Model 3 oli 100 km/h nopeuteen saakka yhtä meluisa kuin Polestar. Teslan arvosanaa laskivat erilaiset resonoinnit.Mielenkiintoisena asiana huomasin tuon yhteenvedosta että vanhan kolmosen rinnalla mukavaksi ja hiljaiseksi kehuttu Polestar 2 onkin nyt meluisa ja epämukava.
Vakuutuksen hintahan on pitkälti ostajista kiinni. Tesla on jostain syystä nuorten miesten suosikki mikä johtaa väistämättä suurempiin vakuutusmaksuihin.Kolmosen huonoa kohdasta löytyy käytettävyyden rinnalta vakuutusten hinta, mutta en nyt ihan sitä olisi pistänyt kun asia voi muuttua kaikkien autojen kohdalla suuntaan tai toiseen. Polestareja on Tesloihin verrattuna murto-osa ja BYD:ejä ei niinkään paljoa.
Siihen olisi voinut keksiä jotain muutakin mikä on oikeasti autosta kiinni.
Tekniikan Maailma on on järjestelmällisesti valittanut Model 3:n ohjauksesta. Nyt sitä kuvattiin sanalla tunkkainen. Vielä moottoritietä huonompikin sillä on ajaa uraisella tiellä tai soralla.Toinen mielenkiintoinen on että maantie/motariajossa uutta kolmosta sanottiin levottomaksi ja työlääksi pitää suunnassaan, mikä on yllättävää. En ole uutta kolmosta motarilla testannut mutta vanhat niin LR ja P mallit ovat olleet vakaita.