Asus Cashback -kampanjat

16.5. Kuittasivat kyselyyni, että maksavat heti.
18.5. Rahat tilillä.

Tietääpähän jatkoa ajatellen että prosessi toimii, mutta se on täysin kuluttajan muistin varassa pyydellä rahoja lähetettäväksi.
Milloin lähti sähköposti?

Joulukuussa täytin osallitumislomakkeen (Adler Lake prossu & emolevy kampanja), se lupasi rahat tilille kolmessa kuukaudessa. Sen jälkeen ei tapahtunut mitään. Asiasta muistutussähköpostin laitoin kaksi viikkoa sitten. Viime iistaina rahat tilillä.

Wzb

Kyl nää on jo pariin kertaan nähty ja todettu et ei oo rahoja tulossa ellei viestiä erikseen asiasta laita.

Jaahas en tiennyt että pitää erikseen vielä kysyä Asukselta. Verified tilassa hakemukseni on ollut jo viikkoja. sähköpostilla niitten olisi pitänyt jotain vielä lähettää kun hyväksyneet. huoh. :sdarra:

100 euroa pitäisi tulla.

Hello,

thank you for participating in this Promotion. Your claim has already been approved.

The payment of your cashback / shipping of your bonus usually takes place within 90 working days after the release of your application.

We kindly ask you for your patience.

----
Kind regards | Mit freundlichen Grüßen | Cordialement

Your ASUS Promotion-Team!

:sori: voi voi kun hidasta touhua.

Viimeksi muokattu:
Viitsiikö joku tarkistaa mikä on maksaja nimi cashbackissä verkkopankissa? Epäilen että minäkään en ole saanut 2020 kampanjan rahoja mutta en jaksa etsiä kaikilta tileiltä suoritusta vaan halpompi olisi hakea nimellä tiliotteelta. En muista minkä tilinumeron olen tuonne laittanut. Luulen että kuten muillakin niin myös minulla on jäänyt rahat saamatta.

Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
206 392
Jäsenet
64 489
Uusin jäsen
OnniR

Hinta.fi

Ylös Bottom