Eikä tarvitse edes paljon pumppailla tai tehdä mitään fakiiritemppuja. Kyllä tuo MEB 77kWh ainakin lataa kylmässä ihan nätisti ajolämpimänä, kunhan akku on max10% tai jopa mielellään alle. Mittarissa nyt 81tkm josta ehkä noin puolet pitkää matkaa (835km per siivu) talvella pohjoiseen eikä mitään esilämmityskriisiä ole vieläkään tullut. Tuon pohjalta seuraavaa sähkistä arpoessani ei kauheasti rassaa esilämmitys (toki riippuen akusta/akkukemiasta) ja jos esim esilämmitys olisi ruksitettavissa lisävarusteena, voisin siitä joitain satasia maksaa just ja just. Mutta lämmitetystä latausliittimestä voisin maksaa moninkertaisesti.
Sitten tilanne onkin ihan toinen, jos vähän täydemmällä akulla tai yön yli kylmettyneellä autolla menee laturille.