- Liittynyt
- 09.12.2016
- Viestejä
- 1 538
Pysyyköhä tommoset aukeavat ja sulkeavat luukut toiminnassa talvellaKaupunkinopeuksissa näkyy kun saatetaan pysäköidä äkkiseltään, nopeus varmaan jotain alle 30km/h kun se näyttää tulevan esille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pysyyköhä tommoset aukeavat ja sulkeavat luukut toiminnassa talvellaKaupunkinopeuksissa näkyy kun saatetaan pysäköidä äkkiseltään, nopeus varmaan jotain alle 30km/h kun se näyttää tulevan esille.
Hyvin on toiminut vaikka peräkin on jäässä. Sieltä se vaan puskee esiin lumen keskeltä. Mulla se ei ole merkissä vaan rekisterikilven yläpuolella rekkarivalojen välissä. Varmaan senkin saa niin perusteellisesti paksun lumen alle ettei näy mitään vaikka aukeaisikin, mutta silti parempi kuin pelkkä kiinteä kameralinssi. Se jää hetkeksi näkyviin kun on kerran ulos tullut, kunnes toteaa että auton vekslaaminen on saatu päätökseen ja menee kiinni.Pysyyköhä tommoset aukeavat ja sulkeavat luukut toiminnassa talvella
150W invertterillä vaan ei pyöritä juuri mitään muuta kuin niitä laitteits jotka toimisivat kunnollisesta USB-C:täkin.Tuo matkustamon suko on mainio keksintö. Hynyllä sillä pyörittää vaikka imuria kun on sen saman invertterin perässä kun V2L homma latausportista.
Tuo antaa ihan kW tasoa ulos, En nyt muista oliko 1,8 kW vai enemmänkin.150W invertterillä vaan ei pyöritä juuri mitään muuta kuin niitä laitteits jotka toimisivat kunnollisesta USB-C:täkin.
Korealaisissa juu, mutta enyaqista siis puhuin kun juuri siitä raportoin. Korealaisten V2L on oikein kiva lisä auton featurelistaan.Tuo antaa ihan kW tasoa ulos, En nyt muista oliko 1,8 kW vai enemmänkin.
e: 3,6 kW saa ulos korealaisissa, jotka tukevat V2L.
Viesti johon vastasit puhui hynystä…Korealaisissa juu, mutta enyaqista siis puhuin kun juuri siitä raportoin. Korealaisten V2L on oikein kiva lisä auton featurelistaan.