Kiitokset kommenteista tähän asti.
Jatkokysymyksenä, onko näköpiirissä mitään haastajaa ID7:lle isojen sähköfarkkujen kategoriassa?

BMW i5 Touring on varmaan ilmeinen verrokki ID7:lle, jos haluaa kaivaa lompakkoaan syvemmältä. Auto Bild Suomessa volkkari vei voiton, koska hankintahinta sen verran halvempi verrattuna bemariin ja rahalle sai enemmän vastinetta. Mutta toki bemari on premiumsarjalainen. Toinen selvä vaihtoehto varmaankin Audi A6 Avant e-tron. Mutta saa taas sieltä taskunpohjalta kaivella jonkin verran enemmän kuin volkkariin (joka siis sekin mielestäni jo kallis). Oikein muita puhtaasti farkkuja en itse keksi. Itse pyörittelin myös Mersun EQS:ää ihan puhtaasti takakontin litrojen perusteella mutta menee sekin hyvin kalliiksi ja käytettynä olisi ollut ainoa vaihtoehto enkä itse mersua uskaltaisi ostaa akkujuttujen takia. Skoda Enyaq facelift oli myös omalla listalla vaikka farkku ei olekaan mutta pääsi sinne lähinnä takakontin litrojen perusteella. Smart #5 voisi olla sellainen jokerikortti. Ei sekään farkku ole mutta takakontissa farkkumaiset litrat ja vähän enemmänkin. Jos olisin voinut odottaa auton hankinnan kanssa pidemmälle, että tuo olisi ehtinyt myyntiin, niin olisin varmasti harkinnut. Mutta tykkään kyllä istua matalammalla kuin SUVeissa, niin farkkuihin kyllä veri vetää vahvasti.