Battlefield V

Näiden ongelmien sun muiden hommien takia (RDR2) ei pitkästä aikaa ei tule vedettyä viikkotehtävää läpite, onneksi siinä on turha palkinto muutenkin.
 
Wake island, eiköhän siinä bugeja myös korjata.

Ihan hyvä mappi, yhden testailun perusteella. Tosin ehkä vähän liian avoin nykyisille hernepyssyille. Ja edelleen samaa bugia erän jälkeen että "Could Not Fetch Report" :/

Sama homma. Stutteroi. Ikäviä Fps droppeja. Nykimistä. Onko muilla ollut samaa ongelmaa? DX12 pelaan.

DX12 pelaan ja ei mitään droppeja. Kun erä alkaa siinä yleensä muutaman kerran nyksähtää, mutta tämä taitaa olla melkein kaikilla ongelma? 9900k@Ghz ja RTX2080 3440x1440 resolla.
 
Pahasti tuntuisi olevan balanssi pielessä Wake islandissa. Aika monta erää tuli pelattua ja hyökkääjät voittaa joka kerta. Jenkeillä on kauhea määrä tankkeja verrattuna japseihin.
Ja toi uusi TTK on kyllä todella surkea.
 
Ja tähän päälle ihmettelen, kun ei otettu opikseen ekasta kerrasta kun lähettiin ttk muokkaan, mikä hulapaloo siittä synty, ja taas koitetaan kepillä jäätä, en tajua mitä vikaa devit siinä alkuperäsessä ttk näkee, ärsyttää kun kokoajan tän pelin kanssa lähetään keksiin pyörää uudestaan.
 
Onneksi Hotfixiä tulossa lähiaikoina jos sitä alkais taas pelaa: Community Broadcast: Improving Update 5.2 : BattlefieldV

On kyllä ihan älytöntä säätöä edes takas. 25/60% lisäys rekyyliin muutamalla SMG:llä, Mg42 20% vähennys.
Sit 1-3 luodin vähennys BTK:ssa per ase. Onhan tuo nyt ihan paskaa.


Wake islandia nopeasti testailin ja mappina tuntuu olevan ihan yhtä hyvää sarjaa kuin kolme muutakin viimeistä mappia. Mutta pätkääkään ei tunnu wake islandilta, eikä edes ylipäätään saarelta. On niin iso, että jotenkin menettää merkityksensä. Tuntuu vain liiallisen pitkältä kartalta.

Samoin breaktrough olisi voinut tulla saaren molemmista päistä, eikä näin pötkönä.
 
Ja tähän päälle ihmettelen, kun ei otettu opikseen ekasta kerrasta kun lähettiin ttk muokkaan, mikä hulapaloo siittä synty, ja taas koitetaan kepillä jäätä, en tajua mitä vikaa devit siinä alkuperäsessä ttk näkee, ärsyttää kun kokoajan tän pelin kanssa lähetään keksiin pyörää uudestaan.
Uskon vahvasti että tämä TTK pidentäminen on vaan Dicen omaa visiota luuloa. Kukaan guru joka perillä fps peleistä tekisi tämmöstä pidennystä ttk:n. Tälläki palstalla äijät sitä mieltä että se vaan vaikeuttaa uusien pelaajien mahdollisuuksia
Ps. Tänään devastationissa pääsin yllättää vihollisen sniperin sivulta. Tähtäsin sturmgevehrillä ja ammuin hyvin läheltä, todella tulivoimasella aseella, ehti karkuun... enemy hits 70 tjsp:rofl: niin ja dynyillä ja kranuilla ei tee nykyää mitään tulee sen pääkallon sijasta enemy hit
 
Olis voinut lähteä peli uudestaan asennukseen sitten viime kesän, mutta eipä kauheaa hehkutusta näytä saavan tuo Wake Island. Ei siinä, eipä ole kovolla tilaakaan tällä hetkellä :D
 
Miten tuo palvelee huonompaa pelaajaa kun aseet on tehottomia?
 
Viimeksi muokattu:
Miten tuo palvelee huonompaa pelaa ja kun aseet on tehottomia?
Niimpä tätä kans miettiny, omasta mielestä säätöjä muuttamalla, ei hyvä pelaaja muutu huonommaks, vaan saa jopa toisen mahollisuuden jos ei heti ole täysin osunu. Vanhalla ttk:lla huono pelaaja olis tuurilla onnistunu paremmin kun uudella ttk:lla.
 
Koko tälle viimeaikaiselle battlefield räpellykselle löytyy kyllä selitys josta tosin moni vetää herneen nenään... Siellä on päästetty asioista päättämään naisia joilla ei ole mitään aavistusta miten tällainen peli kuuluisi tehdä.
 
Kyllä tämä taisi olla nyt tässä. Ei jaksa enää.

Muutaman roundin koittelin taas, hernepyssyillä ammuttiin kohti ja ne oli helppo välttää. Omat hernepyssyllä heitellyt laukaukset häiritsi tasan ei ketään, melkein kuin kivillä heittelisi.

Omalta osaltaan tuonelaan vei Type 100, Stg44, random tankki taikka sniper. Harvakseltaan mikään muu. Aseiden balancet on päin vittua, koko peli tuntuu kuin olisi hätäisesti kokoon nussittu alpha. Ei siinä mitään mutta kun kyse ei ole mistään indie pajan ekasta kickstarterista niin en enää edes halua antaa armoa.
 
Hivenen epätasapainossa tuo Wake Island, japanilaiset saa turpiin niin että tukka lähtee. Eilen kun pelattiin, niin sain lopussa taiottua kehiin tankin, joka syntyi jonkin vesiesteen taakse. Noh, spawnasin innoissani sen puikkoihin ja hurautin vesiesteen yli. Tai ainakin kuvittelin sen kulkevan vesiesteen yli - sitähän se ei tehnyt, vaan tuhoutui pohjalle :confused:
 
peli crashaa jatkuvasti kun lataa mappia. Uusimman päivityksen jälkeen tehnyt. Koitin origin cachen poistaa, näyttiksen ajurit päivitetty ja kone käynnistetty uusiksi pari kertaa. Ei toimi. Kaatuu vaan työpöydälle.
 
Sais tulla RSP kaikilla säädöillä mitä dice on luvannu. Kaikki mapit muuttuu paljon paremmaksi, kun lentokoneet, tankit ja recon otetaan pois.
 
Miten tuo palvelee huonompaa pelaajaa kun aseet on tehottomia?
Vaatii enemmän kuteja tappaakseen -> huono pelaaja ei osu kunnolla -> parempi pelaaja, joka osuu paremmin, ehtii tappaa ja ehkä osaa luoteja väistellä?
 
Vaatii enemmän kuteja tappaakseen -> huono pelaaja ei osu kunnolla -> parempi pelaaja, joka osuu paremmin, ehtii tappaa ja ehkä osaa luoteja väistellä?

Nimenomaan, eli miten se palvelee huonoja pelaajia, kuten Dice väitti? :D

Itse oon oikeasti todella huono osumaan, mutta vanhalla systeemillä sain ihan pisteitä keräten Kd:ksi 2-4. Nyt tällä uudella systeemillä tapot on laskenut selvästi ja kuolemat lisääntyneet. Mun sihdillä on yks lipas ja tappo. Kd pyörinyt muutoksen jälkeen 0,7-1 välillä.

Vaikka edelleen oon roundin lopussa käytännössä aina sijoilla 1-3, koska pelaan objektia, niin kyllä tuo turhauttaa kokoajan enemmän. Peli ei yksinkertaisesti ole enää hauskaa mun taidoille, kun kahta äijää ei enää saa lippaallisella, siinä missä ennen sai 2-4.
 
Nimenomaan, eli miten se palvelee huonoja pelaajia, kuten Dice väitti? :D

Itse oon oikeasti todella huono osumaan, mutta vanhalla systeemillä sain ihan pisteitä keräten Kd:ksi 2-4. Nyt tällä uudella systeemillä tapot on laskenut selvästi ja kuolemat lisääntyneet. Mun sihdillä on yks lipas ja tappo. Kd pyörinyt muutoksen jälkeen 0,7-1 välillä.

Vaikka edelleen oon roundin lopussa käytännössä aina sijoilla 1-3, koska pelaan objektia, niin kyllä tuo turhauttaa kokoajan enemmän. Peli ei yksinkertaisesti ole enää hauskaa mun taidoille, kun kahta äijää ei enää saa lippaallisella, siinä missä ennen sai 2-4.
Lisäksi olisivat ennemmin muuttaneet tuon aseen rekyylin bf4 kaltaiseksi jos olisivat peliä halunneet helpottaa. Tässä v:a on jokaisella aseella oma rekyyli ja tuskin kukaan alottelija osaa sitä hallita. Bf4 kaikissa aseissa on sama rekyyli ja tämä ominaisuus palvelee nimenomaan sitä kasuaalisuutta. Toki bf1 mentiin vielä idioottimaisempaan suuntaan ku oli se random bullet systeemi missä oli arpakauppaa mihin luodit menee. Varsinki pitkällä matkalla ammuttaessa.
 
Miten tuo palvelee huonompaa pelaajaa kun aseet on tehottomia?
Pelasin aikanaan BF4 kavereiden kanssa, jotka lopettivat pelaamisen, kun kuolivat koko ajan ja eivätkä kerenneet näkemään vihollisia. Siinä mielessä tämä uusi TTK voi palvella uusia pelaajia.
 
Pelasin aikanaan BF4 kavereiden kanssa, jotka lopettivat pelaamisen, kun kuolivat koko ajan ja eivätkä kerenneet näkemään vihollisia. Siinä mielessä tämä uusi TTK voi palvella uusia pelaajia.

Tässä vain on se, että kun alat ottaa osumaa, et kauheasti enää tee mitään. Äijä ei liiku eikä tee muutakaan.
Eli voit nähdä, mutta kuolet silti. [emoji23]
 
EL1cvAxXUAAzSKu.jpeg
jahas huomenna pääsee testailemaan Wake Islandia ensimmäisen kerran kun saavat hotfixiä ulos:

Battlefield V - Update 5.2.2 (Hotfix)
u/PartWelsh2h
Hi Folks,

We're releasing a Hotfix tomorrow to address aspects of the recent Weapon Balancing by introducing improved damage models on multiple weapons, the removal of '3D Spotting', and fixes for performance issues introduced as a result of Update 5.2. We'll be releasing this update tomorrow morning (Monday 16th December), and will update this thread with any additional information throughout.

Below, I've detailed our Hotfix Update Notes, but if you're looking for additional context on the changes, you'll find them on our recent Community Broadcast here.

FreemanBattlefields Community ManagerTwitter: @PartWelsh

Battlefield V - Update 5.2.2 (Hotfix)
Weapon changes

ZK-383, EMP, MP40, STEN:

  • Improved damage model from 4-11 to 4-10 BTK
Light Bolt ZK-383, MP28, M1928A1, Suomi:

  • Improved damage model from 5-13 to 4-10 BTK with faster damage dropoff then the MP40 damage model
  • Increased Vertical Recoil by 25%, and Horizontal Recoil by 60%‏‏‎ ‎Note: Due to an error with our Damage Tables, the M1928A1 will do 9.6 damage at maximum range making it a maximum 11 BTK, but this will be corrected in our next update.
Type 100:

  • Improved damage model from 5-12 to 5-10 BTK
StG 44:

  • Improved damage model from 5-8 to 4-8 BTK
Sturmgewehr 1-5:

  • Improved damage model from 6-9 to 5-9 BTK
  • Reduced Vertical Recoil by 25%, and Horizontal Recoil by 20%
M1907 SF:

  • Improved damage model from 5-13 to 4-10 BTK with reductions made to the damage dropoff.
Breda M1935 PG:

  • Improved damage model from 5-6 to 4-6 BTK
KE7, Type 97, Bren Gun, Lewis Gun:

  • Improved damage model from 5-8 to 4-8 BTK
LS/26:

  • Improved damage model from 4-11 to 4-9 BTK
FG-42

  • Improved damage model from 5-13 to 4-9 BTK with slightly faster dropoff than the LS/26
VGO, MG 42:

  • Improved damage model from 5-13 to 4-10 BTK with reductions made to the damage dropoff.
  • Reduced Vertical Recoil by 25% and Horizontal Recoil by 20%
  • Fixed an issue where the MG42 dealt too much damage when using High Velocity Bullets
Turner SMLE, MAS 44:

  • Improved damage model to 3 BTK within 30 meters as these weapons had an incorrectly low maximum damage
Ag m/42:

  • Increased rate of fire from 300 to 360 rpm
  • This should better balance the Ag m/42 against the MAS44 and Turner SMLE‏‏‎ ‎
The full list of weapon changes is visible here (changes from the current version are highlighted in Green for ease of access).

UI Changes:
  • Removed the 5.2 enemy acquisition icons when not looking directly at an enemy player, but who are inside your field of view - See the change here
  • Reduced the range at which you can see an enemy icon if directly aiming at the player is now 20m, down from 25m.
  • Reduced the angle at which we consider that you are looking directly at an enemy player is now 3°, down from 6° - See the change here
  • Improved soldier icon occlusion a to reduce the scenarios where an enemy icon could be visible, without the player being really visible on your screen - See the change here
  • Fixed some issues with smoke grenades not blocking enemy icons consistently - See the change here
  • Reduced the impact of wind on smoke grenades to ensure that the blocking of the icons is more consistent with the shape of the smoke grenade effect.
  • Fixed issues with squad member names not being properly displayed above their head in close range or when in a vehicle.
Performance

  • Fixed an issue that was causing stuttering issues during a scenario that involved getting kills with the LVCP vehicle
Stability

  • Multiple crash fixes that we hope will improve overall game stability
 
"Waiting for players to join" :dead: Kyllä tämä on yksi hiton pökäle koko peli. Sylettää tällainen potentiaalin haaskaus. Miten ne ei saa tätä kuntoon? Missä laadunvalvonta?
 
Viimeksi muokattu:
Eilisen päivityksen jälkeen erän jälkeiset raportit toimivat, eikä liittymisessä ollut ongelmia. Ja mikä tärkeintä, pelaaminen oli hauskaa :tup:
 
Eilisen päivityksen jälkeen erän jälkeiset raportit toimivat, eikä liittymisessä ollut ongelmia. Ja mikä tärkeintä, pelaaminen oli hauskaa :tup:

Aukematta jääneet pyssyt kanssa aukesi yhen roundin jälkeen. Ihan mukava että tuo 3d spottaus poistettiin mutta olisipa vielä HC tila niinkuin bf4ssa :)
 
Tuntuupahan jotenkin oudolta aseelta tuo BAR. Alunperin olisi odottanut asetta, jossa on paljon rekyyliä ja korkeahko teho mutta tuohan on ihan samanlainen lasermainen hernepyssy kun kaikki muutkin tämän pelin aseet ovat nyt. Hauskasti vielä damage model muuttuu tulitilasta riippuen, mikä ei oikeen missään määrin tunnu intuitiiviselta. Toki tämäkin varmaan pitkälti osaseurausta uudesta TTK:sta, vanhalla mallilla tuo olisi varmaan tappanut 4-5 osumasta etäisyydestä riippuen ja balanssia olisi sitten haettu korkealla rekyylillä, joka pakottaa käyttämään asetta pääsääntöisesti hitaalla tulitilalla bursteissa. (Ja samalla tuota käytellessä tuli huomattua kuinka usein lopetti vihun ampumisen refleksinä johonkin 80-90 damageen, kun on tottunut siihen että siinä vaiheessa sen vihun pitäisi olla jo vainaa.)

Kohtuullisen tylsiä nämä pelin aseet tällä uudella TTK systeemillä. Rekyyli kun on nykyään kohtuullisen olematonta aiempaan verrattuna niin aseilla ei ole enää mitään persoonallisuutta tai tarvetta opetella niille toimivia pelityylejä. Aiemmin vaikka jollekin STG:lle oli ihan hyödyllistä käyttää single fireä pitkälle kantamalle mutta ei mitään järkeä enää, kun full autolla ampuu tarpeeksi tarkasti pidemmällekin. Samalla huomaa kuinka killfeed painottuu vielä aiempaa enemmän tiettyihin aseisiin vaikka tämän uuden TTK:n piti mukamas laajentaa valikoimaa. Assaultilla STG44 vielä aiempaa selkeämmin paras vaihtoehto, sekä semi-autot ovat nyt lähinnä vitsi, ja kaikilla mediceillä käytössä joko Type100 tai Jungle Carbine.
 
Eilisen päivityksen jälkeen erän jälkeiset raportit toimivat, eikä liittymisessä ollut ongelmia. Ja mikä tärkeintä, pelaaminen oli hauskaa :tup:
Mitä nyt aseiden välinen balance järkyttävästi huonompi mitä ennen 5.2 päivitystä. Aseista on myös poistettu rekyyli. Tankkeja saa ampua myös takaa järkyttävän monesti että tippuu. Autospottaus taitaa olla vielä osittain mukana. Konsoleilla on joku autosnap aimi, jota ei ennen ollut.

Lyhyesti sanottuna asiat olivat paljon paremmin ennen 5.2 päivitystä. 5.2.2 korjasi vain hiukan kaikkea paskaa jonka onnistuivat rikkomaan.

E: Jezmen kanssa samoilla linjoilla^^
 
Tankkeja saa ampua myös takaa järkyttävän monesti että tippuu.

Sinänsä mielestäni tankit kaipasivat pientä buffia mutta tuokin meni överiksi. Olisivat voineet ehkä kestää jonkun yhden Panzerfaustin/muun räjähteen osuman verran enemmän ja olla vähän tehokkaampia päätykin splashin osalta (+tietty nykyään myös KK:n osalta, joku on nyt hernepyssy siinä missä muutkin ja vaatii varmaan 10 osumaa tappamiseen). En tiedä onko se vain mussa mutta välillä tuntuu edelleen, että jalkaväki voi edelleen mennä tuolta päätykin splashilta suojaan tyyliin kivenmurikankin taakse tai bunkkeriin ampuessakin saa jonkun 60 damagea tehtyä kun aiemmissa bäfissä olisi tappanut suorilta.

Lyhyesti sanottuna asiat olivat paljon paremmin ennen 5.2 päivitystä. 5.2.2 korjasi vain hiukan kaikkea paskaa jonka onnistuivat rikkomaan.

Huvittavinta, että DICEn mielestä tämä vanha TTK on ollut ilmeisesti suurimpia ongelmia pelaajien pitämisessä pelissä ja uusien pelaajien saamisessa. Tänään ei tarvinnut kuin pelata taas kaksi kierrosta Wake Islandia niin hyvin nousi esiin muitakin ongelmia, ekassa kierroksessa ilmiselvä aimbotti mille ei voi tehdä mitään ja tokassa kierroksessa toinen tiimi dominoi peliä totaalisesti, ajoneuvot niittää toisen tiimin yksinään ja puolet rundista pelataan tyyliin tiimijaolla 32v20. Keskittyisivät jonkunlaisen balancerin tekemiseen ja hieman parempaan anti-cheattiin (lisäsisällön ohella), sillä pääsisi jo pitkälle. Vaan eipä ole hirveämmin tainnut DICE näistä ongelmista puhua, mikä ei toki sinänsä yllätä kun kukaan kyseisen studion työntekijöistä ei taida pelata peliä kuin korkeintaan firman sisäisessä testiympäristössä.
 
Ootteko törmänny sellaiseen bugiin että ette tee damagea ollenkaan vastustajiin? Tankilla yritin paria eri tankkia tuhota niin ei mitään tapahtunu niille ja sama jalkaväkeä vastaan, tuli ekana mieleen huijarit. Mutta tuntuu oudolta että ainakin suurinosa vihuista serverillä olisi niitä :confused:
 
Sinänsä mielestäni tankit kaipasivat pientä buffia mutta tuokin meni överiksi. Olisivat voineet ehkä kestää jonkun yhden Panzerfaustin/muun räjähteen osuman verran enemmän ja olla vähän tehokkaampia päätykin splashin osalta (+tietty nykyään myös KK:n osalta, joku on nyt hernepyssy siinä missä muutkin ja vaatii varmaan 10 osumaa tappamiseen). En tiedä onko se vain mussa mutta välillä tuntuu edelleen, että jalkaväki voi edelleen mennä tuolta päätykin splashilta suojaan tyyliin kivenmurikankin taakse tai bunkkeriin ampuessakin saa jonkun 60 damagea tehtyä kun aiemmissa bäfissä olisi tappanut suorilta.
Mentiin taas kerralla toiseen ääripäähän. Joku reilu viikko sitten päästiin yllättämään firestormissa panzer IV 4 hengen porukalla. Yllätys oli aika kova kun 4 täydellistä osumaa perseeseen teki jonku 50 damagea :D Olisin lähtenyt parantamaan tankkeja tekemällä niistä nopeampia ja parantamalla tykin splash damagea. Samalla KK voisi tehdä enemmän damagea lähelle, ja huomattavasti vähemmän kauas. Nämä muutokset varmaan vähentäisivät tuota että tankit istuvat kenttien reunoilla sniputtelemassa.

Huvittavinta, että DICEn mielestä tämä vanha TTK on ollut ilmeisesti suurimpia ongelmia pelaajien pitämisessä pelissä ja uusien pelaajien saamisessa. Tänään ei tarvinnut kuin pelata taas kaksi kierrosta Wake Islandia niin hyvin nousi esiin muitakin ongelmia, ekassa kierroksessa ilmiselvä aimbotti mille ei voi tehdä mitään ja tokassa kierroksessa toinen tiimi dominoi peliä totaalisesti, ajoneuvot niittää toisen tiimin yksinään ja puolet rundista pelataan tyyliin tiimijaolla 32v20. Keskittyisivät jonkunlaisen balancerin tekemiseen ja hieman parempaan anti-cheattiin (lisäsisällön ohella), sillä pääsisi jo pitkälle. Vaan eipä ole hirveämmin tainnut DICE näistä ongelmista puhua, mikä ei toki sinänsä yllätä kun kukaan kyseisen studion työntekijöistä ei taida pelata peliä kuin korkeintaan firman sisäisessä testiympäristössä.
Ei DICE:n tarvitse pelata tätä peliä, sillä ne näkee kaiken tarpeellisen statistiikoista. Pelin bugisuuden tuntien nuo statistiikat kertoo Dicelle että nyt on kaikki asiat hyvin. Uusia pelaajia alkaa tulvia pelin pariin :D
 
Ootteko törmänny sellaiseen bugiin että ette tee damagea ollenkaan vastustajiin? Tankilla yritin paria eri tankkia tuhota niin ei mitään tapahtunu niille ja sama jalkaväkeä vastaan, tuli ekana mieleen huijarit. Mutta tuntuu oudolta että ainakin suurinosa vihuista serverillä olisi niitä :confused:
Et kai ampunu omia? :D
 
Ootteko törmänny sellaiseen bugiin että ette tee damagea ollenkaan vastustajiin? Tankilla yritin paria eri tankkia tuhota niin ei mitään tapahtunu niille ja sama jalkaväkeä vastaan, tuli ekana mieleen huijarit. Mutta tuntuu oudolta että ainakin suurinosa vihuista serverillä olisi niitä :confused:

Ennen eilistä pätsiä pleikalla kyllä.
Vedin yhtäkib snipua kolme lippaallista selkään noin 2m päästä. Se ei tajunnu ollenkaan, lopulta kääntyi ja katsoi kun mä ammun. Sit otti pistoolin ja tappo mut. [emoji23] ja näitä oli useampia.

Ruudulla näkyi damaget, mä sain hulluna pisteitä. Mutta sit ku toinen tappo mut ni ei siltä ollu siinä kill camissa muka menny ollenkaan healttia.
 
Aukematta jääneet pyssyt kanssa aukesi yhen roundin jälkeen. Ihan mukava että tuo 3d spottaus poistettiin mutta olisipa vielä HC tila niinkuin bf4ssa :)

Nooo... STG sieltä aukesi mutta M1907 SF jäi saamatta. Mitähän vit...?

Nyt illalla pelasin erän ja error reportia pukkaa. Päivällä toimi ihan hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
Tuo tankin HMG on kyllä huikea. Saa ampua päähän *kläng* *kläng* *kläng* *kläng* *kläng* ennen kuin kuolee. :D
 
Olen nyt ollu pelaamaatta ollenkaan tätä peliä sen jälkeen kun sain tietää frontlinesin tulleen takasin. Mutta näitä sepostuksia lukiessani luotan siihen että kaikki on päin persettä ja odotan suosiolla niin pitkään, kunnes te kerrotte täällä kaikki olevan hyvin.

Niin frontlines oli viikon ajan tides of warissa. Kuten se on keväästä asti aika ajoin siellä pyörinyt viikon kerrallaan, kuten esimerkiksi Rush muotokin.
 
Eikös Frontlines ja kaikki muutkin pelimuodot ole nyt saatavilla Community Gamesin kautta?
 
Mie en tuollaista vaihtoehtoa edes nähnyt koko pelissä kun sen viimeksi käynnistin. Löytyykö tälläinen Community Games-osio mistäpäin itse pelistä, jos laittaisi lataukseen tuon bf v:n
upload_2019-12-18_13-22-46.png

Alin vaihtoehto niin voit itse luoda oman serverin jossa määrittelet modit/kartat/jne, sitten vaan toivot että porukka liittyy siihen :tup:
 
Community games ihan turha kikkare. Kannatti kehittää sitä "vuoden" verran. Olisivat mielummin copy pastennu BF1 servut, sillä niissä oli sentää jotain järkeä.

Kukaan ei noita servuja löydä jos sulla ei oo useampaa kaveria ketkä sinne heti liittyy.
 
Hohhoijjakkaa.. tullut nyt viimeaikoina kyllä fiilis, että jospa jättäis tämän pelin pidemmälle tauolle. Uskomatonta kuraa toi nykynen spottaus, aseet, ttk ja ei ees tuota rental serveriä osattu tehdä oikein.
 
Eikös Frontlines ja kaikki muutkin pelimuodot ole nyt saatavilla Community Gamesin kautta?

On toki, mutta ne pässit pistää minimi pelaajamäräksi 8 per puoli. Minimi ois yhteensä neljä pelaajaa. Sillä 2vs2:lla alkais jo servu pyörimään ja mapit vaihtumaan. Sinne voi joku tullakin.

Viikonloppuna kaverin kanssa koitettiin, niin parhaimmillaan yhdellä servulla oli 4vs4, mutta ei ne kauaa siellä odotellut.

Näillä servuilla ei myöskään edisty esim Tides of War.
 
On toki, mutta ne pässit pistää minimi pelaajamäräksi 8 per puoli. Minimi ois yhteensä neljä pelaajaa. Sillä 2vs2:lla alkais jo servu pyörimään ja mapit vaihtumaan. Sinne voi joku tullakin.

Viikonloppuna kaverin kanssa koitettiin, niin parhaimmillaan yhdellä servulla oli 4vs4, mutta ei ne kauaa siellä odotellut.

Näillä servuilla ei myöskään edisty esim Tides of War.[/
Vaikuttaa vahvasti että nuo serverit on vaan tarkotettu kilpailullisiin klaanimatseihin.
 
Menee vähän saivarteluksi, mutta kilpailullinen ja battlefield ei oikein istu samaan lauseeseen ja on peli peliltä kauempana totuudesta.
Kerhotoiminta olisi ehkä lähempänä oikeaa ilmaisua. Battlefield-kerho.
Kerhotoiminta on paljon osuvampi sana. Kiitoksia ku viilailit vähä pilkkua:D:)
 
Hotfixin jälkeiset pyssykkä analyysit:
TTK 0.33 Frames-to-Kill Charts and Analysis

Guns that are now too weak/still awful/still needed changes:
  • FG-42: While the damage model is less shitty than it was before, it's a flat downgrade from the BAR. While the recoil is lower, it isn't sufficiently low enough for the FG-42 to outdamage the BAR until you get to around 45-50m. Around 45-50m, TTK is so slow that you might as well not engage anyways. The BAR also has slow-firing mode, to allow it to cleanly beat other non-Madsen LMGs past this range as well.
  • LS/26: Same reason as the FG-42, it's a flat downgrade from the BAR at every single range. While the recoil is lower, it isn't sufficiently low enough to outdamage the BAR at literally any range. It's also a flat downgrade from the FG-42 at every range outside of a 45-50m window when comparing right-side specs. The left side FG-42 kills faster than the left-side LS/26 at all ranges.
  • Ribey: While it had the same damage model as the StG-44 prior to this patch, it inexplicably didn't get the same 4BTK up close. Its still better at range, but this oversight is super puzzling. Giving the Ribey a 4BTK like before wouldn't make any gun irrelevant.
  • MAB/MP34: These guns were assault rifle analogues before, and inexplicably didn't get a 4BTK up close either. They're still so much more relevant than other SMGs at midrange that they're worth using, but they really didn't need such a polarizing disadvantage up close when the StG/KE7/Bren/Lewis can 4BTK up close. They're still workable guns, especially if you're good with your revolver up close.
  • SG 1-5: It is still effectively a flat downgrade from the StG-44. With a higher BTK at every range, you have inferior magazine economy, and even with the recoil buff, it still kills slower at every single range (assuming accuracy-maxed variants). The left side StG-44 only begins lagging behind the SG 1-5 around 40-50m, and only by a single frame worth of E[FTK]. This is pretty much inconsequential, and I would still consider it a downgrade due to your inferior <40m damage output and inferior magazine economy.
  • Pistol carbines, M1A1: Garbage damage models with an incredibly taxing click rate. Give yourself RSI spamming these long enough to get a kill.
  • G 1-5: Get the pistol carbine experience without the RSI. You have pretty terrible damage output at every range. By the time you start beating other guns, your TTK is so slow that you might as well not engage anyways.
  • M1907: While it's significantly better than it was, I still wouldn't consider it due to the fact that it only holds an advantage over the StG under ~15m, and it has ridiculously poor magazine economy. The bayonet memes keep it within the realm of relevance.
  • >600 RPM SMGs: They're actually just as good as they were before TTK 0.25 up close. I guess you can make an argument for them on something like Operation Underground. However, they're so ridiculously bad at anything past hipfire range that I wouldn't consider them over something flexible that can still perform up close while being usable at range, like the EMP.
Guns that are relatively very strong/better:
  • Jungle Carbine/Tromboncino/Commando Carbine: You have a pretty competitive bodyshot TTK combined with instant headshots and decent range. You can also endlessly spam medpacks to outheal incoming damage.
  • KE7: The only (non-Type 100) automatic weapon over 600RPM that doesn't suck.
  • StG-44: So much recoil was removed that your TTK at midrange isn't that much worse if you can be accurate. Your close range damage is decent again, so revolver usage isn't mandatory up close.
  • EMP: Still the best all-rounder SMG, IMO.
  • Type 100: Effectively the same as it was before.
  • Lewis Gun: With new dumpy damage models, you're gonna need those bullets. Still having a respectable damage model and accuracy is great too.
  • Breda: Remember when YouTubers were saying that this gun was better in semi-auto than it was in burst? Well, I would consider it an upgrade over the M1A1 Carbine now. With the same 449 RPM RoF in semi auto, but with a superior damage model, I see no reason to not use the Breda instead of the M1A1 Carbine. It has a flat out better damage model now. Left side Breda is still utterly useless because it can no longer one burst people with bodyshots outside of 10m, and it has a longer burst delay.
  • RSC/Model 8: Best medium range guns, just like before.
  • MG42: While it won't return to its glitched HVB beauty, it gets its 4BTK back, which means it's good for dolphin diving and playing pseudo-shotgun again.
  • Turner/MAS-44: Their damage models are somewhat similar to the BF1 M1907, so they're decent at midrange, I guess. I still wouldn't pick them over the StG as it stands.
  • BAR: Best fast-firing LMG, and a better pick than the 1907 since you have unlimited ammo and slow-firing mode to give you versatility at range.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 836
Viestejä
4 548 695
Jäsenet
74 851
Uusin jäsen
hieunguyen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom