillä. Lentokone pystyy tankkaamaan AA-tykin vahingon tarpeeksi pitkäksi aikaa eliminoidakseen tämän.

Edellämainitut asiat tosin kalpenevat sen paskuuden rinnalla, joka on kirkkaasti tehnyt tämän pelin pelaamisesta alkavan vuoden huonoimman pelikokemuksen: 3D-spotting. Jos olet flaren tai spotting scopen spottaamana, vastustajat näkevät punaisen pallukan yläpuolellasi jos et ole keskellä savupilveä tai jos sinun ja vastustajasi välissä on maata tai seinä. Kartalla näkyy punainen nuoli, joka paljastaa tähtäämis-suuntasi. Mitä tämä tarkoittaa partikkelieffekteiden, lehmuston ja muun graafisen tilpehöörin täyteisessä pelissä on se, että heti kun huomaat karttasi ympärystön muuttuvan keltaiseksi ja näet tekstin "YOU ARE SPOTTED", muutaman sekunnin kuluttua kaikki vastustajat avaavat tulen sinua kohti riippumatta siitä, näkevätkö he oikeasti sinua. Punainen pallo tosiaan näkyy vastustajille savun, veden ja kasvien läpi, ja jos vastustajiasi ei ole spotattu, olet käytännössä neonpunaisella kyltillä varustettu maalitaulu. Niin, ja valoammuksilla spottaaminen onnistuu myös talojen ja luolien sisään, vaikka ammus leijuu näiden yläpuolella.

Recon classin valoammukset voi onneksi jollain tavalla torjua. Valopistoolista lähtee kuuluva suhahdus, ammus jää suhteellisen matalalle ja spottaus-säde on pieni. Varautunut pelaaja saattaa jopa ammuksen lentoradasta päätellä ampujan sijainnin. Mutta auta armias jos vastustajilla on lentokonepilotti, joka käyttää flareja. Katsokaas, flaren paljastama alue ei ole kolmiulotteinen puolipallo, vaan kartio, joka lähtee suoraan alaspäin ammuksesta. Mitä korkeammalla ammus siis on, sitä isomman alueen se paljastaa. Näin ollen lentokoneesta pudotettu flare paljastaa paljon isomman alueen, koska se voidaan pudottaa korkeammalle. No mutta nämähän voi myöskin ampua alas, eikös? Ei, sillä liian korkealle pudotetut flaret ovat piirtoetäisyyden ulkopuolella ja näin ollen täysin turvassa jalkasotilaan vastatoimilta. Edes kuusinkertainen kiikari ei aina riitä valoammuksen piirtoon (ja muutenkin, pinta-alaa taivaalla sen yhden pienen pallon löytämiseen kuusinkertainen kiikari päällä riittää).

Tuntuu, että sen aidon BF5-elämyksen saamiseksi on näiden muutosten myötä kahlattava ripulisuon lävitse, enkä oikein tiedä onko se sen arvoista. Kyllä niitä nautinnollisia hetkiä vielä löytyy, mutta selkeästi harvemmin kuin ennen.
 
Mitähän tuossa viimeisessä päivityksessä nyt tapahtui? Välillä hiiri lagaa 1-2 sekunttia. Tuntuisi ihan kuin hiiri olisi rikki, mutta eipä työpöydällä tai muissa peleissä tuollaista tapahdu.
 
Mitähän tuossa viimeisessä päivityksessä nyt tapahtui? Välillä hiiri lagaa 1-2 sekunttia. Tuntuisi ihan kuin hiiri olisi rikki, mutta eipä työpöydällä tai muissa peleissä tuollaista tapahdu.
Hiiri lagaa vai näyttö jäätyy? tuo jäätyilyhän on ollut alusta asti.

Aivan järkyttäväksi paskaksi kyllä patchailty tämä peli. Tankit jyrää eikä niitä saa kukaan kuolemaan koko matsin aikana. Itse ammuin panzerfausteilla minkä kerkesin ja ne korjas nopeemmin, ei kyllä auttanut varmasti sekään että osa ampumistani teki 0 dmg, joka oli hieman mitä vittua hetki.
 
Viimeksi muokattu:
Joo, tankit on tehty tajuttoman vahvoiksi. Varmaan koska ei muuten huonot pelaajat selviäisi ja tulisi itkua. Kyllä nyt kaksi singonpatia peräpeltiin pitäisi tankin turruttaa. Puhumattakaan turret/tracks/engine disabled-vioista. Eivät oikeastaan mitään vaikuta. Se sinänsä, että ontelokranaatti ei läpäise huonosta kulmasta on ok. Mutta sitten kun läpäisee, pitäisi tankki täyttyä sulasta metallista.
 
Joo, tankit on tehty tajuttoman vahvoiksi. Varmaan koska ei muuten huonot pelaajat selviäisi ja tulisi itkua. Kyllä nyt kaksi singonpatia peräpeltiin pitäisi tankin turruttaa. Puhumattakaan turret/tracks/engine disabled-vioista. Eivät oikeastaan mitään vaikuta. Se sinänsä, että ontelokranaatti ei läpäise huonosta kulmasta on ok. Mutta sitten kun läpäisee, pitäisi tankki täyttyä sulasta metallista.
Lähinnä sitä tuo ihmettelyni, jos ne nerfataan niin paskoiksi huonojen pelaajien takia, nii luulis tekevän edes jotain damaa vaikka ilmaan ampuis. Nyt vaikutuksen vaihtelu jotain 0-20 välillä on naurettavaa, varsinkin kun niitä voi kantaa vain kaksi.
 
Joo, tankit on tehty tajuttoman vahvoiksi. Varmaan koska ei muuten huonot pelaajat selviäisi ja tulisi itkua. Kyllä nyt kaksi singonpatia peräpeltiin pitäisi tankin turruttaa. Puhumattakaan turret/tracks/engine disabled-vioista. Eivät oikeastaan mitään vaikuta. Se sinänsä, että ontelokranaatti ei läpäise huonosta kulmasta on ok. Mutta sitten kun läpäisee, pitäisi tankki täyttyä sulasta metallista.
Lunge mine ftw! Ei kylläkään varsinaisesti tankki (LVT), mutta kuitenkin:
 
En aivan saa selvää mitä tapahtuu mutta usein lunge-mine ei tee kuin 5 damaa, ja jos lvt tms. on vedessä ja vaikka osuisi veden yläpuolella olevaan osaan - ei vahinkoa.

Nopeammin saa bunsenlampulla hajotettua tankin...
 
Ottakaa käyttöön sniperin Panzerbüchse 39. Sillä on kiva naputella tankkeja kauempaa ja katsoa kun turretti pyörii paniikissa :cool: Myös jalkaväki lakoaa sillä kiitettävästi.

Sitä en ymmärrä, jos joku valittaa miten tankkia ei saa yksin tuhottua - eihän siinä olisi mitään järkeä.
 
Ottakaa käyttöön sniperin Panzerbüchse 39. Sillä on kiva naputella tankkeja kauempaa ja katsoa kun turretti pyörii paniikissa :cool: Myös jalkaväki lakoaa sillä kiitettävästi.

Sitä en ymmärrä, jos joku valittaa miten tankkia ei saa yksin tuhottua - eihän siinä olisi mitään järkeä.
Ai ei? Varomattomalle tankkikuskille rankaisua. Ei haittaisi yhtään, että yksi piat/panzerfaust tuhoisi tankin kyljestä osuen. Paljon nautittavampia ovat pelit, joissa näin tapahtuu.
 
Ai ei? Varomattomalle tankkikuskille rankaisua. Ei haittaisi yhtään, että yksi piat/panzerfaust tuhoisi tankin kyljestä osuen. Paljon nautittavampia ovat pelit, joissa näin tapahtuu.
Jep. Nyt taasen yksi minkälainen vaan vaunu saa kaikki katoamaan kuin pieru Saharaan ja koko matsista menee into.
 
Hiiri lagaa vai näyttö jäätyy? tuo jäätyilyhän on ollut alusta asti.

Aivan järkyttäväksi paskaksi kyllä patchailty tämä peli. Tankit jyrää eikä niitä saa kukaan kuolemaan koko matsin aikana. Itse ammuin panzerfausteilla minkä kerkesin ja ne korjas nopeemmin, ei kyllä auttanut varmasti sekään että osa ampumistani teki 0 dmg, joka oli hieman mitä vittua hetki.
Tuntuu et hiiri lagaa. Peli jatkaa pyörimistä, mutta hiirestä ei tapahdu mitään.
 
Tarpeeksi kun osaa katsoa bugeja ja epäkohtia sormien läpi niin onhan tuo ihan hauskaakin. Ei vaan mitenkään yllä edeltäjiensä tasolle vieläkään.... Miksei tässä ole HC moodia niinkuin BF4 ja BF1? Kiva tosiaan yrittää kiertää tankin luo kun loogisesti tankilla pelaavalla on 3. persoonan kamera josta näkee selän taa kääntämättä tornia... ja näkee jalkamiehet kukkuloiden yli ennenkuin jalkamies näkee tankkia... Tuo bazooka tasaa vähän tilannetta kun nyt yltää kauempaakin sentään vähän kiusaamaan.
Joku puhui noista antimateria rifleistä... Aika kädetön ja silmätön pitää tankin pelaajan olla :D Mitä se vaatii, jotain 10 osumaa, jotka pakko ampua bipodilta ja tähän menee aikaa joku minuutti vähintään.... Ekasta osumasta tankin kuljettaja saa ruudulle nuolen että mistä suunnasta häntä ammuttiin... Ja tuo asebalance.... kourallinen aseita jotka on niin vahvoja että lähes pakko kaikkien käyttää niitä jos ei sitten ihan vaan haasteeksi halua käyttää jotain muuta...
 
Täysin pelikelvoton ollut viimepäivinä. Kiitos kiinalaisten. Joka servulla vähintään yksi huijari 150 ping. Ja 70 % pelaajista on pingin mukaan tuolta. Taitaa karanteenissa olla aikaa
 
Täysin pelikelvoton ollut viimepäivinä. Kiitos kiinalaisten. Joka servulla vähintään yksi huijari 150 ping. Ja 70 % pelaajista on pingin mukaan tuolta. Taitaa karanteenissa olla aikaa

No vielä se karanteeni tännekkin iskee.

Joskus on heittänyt paskalle servulle jossa pingit yli 100 ja eihän silloin pelaamisesta tule mitään.

Keskiviikkona(?) Pitäis tulla update 6.2, jolla tämä "joulun ajan casual player BTK /TTK" revertoidaan 5.2 weapons balancet. Eli 5.0 tasoille tai ainakin sinne suuntaan lupaillaan.
 
ESMzJ1fXsAMVCOy

 
Poistin tuon paskakikkareen viimein viemästä kiintolevytilaa.
Päivityksen jälkeen kokeilin pelata pari rundia ja entinen meno jatkui.
LV500 pelaajat raiskasi edestä ja takaa samaa vauhtia kun omat pelaajat lähti servereiltä.
Yhdessä kohtaa koko vihollisen 32 pelaajan joukkueesta oli kuollut 3 kertaa, kaikkineen...
Sen kerran kun sain tankin alle ja ajon 10m tukikohdasta niin lentokone tuli ja pommitti samantien hengiltä.
Jos joskus saavat jonkunlaisen balansoinnin ja cheattieston tohon niin katotaan uudestaan.
 
Poistin tuon paskakikkareen viimein viemästä kiintolevytilaa.
Päivityksen jälkeen kokeilin pelata pari rundia ja entinen meno jatkui.
LV500 pelaajat raiskasi edestä ja takaa samaa vauhtia kun omat pelaajat lähti servereiltä.
Yhdessä kohtaa koko vihollisen 32 pelaajan joukkueesta oli kuollut 3 kertaa, kaikkineen...
Sen kerran kun sain tankin alle ja ajon 10m tukikohdasta niin lentokone tuli ja pommitti samantien hengiltä.
Jos joskus saavat jonkunlaisen balansoinnin ja cheattieston tohon niin katotaan uudestaan.

Tuossahan on jo pidempään ollut nyrkkisääntönä ainakin cq puolella että noin yksi matsi kymmenestä on hyvä, eli tiimit on hyvin balanssissa ja tekevät muutakin kuin vain juoksevat rinkiä yhtenä autistisena pallona.
Lopuista voi ihan hyvin quitata ja hypätä uudelle servulle.
 
Onks porukka jotenkin osaamattomia tätä pelaamaan? Itse vetelen medicin Stenillä ja rautatähtäimellä kuten alusta saakka ja matsin päättyessä tuloslistassa usein top 3. 68 tappoa taitaa olla oma ennätys. Harmituksia herättää lähinnä lentokoneet, jos on hyvä kuski, niin se tappaa kyllä kaikki. Hyvää viihdettä tuo on.
KD hieman yli 1 ja voitoksi ottelu päättyy 55% todennäköisyydellä.

Tuleehan niitä perseraiskauksia, puolin ja toisin.
 

Liitteet

  • Screenshot_20200307-085555.jpg
    Screenshot_20200307-085555.jpg
    321,1 KB · Luettu: 56
Onks porukka jotenkin osaamattomia tätä pelaamaan?
Itse en ainakaan osaa pätkääkään ja siellä top kolmosessa usein olen. Kertoo lähinnä muiden tasosta, ei mun osaamisesta. Olen oikeasti todella huono. :D
Ite vedän kokoajan eri luokilla ja kaikki aseet vedettynä kymppi levelille. Täytyy kyllä sanoa, ettÄ mainitsemasi Sten oli yksi niistä joilla se oli työn ja tuskan takana. En ymmärrä miksi pelata sillä, kun medicillä on vähintään neljä parempaa asetta. :D

tässä omat statsit:
76C2EC7B-1D2A-4674-946D-9E182778D2FC.jpeg
9599E72C-9605-418E-B3B6-42DB2839BB1B.jpeg
 
Hei moksu. Onko sulla geforce experience? siinä pitäis olla highlight-toiminto joka tallentaa itestään kaikkea kivaa.

"Melee Kills
Long-Distance Kills
Vehicle Kills (Killing someone while in a vehicle)
Explosive Weapon Kills
Headshot Kills
Multi-Kills
Suicides"

Mutta mulla lukee siellä vain: "Explosion kills" onko sulla siellä mitä vaihtoehtoja valittavissa?
Oon käyttäny shadowplayn 20 minuutin varjoaikaa. Tuo highlight toiminta on mun mielestä aika turha. Eli klikkaan vaan painiketta kun jotain hienoa tapahtuu ja viimiset 20min on tallessa.
 
Huoh, could not fetch report bugi taas palannut :(
When can you fix this? Presently we expect this gets fixed on Tuesday, early next week, and it will be a backend update. You won't need to do anything, this is just a case of waiting for us to get things back in order. Once it's fixed, the next rank up you do in game will trigger the restoration. If you're max rank in something, a simple round completion will trigger the restoration.
 

Miksi on näin? Aivan jäätävän rasittava piirre tässä pelissä on se, että tuhat ja yksi asiaa voi iskeä sinusta live-seurannan vastustajille. Reaaliajassa näkyy pallo kartalla ja dorito sotilaan pään päällä. Syö aivan järkyttävästi peli-intoa, kun oman kartan alapuolelle tulee kuolemantuomioteksti "You are spotted!" ja kaikki maailman sotilaat (ja taivaalta sukeltavat lentokoneet) joka hemmetin reiästä avaavat tulen suoraan punasalmiakkiin (yleensä puskien, sumujen, sateiden ja hiekkamyrskyjen läpi, siis visuaalisten esteiden, joskin savukranaattien savu tuntuu yleensä estävän salmiakin piirtymisen). Lentokoneilla on kamerat ja flaret (joita edelleen voi tiputtaa stratosfääriin, niin korkealle kentän ylälaitaan etteivät ne piirry edes ruudullesi), tankeille saa automaattispottaavat kiikarit, reconeilla on kiikarit, flaret ja spottaavat luodit, ja supporttien ei tarvitse kuin ampua kohti. Assaultit voi vahinkoa tekemällä iskeä sijaintivakoilun ajoneuvoihin.

Tuo uusi patchi sai aseet tuntumaan jälleen ihan mukavilta, vielä kun spottingsysteemi lähtisi helvettiin ja zerggaaville COD-mediceille saisi jonkinlaista jarrua niin maistuisi peli paljon paremmalta.
 

Miksi on näin? Aivan jäätävän rasittava piirre tässä pelissä on se, että tuhat ja yksi asiaa voi iskeä sinusta live-seurannan vastustajille. Reaaliajassa näkyy pallo kartalla ja dorito sotilaan pään päällä. Syö aivan järkyttävästi peli-intoa, kun oman kartan alapuolelle tulee kuolemantuomioteksti "You are spotted!" ja kaikki maailman sotilaat (ja taivaalta sukeltavat lentokoneet) joka hemmetin reiästä avaavat tulen suoraan punasalmiakkiin (yleensä puskien, sumujen, sateiden ja hiekkamyrskyjen läpi, siis visuaalisten esteiden, joskin savukranaattien savu tuntuu yleensä estävän salmiakin piirtymisen). Lentokoneilla on kamerat ja flaret (joita edelleen voi tiputtaa stratosfääriin, niin korkealle kentän ylälaitaan etteivät ne piirry edes ruudullesi), tankeille saa automaattispottaavat kiikarit, reconeilla on kiikarit, flaret ja spottaavat luodit, ja supporttien ei tarvitse kuin ampua kohti. Assaultit voi vahinkoa tekemällä iskeä sijaintivakoilun ajoneuvoihin.

Tuo uusi patchi sai aseet tuntumaan jälleen ihan mukavilta, vielä kun spottingsysteemi lähtisi helvettiin ja zerggaaville COD-mediceille saisi jonkinlaista jarrua niin maistuisi peli paljon paremmalta.
1: Flaret saat ammuttua helposti alas, joten sulla ei ole spottia kartalla. Pään päällähän ei enää kolmiota ole, ellet ole metrin parin päässä ja katso täysin suoraan kohdetta. Poistui jo 1-2 pätsiä sitten.
2: kahdella luokalla on erillinen kyky, jos ammut ja osut, vihu spottaantuu. Ei ole iso ongelma ja saa kyllä niin ollakin. Se spotti ei kauaa kestä, eikä tuo pään päälle mitään.
3: tuo teksti ei todellakaan ole kuolemaksi, vaan antaa vihjeen et liiku pois. Ja heti kun spotti katoa, pääseekin kiertämään sua metsästäneiden selkään. Tuosta on vain apua.
4: Savujen läpi näkyminen oli bugi, jota ei ole pitkään aikaan ollut, vaikka olisit spotattuna. Mutta kun katsot missä vaikkapa ruumis on, ei ole vaikeaa ampua sokkona siihen josko medic tulisi paikalle.

Spottaus systeemi on nykyisellään ihan hyvä ja osaava recon on oikein hyödyllinen joukkueelle flareineen, toisin kuin ne basessa maksavat, jotka ei voi edes flarella spotata.
 
After four attempts at lengthened time-to-kill (Closed Alpha 2, Dec. 2018, 5.2, 5.2.2), enter DICE's fifth attempt - Update 6.2. Despite the ramblings of many content creators and community members, this is not a time-to-kill revert. Update 6.2's time-to-kill and weapon balance is still markedly worse than the standard set by Update 5.0, and aggravates many of BFV's underlying issues: r/BattlefieldV - Battlefield V "TTK 0.LOL: Not A Revert" Frames-to-Kill Charts and Analysis
Assault:
  • M1907 (RRRR): Probably the best automatic weapon in the game. The recoil increases didn't hurt it much, as in 5.0, it had low horizontal recoil due to its small magazine. 5.2.2/6.0 hurt it really badly with a terrible damage model, and 6.2 alleviates this.
  • Turner (LLLR): One of the kings of 5.0 and previous, the Turner is back and better than ever, mostly due to its competition being awful. The Turner offers a great capacity and unparalleled midrange DPS in a game where automatics no longer than even good midrange DPS.
  • MAS-44 (LLLR): Pretty much a Turner alternative.
  • M1 Garand (LLLX): Pretty much a MAS-44 alternative. Heavy Load makes it a G43 alternative.
  • G 1-5 (RXXR): Probably the best gun in the game now. Even though it drops to 4BTK past 30m, it doesn't matter when automatics are pretty awful past 30m now. Its DPS between 10 and 30m is one of the best in the game as well, and its double hipfire specs can make it competitive at <10m if you really want. With low recoil, low downtime, and great (but not best DPS), this gun is for farming servers into oblivion.
  • Literally any other SAR: I think the ones mentioned above are the best, but no SAR is bad, especially in a game of poorly performing automatics.
  • Breda (RRRL): The 4BTK range is still shorter than it should be, but it still has a competitive DPS.
Support:
  • Any shotgun: With the ammo-throwing role being more superfluous, the Support's true niche is playing up close now, and shotguns allow you to excel in this, as they were reverted to their 5.0 damage models. I recommend the M37 Ithaca or 12G Auto.
  • Madsen (RRRR): The best ranged automatic weapon.
  • Why are you playing this class? Play Assault if you wanna play non-shotgun.
Medic:
  • Type 2A (LLLR) / Suomi (LRRR) / Thompson (LRRR): Since these are solid 0-20m weapons, and 6.2 mostly just hurts >20m damage output, pick guns that are good at their niche. The Suomi offers the best damage output, the Type 2A offers the lowest downtime (fast reload), and the Thompson is a decent compromise between the two.
  • MP28 (LLLL or RRRR): With a large magazine and great hipfire specs, the MP28 is a flexible alternative to the above, especially with its lower recoil.
  • ZK-383 (XLLR): Another flexible pick, due to having Lightened Stock and High-Velocity Bullets.
  • Bolt-action carbines: Use the Jungle Carbine or Tromboncino. Even though SARs and SLRs aren't garbage anymore, so BACs aren't dominant, they're still decent weapons.
Recon:
  • ZH-29 (RRRL): The previous king of long range is more dominant than ever. While enemy Supports can tickle you with 7BTK min LMGs, you can just plug people in the face with two shots and drop them. Bolt-action velocity buffs are nice, but the ZH-29 will always be the ranged king.
  • Model 8 (RLLR): With Trigger Job bringing it to 224 RPM again, the Model 8 is the fastest-killing midrange gun again. While the small magazine and often finicky reload can make it hard to use, it's hard to ignore how insanely fast its time-to-kill can be.
  • C96 Carbine (RLLR): While the P08 Carbine is a great pick, the C96 is the better pistol carbine for all intents and purposes. The full-auto spec option makes it way easier to use, but the RLLR path giving you both hipfire and both strafing options is extremely good. The P08's better damage model past 75m is superfluous, as these guns' velocity will limit you far before that range.
ps. Nyt on ainakin parina iltana löytynyt mukavia frontlines custom servuja, pelaajien taso on vaan niissä aikas kova tälläiselle viikonloppu taistelijalle.
 
Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
261 795
Viestejä
4 547 434
Jäsenet
74 849
Uusin jäsen
ookooo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom