Battlefield V

Sitten alettiin lyömään niitä mikromaksuja ja robottikäsiä peliin
Mikromaksut on ok niin kauan kun niistä ei ole mitään muuta kuin kosmeettista hyötyä. Sinällänsä systeemi on hyvä että raha kerätään mikromaksuilla, ennen kun periaatteessa jokainen joutui ostamaan pelin ja sen lisäksi myös premium passin.
 
Tuo bugi kun näet vapaana olevan lentokoneen tai tankin ja yrität siihen spawnata se ei onnistukaan ja oot jossain "pelimaailman ulkopuolella" jumissa minuutin verran kunnes delaat. Tätä tapahtuu noin puolet kerroista kun yrität noita vehkeitä ottaa niin alkaa ottaa kupoliin
 
Miten paljon EA oikein aliarvio omaa kuluttajakuntaansa, jos epäillään historiantietämyksestä noin perusasioita kuin maailmansodat (ja Vietnam). Ei noiden tietämyksestä tarvitse siis olla mikään asiantuntija mutta eivätköhän kaikki ole noista sodista jotain kuulleet. Vai mitäköhän tarkoitetaan tuolla "younger audience" pätkällä? Jotain alle 10v muksuja vaikka tehdään K16/K18 pelejä? (Mielestäni tässä BFV:n markkinoinnissa yleisesti ottaen naurettavinta oli se, kuinka EA:n pääjehu teki päätelmiä jonkun ala-asteelaisen Fortnitea pelaavan tyttärensä pohjalta ja halusi soveltaa näitä Bäfään. Kertoo lähinnä kuinka kujalla firma on ja kuinka heikosti oma asema ja kuluttajakunta ymmärretään.)

Ja tuo aiemmin esitelty 99:n ongelman lista oli kyllä varsin osuva ja tuohon voisi lisätä vielä vaikka mitä muita ongelmia. Pelissä on todella paljon hyviä ydinasioita, esim. gunplay ja tiimityön korostus, jotka tarjoavat erinomaisen pohjan pelille mutta kehitystyötä oltaisiin vaadittu kyllä vielä huomattavasti enemmän. Uskon, että peli on 1-2 vuoden päästä erinomainen mutta olisihan tätä voinut kehittää pidempään jo ennen julkaisua, nykyisen keskeneräisen pelin sijaan. Vähän hölmön oloista, että ensimmäinet puolivuotta odotellaan sisältöä jonka olisi voinut olettaa olevan jo julkkarissa.
 
Viimeksi muokattu:
Miten paljon EA oikein aliarvio omaa kuluttajakuntaansa, jos epäillään historiantietämyksestä noin perusasioita kuin maailmansodat (ja Vietnam).
Aika paljon, ”These are people who are uneducated — they don’t understand that this is a plausible scenario, and listen: this is a game.
Mut kyllä samaa mieltä, nättipeli niin kuin olettaa voi, mutta aivan järkyttävän keskeneräinen. Pitäisköhän Battlefieldin tehdä kohta samat mitä Call of Duty, että antaisivat kolmelle eri studiolle oikeudet kehittää peliä. Ei tuo kaks vuotta oo mitenkään järkevä sykli yhdelle firmalle tripla A peliin. No tokihan nyt Criterion tekee ainakin osittain Firestormia, mutta sen näkee sitten (maalikuussa?) millainen lopputulos on. Toivon että ei nyt munais tätä peliä, oli joskus ihan hyvä pelisarja tämäkin. :(
 
Ei tuo kaks vuotta oo mitenkään järkevä sykli yhdelle firmalle tripla A peliin.

Eihän tässä tainnut olla edes kahta vuotta aikaa kehittää, kun piti samaan aikaan työstää ja korjata vielä Battlefronttia.

Noista Söderlundin sekoiluista nyt ei jaksaisi enää vääntää. Tyyppi irtisanoutui (= ts. sai potkut mutta lähti itse ylimääräisen mediakohun välttämiseksi) ja ihan aiheesta. En ole hetkeen nähnyt yhtä heikkoa argumentointia ja hölmöä kommentointia tuon tason kaverilta.
 
Huijareiden tunnistaminenkaan ei ole aina niin helppoa, kuten alla olevasta videosta käy ilmi. Tyyppi on itelle tuttu jo nelosen ajoilta ja oli jo silloin aivan järkyttävän hyvä.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Nauttiiko tuollaisesta ADHD-pelaamisesta joku? Tietty jos pippeli kasvaa K/D ration mukaan niin sitten, mutta mutta... Aivan järkkyä katseltavaa.

Itse arvoin vähän aikaa tämän ja Insurgency: Sandstormin välillä, ja viimeisimpien kommenttien perusteella onneksi päädyin jälkimmäiseen. Ei ehkä visuaalisesti niin hieno kuin bäfä, mutta muuten kyllä rokkaa huolella.
 
Oli BF1 alkutaipaleella myös kauheasti cheattereitä ja miksei olisi kun peli oli suosittu alkuun. Huijareiden määrä tippuu kun peli vanhenee. BF1 tekivät vielä niin hienosti että päivittivät fairfight parin kuukauden jälkeen ja se alkoi bannimaan ihan rehellisiäkin pelaajia.

Huijareiden tunnistaminenkaan ei ole aina niin helppoa, kuten alla olevasta videosta käy ilmi. Tyyppi on itelle tuttu jo nelosen ajoilta ja oli jo silloin aivan järkyttävän hyvä.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Nauttiiko tuollaisesta ADHD-pelaamisesta joku? Tietty jos pippeli kasvaa K/D ration mukaan niin sitten, mutta mutta... Aivan järkkyä katseltavaa.

Itse arvoin vähän aikaa tämän ja Insurgency: Sandstormin välillä, ja viimeisimpien kommenttien perusteella onneksi päädyin jälkimmäiseen. Ei ehkä visuaalisesti niin hieno kuin bäfä, mutta muuten kyllä rokkaa huolella.


Kyllä itse ainakin nautin tuollaisesta pelaamisesta, ja pelaankin aina vain close/medium range inffinä.

Toki nyt BFV (BF1 tuli käytännössä skipattua) pakottaa hieman taktisempaan pelaamiseen kuin esim. BF3/4, mutta pitkälti tuollaista se omakin pelaaminen on. Sillä erotuksella toki että puuttuu se top tier taito. :D

Noh, peliä voi onneksi pelata monella tapaa. Pelaatkon kukin miten, ja mitä, haluaa.
 
Nauttiiko tuollaisesta ADHD-pelaamisesta joku? Tietty jos pippeli kasvaa K/D ration mukaan niin sitten, mutta mutta... Aivan järkkyä katseltavaa.
Tottakai nauttii, jos haluaa olla hyvä tai parhaimpia. Jos haluat olla casuaalimpi tai huonompi pelaaja, saatat nauttia huonommasta pelaamisesta. Tai ehkä jotkut kateelliset ei nauti tuollaisesta katseltavasta, koska eivät omaa vastaavia skillejä. ;)
Jotkut tykkää katsella jotain casual pelaamista striimaajilta, ja jotkut katselee kilpapelien matseja.
Melkeen sama kun kysyisi Kimi Räikköseltä, että "Nautitko oikeesti tuosta kilpa-ajamisesta? Tietty jos pippeli kasvaa sijojen mukaan niin sitten, mutta mutta... Aivan järkyttävää katseltavaa nuo formulat".
Okei, relaaa ei nyt vedä juuri mitään kisarahoja, mutta noin niinkun ideana tuon kaltaisesta comppi tason pelaamisesta ylipäätän.
 
Hamada conquestisssa hyökkääjänä kannattaa ottaa auto ja ajaa B lipun kautta (vasenta reunaa) sillan alta takalipuille. Toimii oikeasti joka kerta jos saa kulkuneuvon. Monesti saa vallattua 2-3 sillan takana olevaa lippua ennen kuin vastarintaa alkaa tulla. Puolustajina kannattaa heti mennä puolustamaan takalippuja, jos viholliset sinne pääsevät. Mappina tuo on oikeasti ihan hyvä. Harvoin olen nauttinut yhtä paljon noin ison kentän pelaamisesta. Conquest assault ei välttämättä ole paras game mode, mutta tarjoaa hyvää vaihtelua.

Tankit on tosiaan vieläkin nihkeitä ja kaipaisin niihin muutoksia. Tällä hetkellä nuo oikein kannustavat istumaan kentän reunoilla.

Nauttiiko tuollaisesta ADHD-pelaamisesta joku? Tietty jos pippeli kasvaa K/D ration mukaan niin sitten, mutta mutta... Aivan järkkyä katseltavaa.

Itse arvoin vähän aikaa tämän ja Insurgency: Sandstormin välillä, ja viimeisimpien kommenttien perusteella onneksi päädyin jälkimmäiseen. Ei ehkä visuaalisesti niin hieno kuin bäfä, mutta muuten kyllä rokkaa huolella.
Kyllä omasta mielestä aika nättiä kuinka nopeasti Rela pystyy löytämään kohteet ja ampumaan ne. Miten tuo on KD pippelin kasvattamista, jos pelaa agressiivisesti objectivella? Suuri osa pelaajista on justiin niitä jotka jää kämppimään objectiven reunoille, muttei kuitenkaan käy valtaamassa.
 
Eihän tolla kaverilla ole edes äänenmurros menny ohi. Jollain 1000 senssillä vetää. Okei, en ite pysyis mitenkään perässä eikä kyllä kiinnostakaan kun omat kiksit tulee pelaamisesta ihan muualta. Miten muka ei pysty erottamaan jotain jonnea joka roiskii sinne tänne lihasmuistilla vrt. bottia joka mikrosekunnissa vaihtaa keskeltä nuppia keskelle nuppia ilman virheitä tilanteesta toiseen? Minä sanon et pelin mukana pitäis tulla joku tarkkailusofta joka kykenee tarkkailemaan vain tätä pelattavaa peliä.. jos joku kokee et se loukkaa hänen henkilösuojaansa tai jotain voi olla pelaamatta kokonaan
 
Kyselin tästä jo aiemmin, mutta ei oikeastaan selvinnyt. Pelaan XO ja tankkia käyttäessä se lähtee välillä pyörimään ympäri, vaikka padiin en koske ollenkaan. Pyörii siis niin kauan, kunnes otan taas ohjat tankissa. Todella ärsyttävää, kun koittaa tähdätä johonkin ja tankki lähtee yhtäkkiä pyörimään. Epäilisin XOX ohjainta, mutta ei tuossa kyllä mitään muuta vikaa ole, ainoastaan tankissa.
 
Eihän tolla kaverilla ole edes äänenmurros menny ohi. Jollain 1000 senssillä vetää. Okei, en ite pysyis mitenkään perässä eikä kyllä kiinnostakaan kun omat kiksit tulee pelaamisesta ihan muualta. Miten muka ei pysty erottamaan jotain jonnea joka roiskii sinne tänne lihasmuistilla vrt. bottia joka mikrosekunnissa vaihtaa keskeltä nuppia keskelle nuppia ilman virheitä tilanteesta toiseen? Minä sanon et pelin mukana pitäis tulla joku tarkkailusofta joka kykenee tarkkailemaan vain tätä pelattavaa peliä.. jos joku kokee et se loukkaa hänen henkilösuojaansa tai jotain voi olla pelaamatta kokonaan
Kerrotko tarkalleen että mihin se äänenmurros vaikuttaa tässä tilanteessa? :D
Tämän pelin anti cheatista ei ole itsellä vielä mitään tietoa. Varmaan vielä kehityksessä niin kuin on pelikin. Sen sijaan aiempien battlefieldien anti cheatistä on mututietoa.
BF1 farfight antoi suoraa bannit jos se pystyi tunnistamaan huijausohjelman. Jos se ei pysty, niin pelaajan statseja seurataan jonkun aikaa ja tarpeeksi epäilyttävässä tilanteessa pelaajalle annetaan bannit. Eli vaikka pelaaja olisi ihmissilmään 100% huijari, niin tästä huolimatta pelaajan statseja seurataan jonkun aikaa. Tätä tukee se että nelosen aikaan reporttasin pelaajan videolla reddittiin. Fairfight vastasi siellä, että kyseinen pelaaja on jo banni listalla yms, mutta tämän videon perusteella annamme suoraa bannit.

Aiemmissa battlefieldeissä ongelma ei ole ollutkaan nämä pelaajat jotka tykittävät heduja millisekunneissa, koska ne tulevat saamaan jossain vaiheessa bannit. Mutta joillakin huijausohjelmat on niin hyvin säädettyä, että myös oikea pelaaja voisi pystyä siihen. Tässä vaiheessa se tunnistaminen on hankalaa.

Jos omalle kohdalle tulee 100% selvä aimbot vastaan, niin reporttaan ja vaihdan servua. Joskus olen laittanut pelaajan nimen muistiin ja seurannut tilannetta. Myöhemmin olen huomannut että kyseisellä pelaajalla on bannit.

Kuten aiemmin mainitsin BF1 aikaan rehellisesti pelaavat saivan myös bännejä. Tässä tapauksessa pelaajan statsien seuranta oli liian herkälle säädetty.

Tämä tosiaan perustuu omiin kokemuksiin, ei siis ole välttämättä täyttä faktaa. Ei tuo anti cheat mitenkään hyvä ole omastakaan mielestä.
 
Lentämistä ei ole tässä tehty kyllään ollenkaan liian helpoksi. Eilen illalla yritin pari tuntia lennellä ja noilla lvl 0 koneilla hommasta ei tule oikein mitään. Myös AA tiputtaa koneet aika helposti, johtuu kyllä varmaan myös pilotin taidoista.
 
Lentämistä ei ole tässä tehty kyllään ollenkaan liian helpoksi. Eilen illalla yritin pari tuntia lennellä ja noilla lvl 0 koneilla hommasta ei tule oikein mitään. Myös AA tiputtaa koneet aika helposti, johtuu kyllä varmaan myös pilotin taidoista.
Itsestä taas tuntuu että lentäminen, siis koneen hallinta on liiankin helppoa. Toinen seikka on sitten se että koneet on tehty paperista.
 
Itsestä taas tuntuu että lentäminen, siis koneen hallinta on liiankin helppoa. Toinen seikka on sitten se että koneet on tehty paperista.
Juu, ei tuo lentäminen sinällänsä vaikeaa ole. Ainoastaan lvl 0 kone tekee tuosta vaikeaa kun paremmin varusteltuja, loppuun asti päivitettyjä viholliskoneita on kohtalaisen hankala pudottaa. Toivon että olisi tajunnut aloittaa lentämisen heti alussa kun kaikilla oli stock koneet käytössä :D
 
Voin kyllä kuvitella, että esim. tuon JU88:n päivittäminen levelistä 0 voi olla aika hidasta ja tylsää touhua. Tuohan on defaulttina kuitenkin suoraan sanottuna aika surkea kun mukana ei ole kuin ne muutamat keskikoon pommit. Nyt kun vielä tuo pommien lataaminen kestää ikuisuuden niin voisi hermo mennä.. Silloin alussa kun ne lataantuivat heti noissa täydennyspisteissä oli tuon kehittäminen vielä kohtuu helppoa, yhden Twisted Steel Breakthrough oundin aikana sain lvl0 --> lvl4.
 
No nyt oli huikea Hamadan Frontlines. Luulin et noiden maksimi kesto on jotain 40min.
Mut ehei. Ensin vängättiin keskellä, sit pikkuhiljaa alettiin menettää. Lopulta ne sai pommin räjäytettyä. Toista pommia pari hyökkäystä yritti mut ei saanut.
Lopulta me vedettii 4 lippua heittämällä itselle..sit tyssäs, kunnes taas päästiin etenee pommeille.
Aluksi näytti et tyssää heti alkuunsa, mut jotkut veti toisen pommin maaliin asti ja meidän squadi parin yrityksen jälkeen toinen. Voitettiin 2-1.

Pistin roundin talteen pelin jälkeen ja näytti alkavan kesken kaiken video, joten reilusti yli tunnin kesti. Aivan liian pitkä jopa tohon pelimuotoon, mutta kyllä siinä peli tarjosi todella upean fiiliksen kun sieltä kuoleman porteilta noustaan voittoon kunnon taistelun kautta.
 
No nyt oli huikea Hamadan Frontlines. Luulin et noiden maksimi kesto on jotain 40min.
Mut ehei. Ensin vängättiin keskellä, sit pikkuhiljaa alettiin menettää. Lopulta ne sai pommin räjäytettyä. Toista pommia pari hyökkäystä yritti mut ei saanut.
Lopulta me vedettii 4 lippua heittämällä itselle..sit tyssäs, kunnes taas päästiin etenee pommeille.
Aluksi näytti et tyssää heti alkuunsa, mut jotkut veti toisen pommin maaliin asti ja meidän squadi parin yrityksen jälkeen toinen. Voitettiin 2-1.

Pistin roundin talteen pelin jälkeen ja näytti alkavan kesken kaiken video, joten reilusti yli tunnin kesti. Aivan liian pitkä jopa tohon pelimuotoon, mutta kyllä siinä peli tarjosi todella upean fiiliksen kun sieltä kuoleman porteilta noustaan voittoon kunnon taistelun kautta.
Frontlinesit on pitkiä, itselläkin yksi peli Twisted Steelissä kesti 1h 5min. Mukavaa vääntöä.
 
Frontlinesit on pitkiä, itselläkin yksi peli Twisted Steelissä kesti 1h 5min. Mukavaa vääntöä.

Mulla on pisin ollu joku 35min vaikka kahteen viikkoon en oo koskenut mihinkään muuhun.
90% peleistä päättyy alle vartissa ku ei pääse vääntämään.
Kerran oon ollu vastaavan hamadan häviämässä, eikä sekään noin kauaa kestänyt.

On nuo kyllä hienoja vääntöjä sillon ku pääsee oikeasti vääntämään. Ei sillon tappio edes haittaa.
 
Toissapäivänä myös reilusti yli tunnin frontlines vääntö hamadassa. Tasaista vääntöä keskilipuilla ja välillä toinen joukkue pääsi puskemaan läpi. Voi sitä paniikkia kun vihu nappaa oman hyökkäyksen jälkeen 3 lippua putkeen takaisin :D
 
Itsekin tykästyin Frontlinesiin nyt mutta soolona olen pelaillut erittäin paljon ja ei siellä saa mitään vääntöä aikaiseksi. Joko tulee turpiin tai annat turpiin vihollistiimille 10-0. Muuten kyllä tosi kiva pelimuoto.
Pelasin toissa yönä kanssa Hamadan Frontlinesia, kesti sen 1h 10min. Jos täällä siis joku yrittää vaikka saada 20 hedua objective alueella niin Frontlines Hamada :D

Pelasin tänään tuossa 7 aikaan peliä ja oli kyllä jännä kun joka servussa mihin connectasin oli tyyliin puolet jotain kiinalaisia/USA kun pingit 100 - 300 välillä. Ja pelinimetkin olivat mallia xiaocao tms.

Mikähän muuten on tuo keltainen melkein täyden ympyrän kuva pelissä? Vilkkuu mulla 95 % pelinkestosta yleensä. Katoaa pariksi sekunniksi ja sitten on taas useamman kymmenen. Epäilen että liittyy käyttämääni 4G verkkoon mutta kuitenkin.. mitä se tarkoittaa?
 
syvzV.png
 
Tottakai nauttii, jos haluaa olla hyvä tai parhaimpia. Jos haluat olla casuaalimpi tai huonompi pelaaja, saatat nauttia huonommasta pelaamisesta. Tai ehkä jotkut kateelliset ei nauti tuollaisesta katseltavasta, koska eivät omaa vastaavia skillejä. ;)
Jotkut tykkää katsella jotain casual pelaamista striimaajilta, ja jotkut katselee kilpapelien matseja.
Melkeen sama kun kysyisi Kimi Räikköseltä, että "Nautitko oikeesti tuosta kilpa-ajamisesta? Tietty jos pippeli kasvaa sijojen mukaan niin sitten, mutta mutta... Aivan järkyttävää katseltavaa nuo formulat".
Okei, relaaa ei nyt vedä juuri mitään kisarahoja, mutta noin niinkun ideana tuon kaltaisesta comppi tason pelaamisesta ylipäätän.

Kyllä omasta mielestä aika nättiä kuinka nopeasti Rela pystyy löytämään kohteet ja ampumaan ne. Miten tuo on KD pippelin kasvattamista, jos pelaa agressiivisesti objectivella? Suuri osa pelaajista on justiin niitä jotka jää kämppimään objectiven reunoille, muttei kuitenkaan käy valtaamassa.
Niin no ehkä se sitten vähän riippuu mitä peleiltä hakee. Mulle on aika sama olenko ekana vai vimppana tuloslistalla, jos peli on muuten mennyt hyvin (=tiimi pärjää). Itse haen enemmän sellaista kokonaisvaltaista kokemusta kuin ampuratameininikiä, enkä pidä pelejä henkilökohtaisena kilpailuna. Sitä voi sitten harrastaa muualla. Ja missään nimessä en kämppää vaan menen kyllä vauhdilla paikasta toiseen ja koitan pelata tiimin pussiin. Siksi Insurgency: Sandstorm sopii itselle paremmin, koska tapoista ei saa läheskään niin paljon pisteitä kuin etenemisestä ja paikkojen valtauksesta.

Onhan tuo vaikuttavan näköistä tappamista, mutta mun näkökulmasta se itse peli jää aikalailla taka-alalle tuolla tyylillä. Koiran munat jne.
 
Niin no ehkä se sitten vähän riippuu mitä peleiltä hakee. Mulle on aika sama olenko ekana vai vimppana tuloslistalla, jos peli on muuten mennyt hyvin (=tiimi pärjää). Itse haen enemmän sellaista kokonaisvaltaista kokemusta kuin ampuratameininikiä, enkä pidä pelejä henkilökohtaisena kilpailuna. Sitä voi sitten harrastaa muualla. Ja missään nimessä en kämppää vaan menen kyllä vauhdilla paikasta toiseen ja koitan pelata tiimin pussiin. Siksi Insurgency: Sandstorm sopii itselle paremmin, koska tapoista ei saa läheskään niin paljon pisteitä kuin etenemisestä ja paikkojen valtauksesta.

Onhan tuo vaikuttavan näköistä tappamista, mutta mun näkökulmasta se itse peli jää aikalailla taka-alalle tuolla tyylillä. Koiran munat jne.

Kukin miten tykkää kai sitten. Itse kun tätä pelaan niin kyllä mielessä tappojen määrät pyörii ja mitä enemmän sen parempi. Objektiivia tulee pelattua aina, mutta onhan se vähän hauskempaa itselle jos joltain lipulta kaikki viholliset lahtaa, sen sijaan että menee nurkkaan piiloo ja toivoo ettei joku lipulla oleva huomaa. Varsinkin kun tuntuu, että kaikki oman puolen pelaajat eivät välttämättä kauheasti aikaan saa. Toisaalta, jotenkin tälläisessä sotapelissä luulisi tappojen määrän olevan "tärkeää". Se kun vähän niinkun näitten sotapelien juttu on, että ammutaan pahoja miehiä ja pahat miehet ampuu takaisin. Ja yleisesti jos objektiivillä on enemmän omia ukkoja kun pahoja miehiä, niin objektiivi voitetaan. Pahoja ukkoja poistetaan ampulla.

Ymmärrän kyllä, jos joku ei tykkää katsoa tuollaista vauhdikasta pelaamista. Hyvällä tuurilla silmät menee solmuun. Kaikilla on eri pelityylit. Mutta omasta mielestä tälläisessä pelissä ei voi sanoa, että "itse peli jää taka-alalle tuolla tyylillä", kun se on sitä itse peliä... Vähän kun sanoisi, että jääkiekossa maalien tekeminen ei ole se tärkein, vaan voittaminen. Totta, mutta maaleja on tehtävä että voittaa. Ainakin yksi enemmän kun vastustaja.
 
Ylempään lisäten, että jokainen toivottavasti pelaa omilla vahvuuksillaan tai minkä kokee sopivan itselleen. Itselläkään ei ole niitä 20 vuotiaan refleksejä enää eikä "adhd"-pelityyli vaan sovi niin sitä on turha säheltää pelissä. Keskittyy sitten objektiiveihin muilla tavoilla kuin yrittämällä voittaa paremmat reaktiot omaavia tarkempia pelaajia heidän omilla vahvuusalueillaan.
 
Näinpä itselläkin. Tosin yleensäkään en saa kuin maksimissaan muutaman vihollisen erän aikana tapettua. Vaikka parikymmentä vuotta tullut battlefieldejäkin pelailtua. Ei tuhansia tunteja mutta muutamia kymmeniä kaikkia osia.
 
Olisi mielenkiintoista tietää moni pelaa Acessillä.

Noh, on toi myynnin ero varmaan silti iso vs aiemmat.
Ehkä COD teki kuitenkin aika ison loven, etenkin kun Blackout saa niin paljon kiinnostusta.
 
Olisi mielenkiintoista tietää moni pelaa Acessillä.

Noh, on toi myynnin ero varmaan silti iso vs aiemmat.
Ehkä COD teki kuitenkin aika ison loven, etenkin kun Blackout saa niin paljon kiinnostusta.
Toivottavasti ottaisivat onkeensa seuraavan Battlefieldin kohdalla. Hoidettaisiin markkinointi kunnolla, kuunneltaisiin pelaajien toiveita ja ennen kaikkea julkistettaisiin peli valmiina.
 
Team balance ei kyllä toimi välillä yhtään. Eilen tuli pelattua ehkä nopein frontlines ikinä kun päättyi viidessä minuutissa. Vastapuolella oli lähes kaikki lvl50 ja omalla puolella taisi olla 4, loput jotain 25 ja alle. Ja seuraavassa erässä sama homma, ei mitään muutosta.
Joojoo ei tuo leveli välttämättä kerro pelaajan tasosta mutta tällä kertaa oli aika selkeä ero :D
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tammikuun ekaa pätsiä odotellessa...

Frontlinesiä itsekkin pelannu paljon viime aikoina ja mielestäni Narvikissa se toimii huonoiten, yleensä jämähtää siihen A? ja B? lipuille.
 
Mitenhän tuota kuvaa tulisi tulkita? Juuri tuo clientin high latency kuvake vilkkuu lähes koko ajan. Pingi pelin sisällä vaihtelee 50 - 80. Onko se nyt sitten korkea viive? Mielestäni kohtalainen. Ei ainakaan pelaamiseen ole hirveästi vaikuttanut. Ja peli ei tunnu lagaavan. Kuvake vilkkuu oli sitten aamu 7 tai yö 4.
Huomaa, etten ole nukkunut hyvin viime yönä. Vastaan nyt itselleni. Latency variation nappula vilkkuu lähes koko aika jos nyt ulkoa muistan. Niin saman näköisiä tuon high latencyn kanssa. Pingi tosiaan vaihtelee 50 - 80. Ilmeisesti liikaa.
 
Kyllä mä veikkaan että se piikkaa jossain korkeammalla, ja siitä tulee toi. High latency kun varmaan tulee jatkuvasta korkeasta.
Tai ehkä 30ms vaihtelu voi myös triggeraa? Ei se liian korkea ole, mutta ehkä tommosestakin seilaamisesta on haittaa.
 
On muuten tuskaista farmata näitä lentokoneita, kuten aikaisemmalla sivulla jo sanoinkin. Onneksi advanced searchilla pystyy etsimään pelkkää Fjell conquestia, BF 109 G-2 ja Spitfire MK VA on saatu vedettyä lvl 3. Kunhan saan näihin spotting camerat niin alkaa se hauskanpito ja ehkä on tiimillekin jotain hyötyä :tup:
 
TTD fixiä ilmeisesti luvassa pian:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Ja sanoo tuossa alempana myös että company coiniin liittyen tulossa jotain uutista pian. Tuosta ollut kova kitinä redditissä.
 
Noni, toivottavasti toimii fixit.
Hienoa.

Harvaa (yhtä) classia pelaavana ei CC asiat kiinnosta. Enkä oikeastaan edes tiedä mistä on kyse tuossa, tai mikä se ongelma on. :D Onko se joku semmonen, et kun on max rank ei enää saa sitä tjsp?
Ei siinä, varmasti iso probleema jos pelaa kaikenlaista ja haluaa unlockaa/konffata aseita laidasta laitaan.
 
Noni, toivottavasti toimii fixit.
Hienoa.

Harvaa (yhtä) classia pelaavana ei CC asiat kiinnosta. Enkä oikeastaan edes tiedä mistä on kyse tuossa, tai mikä se ongelma on. :D Onko se joku semmonen, et kun on max rank ei enää saa sitä tjsp?
Ei siinä, varmasti iso probleema jos pelaa kaikenlaista ja haluaa unlockaa/konffata aseita laidasta laitaan.

Mä pelasin ensin supporttia ja käytännössä vain kahdella aseella.
Sit kyllästyin siihen bipodi touhuun ja siirryin assaultiin. No siellä ei mikään ase tuntunut oikeastaan hyvältä ja järjestäen koitin uutta. Annoin aina mahdollisuuden siihen asti et sai kehitettyä.
Näiden lisäksi pelailin daily assigmenttien vuoksi välillä mediciä ja snipua, joten sieltä muutamia aseita kehittelin pikkuhiljaa.
Sit kun tides of war tarjosi uusia aseita ni toki niitä koittelin nelos levelille kaikkia.
Lopulta halusin medicin viimeisen aseen auki ja koittelin siinä matkalla paria asetta.

Rahat on nyt ollu jo pari viikkoa kokoajan loppu. 2-4 päivää daily assigmentteja, jotta saa aseen kehitettyä edes seuraavalle tasolle.

Enkä ole siis mitenkään järjestelmällisesti yrittänyt mitään aseita kehitellä, vaan se on normi pelaamisen ohessa vain tullut, kun käy todella tylsäksi vetää yhdellä aseella yhdenlaista peliä kokoajan.
Eri luokilla ja etenkin eri aseilla pelityyli on ihan erilainen ja jopa mapit tuntuu tuoreemmilta. Jaksaa pelailla ihan toisella tavalla.
 
Eipä tullut mieleenkään, että noi coinsit vois loppua, kun niitä joku 40-50k oli säästössä. Tuli sitten törsättyä ties mihin tankkiskineihin ja huiveihin. :vihellys:
 
Mä pelasin ensin supporttia ja käytännössä vain kahdella aseella.
Sit kyllästyin siihen bipodi touhuun ja siirryin assaultiin. No siellä ei mikään ase tuntunut oikeastaan hyvältä ja järjestäen koitin uutta. Annoin aina mahdollisuuden siihen asti et sai kehitettyä.
Näiden lisäksi pelailin daily assigmenttien vuoksi välillä mediciä ja snipua, joten sieltä muutamia aseita kehittelin pikkuhiljaa.
Sit kun tides of war tarjosi uusia aseita ni toki niitä koittelin nelos levelille kaikkia.
Lopulta halusin medicin viimeisen aseen auki ja koittelin siinä matkalla paria asetta.

Rahat on nyt ollu jo pari viikkoa kokoajan loppu. 2-4 päivää daily assigmentteja, jotta saa aseen kehitettyä edes seuraavalle tasolle.

Enkä ole siis mitenkään järjestelmällisesti yrittänyt mitään aseita kehitellä, vaan se on normi pelaamisen ohessa vain tullut, kun käy todella tylsäksi vetää yhdellä aseella yhdenlaista peliä kokoajan.
Eri luokilla ja etenkin eri aseilla pelityyli on ihan erilainen ja jopa mapit tuntuu tuoreemmilta. Jaksaa pelailla ihan toisella tavalla.
Niin niin, eli lopulta melko pienellä variaatiolla millä pelaa loppuu CC nopeasti?
No se on kyllä vähän ankeeta. :D
Joo, DICE please fix CC.
 
Niin niin, eli lopulta melko pienellä variaatiolla millä pelaa loppuu CC nopeasti?
No se on kyllä vähän ankeeta. :D
Joo, DICE please fix CC.

Jep,

Eikä mulla ole mikromaksuja vastaan mitään.
Mutta...
1: Kaikki pitäisi saada auki vaikka grindaamalla. Nyt rahantulo loppuu kokonaan käytännössä.
2: Aseiden kehitys pitäis jokatapauksessa pystyä helposti hoitamaan ilman ongelmia. Ei näihin pitäis company coineja käyttää ollenkaan.
 
Tuo cc homma ylipäänsä on vähän sellainen turha asia, mikä siinä BF4 mallissa oli vikana. Jos en nyt aivan väärin muista niin eikö jo hardlinessä pitäny jotakin päivityksiä ostella tjsp? Ykkönen jäi itellä kokonaan kokematta niin siitä en tiedä.
 
Jep,

Eikä mulla ole mikromaksuja vastaan mitään.
Mutta...
1: Kaikki pitäisi saada auki vaikka grindaamalla. Nyt rahantulo loppuu kokonaan käytännössä.
2: Aseiden kehitys pitäis jokatapauksessa pystyä helposti hoitamaan ilman ongelmia. Ei näihin pitäis company coineja käyttää ollenkaan.

1) Tämä on totta ja tietysti huomioiden, että kyseessä ei ole mikään f2p peli niin tuon grindauksen pitäisi olla vielä järjellistä. Eli esim. tällä hetkellä teoriassa pystyy aika varmasti saamaan sen 300CC/päivä päivittäishaasteista ja tämä on ainoa oikeastaan varmempi keino. Muutenhan noita saa vissiin oikeastaan vain leveleistä (ilmeisesti yleisrankin lisäksi myös classin ja aseiden kehityksestä) ja noista omista assignmenteista (aseisiin ja classeihin liittyvät). Mutta jos mennään tuolla 300CC/päivä niin onko kauhean mielekästä, että joku tankkiskini voi maksaa yli 20 000 eli yli 2kk grindauksen.

2) Joo en kyllä ymmärrä miksi ase ja ajoneuvopäivitykset pitää ensin ansaita pelaamalla ja sitten vielä ostaa. Aika itsestäänselvää, että näistä vain toisen pitäisi riittää. Puolestani voisi olla vaikka niin, että nuo saisi joko suoraan pelaamalla (BF4 tyyliin) tai halutessaan voi ostaa heti CC:llä päivitykset (BF1 varianttityyliin). Ei siis haittaisi vaikka olisi molemmat vaihtoehdot mutta vain toisen tekeminen pitäisi riittää. Eli aseissa voisi vaikka ostaa jo level 0 tasolla kaikki neljä päivitystä tai vaihtoehtoisesti grindata ja avata ilmaiseksi ne päivitykset (ja säästää CC:t kosmetiikkaan).

Ja itselläni on tällä hetkellä varmaan jotain 15 CC jäljellä, kun tosiaan koitan kehitellä vähän kaikkia aseita ja ajoneuvoja. Aseista mediciltä ja supportilta olen päivittänyt kaikki maksimiin, assaultilta puuttuu 1 ja reconilta varmaan puolet. Ajoneuvoista olen varmaan kehittänyt vasta 2 lentokonetta ja 4 tankkia eli reilusti alle puolet kokonaismäärästä. CC:t on mennyt puhtaasti päivityksiin ja mihinkään muualle en ole käyttänyt. En ymmärrä miten tätä CC ongelmaa ei ajateltu jo ennen julkaisua. Vähän samaa luokkaa kuin level 50 cappi, jonka saavuttaa loppupeleissä aika nopeasti.
 
Viimeksi muokattu:
Tosiaan pitäisi saada kehitettyä aseita ns. normaalilla tyylillä eli tapoilla/pisteillä ja nuo company coinsit tuhlattaisiin vain skineihin.
 
Onko kellään muulla ollu ongelmaa ton Originin softan kans? on vitun hienoo ku näkyy vaan pelkkä valkonen ruutu ku avaa originin.
 
Toivottavasti tiimien balanssin muistavat myös korjata. Mahdollisesti ainoa syy minkä takia poistun serveriltä on vääntää jotain 27vs13 peliä 5 minuutin ajan eikä uusia pelaajia tunnu liittyvän mukaan.

Tässä pelissä on tullut poikkeuksellisen paljon vastaan sellaisia servun täysiä kuolemia kartan vaihtumisen jälkeen. Eli käy juuri tuota kuvailemaasi, puolet jengistä lopettaa, pelistä tulee epätasainen ja sitten pikkuhiljaa loputkin lähtevät. Tuo pelin auto-balance, jos sellaista edes on, on kyllä täysi susi. Ei osaa tasoittaa noita tiimejä taidollisesti tai edes lukumäärällisesti. Eikä se kyllä osaa sekoittaa tiimejä vaikka toinen tiimi murskaisi toisen totaalisesti. Aika monesti käy niin, että se toinen tiimi jatkaa sitä selkeää voittokulkuaan monta rundia putkeen. Ei ole kauhean mielekästä pelata peliä, jossa jo rundin ensiminuuttien jälkeen pystyy toteamaan toisen tiimin dominoivan peliä.
 
Illallahan noi serverit alkaa tyhjentyä kun pelaajamäärä on vähenemään päin. Tuo näkyy myös siinä, että server browserissa näkyy paljon servereitä, jossa pari slottia vapaana esim. 62/64 ja pääsee heti pelaamaan. Päiväsaikaan vain 64/64 servuja ja joutuu lähes aina odottelemaan jonossa.

Itse en ole huomannut mitään servereiden tyhjentymisiä muuta kuin sopivaan vuorokauden aikaan.
 
Tästä balancesta kun nyt puhutaan, niin ymmärtääköhän tää peli jakaa squadeja eri puolille jos porukka joinaa peliin vaikka neljän ryhmässä?

Tai kun välillä kattoo, että vastapuolella pelaa 3 eri klaania täysillä squadeilla ja sit omalla puolella on vaan urpoja. Tietää jos suoraan pelkästään scorelistaa kattomalla, että turpaan tuli.

Ja jos se on jotenkin ylitsepääsemättömän hankalaa jakaa squadeja joinatessa, niin voisko sitä jakoa tehä niin, että kun peliin on joinannu kaikki pelaajat ja peli ei oo alkanu vielä, ni se jakais ne ryhmässä joinanneet uudestaan ennen peliä?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
287 389
Viestejä
4 929 110
Jäsenet
79 355
Uusin jäsen
Erkki69

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom