• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Asus ROG Harpe Ace Aim Lab Edition - langaton pelihiiri, Proshop, 47€

jb1

Liittynyt
01.09.2021
Viestejä
29
Tuote: ASUS ROG Harpe Ace Aim Lab Edition - Pelihiiri - Optinen - 5 painiketta - Musta RGB-valolla
Tarjoushinta: 87€ (+40€ Cashback)
Normaalihinta: 100+
Kauppa: Proshop
Voimassa: 15.10, Cashback loppuu 2.10
Linkki: ASUS ROG Harpe Ace Aim Lab Edition - Pelihiiri - Optinen - 5 painiketta - Musta RGB-valolla
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta:
Ilmaiset postit yli 100€ tilaukseen.
Jimssissä 89,90€ ilmasilla posteilla: Asus ROG Harpe Ace Aim Lab Edition, langaton pelihiiri, 36 000 DPI, musta (Tarjous! Norm. 135,90€) - 89,90€
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 401
Starcartin tyrkyttäminen alkaa olemaan jo hieman se kuuluisa rikkinäinen levy, mutta ei kyllä jää paljoa hintaa jos alennus vielä käyttämättä ja päälle tuo cashback (87-20-40=27€) :tup:

Screenshot 2023-09-28 124212.png

Valkoinen oli aiemmin tarjouksessa, niin sieltä löytyy tarvittaessa keskustelua Tekniikka - ASUS ROG Harpe Ace Aim Lab Edition (Valkoinen)
 

hoffmann

ich komme
NOSTO
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
966
Mites tuo cashbackin lunastus meni, pitikö olla sarjanumero tiedossa? Ei taida enää ehtiä postitse kun viikonloppu tulossa ja 2.pv on heti maanantaina, vai voiko tehdä cashback-hakemuksen etukenossa ennen kuin tuote on saapunut? Kuittihan tulee heti s-postiin.
edit. vai onko tuossa niin että tuote pitää olla ostettuna 2.10. mennessä ja cashbackia voi hakea vielä 16.10. saakka? Voisko joku vahvistaa...
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 116
Mites tuo cashbackin lunastus meni, pitikö olla sarjanumero tiedossa? Ei taida enää ehtiä postitse kun viikonloppu tulossa ja 2.pv on heti maanantaina, vai voiko tehdä cashback-hakemuksen etukenossa ennen kuin tuote on saapunut? Kuittihan tulee heti s-postiin.
Pitää olla S/N. Sekä kuitti, tilausvahvistus ei käy.
Itellä tuli aikasemmin hylky kun laitoin tilausvahvistuksen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 401
Mites tuo cashbackin lunastus meni, pitikö olla sarjanumero tiedossa? Ei taida enää ehtiä postitse kun viikonloppu tulossa ja 2.pv on heti maanantaina, vai voiko tehdä cashback-hakemuksen etukenossa ennen kuin tuote on saapunut? Kuittihan tulee heti s-postiin.
edit. vai onko tuossa niin että tuote pitää olla ostettuna 2.10. mennessä ja cashbackia voi hakea vielä 16.10. saakka? Voisko joku vahvistaa...
Juurikin näin, eli 16.10. asti voi vielä lunastaa:
Kampanja-aika: 22.8.2023 – 2.10.2023.
Lunastusaika: 5.9.2023 – 16.10.2023.

Asuksen sivulla vielä erikseen: "Enter the required information to the entry form and upload your invoice between 5th September 2023 and 16th October 2023"
 

hoffmann

ich komme
NOSTO
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
966
Jees, kiitti. Onhan tässä sitten vielä about 2½ viikkoa aikaa, eli uskaltaa tilata :tup:
 

IOT

Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
15
Kannattaa tosiaan tarkistaa ja vertailla tuleeko toimituskuluineen halvemmaksi tilata Jimmsiltä. Ostin itse kiiressä ProShopilta ja päädyin maksamaan 7€ posteista kun Jimmsiltä itse tuote olisi ollut 3€ kalliimpi, mutta postit ilmaiset. Eli olisin päässyt 4€ halvemmalla olemalla hieman maltillisempi, mutta koitetaas kääntää vahinko hyödyksi ja toivotaan että joku tätä postausta lukemalla tajuaa tsekata.
 

HFK

Liittynyt
09.01.2018
Viestejä
160
Tilaukseen lähti kiitos vinkistä! STAR10 koodi toimi kun se ensimmäisen tilauksen 20 euron alennuksen olin jo käyttänyt. Pitää muistaa laittaa heti tuo cashback hakemus asukselle kun saapuu.
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
701
siittä lähti jimssiltä starcartin ale20 koodin kanssa tuleen kotia kohti 69.90e hintaan ja kun tosta vielä saapuessaan hakee cashbackit asuksen sivuilta niin eihän tuolle jää kuin 30e hintaa.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 029
Jimmsiltä laitoin kanssa tulemaan Starcartin alea hyödyntäen. Kuitti tulee Jimmsillä sille päivälle jolloin lähettävät niin toivottavasti eivät aikaile yli cashbackin deadlinen lähettämisen kanssa.
 

Legend_Jon

Tukijäsen
Liittynyt
14.01.2022
Viestejä
90
Mites tuo Armour Crate Asuskselta? Oon hiukan haluton hommaamaan Asuksen oheislaitteita juurikin tuon ohjelman takia kun monet sanovat että se on ihan perseestä, mutta onko muilla jotain parempia kokemuksia siitä?
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 116
Mites tuo Armour Crate Asuskselta? Oon hiukan haluton hommaamaan Asuksen oheislaitteita juurikin tuon ohjelman takia kun monet sanovat että se on ihan perseestä, mutta onko muilla jotain parempia kokemuksia siitä?
Paskahan se on. Mutta eipä tuo eroa mistään muusta omalla kohdalla kun ainoastaan päivityksiä käyn tarkastamassa. Muuten itse hiiri todella passeli omaan käteen, ja mukana tulevat gripit kiva lisä. Sensori tuntuu tarkalta ja sulavalta. Logitech G303 Shroud Edition läks vaihtoon.
 

hoffmann

ich komme
NOSTO
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
966
Jimmsiltä laitoin kanssa tulemaan Starcartin alea hyödyntäen. Kuitti tulee Jimmsillä sille päivälle jolloin lähettävät niin toivottavasti eivät aikaile yli cashbackin deadlinen lähettämisen kanssa.
Minäkin harkitsin tuon starcartin kautta tilaamista mutta lueskelin tuota ketjua niin jäi vähän sellainen olo että eipä taida maksa vaivaa.. Ketjussa saitin perustaja (tai sellaiseksi esittäytyvä) käynyt vastailemassa käyttäjien kysymyksiin mutta onkohan palaute ollut vähän liian nuivaa kun sittemmin ei ole enää kommentoinut mitään. Voin olla väärässäkin mutta jotenkin ei vaan herätä luottamusta :hmm:
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 680
Paskahan se on. Mutta eipä tuo eroa mistään muusta omalla kohdalla kun ainoastaan päivityksiä käyn tarkastamassa. Muuten itse hiiri todella passeli omaan käteen, ja mukana tulevat gripit kiva lisä. Sensori tuntuu tarkalta ja sulavalta. Logitech G303 Shroud Edition läks vaihtoon.
Mä olen kahden vaiheilla nimenomaan G303 Shroud Editionin ja tämän Asuksen välillä. Käsi on kokoa XL, isompi / mukavampi hiiri hakusessa. Miksi Logitech vaihtui pois? Kiinnostaa!
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 116
Mä olen kahden vaiheilla nimenomaan G303 Shroud Editionin ja tämän Asuksen välillä. Käsi on kokoa XL, isompi / mukavampi hiiri hakusessa. Miksi Logitech vaihtui pois? Kiinnostaa!
Ei vaan sopinut itelle se muotoilu vaikka pitkän aikaa yritin totutella. Ihan yksilöllistä mikä käy ja mikä ei. Aikasemmin oli myös vähän aikaa käytössä Logitech G Pro X Superlight mikä ei myöskään sopinut, sen takia tilasin G303 SE:n. Erikoista kyllä kun tää asuksen hiiri on aikalailla saman muotonen kun GPX ehkä vaan himpun verra isompi, mikä sopii itelle vaikka ei ole XL lapanen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
429
Kiitoksia ap, tilasin Starcartin kautta Proshopilta, Jimmsiltä toimitusaika 10-20pv niin ei Cashback kampanjaan kerkeäisi välttämättä. Postikuluineen hintaa jää alennuksien jälkeen 33,99€ eli ei varmaan tämän parempia tarjouksia ole tuon hintaisista hiiristä lähes ikinä. Oma tyynyjen liimauksista pettänyt Steelseriesin Rival 600 pääsee levolle ja meikäläinen ensi kertaa langattomien aikaan.
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 153
Mä olen kahden vaiheilla nimenomaan G303 Shroud Editionin ja tämän Asuksen välillä. Käsi on kokoa XL, isompi / mukavampi hiiri hakusessa. Miksi Logitech vaihtui pois? Kiinnostaa!
Omaan suureen räpylään tuo G303 Shroud edition on ollut mainio. Varmaan riippuu paljon kourasta ja siitä miten pitää kiinni hiirestä. Toiset vihaa sitä, minulle paras hiiri ikinä.

Kannattaa muuten katsella noita G303 Amazon warehousesta. Sen verran jakava hiiri että palautuksia tulee runsaasti. Omani ostin viime vuonna 56 eurolla sieltä. Kannattaa toki tarkasti lukea kuvaukset. Omassani oli minimaalisen pieniä raapaleita hiiren tassuissa.

 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
429
Hankaloittaakohan tuo paljon asioita kun Starcartin kautta tilattua esim. nyt Proshopilta se tilaus ei mene omalle tililleni, vaan jollekin random Starcartin sähköpostiosoitetta käyttävällä tilille. Tässä cashbackissa tais olla vaatimuksena ostos olevan tehtynä 2.10.2023, mutta tuo eilen tullut Proshopin tilausvahvistus ei taida riittää siihen. Mietiskelin mistä ja milloin mahdan saada itse kuitin ostoksesta ja toivottavasti sen kuitin päiväys on eilisessä tilaus- ja ostopäivässä...missä se nyt pakolla luulisi kyllä olevan. Tuotteen mukanahan pitäisi ainakin tulla fyysinen kuitti. Ajattelin jos olisi tuonne Proshopin tilille kirjautunut katsomaan onko siellä kuittia, mutta eihän sinne voi kirjautua kun se on tuo Starcartin sähköpostiosoite, johon ei ole salasanaa itsellä. Jos tulevaisuudessa tulee vaikka takuulle tarvetta, niin ei varmaan pysty sitäkään hoitamaan Proshopin omien sivujen kautta. Ellei sitten kysy Proshopilta siirtäisivätkö tilauksen minun omalle Proshop tilille (näkevät olevan sama tilaaja nimeltään ja osoitteeltaan).
 

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 884
Hankaloittaakohan tuo paljon asioita kun Starcartin kautta tilattua esim. nyt Proshopilta se tilaus ei mene omalle tililleni, vaan jollekin random Starcartin sähköpostiosoitetta käyttävällä tilille. Tässä cashbackissa tais olla vaatimuksena ostos olevan tehtynä 2.10.2023, mutta tuo eilen tullut Proshopin tilausvahvistus ei taida riittää siihen. Mietiskelin mistä ja milloin mahdan saada itse kuitin ostoksesta ja toivottavasti sen kuitin päiväys on eilisessä tilaus- ja ostopäivässä...missä se nyt pakolla luulisi kyllä olevan. Tuotteen mukanahan pitäisi ainakin tulla fyysinen kuitti. Ajattelin jos olisi tuonne Proshopin tilille kirjautunut katsomaan onko siellä kuittia, mutta eihän sinne voi kirjautua kun se on tuo Starcartin sähköpostiosoite, johon ei ole salasanaa itsellä. Jos tulevaisuudessa tulee vaikka takuulle tarvetta, niin ei varmaan pysty sitäkään hoitamaan Proshopin omien sivujen kautta. Ellei sitten kysy Proshopilta siirtäisivätkö tilauksen minun omalle Proshop tilille (näkevät olevan sama tilaaja nimeltään ja osoitteeltaan).
Itse tilasin jimmsiltä ja ainakin tuolta tuli ihan oikea kuitti 89,90e summalla toimitusvahvistuksen liitteenä. Omalla tilillä tuota tilausta ei näy koska tilaus on tehty starcartin kautta.
e. on siis jo matkalla turusta tänne.
 
Liittynyt
02.09.2022
Viestejä
79
Hankaloittaakohan tuo paljon asioita kun Starcartin kautta tilattua esim. nyt Proshopilta se tilaus ei mene omalle tililleni, vaan jollekin random Starcartin sähköpostiosoitetta käyttävällä tilille. Tässä cashbackissa tais olla vaatimuksena ostos olevan tehtynä 2.10.2023, mutta tuo eilen tullut Proshopin tilausvahvistus ei taida riittää siihen. Mietiskelin mistä ja milloin mahdan saada itse kuitin ostoksesta ja toivottavasti sen kuitin päiväys on eilisessä tilaus- ja ostopäivässä...missä se nyt pakolla luulisi kyllä olevan. Tuotteen mukanahan pitäisi ainakin tulla fyysinen kuitti. Ajattelin jos olisi tuonne Proshopin tilille kirjautunut katsomaan onko siellä kuittia, mutta eihän sinne voi kirjautua kun se on tuo Starcartin sähköpostiosoite, johon ei ole salasanaa itsellä. Jos tulevaisuudessa tulee vaikka takuulle tarvetta, niin ei varmaan pysty sitäkään hoitamaan Proshopin omien sivujen kautta. Ellei sitten kysy Proshopilta siirtäisivätkö tilauksen minun omalle Proshop tilille (näkevät olevan sama tilaaja nimeltään ja osoitteeltaan).
Vaikka tilattu Starcartin kautta, niin Proshopilta tulee yhteenveto omaan sähköpostiin, jossa on liitteenä PDF, jossa lasku/kuitin kaltainen, olisiko se juuri tuo, tämä posti siis otsikolla ”Vahvistus, seurantakoodi & kuitti - Tilaus: xxx”.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
429
Hmm, ok. Mulle tuli aluksi Proshopilta tuo "Tervetuloa asiakkaaksi" ja sen jälkeen "Tilaustiedot - tilaus: xxxx", jossa liitteenä sopimusehdot.pdf ja tuossa itse sähköpostiviestissä näkyy erittely hintoineen, mutta tuo ei käsittääkseni kelpaa vielä kuittina Asukselle, vaan on enemmänkin tilausvahvistus. Ehkä tuo "vahvistus, seurantakoodi & kuitti" -viesti tulee paketin lähdettyä matkaan.
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
410
Eilen tilattu Jimmsiltä Starcartin kautta ja tänään tuli Budbeelta tieto, että toimitus rekisteröity, mutta odottaa Jimmsin tilausta toimitettavaksi.
Kauankohan noissa yleensä kestää? Ensimmäistä kertaa Budbeetä käyttäjä

Ja Jimmsiltä tuli eilen tilausvaiheessa myös meili, tilausvahvistus ja tosiaan ei näy omalla Jimmsin tilillä (vaikka samat tiedot ovat Starcart-|-Jimms.

EDIT: Tänään klo 21 aikoihin Budbeeltä tieto, että vastaanotettu Jimmsiltä ja voi seurata. Eli hyvällä lykyllä tulee Turusta Helsinkiin ma-ti aikana. Nice!
 
Viimeksi muokattu:

hoffmann

ich komme
NOSTO
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
966
Eilen tilattu Jimmsiltä Starcartin kautta ja tänään tuli Budbeelta tieto, että toimitus rekisteröity, mutta odottaa Jimmsin tilausta toimitettavaksi.
Kauankohan noissa yleensä kestää? Ensimmäistä kertaa Budbeetä käyttäjä

Ja Jimmsiltä tuli eilen tilausvaiheessa myös meili, tilausvahvistus ja tosiaan ei näy omalla Jimmsin tilillä (vaikka samat tiedot ovat Starcart-|-Jimms.
Eilen iltapäivällä tilattu suoraan Jimmsiltä (ei Starcartin kautta), aamuyöllä tuli kuittaus että tilaus lähetetty ja seurantakoodi.

Tuskin Starcartilla on merkitystä toimitukseen, luulisi että lähettävät heti jos tavara on maksettu ja sitä on hyllyssä.
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
701
Itellä tuli kyllä kuitti starcraftin j
Eilen iltapäivällä tilattu suoraan Jimmsiltä (ei Starcartin kautta), aamuyöllä tuli kuittaus että tilaus lähetetty ja seurantakoodi.

Tuskin Starcartilla on merkitystä toimitukseen, luulisi että lähettävät heti jos tavara on maksettu ja sitä on hyllyssä.
lähetti heti. Kesti varmaa 5min ku tuli jo kuittikin jimssiltä vaikka sarcartilla tilas
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
349
Ei äkkiseltään löytynyt googlella vastausta toimiiko tämä ps5 konsolilla langattomasti. Onko kellään tuosta tietoa tai onnistuuko testata?
 
Liittynyt
23.11.2021
Viestejä
34
Tulipa itsekkin laitettua tilaukseen (Starcartin kautta). Itse tilaus tuskin kerkeää tänne tuohon 2.10 mennessä, joten onko tuota sarjanumeroa mahdollista selvittää jotenkin ennen kuin paketti on fyysisesti perillä? Tilausvahvistus ja lasku on jo tullut sähköpostiin Proshopilta.
EDIT: Eiku aivan, se itse lunastusjakso oli tuonne pidemmälle asti, niin eipä tässä näköjään hätä olekkaan.
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
701
Ei äkkiseltään löytynyt googlella vastausta toimiiko tämä ps5 konsolilla langattomasti. Onko kellään tuosta tietoa tai onnistuuko testata?
ainakin asuksen langattomat saman tuoteperheen (esim falchion)näppikset toimii niin uskon et todennäköisemmin toimii kuin ei toimi
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 933
Onkohan Asuksen hiirissä vastaavaa ominaisuutta kun Razerilla Hypershift?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
429
Muistakaahan tehdä cashbackki, itse olen huono muistamaan näitä.

Proshopilta ei tullut kuittia edes hiiren mukana, mutta toimittavat sen sähköpostilla asiaa kysyttyä. Tai no, "kuitti.pdf" oli kyllä otsikoltaan "lasku", josta ei käy ilmi hiiren olevan maksettu (Starcartille), mutta Proshopin mukaan käy Asukselle.
 

hoffmann

ich komme
NOSTO
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
966
Lisäksi Asuksen cashback seurannalle on myös oma ketjukin olemassa
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 546
Viestejä
4 203 519
Jäsenet
70 917
Uusin jäsen
Zlama

Hinta.fi

Ylös Bottom