Mitäs ajatuksia Hyundai Inster herättää? Tietysti liian pieni auto keskiverto techiläiselle, mutta sen voi ostaa vaimolle...
A-segmentin crossover-henkinen kärry siis kyseessä. Tilaa näyttäisi olevan hyvin takamatkustajillekin ja konttia on leivottu peräti 280 litran verran, takapenkitkin näkyy taittuvan tasaiseksi. Akku 42-49 kWh, WLTP-kantama 300-355 km ja kiihtyvyys 11,7-10,6 s 0-100 km/h. DC-latauksen huipputeho 120 kW ja 10-80% lataus onnistuu puolessa tunnissa optimiolosuhteissa. Ja saa kaikki elektroniset lisävarusteet ja härpäkkeet mitä vain voi toivoa.
Omaan silmään vaikuttaa varsin kiinnostavalta autolta. Korealaisilta voi onnistua halpuuttaminen paremmin kuin ranskiksilta ja on tuo ulkomuoto nyt parempi kuin Citroen e-C3:ssa, vaikka halvalta näyttääkin.