Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Otan ihan kaiket neuvot vastaan mitä parempaan pelikokemukseen on mahdollista käyttää. Kehtaatteko heittää komennot yms.
Kannattaa koittaa dx11 asetuksella. Mulla on ryzen 1600 ja vega56. Peli on diashowta, vaikka olis low grafiikat dx12 asetuksella. Erikoista on että vaikka fps on yli 100, niin kokemus on kuin fps olisi 10. Dx11 päällä peli on täysin sulava, mutta fps kärsii tuosta ikävästi.Kokeillaan vaihtaa nuo muistit nyt ensin ja sit jos tökkii niin näyttis kun en kaikilla herkuilla edes pelaa
Edit: tollanen kitti lähti tiluuseen Kingston 16GB (2 x 8GB) HyperX Fury, DDR4 3200MHz, CL18, 1.2V, musta - 159,00€
Palj
Pelin pitäisi pyöriä tuolla koneella ihan kohtalaisesti. Med asetuksilla yli 80fps.Kokeillaan vaihtaa nuo muistit nyt ensin ja sit jos tökkii niin näyttis kun en kaikilla herkuilla edes pelaa
Edit: tollanen kitti lähti tiluuseen Kingston 16GB (2 x 8GB) HyperX Fury, DDR4 3200MHz, CL18, 1.2V, musta - 159,00€
Palj
Tuli ostettua käytettynä kone jossa ryzen 1600 16gb ddr4 2666mhz ja gtx 1060 mutta peli tökkii ja pahasti peli kyllä asenettu vanhalle sampan 1TB hdd:lle mut vaikuttaako se vai mitä kannattaa tehdä? toiselle foorumilla ehdottivat prossun vaihtoa 2700:seen. Mutta kumpi päivitykseen prossu vai näyttis?
BC2:ssa sniputtajia oli kuitenkin rajattu määrä. Muistaakseni 2 per tiimi korkeintaan ja se oli hyvä juttu. Itse aiankin mustan BC2:sen olevan se ensimmäinen nettiräiskintä mikä vei tunteja vuorokaudesta kiitettävään tahtiin. Kentätä oli timanttia ja onnistumisen rimu rajaton kun joskus sattu porukkaan oikeen hyvä balanssi ja homma rokkas hienosti. Vieläkin tekis mieli kokeilla mutta muut pelit vievät aikaa liikaa ja uskallusta ei ole enää...BC3:nen voidaan jo etukäteen julistaa paskakasaksi koska nämä viimeisimmät BF:t ovat olleet ihan hirveää kuraa laitaa lukien. Jokainen on tullut hommattua mutta peliajat ovat jääneet muutamaan tuntiin per peli. Ei maistu se säheltäminen yhtään...BC2 oli toimiva, edistyksellinen, tunnelmallinen, audiovisuaalisesti upea, tasapainoinen, tiimityötä painottava ja ennen kaikkea hauska. Päättömästä Conquest-juoksentelusta en ole koskaan pitänyt, mutta BC2:ssa sekään ei liiemmin ahdistanut, mutta eniten pidin silti siinäkin mainiosta Rush-pelimuodosta. Suurin valitus tulee kehnosta hitregistä ja snipereista jotka ovat syöpää jokaisessa pelissä, mutta jostain syystä niitä pitää silti roikottaa mukana.
BF3 ja BF4 jatkoivat suoraan siitä mihin BC2 jäi, mutta hauskuus jäi matkasta ja samoin kasa ominaisuuksia. Dynaamisesti hajoavan maaston tilalle tuli jotain helkutin skriptattua Levolution-pasketta jne. Conquestiakin painotettiin enemmän ja se varmaan oli joidenkin mieleen, mutta ei minun.
Ei ole hirveästi noiden viimeisimpien tuotosten jälkeen luottoa DICEn/EA:n tekemisiin, mutta toivotaan parasta.
Tuli ostettua käytettynä kone jossa ryzen 1600 16gb ddr4 2666mhz ja gtx 1060 mutta peli tökkii ja pahasti peli kyllä asenettu vanhalle sampan 1TB hdd:lle mut vaikuttaako se vai mitä kannattaa tehdä? toiselle foorumilla ehdottivat prossun vaihtoa 2700:seen. Mutta kumpi päivitykseen prossu vai näyttis?
Onko muilla ollut Ongelmia kaatuilun kanssa, välillä peli toimii ihan normaalista että pystyy kavereiden kanssa monta tuntia pelaamaan. Sitten seuraavana päivänä kaatuilee 1-3 minuutin päästä kun servulle on connectannut ja mitään kaatumis ilmoitusta ei ole kertaakaan tullut. Muistaakseni BF1 teki jo samaa. Muut pelit ovat toimineet normaalisti.
Itellä ei oo vielä kertaakaan kaatunut.Onko muilla ollut Ongelmia kaatuilun kanssa, välillä peli toimii ihan normaalista että pystyy kavereiden kanssa monta tuntia pelaamaan. Sitten seuraavana päivänä kaatuilee 1-3 minuutin päästä kun servulle on connectannut ja mitään kaatumis ilmoitusta ei ole kertaakaan tullut. Muistaakseni BF1 teki jo samaa. Muut pelit ovat toimineet normaalisti.
Suomi-KP mastery VI assigment olisi edessä. Onko suositella karttaa/pelimuotoa, että missä kannattaisi vetää? Kumman tuossa pitää olla nyt objectivella; minun, vihollisen vai molempien?Suomi KP oli ilo hankkia kullalle, siitä suositus. Ja toinen suositus Geherw 1-5 koska se nerfataan, nyt saisi helposti kullalle.
On nuo medicin aseet ihan käyttökelpoisia. Sten, Suomi KP, MP40 ja MP28 tällä hetkellä kultaisena mediciltä. Hyvin toimii.
Tuli ostettua käytettynä kone jossa ryzen 1600 16gb ddr4 2666mhz ja gtx 1060 mutta peli tökkii ja pahasti peli kyllä asenettu vanhalle sampan 1TB hdd:lle mut vaikuttaako se vai mitä kannattaa tehdä? toiselle foorumilla ehdottivat prossun vaihtoa 2700:seen. Mutta kumpi päivitykseen prossu vai näyttis?
Ryzenit tykkää nopeasta muistista. Koita jos muistit kulkee korkeammilla taajuuksilla tai kiristä latensseja.
1060 kannattaa myös ottaa kaikki kellot irti mitä saa, varsinkin muisteista.
Suomi-KP mastery VI assigment olisi edessä. Onko suositella karttaa/pelimuotoa, että missä kannattaisi vetää? Kumman tuossa pitää olla nyt objectivella; minun, vihollisen vai molempien?
Suomi-KP mastery VI assigment olisi edessä. Onko suositella karttaa/pelimuotoa, että missä kannattaisi vetää? Kumman tuossa pitää olla nyt objectivella; minun, vihollisen vai molempien?
Juu, mutta ne pitää tappaa Hip Firella. Tuo ei ole ikinä minulle sopinut ja tuohon joutuu keskittymään todella paljon.Ei luulisi olevan kovin iso "ongelma" SMG:llä...
Juu, mutta ne pitää tappaa Hip Firella. Tuo ei ole ikinä minulle sopinut ja tuohon joutuu keskittymään todella paljon.
Customoi ase hipfire ystävälliseksi mikäli ei jo ole.
Juu, mutta ne pitää tappaa Hip Firella. Tuo ei ole ikinä minulle sopinut ja tuohon joutuu keskittymään todella paljon.
Tulee, esim Aerodomen C-lippu jossa olen tehnyt useita muita assigmentteja. Objectiven raja taitaa kulkea molemmin puoli hallia kulkevissa käytävissä. Tästä syntyy usein tilanne että hyökkääjänä ammut objectivelle kun et ole itse objectivella ja puolustajana ammut objectivelta vihollisia jotka eivät vielä ole objectivella. Tuo on toki yksittäinen objective, mutta silti. Varmaan Breakthrouhtissa käyn vääntämässä tuon, siellä kun pelit ovat useimmiten tavallista pidempiä ja assigment on helpompi vain kahden objectiven johdosta.No mutta sitä suuremmalla syyllä tuo sinun kysymäsi asia on ns. yhdentekevä, sillä aika hemmetin isolla todennäköisyydellä olette molemmat siellä objectivella, jos SMG ja hipfire tapot kyseessä. Ei nyt ihan helposti tule tilannetta, missä tappaisit hemmetisti vihuja hipfirellä siten, että vain toinen on objectivella.
BF1:ssä oli vuokrattavia servereitä joihin jotkut ylläpitäjät tuollaisia laittoi. Dicen servereillä ei ollut kuin playlistejä.Onko joku tietonen löytyykö bf1 tai 5:a
Serveri jossa pyöris kerta toisesa jälkee sama mappi?
Esim hamada tai rotterdam 24/7.
Bf2 oli näitä.
Mutta tässä on se piilotettu requirement 60 hipfire tappoa yhteensä!Ei ainakaan allekirjoittaneella tule mitään tästä Hip Fire assigmentista Kauas ei voi ampua, lähelle ei pääse ja peli menee kämppimiseksi. Ensimmäinen ja viimeinen SMG jonka tulen kultaiselle vetämään.
Jännin peli aikoihin. Alussa oli sentään 20vs20
Pelaan nykyisin pelkkää frontlinea, koska mapit sopii siihen niin hyvin ja ei ole pelkkää kaaosta. Tykkään pelistä ja etenkin gunplaystä edelleen todella paljon, mutta muuttaisin pelistä monen monta asiaa jotka tois peliin enemmän tiimipelaamista ja vähentäisi tappojen perässä juoksua.
1: Scoreboardilta K/D pois. Tilalle pelkät pisteet, että hahmoluokan pisteet. Päävalikossa voisi näkyä koko pelihistorian KD ja vaikka roundin lopussa molempien puolien parhaat tappajat tai vähiten kuolleet tms. Tai jopa eniten pelastustappoja tehneet.
2: Pisteytys täysin uusiksi. Rakentelusta moninkertaiset pisteet. Medicillä revauksesta samoin. Snipulla spottauksesta, supportin tulituesta jne. Eli siten, että jokaisen hahmoluokan rooli korostuisi kun scoreboard näyttä pisteet ja omalla roolilla täytyy tehdä kunnolla töitä jotta pisteitä saa. Ja esim medicille savujen käytöstä jotain bonusta jollain kaavalla.
3: Pisteytys isolla mittakaavalla myös. Lippujen valtauksesta ja etenkin pommin asetuksesta/räjähdyksestä ihan jotain muuta kuin 300 pistettä. Ja jos joku purkaa/asettaa pommia ja tapat sen, niin myös isosti pisteitä. Myös lippua vallatessa/puolustaessa lippualueen tapoista selvästi enempi pisteitä, samoin kuin esim just savuista, revauksesta, ammoista jne.
4: Rakennelmien täytyy kestää enemmän. Kukaan ei rakenna mitään kun lentokone tuhoaa koko lipun kerralla. Samoin nyt niihin menee yks kranu ja ei hidasta ketään.
5: Rakennelmia selvästi enemmän ja uusiin paikkoihin. Enemmän juoksuhautoja jne snipujen välttelyreittejä, joilla oikeasti käännetään peli. Kukaan ei myöskään raahaa niitä tykkejä autojen perässä, joten niiden rakentelumahdollisuus muuallekin luin Twisted steeliin typerään paikkaan.
6: Kun kuolet, niin ruudulle ihmiskeho, joka näyttää osumakohdat. Montako kutia tuli, moneltako pelaajalta ja paljonko mikäkin aiheutti damagea. Suurinosa insta killistä on niitä kun useampi ampuu ja/tai sulla ei oo helat täysillä. Tuo auttais ymmärtämään paremmin.
Suurinosa noista olisi pelkkää numeroiden muuttelua koodiin, joka ei toisi edes bugeja tms.
Näiden lisäksi pari asiaa skineistä ja tähtäimistä:
1: Ensinnäkin ei joka aseelle samoja tähtäimiä. Eri aseisiin eri tähtäimet ja esim assaultilla kokonaan pois 3x tähtäimet. Esim selbstlader on ihan op. Luodit menee luotisuoraan satojen metrien päähän sillä tarkkuudella, että se on parempi kuin yksikään snipu jossa luodit tippuu selvästi. Toisaalta sillä pärjää lähelläkin. Medicin aseille enemmän tehoa edelleen ja balansointia muutenkin. Mut erityisesti tähtäimet eri aseille ja varsinkin eri luokille uusiksi.
2: Tässä pelissä voisi olla oikeasti potentiaalia mikromaksuilla. Mutta ei niin et kaikille aseille on täysin samat skinit. Voisi toki olla yleisskinit, mutta lisäksi ase ja luokkakohtaisia skinejä joita voi ostaa CC:llä, että rahalla.
Machmaking tosiaan laittaa pelaajat yleensä vasta alkaviin matseihin. Jos servun pelaajamäärät tippuvat alle 40 ja matsin alussa servulle ei tule porukkaa, on suuri mahdollisuus että servu "kuolee". Noin kävi tuossa matsissa, josta laitoin kuvan. BF1 oli tätä ongelmaa huomattavasti enemmän. Omasta mielestä balanceri oli siinä vielä huonompi.Huomannut että välillä featuroi toi matchmaking. Pari päivää sitten mentiin omassa squadissa peliin, niin heitti ja alotti pelin 2v32 eikä peliin joinannu ketään enää.
Battlenonsense on tosiaan tehnyt molemmista hienot konseptit. Jos ei satu olemaan ennestään tuttuja:1: Scoreboardilta K/D pois. Tilalle pelkät pisteet, että hahmoluokan pisteet. Päävalikossa voisi näkyä koko pelihistorian KD ja vaikka roundin lopussa molempien puolien parhaat tappajat tai vähiten kuolleet tms. Tai jopa eniten pelastustappoja tehneet.
6: Kun kuolet, niin ruudulle ihmiskeho, joka näyttää osumakohdat. Montako kutia tuli, moneltako pelaajalta ja paljonko mikäkin aiheutti damagea. Suurinosa insta killistä on niitä kun useampi ampuu ja/tai sulla ei oo helat täysillä. Tuo auttais ymmärtämään paremmin.
Tuossa on tosiaan aika hyviä päivityksiä. Nyt panzerfaus tekee reilut 80 damagea pienempiä lentokoneita vastaan. Bomberit kuitenkin tippuu yhestä. En näe tässä oikein järkeä että iso, hidas ja kestävä bomberi tippuu yhestä. Pienemmät koneet, joihin on muutenkin vaikea osua, kestävät osumat helpostiPisti silmään tuo että Panzerfaust on nyt 1-shot kill lentokoneita vastaan.
Se taas kuulostaa hyvältä, että bipod + crouch/prone vertical recoil reduction stack poistuu. Ehkä ne makaavat supportit ei enää ole ihan niin lasereita.
SMG buffia, medicit kiittää. Saavat medium rangelle parannusta.
Taisin lukea redditistä että maksimi rankin saavuttamisen ei pitänyt olla niin nopeasti saavutettavissa. Taisivat tehdä pienen virheen tässäkin asiassaLevelcappi on aivan naurettava, joko se olisi pitänyt tehdä hitaammaksi saavuttaa tai sit suoraan ainakin se level 100 sinne. Aseiden parannukset aukeavat liian helposti. Neloslevun jälkeen saa jotain turhanpäiväisiä maalauksia mitkä ei vaikuta itse peliin millään tavalla.
En ymmärrä miksi tuo K/D on niin hyvin esillä näissä bäfissä, kun se on ihan turha statsi.
Ei se siinä mielessä ole turha että jokainen kuolema vähentää oman puolen tikettejä ja täten vaikuttaa pelin lopputulokseen.
Ei se siinä mielessä ole turha että jokainen kuolema vähentää oman puolen tikettejä ja täten vaikuttaa pelin lopputulokseen.
Meni 90 euroa hukkaan tähän paskaa