Itsekin kaikissa autoissa mitä ajanut, niin jarruvalot syttyy kun vain hipaiseekin jarruja.
Tekeekö autot joissa regeneraatio on jarruissa myös näin? Jos tekee niin tuo on selvä heikkous niissä.
Jos jarruvalot syttyy jarrupolkimen hipasusta, niin se on huono, joissain vanhoissa autoissa se perinteisen kytkimen tuntee, eli jalan jarrupolkimelle laittaminen ei sytytä valoja ja sen valon kytkentä pisteen tuntee. Eli mahdollistaa kuskilta jarruvalojen käytön, esim voi ensin varoittaa jarruvaloilla. tai jos on jalkajarrulla valmiina, niin ne valot ei pala, saati välky.
Eli jos autossa on tosiaan tuolalinen ei hipasusta syttyy, ja sitä ei edes kuljettaja huomaa niin surkeahan se on.
Tekeekö autot joissa regeneraatio on jarruissa myös näin? Jos tekee niin tuo on selvä heikkous niissä.
Oma mielipide on jarrupolkimessa energiankeräys tai ei niin tuo on huono.
Tämä Volkswagenin investointi Rivianiin kertoo kuinka pulassa Legacy-merkit on Yhdysvaltojen ja Kiinan puristuksessa. Täällä ei ole vielä realismi vallannut alaa, että tipumme kehityksestä.
VAG investoi siihen softaosaamisen takia, ovat siihen panostaneet pidempään, samoin muuhunkin, mutta ymmärtääkseni nyt ilmeisesti pelaavat tuota korttia enemmän.
Perinteisistä polttis autofirmoista nimenomaan jenkki merkit tai siis firmat taitaa olla muun mailman puristuksessa. Japanilaiset ei pelanneet batteriautojen tulemiseen, siellä tosin mailman parasta hybriosaamista ja menestystä. (Toki esim Nissan on myynyt sähköautoja ties kuinka pitkään)
Kiina taasen pelasi autokortit pelkästään patteriautojen varaan, sieltä tulee jo suoraa peltiä, ja virheettömiä kanntauksia, priimaa pintaa.
Kaukana idässä korelaiset ovat sähköauto businekseen lähteneet vauhdilla. siis nimenomaan perinteiset merkit.
Ruotsalaiset perinteiset merkit sähkön varaan.
Jos vertaat eurooppalaisia konserneja, niin perinteiset, todella perinteiset VAG, MB, BMW , niin sähkisrintamalla ne kisaa kiinalaisten kanssa, perinteiset jenkki merkit vielä pohtii ja kipuileen sen kanssa että kohta eivät saa kiinasta tuoda sinne mitään.
Jenkkien osalta sähkikset käytännössä Teslan varassa. Taitaa kohta siellä Volvokin valmistaa enemmän sähkistä kuin chevy, vanha legentaarinen sähköauto yhtiön merkki.