- Liittynyt
- 25.12.2016
- Viestejä
- 140
Tosiaan, rintamamiestalo ja sähköt sen mukaiset, 8A on ihan maksimi mitä tuosta uskaltaa ottaa jatkuvaa. Mitään kuormanjakoja turha edes miettiä ennen uutta sähkökeskusta jne. Lisäksi tuossa joutuu lataamaan talvellakin sitten ilman mitään pörssisähkö-optimointeja. Töissä tosiaan mahdollisuus ladata se 8h 11kw laturilla. Latauspisteitä tuli heti kerralla melko reilusti joten ainakaan alkuun ruuhka ei ole ongelma, tai no, ensin pitää saada polttisautoilijat luopumaan noista firman parhaista parkkipaikoista. Nopeita latureita löytyy matkalta sitten tarvittaessa hyvinkin, jopa täällä pirkanmaalla maakunnassa.
Kaverin Q4 etron kokemukset ei ole vielä ihan vakuuttaneet, edes tämmöistä 20v vag-konsernin laitteilla ajanutta. Teslaan jotenkin ajauduin ajatuksissani varmaan myös siksi, että jos tuommoisella 100tkm ajetulla meinaa useamman vuoden ajella niin akulle löytynee korjaaja helpommin kuin juuri esim Kialle.
Pääasia kuitenkin se että ajaminen (ja muu eläminen siinä samalla) on tarkoitus pitää vaivattomana, eikä miettiä voiko ladata autoa yöllä -25 pakkasessa kun samalla Ilppi huutaa hoosiannaa.
Lisäys:
3-vaihesähköön siirtymistä jarruttaa varmaan eniten se että ajatuksen tasolla sähköyhtiön 1300€ veloitus pelkästä kytkennästä sylettää.
Kaverin Q4 etron kokemukset ei ole vielä ihan vakuuttaneet, edes tämmöistä 20v vag-konsernin laitteilla ajanutta. Teslaan jotenkin ajauduin ajatuksissani varmaan myös siksi, että jos tuommoisella 100tkm ajetulla meinaa useamman vuoden ajella niin akulle löytynee korjaaja helpommin kuin juuri esim Kialle.
Pääasia kuitenkin se että ajaminen (ja muu eläminen siinä samalla) on tarkoitus pitää vaivattomana, eikä miettiä voiko ladata autoa yöllä -25 pakkasessa kun samalla Ilppi huutaa hoosiannaa.
Lisäys:
3-vaihesähköön siirtymistä jarruttaa varmaan eniten se että ajatuksen tasolla sähköyhtiön 1300€ veloitus pelkästä kytkennästä sylettää.
Viimeksi muokattu: