Yleistä keskustelua sähköautoista

Pysyyköhä tommoset aukeavat ja sulkeavat luukut toiminnassa talvella
Hyvin on toiminut vaikka peräkin on jäässä. Sieltä se vaan puskee esiin lumen keskeltä. Mulla se ei ole merkissä vaan rekisterikilven yläpuolella rekkarivalojen välissä. Varmaan senkin saa niin perusteellisesti paksun lumen alle ettei näy mitään vaikka aukeaisikin, mutta silti parempi kuin pelkkä kiinteä kameralinssi. Se jää hetkeksi näkyviin kun on kerran ulos tullut, kunnes toteaa että auton vekslaaminen on saatu päätökseen ja menee kiinni.
 
Tuo matkustamon suko on mainio keksintö. Hynyllä sillä pyörittää vaikka imuria kun on sen saman invertterin perässä kun V2L homma latausportista.
150W invertterillä vaan ei pyöritä juuri mitään muuta kuin niitä laitteits jotka toimisivat kunnollisesta USB-C:täkin.
 
150W invertterillä vaan ei pyöritä juuri mitään muuta kuin niitä laitteits jotka toimisivat kunnollisesta USB-C:täkin.
Tuo antaa ihan kW tasoa ulos, En nyt muista oliko 1,8 kW vai enemmänkin.

e: 3,6 kW saa ulos korealaisissa, jotka tukevat V2L.
 
Tuo antaa ihan kW tasoa ulos, En nyt muista oliko 1,8 kW vai enemmänkin.

e: 3,6 kW saa ulos korealaisissa, jotka tukevat V2L.
Korealaisissa juu, mutta enyaqista siis puhuin kun juuri siitä raportoin. Korealaisten V2L on oikein kiva lisä auton featurelistaan.
 
Onko mersun EQS:stä kokemusta? Useampia vähän ajettuja noin 60 k€ hinnalla nettiautossa. Onko noissa jotain sudenkuoppaa? Pitää kyllä tutkia takakontin ulottuvuudet.
 
Onko mersun EQS:stä kokemusta? Useampia vähän ajettuja noin 60 k€ hinnalla nettiautossa. Onko noissa jotain sudenkuoppaa? Pitää kyllä tutkia takakontin ulottuvuudet.
Katellut kans EQE/EQSiä saksasta. 40k€ saa jo hyvinkin pikkukilsoilla olevia. 10-20tkm ajettuja.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
262 491
Viestejä
4 554 079
Jäsenet
74 993
Uusin jäsen
hollow

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom