Cashbakeissa on kautta aikojen ollut periaatteena että kaikki eivät sitä hae. Muistan jossain muinaisessa casessa jossa piti kirjoittaa runo jotta sai cashbackin. Laadulla ei ollut väliä, mutta varmasti jäi joltain kirjoittamatta. Toisessa hakemus piti tehdä 30-60 päivää ostosta, sitä ei siis voinut tehdä heti ja moni varmaan unohti hakea. Toki tätä voi perustella palautusoikeudella, mutta hankaloittaa silti. Hammasharjassa piti leikellä myyntipakkauksesta jotain koodeja ja lähetellä kirjepostilla. Selvää tahallista hankaloittamista. Nykyään monessa hakemuksessa on pakko antaa kaikki henkilötiedot kotiosoitteesta lähtien jollekin konsultointifirmalle joka sitten hoitaa cashbackin, ja jos tulossa on vaikka 10€ niin joku voi laskea että ennemmin jätän tiedot antamatta kuin annan sen kaiken ja saan kympin.Ulkoistettu on, mutta eiköhän linjaukset ja ohjaus luulisi tulevan Asukselta itseltään. Sama firma on hoidellut Asuksen cashbackia viimeksikin ja tämän foorumin palautteiden perusteella rahoja sai kysellä perään tuolloinkin. Tuskinpa koskee vain Suomea tämän prosessin kankeus ja haluaisin olettaa mahdollisten palautteiden tulevan myös laitevalmistajan tietoon. Saa nähdä tekevätkö mitään muutoksia jatkossa yhteistyökumppanin suhteen.
Veikkaan että tämäkin on Asuksella kilpailutettu sille joka tekee sen halvimmalla, ja jotta kilpailutuksen voittaja ei tee tappiota niin jollain tapaa pitää hakemista hankaloittaa. Toki se henkilöityy loppupeleissä Asukseen, mutta kiinnostaako niitä?