Pelaan nykyisin pelkkää frontlinea, koska mapit sopii siihen niin hyvin ja ei ole pelkkää kaaosta. Tykkään pelistä ja etenkin gunplaystä edelleen todella paljon, mutta muuttaisin pelistä monen monta asiaa jotka tois peliin enemmän tiimipelaamista ja vähentäisi tappojen perässä juoksua.
1: Scoreboardilta K/D pois. Tilalle pelkät pisteet, että hahmoluokan pisteet. Päävalikossa voisi näkyä koko pelihistorian KD ja vaikka roundin lopussa molempien puolien parhaat tappajat tai vähiten kuolleet tms. Tai jopa eniten pelastustappoja tehneet.
2: Pisteytys täysin uusiksi. Rakentelusta moninkertaiset pisteet. Medicillä revauksesta samoin. Snipulla spottauksesta, supportin tulituesta jne. Eli siten, että jokaisen hahmoluokan rooli korostuisi kun scoreboard näyttä pisteet ja omalla roolilla täytyy tehdä kunnolla töitä jotta pisteitä saa. Ja esim medicille savujen käytöstä jotain bonusta jollain kaavalla.
3: Pisteytys isolla mittakaavalla myös. Lippujen valtauksesta ja etenkin pommin asetuksesta/räjähdyksestä ihan jotain muuta kuin 300 pistettä. Ja jos joku purkaa/asettaa pommia ja tapat sen, niin myös isosti pisteitä. Myös lippua vallatessa/puolustaessa lippualueen tapoista selvästi enempi pisteitä, samoin kuin esim just savuista, revauksesta, ammoista jne.
4: Rakennelmien täytyy kestää enemmän. Kukaan ei rakenna mitään kun lentokone tuhoaa koko lipun kerralla. Samoin nyt niihin menee yks kranu ja ei hidasta ketään.
5: Rakennelmia selvästi enemmän ja uusiin paikkoihin. Enemmän juoksuhautoja jne snipujen välttelyreittejä, joilla oikeasti käännetään peli. Kukaan ei myöskään raahaa niitä tykkejä autojen perässä, joten niiden rakentelumahdollisuus muuallekin luin Twisted steeliin typerään paikkaan.
6: Kun kuolet, niin ruudulle ihmiskeho, joka näyttää osumakohdat. Montako kutia tuli, moneltako pelaajalta ja paljonko mikäkin aiheutti damagea. Suurinosa insta killistä on niitä kun useampi ampuu ja/tai sulla ei oo helat täysillä. Tuo auttais ymmärtämään paremmin.
Suurinosa noista olisi pelkkää numeroiden muuttelua koodiin, joka ei toisi edes bugeja tms.
Näiden lisäksi pari asiaa skineistä ja tähtäimistä:
1: Ensinnäkin ei joka aseelle samoja tähtäimiä. Eri aseisiin eri tähtäimet ja esim assaultilla kokonaan pois 3x tähtäimet. Esim selbstlader on ihan op. Luodit menee luotisuoraan satojen metrien päähän sillä tarkkuudella, että se on parempi kuin yksikään snipu jossa luodit tippuu selvästi. Toisaalta sillä pärjää lähelläkin. Medicin aseille enemmän tehoa edelleen ja balansointia muutenkin. Mut erityisesti tähtäimet eri aseille ja varsinkin eri luokille uusiksi.
2: Tässä pelissä voisi olla oikeasti potentiaalia mikromaksuilla. Mutta ei niin et kaikille aseille on täysin samat skinit. Voisi toki olla yleisskinit, mutta lisäksi ase ja luokkakohtaisia skinejä joita voi ostaa CC:llä, että rahalla.