Samaa olen katsellut. Käytetyt, varsinkin ei-karvalakit, on pitäneet hintansa yllättävän hyvin ja 30 kiloeurolla et kyllä saa joidenkin puhkinussittujen Teslojen lisäksi kyllä yhtäkään nelivetoa koukulla. Noiden hinnat on ihan järjestään +40 kiloa tai lähempänä 50 ja rahoituskorot TVK:n kanssa helposti kaksinumeroisia. Ihan vaan tän takia olen vakavasti harkinnut uuden ostamista, vaikka noin muuten en uuden auton hankintaa voikaan kovin järkevänä pitää. Tässä kun edelleen eletään jonkinlaista murrosvaihetta sähköautojen kanssa, niin kaikista mieluiten ottaisin liisarin alle, mutta niiden hinnat Suomessa menee ihan levottomiksi heti jos ajat yli tuhat kilsaa vuodessa ja haluat autoon muutakin varustetta kuin ratin ja penkin. Kateellisena katselen hintoja joilla lätäkön toisella puolen amerikan serkut tällä hetkellä sähköautojaan liisailee.
Kamuxit ja Sakat sekä nimekkäämmät liikkeet täynnä mm. Mebbiä 30-35ke pintaan, alle satkun ajettuja myös nelivedon jos haluaa niin toki hintakin nousee. Nuo olleet uutena karvan vajaa 50ke. Ja itse sain Kamuxin Ruotsin tuontiin saman koron mitä Wetteri antoi uuteen Volvoon. Aika paljon saa rempata noita, että maksaa enemmän mitä täysin uuden arvonalenema 10-15ke ja akkutakuuta on muutamaksi vuotta edessä.
Edit. Esimerkki
Viimeksi muokattu: