Auton pesu

Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
1 080
Mä ostaisin mieluummin mikrokuituisen vanneharjan. Et varmaan autonkaan maalipintaa hinkkaisi tuollaisella kovalla harjalla
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 088
Minultahan ei mitään kysytty, mutta...


Jos alkaa näkyä paljon pyörrejälkiä niin kiillotan auton käsin Meguairs Ultimate Polish -kiillotusainella.
Tällä "kiillotusvinkillä" kannattanee pysyä vain sen oman auton parissa, eikä jakaa muille...

Tuossa kuva, kuvia kun itse kiillotin 200tkm ja 14v vanhan maalipinnan.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.12.2022
Viestejä
144
Kiitos oppimateriaalista, mutta jokainen varmasti osaa käyttää Internetistä löytyvää tietoa miten parhaaksi näkee.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 088
Kiitos oppimateriaalista, mutta jokainen varmasti osaa käyttää Internetistä löytyvää tietoa miten parhaaksi näkee.
Mutta jos ollaan keskustelualueella jossa keskustellaan auton pesusta ja kiillotuksesta, niin paras vastaus, tai se mitä haetaan ei mahda olla, että hieron käsin markettihiomavahalla hologrammit auton kylkeen. Ja juu, ei ne näy heti, kun samassa aineessa on meikkaavaa tavaraa mukana, joka poistaa ne naarmut millä olet sen maalipinnan pilannut...

Itse en ole ammattilainen, mutta harrastuksena noita on tullut tehtyä.

Jos ei ole tietoa, niin suosittelen vain colliniten 476s, cyeon wetcoat tai fusso99 tummille pinnoille. Kunnon liuotinpesu ja sen jälkeen vaha päälle.

Jollain hiomavahoilla ilman tietoa mitä tekee tekee vain tuhoa maalipinnalle.
 
Liittynyt
26.12.2022
Viestejä
144
Mainitsin ko. aineesta koska hienojakoisen kiillotusaineen käyttö käsipelissä on turvallinen tapa ehostaa auton maalipintaa. Huomautin myös voimankäytöstä, eikä ne hologrammitkaan ole maailmanloppu. Aika raivokkaasti saa autoa hangata aiheuttaakseen pysyvää vahinkoa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 427
Viestejä
4 311 962
Jäsenet
71 824
Uusin jäsen
qwerty55555

Hinta.fi

Ylös Bottom