Asus Cashback -kampanjat

jaahas edellisiä viesteistä päätellen tehdääs kysely missä cashbakki rahat viipyy kun ei näy. Tilaus tehty 28.9.
 
Nostona tämä ketju kun muistin kysellä omani cashbackin mukaan. Ostin reitittimen syyskuun lopussa ja tein tuon hakemuksen melkein heti ja hakemus on hyväksytty 13.10.2023.
Laitoin eilen 11.3.2024 replyä sieltä tulleeseen " Your ASUS promotion participation " sähköpostiin kysellen missä mun 25€. Tuli vastaus tänään "Kiitos sitä sun tätä jos sun hakemus ok, niin 14pvä sisällä rahat tulee". Päivitän tähän kun rahat näkyvät tilillä.
 
Nostona tämä ketju kun muistin kysellä omani cashbackin mukaan. Ostin reitittimen syyskuun lopussa ja tein tuon hakemuksen melkein heti ja hakemus on hyväksytty 13.10.2023.
Laitoin eilen 11.3.2024 replyä sieltä tulleeseen " Your ASUS promotion participation " sähköpostiin kysellen missä mun 25€. Tuli vastaus tänään "Kiitos sitä sun tätä jos sun hakemus ok, niin 14pvä sisällä rahat tulee". Päivitän tähän kun rahat näkyvät tilillä.
7 päivää sitten laitoin viestiä ja tänään tuli tilille.
26.09.2023 olin alunperin kirjannut hakemuksen.
 
Nostona tämä ketju kun muistin kysellä omani cashbackin mukaan. Ostin reitittimen syyskuun lopussa ja tein tuon hakemuksen melkein heti ja hakemus on hyväksytty 13.10.2023.
Laitoin eilen 11.3.2024 replyä sieltä tulleeseen " Your ASUS promotion participation " sähköpostiin kysellen missä mun 25€. Tuli vastaus tänään "Kiitos sitä sun tätä jos sun hakemus ok, niin 14pvä sisällä rahat tulee". Päivitän tähän kun rahat näkyvät tilillä.
sama homma täällä :rolleyes:
 
Oli eilen 13.3. nähtävästi tullut tilille 25€ ninepoint GmbH. Eli meni maksuun ilmeisesti heti. Tuo 100 päivää oli reilusti ylittynyt hakemuksen hyväksymisestä, tiedä sitten vaikuttiko.

Pessimistinä sanon, että ei vaikuttanut. Vaikutti kuitenkin vaan se, että olit yhteydessä. Ilman kinuamista ei olisi välttämättä tulleet rahat :(
 
Pessimistinä sanon, että ei vaikuttanut. Vaikutti kuitenkin vaan se, että olit yhteydessä. Ilman kinuamista ei olisi välttämättä tulleet rahat :(

Jep, en usko että maksavat ilman että muistutat itse. Tämähän on pelkkää voittoa heille. Viimeksi 2021? taisin ostaa jotain Asuksen Cashbackkiin liittyvää ja silloin oli muistaakseni sama homma ja tätä ketjua silloin katselin. Eli voidaan todeta omalta kohdaltani että ilman kyselyä masseja ei olisi tullut.
 
Mistä te noita hakemusten tiloja tarkastatte ja mitä kautta otatte yhteyttä Asukseen? Itsekin syksyllä näyttiksen ostin ja johonkin cashbackiin tietoni syötin.
 
Mistä te noita hakemusten tiloja tarkastatte ja mitä kautta otatte yhteyttä Asukseen? Itsekin syksyllä näyttiksen ostin ja johonkin cashbackiin tietoni syötin.

Kun syötit tiedot syksyllä, niin sait sähköpostiin vahvistusviestin kampanjaan osallistumisesta, jossa oli id numerosi ja linkki sivulle josta katsoa cashbackin "approval status". Siellä toki lukee vain Approved eikä sen enempää (sikäli kun se on hyväksytty).
 
Itsekin sen viisikymppiseni sain, kun kysyin maililla perään. Meni ehkä vartti, niin tuli vastaus ja rahat näkyi tilillä samana päivänä.
 
Enpäs huomannut tätä ketjua aiemmin, joten laitetaan tänne minunkin kokemus asiasta.

Viime keväänä ostin Asuksen näytönohjaimen, josta mainostettiin maksettavan takaisin 80 euroa, mistä laitoin heti hakemuksen sisään.

Alkutalvesta huomasin, että tässähän tulee juuri 7 kuukautta täyteen hakemuksestani ja siinä sanottiin käsittelyn voivan kestää 90 päivää. Tiedustelin asiasta Asukselta sähköpostitse ja vastausviestissä väitettiin pokkana, että he ovat maksaneet minulle ja tilisiirto löytyy jonkin konsulttifirman nimellä. Saman viestin lopussa oli kuitenkin boldattuna ohje siitä, että jos maksua ei löydykään, niin laita paluuviestillä pankkitilisi tiedot. Vastattuani tuohon sain seuraavaksi huomattavasti kohteliaamman viestin, jossa luvattiin maksaa 2 viikon sisään ja pahoiteltiin tapahtunutta. Muistaakseni rahat ilmestyivätkin tililleni seuraavana päivänä.

Jotenkin on vaikea uskoa, että siellä tarkoituksella pantattaisiin rahoja, kun vertauttaa moisesta syntyvän imagohaitan sillä säästettyjen rahojen määrään. Tässä ketjussa on kuitenkin niin monta viestiä useammalta vuodelta, että kyseessä ei oikein enää voi olla mikään väliaikainen hikka toiminnoissa, vaan tässä vaiheessa voisi olettaa yrityksen sisällä olevan jotain perustavanlaatuisesti vialla.
 
Sattumalta huomasin juuri että asukselta oli tullut 40€ jotain cashbackkiä. Sitten tajusin et tuohan on varmaa siitä asus harpe hiirestä jonka ostin joskus 9kk sitten. Aika kauan siinä kyl kesti:lol:
 
Sattumalta huomasin juuri että asukselta oli tullut 40€ jotain cashbackkiä. Sitten tajusin et tuohan on varmaa siitä asus harpe hiirestä jonka ostin joskus 9kk sitten. Aika kauan siinä kyl kesti:lol:
Sama täällä. Ostin syyskuussa 2023 emolevyn ja cashback napsahti tilille huhtikuun lopussa. Tosin silloin jo laskeskelinkin että jos 90 päivää on 90 arkipäivää niin kuin mailissa tulleessa vahvistuksessa luki, niin sehän on 18 viikkoa ja siihen päälle hakemuksen rekisteröintiaika 20 arkipäivää eli 4 viikkoa, yhteensä 22 viikkoa eli huhtikuussa olisi tulossa ja niin sitten tulikin. Ja täysin ilman mitään kyselyitä tai yhteydenottoja. Ehkä ovat parantaneen prosessejaan?
 
Runsaat puoli vuotta meni emolevyn cashbackin kanssa, kunnes näkyi tilillä. Perään ei tarvinnut huudella kun kyseessä vain 10 juuroa, toki rahulia sekin ;)
 
Hieman OT mutta liittyy asukseen kun siellä oli pelikuponki kampanja niin kuinka kauan niissä kestää saada se koodi pihalle?
 
No niin, itsekin sorruin tänään ostamaan CashBack-kampanjaan kuuluvan tuotteen, eli Asus AMD Radeon TUF RX 7900XTX OC 24G GAMING - näyttiksen verkkiksestä. Vielä en tietystikään ole kyennyt 100€:n palautusta pyytämään, mutta tulen sen tekemään heti kortin saatuani. Mielenkiinnolla seuraan sitten, miten ja millä aikataululla rahojen palautus sujuu.

Sinällään tietysti Asuksen toiminta ihmetyttää edellisten kommenttien perusteella, koska Asus kuitenkin kampanjasivullaan julistaa:
After a short verification, ASUS will transfer the cashback amount directly to your bank account
Ilmeisesti Asuksella on sitten oma määritelmänsä termille "short"; mihin lie sitten vertaavansa. Toisaalta, Asushan on pyhästi luvannut parantaa oman aspansa toimintaa, ainakin takuuasioiden osalta. Vaikuttaisikohan se myös näihin cashbackeihin positiivisesti jossain vaiheessa?
 
No niin, itsekin sorruin tänään ostamaan CashBack-kampanjaan kuuluvan tuotteen, eli Asus AMD Radeon TUF RX 7900XTX OC 24G GAMING - näyttiksen verkkiksestä. Vielä en tietystikään ole kyennyt 100€:n palautusta pyytämään, mutta tulen sen tekemään heti kortin saatuani. Mielenkiinnolla seuraan sitten, miten ja millä aikataululla rahojen palautus sujuu.

Sinällään tietysti Asuksen toiminta ihmetyttää edellisten kommenttien perusteella, koska Asus kuitenkin kampanjasivullaan julistaa:

Ilmeisesti Asuksella on sitten oma määritelmänsä termille "short"; mihin lie sitten vertaavansa. Toisaalta, Asushan on pyhästi luvannut parantaa oman aspansa toimintaa, ainakin takuuasioiden osalta. Vaikuttaisikohan se myös näihin cashbackeihin positiivisesti jossain vaiheessa?

No Verkkokaupalla on 32 päivän palautusoikeus, niin ei ainakaan siinä ajassa tule. Olisihan se hölmöä, jos "ostaisit" näytönohjaimen, hakisit cashbackin ja veisit sen näytönohjaimen takaisin. Olisit saanut satasen väärinkäyttämällä järjestelmää. Siksi se on rakennettu noin, että on joku minimiaika, joka pitää odottaa.

Asuksen 3-6kk odotusajat eivät kyllä ole kohtuullisia, mutta ei ne rahat ikinä sieltä heti tule.
 
Asuksen cashback ostos tehty 10.4.24, rahat tuli tilille 4.6.24
Ainakin tämä meni kyl näppärästi :)
 
No Verkkokaupalla on 32 päivän palautusoikeus, niin ei ainakaan siinä ajassa tule. Olisihan se hölmöä, jos "ostaisit" näytönohjaimen, hakisit cashbackin ja veisit sen näytönohjaimen takaisin. Olisit saanut satasen väärinkäyttämällä järjestelmää. Siksi se on rakennettu noin, että on joku minimiaika, joka pitää odottaa.

Asuksen 3-6kk odotusajat eivät kyllä ole kohtuullisia, mutta ei ne rahat ikinä sieltä heti tule.
Väärinkäytön eston ymmärrän täysin, ei siinä mitään. Asuksen kannattaisi toki lisätä kampanjasivuilleen jonkin lisämaininnan asiasta, jos termi "short" tosiaan tarkoittaa heillä käytännössä useita kuukausia. Yksityiskuluttajana ymmärrän "short"in korkeintaan muutaman päivän - parin viikon mittaiseksi ajanjaksoksi; en puoleksi vuodeksi.

No, ei tällä asialla ole muuta kuin akateemista arvoa; oma talous kestää kyllä odottaa 100€:n palautusta vaikka vuoden. Ko. summa menee muutenkin kevyesti yhden viikonlopun viihteeseen (viinoihin). Aioin kuitenkin heti kuitin saatuani tehdä tuon palautuspyynnön, ja ennen kuin 32 pv:n palautusoikeus menee umpeen, muistuttaa Asusta aktiivisesti vähintään viikon välein asiasta vedoten tähän:

After a short verification, ASUS will transfer the cashback amount directly to your bank account.
 
Väärinkäytön eston ymmärrän täysin, ei siinä mitään. Asuksen kannattaisi toki lisätä kampanjasivuilleen jonkin lisämaininnan asiasta, jos termi "short" tosiaan tarkoittaa heillä käytännössä useita kuukausia. Yksityiskuluttajana ymmärrän "short"in korkeintaan muutaman päivän - parin viikon mittaiseksi ajanjaksoksi; en puoleksi vuodeksi.

No, ei tällä asialla ole muuta kuin akateemista arvoa; oma talous kestää kyllä odottaa 100€:n palautusta vaikka vuoden. Ko. summa menee muutenkin kevyesti yhden viikonlopun viihteeseen (viinoihin). Aioin kuitenkin heti kuitin saatuani tehdä tuon palautuspyynnön, ja ennen kuin 32 pv:n palautusoikeus menee umpeen, muistuttaa Asusta aktiivisesti vähintään viikon välein asiasta vedoten tähän:

En ole kusettanut ketjussa (miksi kusettaisin?) ja minulla on aina mennyt se 3kk-4kk ja aina on joutunut kyselemään perään.
Vieläkin minulla on pieni salaliittoteoria, että kaikille ei tule, jos ei kysele perään. Ja talous kestää täälläkin, mutta en halua antaa Asukselle kovin pitkää pikavippiä mun rahoilla :)
 
No niin, itsekin sorruin tänään ostamaan CashBack-kampanjaan kuuluvan tuotteen, eli Asus AMD Radeon TUF RX 7900XTX OC 24G GAMING - näyttiksen verkkiksestä.
Kyllä oli nopeaa toimintaa verkkikseltä; paketti noudettu automaatista 12 jälkeen.

Claimi tietty jätetty, ja vasta vahvistusmeilissä sitten lisätietoa aikataulusta:
We will review your application as soon as possible. Please note that this process may take up to 20 business days*
ja
*Please note that after the approval of your application, the payment/shipment of your reward may take up to 90 business days.

Tää on kyllä edelleen mun mielestä täysin ristiriidassa lupauksen:
After a short verification, ASUS will transfer the cashback amount directly to your bank account.
kanssa ....
 
Jaa-has; cashback-claimi on nyt hyväksytty, joten ei muuta kuin odottelemaan rahoja tilille (ennen joulua...).
 
Onko kukaan saanut cashbackin alle 3 kuukaudessa o_O
 

Liitteet

  • IMG_2108.jpeg
    IMG_2108.jpeg
    112,3 KB · Luettu: 78
No, ei ainakaan kuukaudessa ole mitään kuulunut:
 

Liitteet

  • asus_cashback.png
    asus_cashback.png
    53,2 KB · Luettu: 33
Onko kukaan saanut cashbackin alle 3 kuukaudessa o_O
Kyllä näissä saa olla tyytyväinen jo siihen jos ylipäätään saa sen cashbackin ilman että kyselee sen perään. Kunhan on ensin mennyt 20 arkipäivää (4 viikkoa) ja sein jälkeen 90 arkipäivää (18 viikkoa).
 
Kolme cashbackiä takana (neljäs vetämässä). Keskimääräinen aika n. 4kk ja vähintään kerran pitänyt aina kysellä perään. Aina kuitenkin rahat tullut takaisin niin sen perusteella uskallan kyllä tehdä näitä ostopäätöksiä. Ilman cashback tarjousta olisi kyllä joka kerralla tuotteet jääneet hyllyyn.
 
Nyt on vetämässä 40€ cashback ROG Keris II Ace hiirestä, saa nähdä tuleeko vänkäystä kun laskussa on päiväys tämä päivä 28.7 (kampanja loppunut 26.7) kun juuri sen kävin noutamassa, tilausvahvistuksessa puolestaan tilauspäivä 3.7 ja maksupäivä 3.7. Latasin siis molemmat kuitit siihen hakemukseen.
 
sama juttu mulla. Seurataan. Jos ei tule cashback hyväksyntää niin palautukseen menee.
 
Täällä ainakin lukee nyt cashbackin kohdalla "Approved", sitten vain jännitetään montako kuukautta menee rahojen saamisessa.
 
Cashbackiä Asuksella taas, näyttävät lyhentäneet maksuaikaa:

Validation takes up to 10 working days, after validation, you will receive cashback within 30 working days.


55€ tulis hintaa hiirelle, joka pärjäsi rtingsillä erinomaisesti. Oman kokemuksen mukaan muuten oikein hyvä hiirula, mutta ehti mennä mouse1 paskaksi alle vuodessa ja nyt on takuuvaihdosta saatu uusi alla, joten en tiedä osaanko ihan täysin rinnoin suositella.

 
Really? Nyt mennyt 52 päivää ja vieläkin tilana "Approved".
Tuo 10+30 työpäivää on siis viime viikolla alkaneen cashbackin ehdoissa. Vanhemman cashbackin ehdoista en tiedä, mutta jos on mennyt jo aikaraja rikki niin laita niille mailia, Asus nilkkeillyt näissä maksuissa ennenkin.
 
Cashbackiä Asuksella taas, näyttävät lyhentäneet maksuaikaa:




55€ tulis hintaa hiirelle, joka pärjäsi rtingsillä erinomaisesti. Oman kokemuksen mukaan muuten oikein hyvä hiirula, mutta ehti mennä mouse1 paskaksi alle vuodessa ja nyt on takuuvaihdosta saatu uusi alla, joten en tiedä osaanko ihan täysin rinnoin suositella.

(Pahoittelut lievästä offtopicista)

En ainakaan itse suosittele tuota hiirtä. Mulla meni viime syksynä ostetun saman hiiren rulla rikki hyvin vähällä käytöllä.

Eikä myyjä, Jimm's, suostu ottamaan kyseistä hiirtä takuukorjattavaksi, koska Jimm's jostain syystä myi mulle hiiren, jonka sarjanumero on merkitty hollantilaiselle jälleenmyyjälle, MEGEKKO B.V.:lle, eikä Jimm'sille. Joten Jimm'sissä vain vetoavat tähän; "Moi, ei ole meiltä peräisin, moikka! :)", vaikka kyseinen hiiri on Jimm'siltä peräisin 100 %:n varmuudella. (Aiheesta pitkät viestit toisessa ketjussa, jos sattuu kiinnostamaan: #1, #2, #3, #4, #5)

Asuksen asiakaspalvelu taas ei ole vastannut viesteihini viikkoihin.

Jos joku toinen sattui ostamaan kyseisen hiiren Jimm'siltä (tai vaikka muualtakin) tuolloin viime syksynä, niin kokeillaan täälläkin tiedustella samaa kuin saman hiiren viimevuotisessa tarjousketjussa (Tekniikka - Asus ROG Harpe Ace Aim Lab Edition - langaton pelihiiri, Proshop, 47€) eli:

Minkä maan saat rekisteröintimaaksi, jos syötät hiiresi sarjanumeron sivulle ASUS RMA ? Sarjanumero (S/N) löytyy joko hiiren pohjasta tai pakkauksen pohjasta. Mun hiiren sarjanumerolla tulee tämmöiset:

  • Model: P713 ROG HARPE ACE AIM LAB EDITION/BLK
  • Maa:: NL
  • Takuun alkamispäivämäärä:: 2023-07-27
  • Takuun päättymispäivämäärä:: 2025-07-27

Tosiaan pahoittelut offtopicista. Mahdolliset jatkot vaikka tuohon vanhaan tarjousketjuun tai tämän viestini jatkoksi: Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)
 
Kesäkuun 20. tienoilla laitettu cashback hakemus 7800xt näyttiksestä poiki tänään 80e tilille. Näistä kokemuksista luettuani olin tässä ajatellut kysellä rahan perään mutta ei tarvinnut.

Ja edelliseen viestiin viitaten, ehkä koita kysellä Jimmsiltä venäjäksi, voi tulla parempaa palvelua. :tongue:
 
Kesäkuun 20. tienoilla laitettu cashback hakemus 7800xt näyttiksestä poiki tänään 80e tilille. Näistä kokemuksista luettuani olin tässä ajatellut kysellä rahan perään mutta ei tarvinnut.
Tänään tuli täyteen 2 kk / 60 pv hakemuksen jättämisestä; hakemus "Approved"-tilassa, mutta eipä ole rahoja näkynyt.
 
Nyt tuli heinäkuun lopulla ostetusta ROG Keris Ace 2 hiirestä 40€ cashback tilille, reilu kuukausi meni eli vähän nopeammin mitä viimeksi.
 
Osaatteko kokeneemmat neuvoa, että saanko kampanjassa mukana olevasta näyttiksestä cash backkia vaikka tässä vähän aikaisemmin laitoin jo emosta anomuksen vetämään? Vai tuleeko Asukselta hylkäys?
En löydä Asuksen kampanjaehdoista mitään kietävää, enkä muistakaan kaupoista, mutta Jimms pelottelee: "Vain yksi Cashback-lunastus per asiakas kampanjan aikana".

Edit: Tätä Asuksen lausetta koitan tulkita: "The promotional product(s) (see promotional products) need(s) to be bought from one eligible partner (see dealer list below) within the “Promotion period” and “Promotion area”."
 
Tänään tuli täyteen 2 kk / 60 pv hakemuksen jättämisestä; hakemus "Approved"-tilassa, mutta eipä ole rahoja näkynyt.
Sama täällä. Laitoin sähköpostilla viestiä että ei vielä rahoja näkynyt niin aika nopeesti tuli vastaus, että 14pv sisällä maksavat. Saapas nähdä.
 
Sama täällä. Laitoin sähköpostilla viestiä että ei vielä rahoja näkynyt niin aika nopeesti tuli vastaus, että 14pv sisällä maksavat. Saapas nähdä.
Jeps; sitäpaitsi toi 90 pv:n lupaus tarkoittaa vain arkipäiviä (business days), eli siis käytännössä palautus voi kestää jopa 4,5 kk.
 
8.5 ”Approved” RTX 4080 kortista joku satku pitäisi tulla. Eipä ole näkynyt, joten laitetaan viestiä perään.

Melkoista perseilyä kyllä odotella 4kk. Asuksen kokoisella firmalla kun on kassaa ja resursseja maksaa noi heti.
 
8.5 ”Approved” RTX 4080 kortista joku satku pitäisi tulla. Eipä ole näkynyt, joten laitetaan viestiä perään.
Juu, samma här; Laitoin pe kyselyä asiasta, ja eilen tuli vastaus:

The money transfer has been carried out. Please check your bank account and note that the payment has been executed by ninepoint (consulting GmbH).

Noh, olen kyllä viikottain tarkistanut, mitä tilitapahtumia tililläni on tapahtunut, joten olin 100% varma, että en ole ko. palautusta saanut. Lähetinkin ko. sisällöllä vastauksen, jossa mm. kysyin, koska ko. tilisiirto olisi muka tapahtunut. Vastaukseksi sain:

Dear XXX,

thank you very much for your request. We will immediately check it. If everything is okay with your application, we will make sure that you receive your cashback amount within 14 working days.

We hope that we can welcome you to another ASUS cashback promotion despite the circumstances

Eli, ei vastattu kysymykseeni, ja edelleenkin kyseenalaistettiin hakemukseni oikeellisuus, vaikka se jo kesäkuun 28:sta lähtien ollut tilassa "Approved". Mitähän vielä joutuvat tarkistelemaan?

Noh, kuten näkyy, niin kahden viikon sisällä pitäisi rahat tulla tilille. Tuo viimeinen lause on vähän, sanoisinko, jopa koominen. Odotellaan.
 
8.5 ”Approved” RTX 4080 kortista joku satku pitäisi tulla. Eipä ole näkynyt, joten laitetaan viestiä perään.

Melkoista perseilyä kyllä odotella 4kk. Asuksen kokoisella firmalla kun on kassaa ja resursseja maksaa noi heti.
Niin siis eihän Asus itse noita cashbackkejä hoida, vaan tuo Ninepoint Consulting GmbH. Asuksella on parempaakin tekemistä ja tuo prosessi on kokonaisuudessaan ulkoistettu muualle.

Ja tuossa yllä olevassa vastauksessakin on että 14 working days, eli siis päivää vaille 3 viikkoa, ei 2 viikkoa.
 
Niin siis eihän Asus itse noita cashbackkejä hoida, vaan tuo Ninepoint Consulting GmbH. Asuksella on parempaakin tekemistä ja tuo prosessi on kokonaisuudessaan ulkoistettu muualle.

Ja tuossa yllä olevassa vastauksessakin on että 14 working days, eli siis päivää vaille 3 viikkoa, ei 2 viikkoa.
Ulkoistettu on, mutta eiköhän linjaukset ja ohjaus luulisi tulevan Asukselta itseltään. Sama firma on hoidellut Asuksen cashbackia viimeksikin ja tämän foorumin palautteiden perusteella rahoja sai kysellä perään tuolloinkin. Tuskinpa koskee vain Suomea tämän prosessin kankeus ja haluaisin olettaa mahdollisten palautteiden tulevan myös laitevalmistajan tietoon. Saa nähdä tekevätkö mitään muutoksia jatkossa yhteistyökumppanin suhteen.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
262 582
Viestejä
4 558 728
Jäsenet
75 004
Uusin jäsen
otso.lan

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom