Ho Lee Fuk
Team R&T
Ei tuossa kyllä mitään epäselvää.
@Ho Lee Fuk Jos on noin helppoa, kannattaa joskus itse myös kokeilla, että paraneeko statsit. Tälläset heitot kuulostaa kyllä lähinnä niiltä 0.5-1KD pelaajien itkulta, ketkä eivät vaan osaa ja sen seuraksena pitää keksiä jotain mollatakseen parempia pelaajia.Once the update is live for your platform, you will need to exit the game and relaunch to apply the update.
Tarkoittaa, että kun peli käynnistetään, niin päivitys suoritetaan/asennetaan.
Itse ainakin vedän low-asetuksilla, mesh etenkin koska vie paljon prossu tehoa ja haluan pelin pyörivan sulavammin (vaikka tuollakin vain 80-110fps). Sinällään vetäisin mesh ultralla jos tehohävikkiä ei olisi (välttääkseen pop-in).
Inffinä pelaan CQ, yleensä tiimin käressä kd vaihtelee 2-5, monesti tiimin 1-3 eniten lippua vallanneena. Vihaajat vihaa, ja paskat valittaa kun eivät itse osaa.
Itselle ei tärkeintä olla paras, mutta pitää hauskaa ja olla yksi parhaimmista![]()
Kertoo aika hyvin sun ajatuksenjuoksusta että LOW grafiikat ja "paremmat pelaajat" on sulla samassa asiayhteydessä. Ehkä tuurilla sullakin on vielä joskus elämässäs vähän muuta sisältöä kuin kinostus pumpum pelien kd ratioon?
Nämä nykyajan pelit (ei 2000-luvun alun Bäfät) nimenomaan on jäätävää visuaalista tykistystä sekä nautintoa. Miksi helvetissä laittais sen kaiken pois? Siitä lautapeligrafiikasta 640x480 on tosiaan itse saanut nauttia ihan tarpeeksi reilut 20 vuotta takaperin Quaken sun muiden bäfä 1942:n kanssa. Sitten nykyajan jonnet vetää grafiikat minimiin että saa enemmän tappoja, ei jumalauta
Omasta mielestä tasapuolisuuden nimissä pelimoottorissa pitäisi olla näitä low graph nörttejä varten jonkinlainen koodilla toteutettu LOS -esto jolla grafiikoiden pudotus ei parantaisi pelaajan havaittavuutta juuri yhtään. Pelaaja olisi MIN-MED-MAX -grafiikoilla näkymättömissä siihen saakka kunnes MAX-grafiikoilla pelaavien näytöillä se olisi näkyvissä. Eiks jeh?