Battlefield V

Onko mahdollisesti nVidian Shadowplay-namiskat silloin oikeassa alakulmassa? Tuntuu, että niistä hyppäisi väärälle "ruudulle" vaikka ei painaisikaan eli koittaisin disabloida
img_57d32d4438230.jpg

https://www.howtogeek.com/271199/how-to-hide-the-nvidia-geforce-experiences-in-game-overlay-icons/
Ei ole, kun on 5700 XT koneessa.
 
on tää kyllä suorituskyvyltään ihmeellinen peli. bf1 pyöri ihan ok täysillä asetuksilla, tätä täytyy pelata kaikki min että sai siedettävän fps. toki tähän kuului omilla taidoillani myös kaikkien asetusten heittäminen offille. nyt kun laitoin ton future frame rendering on asentoon fps pomppas sinne +100 jatkuvasti, aiemmin 60-80 mutta nyt stutteroi ja tökkii ihan älyttömästi
 
Sorry, this post has been removed by the moderators of r/BattlefieldV.

Jotkut kertovat Twitterin kautta saaneen huijareille banaania, ehkä kokeilemisen arvoista. Itse en enää jaksa edes raportoida. Ei siitä mitään hyötyä ole.
Jep bfv redditin säännöt muuttunu. Syytökset ei saa kohdistua yksittäisiin pelaajiin. Pitää varmaan kokeilla tuota twitteriä josai välissä, koska pelkkä origin report ei riitä
 
Saan tässä pelissä suurinta tyydytystä, kun näen jossain kallion kolossa scopen kimalluksen, liikahdan sivulle väistäen tarkka-ampujan luodin, tähtään oman pulttilukkokiväärini rautatähtäimellä kohti kimallusta, ammun ja ruutuun tulee counter sniping -onnittelu :happy:
 
Päivitystä pukkaa: Battlefield V - Update 5.2 : BattlefieldV

Pitkä lista bugikorjauksia ja isoimpana muutoksena muutokset asebalanssiin. Saapa nähdä tuleeko samanlainen episodi kuin vuoden takainen TTK muutos.

What’s New?
  • A rebalance of most weapons across Battlefield V, focusing on the damage that weapons do outside of their designed ranges.
Releasing later in December
  • Wake Island
  • Community Games
  • 4 New Weapons releasing across the remainder of Chapter 5: War in the Pacific - BAR 1918A2, Type 97 MG, Nambu Type 2A, M3 Grease Gun
 
Päivitystä pukkaa: Battlefield V - Update 5.2 : BattlefieldV

Pitkä lista bugikorjauksia ja isoimpana muutoksena muutokset asebalanssiin. Saapa nähdä tuleeko samanlainen episodi kuin vuoden takainen TTK muutos.

What’s New?
  • A rebalance of most weapons across Battlefield V, focusing on the damage that weapons do outside of their designed ranges.
Releasing later in December
  • Wake Island
  • Community Games
  • 4 New Weapons releasing across the remainder of Chapter 5: War in the Pacific - BAR 1918A2, Type 97 MG, Nambu Type 2A, M3 Grease Gun

saas nähdä miten tuo Bar1918 ruiskii tässä v:ä
Oli ihan päällikkö ase supportilla bf1.
Villiveikkaus että kulkee käsikädessä Fg42/ls26 (lahti saloranta) ke7 kanssa. :rolleyes:
 
saas nähdä miten tuo Bar1918 ruiskii tässä v:ä
Oli ihan päällikkö ase supportilla bf1.
Villiveikkaus että kulkee käsikädessä Fg42/ls26 (lahti saloranta) ke7 kanssa. :rolleyes:
Itse kanssa oddotan Baria. Pätsin jälkeen tosin KE7, FG42 ja LS26 eivät enää ole samassa kastissa vaan KE7 kuuluu balanced lmg sarjaan kun taas FG42 ja LS26 cqb sarjaan. Mitä sitten käytännössä meinaa niin jää nähtäväksi.
 
Menikö muilla peli rikki päivitettäessä?

Ei, jos ei lasketa ennen updatea jotain muuttujia oli tekstien tilalla.

Onko missään listaa kuinka pätchin jälkeen aseiden tehoja on muutettu? Ainakin medicin zk-383 ei tapa vaikka ampuu kymmenen kutia metrin päästä rintaan :(
 
Ei, jos ei lasketa ennen updatea jotain muuttujia oli tekstien tilalla.

Onko missään listaa kuinka pätchin jälkeen aseiden tehoja on muutettu? Ainakin medicin zk-383 ei tapa vaikka ampuu kymmenen kutia metrin päästä rintaan :(


Päivitystä pukkaa: Battlefield V - Update 5.2 : BattlefieldV

Pitkä lista bugikorjauksia ja isoimpana muutoksena muutokset asebalanssiin. Saapa nähdä tuleeko samanlainen episodi kuin vuoden takainen TTK muutos.

What’s New?
  • A rebalance of most weapons across Battlefield V, focusing on the damage that weapons do outside of their designed ranges.
Releasing later in December
  • Wake Island
  • Community Games
  • 4 New Weapons releasing across the remainder of Chapter 5: War in the Pacific - BAR 1918A2, Type 97 MG, Nambu Type 2A, M3 Grease Gun
 
Pleikkarilla samaa virhettä kuin Barbarossalla...
 
Viimeksi muokattu:
Melkoiselta hernepyssymeiningiltä kyllä kieltämättä tuntui tämän uuden patchin myötä. Esimerkiksi tankin LMG tekee 12 damagea jos on vähänkin etäisyyttä eli vaatii sen 9 kutia täysihelaiseen tyyppiin. Lewis LMG:lläkin kun ammuskeli niin 3 osumaa päähän ja 1-2 yläkroppaan ja silti osumaa vastaanottava on hengissä. Pelissä kun ei ole edes mitään hardcorea niin saas nähdä jaksaako tätä enää hirveästi pelailla. Pacific toi takaisin pelin pariin ja Iwo Jiman Breakthrough oli hyvää viihdykettä mutta eipä tuota sitten kauaa kestänyt.
 
Menikö muilla peli rikki päivitettäessä?

Päivittelyjen jälkeen:
upload_2019-12-5_18-14-6.png

Tässä koitan muistutella itselleni että ei sitä kokemattomalta pikkustudiolta voi liikaa vaatia..

Äänet sekoilee täällä

Joka ikinen kerta sama virsi kun tulee uutta päivitystä :rofl:.

Melkoiselta hernepyssymeiningiltä kyllä kieltämättä tuntui tämän uuden patchin myötä. Esimerkiksi tankin LMG tekee 12 damagea jos on vähänkin etäisyyttä eli vaatii sen 9 kutia täysihelaiseen tyyppiin. Lewis LMG:lläkin kun ammuskeli niin 3 osumaa päähän ja 1-2 yläkroppaan ja silti osumaa vastaanottava on hengissä. Pelissä kun ei ole edes mitään hardcorea niin saas nähdä jaksaako tätä enää hirveästi pelailla. Pacific toi takaisin pelin pariin ja Iwo Jiman Breakthrough oli hyvää viihdykettä mutta eipä tuota sitten kauaa kestänyt.

HC on se mikä tästä pelistä puuttuu...
 
BF4 ja Classic mode.

Muuten joo mutta a) tämä oli eka ja viimeinen bf minkä hankin b) tuo "normi" pyssyhippa ei kiinnosta hevon vitun vertaa. Firestorm on kaikkea sitä mitä on odottanut näiltä br peleiltä mutta kun sitäkään ei pysty näiden huijareiden takia pelaamaan. Ja jos ei satu tulemaan koodarit vastaan niin vihollisten joukossa on vähintään se kännijäniksen (drunk_rabbit_77) squadi.
 
Melkoiselta hernepyssymeiningiltä kyllä kieltämättä tuntui tämän uuden patchin myötä. Esimerkiksi tankin LMG tekee 12 damagea jos on vähänkin etäisyyttä eli vaatii sen 9 kutia täysihelaiseen tyyppiin. Lewis LMG:lläkin kun ammuskeli niin 3 osumaa päähän ja 1-2 yläkroppaan ja silti osumaa vastaanottava on hengissä. Pelissä kun ei ole edes mitään hardcorea niin saas nähdä jaksaako tätä enää hirveästi pelailla. Pacific toi takaisin pelin pariin ja Iwo Jiman Breakthrough oli hyvää viihdykettä mutta eipä tuota sitten kauaa kestänyt.
Toivottavasti tuovat vielä tuon aikasemman TTK takasi peliin. Ei pysty oikeen ramboilemaan enään. rakastin muunmuassa sitä että pysty eliminoimaan useampia vihollisia kerralla.
Minkä takia tässä pelisarjassa on päätytty tuohon ratkasuun että ominaisuuksia on puotettu pois. Olen nyt 2019 vuoden aikana alkanu pelaan bf4, bf3 ja bad company 2. Mun mielestä tuo battlelog on paljon parempi verrattuna pelin sisäisiin valikoihin. Jännä että tätä ei oo enää onessa tai v:ä ainoastaan 3/4 :confused::confused:
Sitte bf4 kaltaisia custom servereitäkään oo enää.
Sitte tuo hardcoreci täysin tapettu bfv:ä.
Jos custom serverit tulee takasi toivon että Admineilla ois joitan rajoituksia. En nyt ite henkilökohtasesti (vielä) oo joutunu servereiltä ulos admineiden toimesta bf4 tai bf3. Mutta kuullu miten arki päivää se bannimineen oli joidenkin pelaajien osalta.
 
Taitaa tuo admineista valittaminen johtua monesti ihan itsestä ja omista tekemisistä / tekemättä jättämisistä.
 
Taitaa tuo admineista valittaminen johtua monesti ihan itsestä ja omista tekemisistä / tekemättä jättämisistä.
Joo, sehän pitääkin antaa adminien antaa tappaa eikä edes vilkaista sinne suuntaan tai yrittää muuten pelata. Vähän kun joku pelaa paremmin niin bannit rapsahtaa. Aikalailla noi bannivasaraa heiluttavat adminit on niitä samoja jotka huutelee huijareista.

Vaikea silti yksityisten vuokraamia palvelimia on lähteä rajoittamaan. Varmaan joku server list näkyvyysrajoitus kun osuu liian monta kickiä ja bannia manuaalisti käsin.
 
Näyttää tuo uus autospottaus spottaavan seinien ja savujen läpi. Ja minimapista näkee mihin suuntaan vihun kasvot on. Ei näin.
 
Ovat näköjään onnistuneet tunaroimaan jotakin myös ps4-puolella. Aikaisemmin ei ole ollut itse pelin asennuksen kanssa mitään ongelmia, mutta päivityksen myötä koko peli on kaatunut kaksi kertaa kolmen tunnin sisällä ja pari kertaa olen löytänyt kesken matsin itseni päävalikosta ilman eri ilmoituksia. Lisäksi n. 10 rundin jälkeen en ole edelleenkään nähnyt kertaakaan statsejani... ihan vahvaa suorittamista kieltämättä, jos aiemmin stabiili konsoliversiokin on saatu sekaisin.
 
Näyttää tuo uus autospottaus spottaavan seinien ja savujen läpi. Ja minimapista näkee mihin suuntaan vihun kasvot on. Ei näin.

Whaaat :eek: En oo tätä uutta versioo vielä pelannu, mutta mitenhän dicen mielestä toi on niin kun hyvä juttu? Mitä toi tuo lisää peliin? Käsittämätöntä :lol:
 
Ite lopetin Battefield V:n pelaamisen kokonaan heti kun tämä uusi TTK patch julistettiin. Samalla koko Battlefield-sarja pääsi itselle banniin kokonaan.
Aivan varmasti. Kohta hehkutetaan taas ja asennetaan peli takaisin. Sitten ostetaan uusin osa täydellä hinnalla ja sama valituskierre jatkuu.
Täähän on oikeesti varmaan historian paskin tämän luokan videopeli ja auttamatta paskin WW2 peli, joka ei edes tunnu WW2. Jopa ilmainen Heroes & Generals on viihdyttävämpi ja laadukkaammin tehty. :tup:
 
Viimeksi muokattu:
Whaaat :eek: En oo tätä uutta versioo vielä pelannu, mutta mitenhän dicen mielestä toi on niin kun hyvä juttu? Mitä toi tuo lisää peliin? Käsittämätöntä :lol:
No eihän sen varmaan pitäny ihan nuin toimia :D Täällä kerrotaan lisätietoja miksi ne sen halus tuoda peliin.

So what are we hoping this change will do?

Primarily, our intent is to reduce the amount of time that players spend differentiating between friendly and enemy soldiers, and in a bid to reduce instances where players are being surprised by Soldiers that are making the most of prone gameplay on busy maps. Overall this should reduce the immediate cognitive load of having to scan the environment too much.
 
our intent is to reduce the amount of time that players spend differentiating between friendly and enemy soldiers

Käytännössä homma on siis osaseurausta tästä hienosta hahmojen kustomoinnista ja kosmetiikkakattauksesta mitä Dice on tähän peliin tuonut. Ei aiemmissa peleissä ole koskaan ollut vaikeuksia erottaa hahmoja toisistaan, koska eri tiimien hahmot erottuivat selkeästi toisistaan tai sitten oikeasti muistuttivat jonkun tietyn maan sotilaita. Kyllähän WW2 osaltakin erottaisi sotilaat (Allied vs. Axis) ihan helposti, jos ne oikeasti muistuttaisivat sen oman maansa sotilaita. Nyt kun tuolla on näitä kaikenmaailman kaasunaamareita, palaneita asuja, pilottipukuja ja ties mitä niin eihän niitä hahmoja yllättäen tunnista enää niin hyvin.

Tämähän ei muutenkaan aiheuta ongelmia ainoastaan omien ja vihollisten erottamisessa vaan myös eri pelaajaluokkien tunnistamisessa. Tuommoinen yliampuva kustomointi missä jokaisen hahmon ulkonäköön on varmaan monta sataa erilaista toteutusmahdollisuutta ei yksinkertaisesti vain mielestäni sovi tämän tyyliseen peliin. Jossain Fortnitessa tai PUBGissa on ihan sama miltä ne pelihahmot näyttävät, kun noissa pelaajilla ei ole mitään erilaisia ominaisuusluokkia ja käytännössä kaikki muut paitsi sinä (+ ne max 3 kaveria) on vihollisia. Battlefield peleissä tuollainen ylivapaa kustomointi aiheuttaa pelkästään hallaa, kun se vaikuttaa noihin oleellisiin ydinasioihin eli vihollisten ja omien sekä erilaisten hahmoluokkien erottamiseen mutta eihän DICE:n nykypoppoo sitä ymmärrä, kun peleihin ängetään väkisin niitä menestystekijöitä muiden tuotoksista miettimättä sopiiko ne omaan tuotteeseen ja samalla unohtaen mitkä ominaisuudet siitä omasta pelistä teki ennen hyvän.

to reduce instances where players are being surprised by Soldiers that are making the most of prone gameplay on busy maps. Overall this should reduce the immediate cognitive load of having to scan the environment too much.

Tämä selitys taas sotii ihan täysin sen kanssa miten tätä peliä myytiin ja markkinointiin ennen julkaisua. Pelistä piti nimenomaan tehdä enemmän aistinvarainen kokemus, jossa voit hyödyntää esimerkiksi ympäristöä kun noita doritoja ei ole jokaisen pään yläpuolella. Nyt sitten tuodaan tämmöinen systeemi noiden sokeiden ja huolimattomasti pelaavien valittajien iloksi, joka samalla sitten poistaa/heikentää paremmilta pelaajilta mahdollisuuden pelata ajatuksella ja taktisemmin. Ärsyttävää tämä nykyajan peliteollisuus siitä, että pelien perusluonnetta voidaan muuttaa aivan täysin näin pitkänkin ajan jälkeen julkaisusta.
 
Samaan aikaan Dice miettii minkä takia uudet pelaajat ei palaa pelin pariin. Miettikää jos ostaisitte vuoden markkinoilla olleen pelin ja käynnistäessä se näyttäis tuolta :D
 
Samaan aikaan Dice miettii minkä takia uudet pelaajat ei palaa pelin pariin. Miettikää jos ostaisitte vuoden markkinoilla olleen pelin ja käynnistäessä se näyttäis tuolta :D

Jep, tuli palattua tähän vain ilmaisen origin accessin takia, eikä kukaan kaveri suostu pelaamaan tätä edes ilmaiseksi. Kaukana on ne ajat kun kaverit mättäs bäfää satoja tunteja.
 
Ehdin jo innostua, kun frontlines tuli takaisin listoille, mutta parin matsin perusteella tuo uus asepäivitys on kyllä aivan totaalisen perseestä. Kaikki vedetty uusiksi ja ihan kuin eri peliä pelaisi.
 
Pelistudiot tekee kyllä ihan käsittämättömiä päätöksiä tämän ja esim. uusimman Codin kanssa tai sit me foorumilla/redditissä inisijät ei yksinkertaisesti olla haluttua kohderyhmää.
 
Aivan varmasti. Kohta hehkutetaan taas ja asennetaan peli takaisin. Sitten ostetaan uusin osa täydellä hinnalla ja sama valituskierre jatkuu.
Täähän on oikeesti varmaan historian paskin tämän luokan videopeli ja auttamatta paskin WW2 peli, joka ei edes tunnu WW2. Jopa ilmainen Heroes & Generals on viihdyttävämpi ja laadukkaammin tehty. :tup:

Lupaan, etten näin tee! :D
 
Itte pelannu kaikkia battlefieldejä, vaikka tätä peliä odotin että tulis hyvä ww2, mutta tätä on tullu pelattua vähiten, eniten ärsyttää että ei ole 24/7 mappeja, ei vois vähempää kiinnostaa pelailla jotain al sudania tai metroo...... Tää päivitys toi ittelle kauheen tahmaamisen, ihan kun fps olis alle 60, vaikka on lähes kiinteesti kokoajan yli 100
 
Pelistudiot tekee kyllä ihan käsittämättömiä päätöksiä tämän ja esim. uusimman Codin kanssa tai sit me foorumilla/redditissä inisijät ei yksinkertaisesti olla haluttua kohderyhmää.

Offtopicinkin uhalla pakko kysyä, että mitäs siinä uudessa CoDissa on tehty? Sen vähän perusteella mitä olen kuullut niin ovat tehneet monia asioita joita on pitkään jo kaivattu. Tässä pelissä taas DICE taas muokkailee hirveällä vaivalla sellaisiakin asioita, mitä käytännössä kaikki pelaajat ovat todenneet pelin parhaiksi asioiksi, kuten tämä TTK. Ei nyt tule ihan heti mieleen toista esimerkkiä, jossa pelistudio muokkaa vastaavanlaisesti peliä pelikuntansa toiveiden vastaisesti ja vieläpä useaan kertaan.

eniten ärsyttää että ei ole 24/7 mappeja, ei vois vähempää kiinnostaa pelailla jotain al sudania tai metroo......

Tämä on kyllä kieltämättä ärsyttävä. Itse olen tällä hetkellä nauttinut eniten tuosta Iwo Jiman Breakthroughsta ja sen pelaaminen on kohtuu vaivalloista, jos haluaa vetää tuon hyökkääjänä ja puolustajana kokonaisuudessaan. Käytännössä etsittävä tuosta Pacific rotationista servu, jossa karttana on menossa pacific stormin toka CQ rundi, jolloin seuraavana tulee Iwo Jima. Sitten pitää rämpiä tuolla tuota CQ:ta rundin loppuun saakka, mikä ei sinänsä itseäni kiinnosta.
 
Offtopicinkin uhalla pakko kysyä, että mitäs siinä uudessa CoDissa on tehty? Sen vähän perusteella mitä olen kuullut niin ovat tehneet monia asioita joita on pitkään jo kaivattu.

Ensimmäisenä tulee mieleen skill-based matchmaking, joka tekee touhusta turhan hikistä ja lisäksi priorisoi "skilliä" yhteyden sijaan. Erilainen mappisuunnittelu, lean/mounttaus mekaniikka, et näy enää kartalla ammuttaessa ym. on johtaneet suht kuvottaviin pelityyleihin sekä hitaisiin ja tylsiin matseihin.

Sen lisäksi joidenkin aseiden/kombojen ylivertaisuus ja järkyttävän kovat askeläänet ovat mielestäni semmoisia asioita, jotka pitäisi tajuta ongelmaksi tuolla kokemuksella muutaman pelitunnin jälkeen.
 
Ensimmäisenä tulee mieleen skill-based matchmaking, joka tekee touhusta turhan hikistä ja lisäksi priorisoi "skilliä" yhteyden sijaan. Erilainen mappisuunnittelu, lean/mounttaus mekaniikka, et näy enää kartalla ammuttaessa ym. on johtaneet suht kuvottaviin pelityyleihin sekä hitaisiin ja tylsiin matseihin.

Sen lisäksi joidenkin aseiden/kombojen ylivertaisuus ja järkyttävän kovat askeläänet ovat mielestäni semmoisia asioita, jotka pitäisi tajuta ongelmaksi tuolla kokemuksella muutaman pelitunnin jälkeen.

Tuosta askelhommasta ja karttasuunnittelusta olen kuullutkin pahaa, muuten en oikeastaan. Ainakaan aiempien CoDien perusteella tuo ampumisen kartalla näkymättömyyskään ei kuulosta ongelmalta, kun UAV pyörii ilmassa vähän väliä. En siis omista tätä uusinta CoDia joten ei mihinkään todelliseen kokemukseen perustu mutta ainakin omalta osalta nämä tähän uusimpaan tehdyt muutokset saivat ensimmäistä kertaa vuosiin oikeasti miettimään, että pitäisikö ostaa tuo peli. Ainakaan omaan makuun ei siis tunnu siltä että oltaisiin otettu takapakkia, toki asia voi olla toisin jos on pitänyt näistä uusimmista CoDeista. Tämä BFV taas juuri toisinpäin, Pacific sai innostumaan tuosta uudestaan varmaan yli puolenvuoden tauon jälkeen mutta nämä TTK muutokset ja autospottaus kyllä tappoivat aika tehokkaasti sen innostuksen.
 
Tämä video summasi aika hyvin omatkin ajatuksesta tästä 5.2 pätsistä:
 
En osaa sanoa, mitkä on erot ennen TTK päivitystä ja sen jälkeen, mutta kieltämättä epätoivoista naurua pärähti, kun ei lipas riittänyt kahden vihollisen tappamiseen lähietäisyydeltä sturmgewehrillä. Olisi vain pitänyt ladata yksi lipas yhteen tyyppiin, mutta rupesin jakamaan lyijyä kumpaakin samaan aikaan kun olivat kirjaimellisesti vierekkäin.
Ja mikähän idea on kertoa pääosumasta, jos pääosuma ei tapa(keltainen hitmarker) laakista?

Ihan OK aivot narikkaan räiskintänä tämä menee, mutta aika infrapainotteiseksi on pelisarja muuttunut.
Olisi myös ihan kiva, jos pelin progressiosysteemi toimisi ja pääsisi koittamaan muitakin aseita, kuin vain starttiaseita.
 
Mutta eikö tämä ole oikeasti hyvä asia? Ei kuole samantien ku älyää saavansa osumaa, tuurilla kerkee jatkossa sinne kiven taakse regenroimaan lifeä.
Jackfrags tuossa videolla mainitsi aika monta asiaa, jotka pilaavat tämän päivityksen. Kuten:
-Aseiden keskinäinen balance on pilattu lahjakkaasti.
-Tappaminen vaikeampaa. BF ei ole 1vs1 peli, vaan useati joutuu ampumaan useampaa vihollista kerralla. Päivityksen jälkeen 1vs2 tilanteet on paljon vaikeampia.
- Auto spottaus pilaa kaiken taktisuuden ja savujen käytön.

Tässä pelissä alkaa olla pisin TTK yhdestäkään bäfästä, mutta silti liikkuminen ja muut pelimekaniikat on suunniteltu nopealle TTK:lle. Pelistä löytyy nykyään pistooleita mitkä ovat huomattavasti tehokkaampia pitkälle matkalle kuin esimerkiksi fg-42 :facepalm:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
264 884
Viestejä
4 584 997
Jäsenet
75 520
Uusin jäsen
Prosti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom