Asus Cashback -kampanjat

Joulukuussa täytin osallitumislomakkeen (Adler Lake prossu & emolevy kampanja), se lupasi rahat tilille kolmessa kuukaudessa. Sen jälkeen ei tapahtunut mitään. Asiasta muistutussähköpostin laitoin kaksi viikkoa sitten. Viime iistaina rahat tilillä.
 
Kyl nää on jo pariin kertaan nähty ja todettu et ei oo rahoja tulossa ellei viestiä erikseen asiasta laita.
 
Jaahas en tiennyt että pitää erikseen vielä kysyä Asukselta. Verified tilassa hakemukseni on ollut jo viikkoja. sähköpostilla niitten olisi pitänyt jotain vielä lähettää kun hyväksyneet. huoh. :sdarra:

100 euroa pitäisi tulla.


Hello,

thank you for participating in this Promotion. Your claim has already been approved.

The payment of your cashback / shipping of your bonus usually takes place within 90 working days after the release of your application.

We kindly ask you for your patience.

----
Kind regards | Mit freundlichen Grüßen | Cordialement

Your ASUS Promotion-Team!

:sori: voi voi kun hidasta touhua.
 
Viimeksi muokattu:
Viitsiikö joku tarkistaa mikä on maksaja nimi cashbackissä verkkopankissa? Epäilen että minäkään en ole saanut 2020 kampanjan rahoja mutta en jaksa etsiä kaikilta tileiltä suoritusta vaan halpompi olisi hakea nimellä tiliotteelta. En muista minkä tilinumeron olen tuonne laittanut. Luulen että kuten muillakin niin myös minulla on jäänyt rahat saamatta.
 
Vois käynnistää taas cashback-seurannan ROG Harpe Ace Aim Lab Edition hiirestä

Ostin hiiren Jimmsiltä 28.9. ja kirjasin Asukselle hyvityshakemuksen 8.10. (hakemuksen voi täyttää 16.10. saakka). Toivottavasti rahojen tiltys ei kestä (ja kestäähän se) yhtä kauan kuin yleensä... Ehdoissa on taas tämä maininta joka kannattaa huomioida: "If the participant has not received his cashback within 90 days after registration, it is the responsibility of the participant to contact the support team via support@asus-promotion.com to initiate an investigation". Eli varaudun jo henkisesti lähettämään tammikuun alussa muistutusmeiliä :)

Asuksen cashback-sivu
 
Vois käynnistää taas cashback-seurannan ROG Harpe Ace Aim Lab Edition hiirestä

Ostin hiiren Jimmsiltä 28.9. ja kirjasin Asukselle hyvityshakemuksen 8.10. (hakemuksen voi täyttää 16.10. saakka). Toivottavasti rahojen tiltys ei kestä (ja kestäähän se) yhtä kauan kuin yleensä... Ehdoissa on taas tämä maininta joka kannattaa huomioida: "If the participant has not received his cashback within 90 days after registration, it is the responsibility of the participant to contact the support team via support@asus-promotion.com to initiate an investigation". Eli varaudun jo henkisesti lähettämään tammikuun alussa muistutusmeiliä :)

Asuksen cashback-sivu
28.9. laitoin Cashbackin vetämään ja nyt kun vilkaisin niin hakemus hyväksytty - eiköhän tässä taas se lähemmäs 3kk mene rahoja odotellessa.

kuva_2023-10-09_192756127.png
 
13.9. tilaus tehty Asus Webshopista
19.9. cashbackiin osallistuttu Asus ROG Loki 750W virtalähteellä
11.10 tarkistettu tilanne - cashback hyväksytty
18.11. ei ole tullut rahoja
28.11. ahdisteltu sähköpostilla
30.11. vastaanotettu sähköpostiin sama copy-paste vastaus kuin muillekin.
8.12. rahat tilillä
 
Viimeksi muokattu:
Hakemus laitettu 2.10. ja vielä 12.10. on pending-tilassa.
Edit. Nyt iltapäivästä hyväksytty. Ei tullut sähköposti-ilmoitusta.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä hakemus laitettu 29.9. ja eilen eli 11.10. tarkistaessa tilannetta oli hyväksytty.
Now we play the waiting game...
 
6.10. hakemus, 17.10. hyväksytty.

Saapa nähdä tuleeko rahat tilille luvatussa 90 päivässä vai pääseekö asia "unohtumaan".

Viimeisen vuoden ajalta kokemus LG:stä ja Gigabytestä jotka molemmat maksoivat cashbackit ilman muistutuksia.
 
6.10. hakemus, 17.10. hyväksytty.

Saapa nähdä tuleeko rahat tilille luvatussa 90 päivässä vai pääseekö asia "unohtumaan".

Viimeisen vuoden ajalta kokemus LG:stä ja Gigabytestä jotka molemmat maksoivat cashbackit ilman muistutuksia.
Oma hakemus jätetty 8.10. ja sekin oli nyt "approved" (kävin viimeksi pari päivää sitten tarkistamassa ja oli vielä "pending").
 
Tulipahan huomioitua että se onkin "90 business days", eli 18 viikkoa...
Jahas, kiitos huomautuksesta, olin merkannut kalenteriin muistutuksen tammikuun puoleen väliin. Meneekin sitten vähän pidemmälle.

edit: Itseassa t&c sanoo "90 days" ei business/working days. Eli mielestäni 90 mitätahansa päivää pitäisi olla, etenkin kun edellisessä lauseessa mainitaan working days toisessa yhteydessä ja tässä taas ei?

The participant receives a confirmation email after the submission of his claim. The validation process can take up to 20 working days. By successfully passing the validation process the participant will receive his bonus as monetary value within 90 days.
 
Aika erikoista että sanamuoto näyttää vaihtelevan. Itse laitoin just paperit vetämään ja mun mailissa lukee:

We will review your application as soon as possible. Please note that this process may take up to 20 business days*.
...
*Please note that after the approval of your application, the payment/shipment of your reward may take up to 90 business days.

Kind regards,
Your ASUS Promotion Team

Eli tuosta kun laskee ensin 4 viikkoa ja sitten 18 viikkoa niin sehän alkaa olla kevättä kun rahaa alkaa näkymään. :D
 
Nähtävästi emailissa noin joo. No muistutan heitä 90 päivän jälkeen kuitenkin jos ei rahoja näy koska se on T&C:ssä mainittu.
 
5.9 näkyy approved.
90d tuosta on 5.12.2023.
Mikähän tilillä näkyy maksajana, että voi tarkistella? Asus jotain?
 
Kokeilin kepillä jäätä kyselin jo perään.
Vastaus oli odotettavissa:

Hello,

thank you for participating in this promotion. Your claim has already been approved.

The payment of your cashback / shipping of your bonus usually takes place within 90 working days after the release of your application.

We kindly ask you for your patience.

----
Kind regards | Mit freundlichen Grüßen | Cordialement

Your ASUS Promotion-Team!

ninepoint consulting GmbH | Kölnturm - Im Mediapark 8 | D-50670 Köln | Germany
GF: Nicole Hänel | USt-ID DE295361469 | HRB 80803 | Amtsgericht Köln
 
Kokeilin kepillä jäätä kyselin jo perään.
Vastaus oli odotettavissa:
Sain tänään rahat tilille. Ilmeisesti kannattaa laittaa viestiä jo ennen 90 päivää.
Maksaja: ninepoint consulting GmbH
Viesti: Your ASUS Cashback ID 12345
 
6.10. lähetin kuitin ja seuraavalla viikolla se hyväksyttiin.
Laitoin äsken huvikseni kyselyä mikä on tilanne tuon maksun kanssa.
 
Voi myös vastata suoraan siihen vahvistusmailiin mikä tuli asukselta, ihan samalla tavalla ne sieltä info@ -mailista vastaavat.
 
Viimeinen kerta kyllä, kun ostan näitä cashback-kampajan tuotteita, jos näitä palautuksia saa ite olla kyttäämässä kuukausia ostamisen jälkeen..

Laitoin itekin postia äsken. Syyskuussa on laitettu kuitti ostetusta näyttiksestä.
 
Viimeinen kerta kyllä, kun ostan näitä cashback-kampajan tuotteita, jos näitä palautuksia saa ite olla kyttäämässä kuukausia ostamisen jälkeen..
Jos tosiaan pitää paikkansa väittämä, että Asus ei sopimuksen mukaista maksua siirrä ilman että heitä härnää emalililla niin on kyllä alhaista touhua heiltä.

Siltikin, jos jatkossakin tulee mahis ostaa 30€:lla laadukas langaton hiiri tms. erittäin hyvää tarjousta niin voin noihin tarttua, koska ei tuo iteltä muuta vaadi kuin että laitan kännykkään muistutuksen sen muutaman kuukauden päähän että nyt täytyy sitten mailata.

Pitääpä kattoa tuleeko sieltä rahaa ilman muistutusta, vai mikä on pelin henki kun ei Asuksen cashbackeistä aiempaa kokemusta ole.
 
Pitääpä kattoa tuleeko sieltä rahaa ilman muistutusta, vai mikä on pelin henki kun ei Asuksen cashbackeistä aiempaa kokemusta ole.
Tässä on nyt odoteltu toista vuotta. Heinäkuussa 2022 pistin arpalipun vetämään cashbackin osalta, eikä ole rahaa kuulunut, joten sinuna en pidättelisi hengitystä sitä odotellessa. Nyt päätin hienovaraisesti kysästä asukselta, että missähän mahtaa mun rahulit viipyä. Kuitenkin melko kärsivällisesti oon jaksanut odotella.
 
Tässä on nyt odoteltu toista vuotta. Heinäkuussa 2022 pistin arpalipun vetämään cashbackin osalta, eikä ole rahaa kuulunut, joten sinuna en pidättelisi hengitystä sitä odotellessa. Nyt päätin hienovaraisesti kysästä asukselta, että missähän mahtaa mun rahulit viipyä. Kuitenkin melko kärsivällisesti oon jaksanut odotella.
Oliko siinä maksussa joku aikaraja jonka jälkeen ei hyvitystä enää makseta? Toivottavasti muistelen väärin.
 
Oliko siinä maksussa joku aikaraja jonka jälkeen ei hyvitystä enää makseta? Toivottavasti muistelen väärin.
En osaa sanoa. Katsotaan, mitä asukselta vastaavat. Kieltämättä aika naurettavaa touhua, että ylipäänsä porukka joutuu kräväämään saataviensa perään. Hommanhan pitäisi olla selvää kun pläkki siitä hetkestä, kun cashbackia pyydetään
 
No peijakas! Ehkä tässä on vielä toivon kipinä olemassa. Siitäkin huolimatta asuksella olisi aika paljon parantamisen varaa näiden cashbackien suhteen
 

Liitteet

  • Screenshot_2023-12-01-10-55-07-65_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.jpg
    Screenshot_2023-12-01-10-55-07-65_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.jpg
    405,8 KB · Luettu: 180
No peijakas! Ehkä tässä on vielä toivon kipinä olemassa. Siitäkin huolimatta asuksella olisi aika paljon parantamisen varaa näiden cashbackien suhteen

Hieno konkreettinen todisteaineisto siitä, että Asuksen perimmäinen tarkoitus on olla maksamatta. Tiedossahan tämä on kyllä ollut. Cashbackit olisi korkea aika kieltää vähintään EU:n laajuisesti.
 
Ton Asuksen mailin voisi tosin ymmärtää niinkin, että rahat on siirretty jo esim. kuukausia sitten. Eli meille foorumilukijoille jää epäselväksi onko kyseessä Asuksen kieroilua vai user error liittyen oikean siirron etsimiseen tilitiedoista.

Kun muiltakin on kuullut ettei rahoja lähetellä ilman aspan härnäämistä niin lukuisat user errorit vaikuttavat toki epätodennäköisemmältä. Samalla kuitenkin myös vaikea uskoa että isohko firma yrittäisi systemaattisesti koijata asiakkaitaan näissä cashback maksuissa, joten hyvin konkreettinen todistusaineisto olisi tervetullut. Jos tollanen saataisiin kasaan niin olisi varmaan aihetta lähettää asiaa jonnekin viranomaisille selvitettäväksi?
 
Viimeksi muokattu:
Ton Asuksen mailin voisi tosin ymmärtää niinkin, että rahat on siirretty jo esim. kuukausia sitten. Eli meille foorumilukijoille jää epäselväksi onko kyseessä Asuksen kieroilua vai user error liittyen oikean siirron etsimiseen tilitiedoista.

Kun muiltakin on kuullut ettei rahoja lähetellä ilman aspan härnäämistä niin lukuisat user errorit vaikuttavat toki epätodennäköisemmältä. Samalla kuitenkin myös vaikea uskoa että isohko firma yrittäisi systemaattisesti koijata asiakkaitaan näissä cashback maksuissa, joten hyvin konkreettinen todistusaineisto olisi tervetullut. Jos tollanen saataisiin kasaan niin olisi varmaan aihetta lähettää asiaa jonnekin viranomaisille selvitettäväksi?
Tältä näyttää omalta osalta asia. Tilattu on, sekä ilmoitettu tuote cashbackiin ja tilitapahtumat ninepoint consulting gmbh osalta mun tilillä.
 

Liitteet

  • Screenshot_2023-12-01-14-47-43-86_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2023-12-01-14-47-43-86_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    105,3 KB · Luettu: 91
  • Screenshot_2023-12-01-14-49-40-72_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.jpg
    Screenshot_2023-12-01-14-49-40-72_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.jpg
    92 KB · Luettu: 102
  • Screenshot_2023-12-01-14-44-47-20_08dc0665be4243e49d3aa01e52504fbd.jpg
    Screenshot_2023-12-01-14-44-47-20_08dc0665be4243e49d3aa01e52504fbd.jpg
    69,2 KB · Luettu: 97
Kiitti selvennyksestä. Täytyypä tosiaan itekin kokeilla tuleeko maksu luvatun 90 työpäivän sisällä vai pitääkö sen jälkeen vielä kinuta. Jos yrittävät jättää maksamatta niin täytyy tosissaan harkita asian viemistä eteenpäin kuluttajaviranomaiselle, jos vaikka rottailu loppuisi.
 
EU:n kuluttajakeskus tms pitäs saada puuttumaan tuohon perseilyyn. Tämähän on ihan systemaattista koijaamista.
 
22.9 näkyy itsellä olevan hyväksytty. Pitää varmaan joulun jälkeen laittaa mailia sisään asian suhteen.
 
22.9 hyväksytty cashback - hakemus, tilinumero vaihtui, joten laitoin uuden tilinron sähköpostilla 17.10. ja uudestaan 5.12. - vastaus molempiin:

"Hello,

thanks for your email. You will receive the money cashback via money transfer, usually ASUS proceeds within a time period up to 90 working days after the release of your application (22.09.2023).

We kindly ask you for your patience."

Yllätyksekseni tänään oli tilille ilmestynyt 50€a ninepoint consulting GmbH:lta. Olin valmistautunut tiukempaan vääntöön.
 
We kindly ask you for your patience
Joku tämmönen tuli joo itellekin, kun kyselin tilannetta. En viittiny vastata (suomeksi ofkoos), että työntäkää peräreikään cashback-kampanjanne, mutta on tosiaan viimeinen kerta, kun näiden takia ostan Asuksen romppeita.

Sinällään merkkiä vastaan ole mitään, ihan laatuläppärikin löytyy niiltä, mutta nää niiden verkkopalvelut on niin syöpäisiä, että mistään ei löydä mitään ja miten tää koko kampanja on järjestetty, on niin älytöntä touhua, että kukkuu.
 
Joku tämmönen tuli joo itellekin, kun kyselin tilannetta. En viittiny vastata (suomeksi ofkoos), että työntäkää peräreikään cashback-kampanjanne, mutta on tosiaan viimeinen kerta, kun näiden takia ostan Asuksen romppeita.

Sinällään merkkiä vastaan ole mitään, ihan laatuläppärikin löytyy niiltä, mutta nää niiden verkkopalvelut on niin syöpäisiä, että mistään ei löydä mitään ja miten tää koko kampanja on järjestetty, on niin älytöntä touhua, että kukkuu.

On kyllä huonosti hoidettu hommat Asuksen päässä. Samaa mieltä siitäkin, että hyviäkin tuotteita löytyy, mutta katseet kääntynee muiden firmojen tuotteisiin tulevaisuudessa.
 
Tältä näyttää omalta osalta asia. Tilattu on, sekä ilmoitettu tuote cashbackiin ja tilitapahtumat ninepoint consulting gmbh osalta mun tilillä.
Enpä olis uskonu, mutta melkein 1.5 vuoden jälkeen suoritus saapui tilille! Tosin tuskin olis koskaan tullut, ellen olisi lähtenyt sen perään kyselemään.
 

Liitteet

  • Screenshot_2023-12-07-21-48-54-43_08dc0665be4243e49d3aa01e52504fbd.jpg
    Screenshot_2023-12-07-21-48-54-43_08dc0665be4243e49d3aa01e52504fbd.jpg
    35,2 KB · Luettu: 58
Sain itse kanssa 15€ emolevystä nyt, jonka tilasin syyskuussa. En varmaan olisi saanut, jos en olisi viestitellyt.

Sain kuitenkin. En suosittele.
 
tänään oli rahat tullu tilille. eli kannatti ahdistella vaikkei 90 päivää ollut kulunut.

13.9. tilaus tehty Asus Webshopista
19.9. cashbackiin osallistuttu Asus ROG Loki 750W virtalähteellä
11.10 tarkistettu tilanne - cashback hyväksytty
18.11. ei ole tullut rahoja
28.11. ahdisteltu sähköpostilla
30.11. vastaanotettu sähköpostiin sama copy-paste vastaus kuin muillekin.
8.12. rahat tilillä
 
Kokeilin kepillä jäätä kyselin jo perään.
Vastaus oli odotettavissa:

Sain Asukselta täysin saman viestin tällä viikolla kun kyselin rahojen perään. Hyväksytty tila ollut juurikin 5.9 alkaen niin kuin sinullakin, mutta rahat vielä uupuu tililtä, hidasta on.

Eipä tämä Asus muuten ainut ole joka näissä yrittää vedättää, aikoinaan tilasin Canonin kameran vastaavalla cashback kampanjalla, eipä niitäkään rahoja koskaan tullut kun en muistanut kysellä perään.
 
Eipä tämä Asus muuten ainut ole joka näissä yrittää vedättää, aikoinaan tilasin Canonin kameran vastaavalla cashback kampanjalla, eipä niitäkään rahoja koskaan tullut kun en muistanut kysellä perään.
Jep. Tässä rahoja odotellessa tuli mieleen tapaus vuosien takaa joltain muulta firmalta, en edes muista enää miltä, mutta cashbackkiä voi anoa 30-90 päivää ostoksesta. Eli et voinut täyttää hakemusta heti, vaan pitäisi muistaa vielä kuukauden päästä että sellainen pitäisi tehdä. Selkeästi tarkoituksena oli että hakemus unohtuu tehdä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 630
Viestejä
4 479 202
Jäsenet
73 961
Uusin jäsen
askor

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom