Hinta...^Parastahan toi cleanser fluidi on. Ei pysty ymmärtään miks kaikki ei käytä tota.
Kokeiltu on. Ei huono. 10-vuotias maalipinta ei uudeksi tule. Ehkäpä joskus vien myllytykseen niin pääsee hankaumista ja kivenuskemistäkin. Tuo kelpaa nyt. Katotaan, kauanko pysyy. New photo by Timo KoivumäkiTilasinpa AutoDudelta tämmöstä: 26JPN Si02 HYDRO COAT
Ei ole siis vielä tullut. Onko kokemusta, haulla ei löytynyt
.
Itellä maalipinnassa Syncro, vanteissa ja jarrusatuloissa Rim sekä penkeissä ja sisustassa Leather shield. Pesuaineena Bathe+ Hyvää kamaa kaikinpuolin, suosittelen kyllä.Autonhoitokaupasta aika hyvillä aleilla Gyeonin tuotteet, merkin edustus loppuu ja myyvät kaikki pois.
Laitoin nyt ainakin tulemaan vanteille tehtyä pinnoitetta Q2 Rim. Loistavaa ja helppokäyttöistä tavaraa, vanteille riittää tuon käsittelyn jälkeen käytännössä se vannepesuaine päälle mistä nyt tykkääkin, esim. Korrekin vannepesu+raudanpoisto, paskaisimpana aikana voi vähän pehmeää harjaa näyttää kohti vanteita ja taas kiiltää. Ainakin nyt mustien vanteiden omaaville ns. pakkohankinta. Samoin testiin Q2 MOHS -pinnoite. Alennuksien jälkeen hinnat 21e (35e) ja 53e (89e).
Lisäksi oli valmiita Gyeon tuotepaketteja ihan sopuhinnoin mutta ei nyt tarvinnut kun on omavarastossa pohjalla kaikkea.
Palveleva autonhoitotuotteiden erikoisliike - Autonhoitokauppa
Laatutuotteet pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin.www.autonhoitokauppa.fi
Näistä pinnotteista lähtee vielä -30% pois koodilla: PINNOITE
Palveleva autonhoitotuotteiden erikoisliike - Autonhoitokauppa
Laatutuotteet pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin.www.autonhoitokauppa.fi
Autosi hinta ei muutu ostajalle euroakaan vaikka peset sitä joka päivä konepesussa, jos et ykkösautona pidä jotain harrastepeliä.Ostaa satasen Samaran, niin ei tarvi pestä koskaan? Mä rupeen käyttään automaattipesuloita ykkösautolle sit ku ne ruikkii BH Autofoamit esipesuksi ja sen jälkeen pesee tekokäsillä kahden grit guardillisen ämpärin taktiikalla esim. Bathe+:lla, kuivaa laskemalla katosta auton kokoisella megaisolla pöyheällä liinalla ei hieromalla vaan asettamalla liinan päälle ja vetää qd:t pintaan joka 3. pesu, pesee ovien välistä, lasit sisältä, laittaa sisustan qd + nahanputsia... Ne vois kehittää samalla tohon kiveniskujen automaattimaalauksen ja -lakkauksen + hionnan + kiillotuksen niin ei tarttis itse.
Jos autoliikkeelle vaihdossa menee niin sillä ei ole paskankaan vertaa onko pesty/vahattu/myllytetty vaikka päivittäin, tieten jos suoraan saa/pystyy myymään niin saattaa siitä hyvin pidetystä maalipinnasta jotain extraa yrittää saada, vähän skeptinen olen senkin suhteen. Ylipäätään yli 10 keuron autoja on aika tuskaista yrittää saada yksityisille suoraan myytyä ja siihen jos yrittää vielä hyvän maalipinnan lisää tonttua pistää niin vaikeemmaksi vaan meneeEnnen myyntiä se kampe kannattaa kyllä kunnolla myllyttää ja muuten puunata, siitä saadussa hinnassa voi olla tonnien ero.
Se on ihan sama kuinka pehmeä se harja on kun sitä lyödään sitä maalipintaa vasten kohtuullisen kovalla vauhdilla. Ja niissä harjoissa on aina hieman likaa eli esimerkiksi pieniä hiekanjyviä mikä ei tietenkään ole erityisen hyvä auton maalipinnalle.Uuden auton oston myötä tuli ensimmäisen kerran mieleen miettiä onko harjapesu auton maalipinnalle kuinka paha? Esim. kuvan perfect premium? Mainostetaan pehmoharjoja sun muuta. Ongelmana kerrostalossa asuvalla, ettei omalla pihalla voi pestä.
Millasella varustuksella kannattaisi lähteä noihin itsepalvelupesuihin, jos nuo harjapesut eivät ole hyviä? Saa suositella mitä vain jonka voi hoitaa jossain pesupaikassa.
Onhan toi ihan hyvä hinta ja helppoa.Lankesin tarjoukseen, 39e/kk 12kk-soppari Juhlapesulla. Käytettävissä pesut heidän omissa + ABC:n pesupaikoilla 24/7.
Aiemmin oli heidän yösoppari samaan hintaan.
Uusissa autoissa sitä ilmaantuu kun muovit päästää kaasuja, jos on vanhempi niin en osaa sanoaMistähän johtuu jatkuva tuulilasin sisäpinnan likaantuminen? Aiemmin luulin, että tuo johtui pakokaasujen vuotamisesta sisälle, mutta se on nyt korjattu ja yhä ilmestyy harmaa kalvo tuulilasille. Korrekin ihan auton lasien pesuun tarkoitetulla aineella jatkuvasti joutunut putsaamaan lasia.
Raitisilmansuodatin vaihdettu keväällä, mutta onkohan se ottanut vähän itseensä, kun käryt vuotivat sen kautta aiemmin sisälle.
Ite käytän tällästa: ProductViimeksi viikko sitten pesin ja vahasin auton ja siivosin sisältäkin oikein kunnolla ja puhdistin kaikki lasit. Tänä aamuna aurinko paistoi matalalta ja tuttu harmaa kalvo oli ilmestynyt takaisin suoraan naaman eteen. Jotenkin tuntuu oudolta, että muovit saisivat noin paljon sotkettua tuulilasia.
Tuulilasin puhdistus on kyllä rasittavaa. Se on pakko myöntää itsekin. Kojelautakamera on hyvin tiellä ja sen ympärille jää aina likaa ja taustapeilin takaa saa myös kurotella
Silleen juuri erottaa sen kulumisen, että auton alaosista pinta ei ole enää hydrofobinen. Esim. katossa ja ylemmissä pinnoissa tuota vielä vaikuttaisi olevan. Pikkuhiljaa se raja sieltä nousi.Näkeekö sen ceramic pron kulumisen vai onko vaan hydrofobiset ominaisuudet poissa?
Oot käyttänyt kaverin rotarya ja epäkeskoa tilalle, miksi ei rotarya mihin oot jotenkin tottunut?Täällä on varmastikin muutamia jotka autojansa myllyttelee itse niin kysynpä neuvoa
Noin kerran vuoteen on tarve myllyttää auton ajovalot jotka ei vaan pysy kirkkaina, tein joskus lakkauksen ja se taisi mennä pieleen. Myllyttämällä on tullut kuitenkin uudenveroiset aina. Nyt kaverin halpa (<100€ rotary) lainakone piti palauttaa ja olen ilman konetta. Toki käyttäisin sitä satunnaisesti myös muuten maalipinnan myllyttelyyn...
Katselin suomitarjontaa ja muutama malli alkoi kiinnostaa.
- Motonet MTX Dual Action MTX Automotive Dual Action epäkesko kiillotuskone | Motonet Oy
- MagPro Tools epäkesko MagPro Tools epäkeskokiillotuskone 950 W | Motonet Oy
- Tokya OP5 epäkesko Kiillotuskone Tokya OP5 - Epäkesko
Olisko noista kellään kokemusta tai tietäis ainakin sanoa, että ei ainakaan tuota.
Lähinnä kun on lukenut, että se olisi aloitteleville turvallisempi kuin rotaryt ja ei tee niin helposti hologrammiefektiä. Kyllähän se maalipinnan ajelu aina kuumottaa. Kiire ei kuitenkaan oo kun niin harvoin tarvii käyttää. Piene koko ja kevyt ois tietysti myös plussaa.Oot käyttänyt kaverin rotarya ja epäkeskoa tilalle, miksi ei rotarya mihin oot jotenkin tottunut?
Onhan se toki turvallinen aloittelijalle, mut tehoa ei sit ole samaan tapaan kuin rotaryssa.Lähinnä kun on lukenut, että se olisi aloitteleville turvallisempi kuin rotaryt ja ei tee niin helposti hologrammiefektiä. Kyllähän se maalipinnan ajelu aina kuumottaa. Kiire ei kuitenkaan oo kun niin harvoin tarvii käyttää. Piene koko ja kevyt ois tietysti myös plussaa.
Mulla duden tokya OP3 eli tuosta sun linkkaamasta koneesta pienempi versio ja olen 110% tyytyväinen, isoa autoa varmaan hitaampi työstää mutta megane/corolla kokoluokan autot menee leikiten ja tuolla saa niitä pienempiäkin välejä otettua ilman mitään ongelmia.Täällä on varmastikin muutamia jotka autojansa myllyttelee itse niin kysynpä neuvoa
Noin kerran vuoteen on tarve myllyttää auton ajovalot jotka ei vaan pysy kirkkaina, tein joskus lakkauksen ja se taisi mennä pieleen. Myllyttämällä on tullut kuitenkin uudenveroiset aina. Nyt kaverin halpa (<100€ rotary) lainakone piti palauttaa ja olen ilman konetta. Toki käyttäisin sitä satunnaisesti myös muuten maalipinnan myllyttelyyn...
Katselin suomitarjontaa ja muutama malli alkoi kiinnostaa.
- Motonet MTX Dual Action MTX Automotive Dual Action epäkesko kiillotuskone | Motonet Oy
- MagPro Tools epäkesko MagPro Tools epäkeskokiillotuskone 950 W | Motonet Oy
- Tokya OP5 epäkesko Kiillotuskone Tokya OP5 - Epäkesko
Olisko noista kellään kokemusta tai tietäis ainakin sanoa, että ei ainakaan tuota.
Laitoin reilu vuosi sitten itse Gyeon Syncro pinnoitteen, muistaakseni maksoi jokuKestääkö tollanen keraaminen pinnoite tosiaan pari vuotta? Jos siis muuten pesen itse auton itsepalvelussa ja käytän täällä suositeltua
Bilt Hamber Auto-Wash esipesuna korrek pron foamia.
Osaako joku suositella pk-seudulta jotain hyvää mestaa, jos sais vaikka tässä loman aikana jossain käytyä.