Uusimman korimallin e-Soulissa on sama voimalinja kuin e-Nirossa. Samat tehot, samat latausnopeudet. Kaikissa ei ole kolmivaihelatausta, vaikka kaikissa e-Souleissa mitä on vastaan tullut on ollut etäkäyttö vakiona.
Pystympi ajoasento, enemmän "tilaa" kuskille. Takaluukku pienempi. Ainoa kapasitiivinen asia taitaa olla kosketusnäyttö, nappeja on ihan hitosti. Polttiksesta tulevalle siis tuttu fiilis. Tuohon 45km/päivä ajeluun riittäis kyllä pikkuakkuinenkin malli vähän halvemmalla.
Suurin plussa tietenkin se, että tätä ei pääse niin helposti kadottamaan marketin parkkipaikalle kuin valkoista teslan kolmosta. ~15 senttiä korkeampi kuin em. teslat niin näkyykin sieltä joukosta
TotallyEV puts the Kia Soul EV through its paces. Find out how it compares to the Kia e-Niro and VW ID.3 by reading the review.
totallyev.net
Vanhempi ioniq 28 pitäis olla kans oikein pätevä laite ja ihan kivan näköinenkin. Omakohtaista kokemusta ei autosta ole mutta sitä ei usein kyllä haukuta.