Mun mielestä ne kyselyt kertoo pikemminkin siitä, että auto on viety huoltoon ja siellä tehty niille tarvittavat jutut. Nyt ku on pitkät huoltovälit tai ei välejä ollenkaan niin kysymykset on ihan ihmeellisiä. Eipä siellä kaupungissa asuvan oo tarvinnu miettiä mitä huollossa tapahtuu ja nyt pitäs ymmärtää et autossa on esim raitisilmasuodatin mikö pitäs ite älytä vaihdattaa/vaihtaa.Kyllä siellä sellaisia kyselyitä yms. näkee, että hyvin vaikeaa uskoa kenenkään auton joskus aiemminkin omistaneen vastaavia asioita ihmettelevän. Mun arvaus on, että sähköauto on tuonut monelle aiemmin yksityisautoilua vastustaneelle hyvän tavan hyvesignaloida näkyvällä tavalla ympäristölleen kuinka valistuneen ihmisen kanssa ovat tekemisissä. Nämä lienevät kuitenkin vihervassareillekin ihan salonkikelpoisia kulkuvälinetä sen Jopon rinnalle.
Mitä nyt latauspaikoilla olen menoa katsonut, niin yllättävän monen auton ratissa on hyvinkin nuoren näköistä "nörtti"poikaa. Varsinkin Santander-valkoisissa kolmosissa. Volkkarissa tuntuu olevan laidasta laitaan, Audi yms. ovat vanhempien herrasmiesten suosiossa. Toki tähän voi vaikuttaa se, että Tesloissa istuu paljon useammin porukkaa ja yleensä kun istuu niin se on se nuori mies. Muissa autoissa ei yleensä kuskeja näy.
Mun mielestä nuoremmat on yleensä ollu niitä mitkä vanhempiensa autoja lainailee kaverireissuille. Yhtälailla niitä on maailmansivu näkyny bemareiden jne ratissa, mutta tankkaus kestää 2min, niin ei niihin kiinnitä huomiota samalla tavalla.