- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 1 310
"Euroopan komission strategia polttomoottoreiden luopumisesta sähköautojen hyväksi on poliittinen valinta, johon liittyy ympäristöllisiä ja sosiaalisia riskejä "
"On selvää, että sähköistys on poliitikkojen, ei teollisuuden valitsema teknologia, hän sanoi yhteishaastattelussa, johon osallistuivat Les Echos, Handelsblatt, Corriere della Sera ja El Mundo."
"Tavares lisäsi, että on olemassa halvempia ja nopeampia tapoja vähentää hiilidioksidipäästöjä kuin siirtyminen sähköautoihin."
Ei kyllä uutinen/Tavares kerro mitä ne halvemmat ja helpommat vaihtoehdot on. Mutta kuitenkin, tottahan tuo turisee, akkujen vaatimien mineraalien vuoksi tuskin siirtyminen sähköautoihin on kovin ympäristöystävällistä.
"On selvää, että sähköistys on poliitikkojen, ei teollisuuden valitsema teknologia, hän sanoi yhteishaastattelussa, johon osallistuivat Les Echos, Handelsblatt, Corriere della Sera ja El Mundo."
"Tavares lisäsi, että on olemassa halvempia ja nopeampia tapoja vähentää hiilidioksidipäästöjä kuin siirtyminen sähköautoihin."
Ei kyllä uutinen/Tavares kerro mitä ne halvemmat ja helpommat vaihtoehdot on. Mutta kuitenkin, tottahan tuo turisee, akkujen vaatimien mineraalien vuoksi tuskin siirtyminen sähköautoihin on kovin ympäristöystävällistä.
Jättiyrityksen johtaja löi pöytään km-lukeman, jolla sähköauto kompensoi syntejään
Autonvalmistaja Stellantisin toimitusjohtaja Carlos Tavares sanoo, että autojen sähköistys ei ole teollisuudenalan vaan poliitikkojen valitsema tie. Tavares korosti haastattelussa sähköauton hiilijalanjäljen suuruutta.
www.is.fi