Kuten sanoin, näin sen pitäisi mennä. Itse olen ensimmäisenä tyrmäämässä tuon epäoikeuden mukaisuuden ja kuten kommenteistani voi lukea, kiroan muutenkin alimpaan helvettiin myös uusimmat kamerasakkolait oikeusvaltion perusperiaatteiden vastaisina. Niin varamasti valittaisin aina EU:seen asti, jos olisi varoituksia käytetty perusteena. Vaan neuvon aivan suoraan että noita ei kannata piruuttaan hankkia, vaikka siitä saisikin jotain seksuaalista tyydytystä.
Suomessa kun ei ole toimivaa oikeuslaitosta, mulkku poliisi kun ottaa kortin pois, niin valitukset käsitellään käräjillä 6kk kuluessa, eli sitten kun työ ja elämä on menetetty. Itseltä ei paljon löydy enää fantasioita poliisien oikeuden mukaisuudesta ja hyväntahtoisuudesta, päinvastoin. Nimenomaan kaivavat nuoruudestakin jotain mopojuttuja "todisteeksi" piittaamattomuudesta, vaikka niilläkään ei ole mitään merkitystä oikeasti lain silmissä. Millään ei ole merkitystä, kun poliisilla on epäämätön valta ottaa kortti pois harkinnanvaraisesti.
Mutta mitä minä tässä sinulle vänkäämään, jos oikeasti olet niin naiivi. Sitä on noiden paskalakkien kanssa otettu vähän suuremmistakin virkarikoksista yhteen, kuin pelkistä ylinopeuksista ja kortin poistoista. Mutta valitettavasti virkamies ei ole suomessa koskaan väärässä, vielä vähemmän kukaan tutkii asiaa kunnolla ja vihoviimeisenä olet saamassa epäoikeudestasi korvauksia. Itse vain toivon että et saa ketään muuta vedettyä mukaasi. Se on vain kantapään kautta opittu, että oikeuslaitoksella ei ole mitään tekemistä oikeudenmukaisuuden kanssa.