Uskaltaisin väittää että ei muutu esim. uudistetun turunväylä - kehä I liittymässä... Siinä on 2 kaistaa hesaan päin, 3. kaista tulee kehä II:lta ja menee suoraan kehä I liittymään. 4. kaista tulee uudelta rampilta ja menee suoraan kehä I liittymään.Eikös se siinäkin rajoitus muutu ensin 80... Sitä rajoitusta vaan ei ole erikseen merkattu, mutta kyllähän kaikki autokoulun käyneet sen tietävät. (ei)
Tuolla 4 kaistaisella osuudella on 100 lätkä tuon uuden (turvesuon) rampin jälkeen, kts linkki, ei ole remontin jälkeen mutta ihan vastaava setti siinä on nytkin.
https://www.google.fi/maps/@60.2078...4!1skCwNQF1kWRoVFymLfFaWyg!2e0!7i13312!8i6656
Seuraavaksi tulee kaistaopasteet, jotka käsittääkseni eivät muuta nopeusrajoituksia
https://www.google.fi/maps/@60.2082...354.11404&pitch=0&thumbfov=100!7i13312!8i6656
ja heti tuon perään 60 kyltit
https://www.google.fi/maps/@60.2082...4!1sv6TKJ31SWase2QazJ03gmw!2e0!7i13312!8i6656
Kyseessä on siis rakenteeltaan täysin erilainen liittymä kuin mitä esim. tämä on
https://www.google.fi/maps/@61.2001...4!1sPGiSR5yjwMR1jC8PDRxL9A!2e0!7i13312!8i6656
Lisäksi tuossa kehäI kohdassa 60 merkit ovat todellä lähellä edes ensimmäistä teoreettisesti potentiaalista paikkaa jossa rajoitus voisi kuvitellusti vaihtua 80 kymppiin (kohta jossa kehäI kaistat ovat pysyvästi erkaantunut hesaan menevistä kaistoista), tuskin on riittävä välimatka 60 merkkiin (näillehän oli kanssa jotkut ohjeet että sitä rajoitusta ei voi tiputtaa 10 metrin välein)...