Ovissa ovat tuota ylintä muovia moittineet yllättävän kovaksi ja joku "epäaudimaiseksi". Pikkujuttu, mutta näin useamman Audin omistaneena täydellistähäön sitä on vailla
Ongelmahan tuossa pianolakatussa on, että ne pinnat, joihin sitä käytetään harvoin ovat siistejä, koska tuossa kaikki pöly, mikronaarmut ja sormenjäljet näkyvät todella herkästi.
Joskus tuntuu, että taistelen tuulimyllyjä vastaan, koska autoteollisuus vain on päättänyt, että tuota pitää joka paikkaan tunkea ja pienen miehen ristiretkellä tuota vastaan ei liene vaikutusta

Ja tokkopa katteesta montaa kymppiä olisi kadonnut, jos näissäkin olisi jokin mattapintainen materiaali. Keskellä esim. harjattu alumiini (tai jotain). Ero muutaman vuoden päästä lienee aika huima.
Autossa on varmasti tehty paljon asioita oikein ja ehdottomasti menee koeistuntaan. Suurin kummastus on tosiaan tuo aiemminkin mainittu takatilojen mitoitus ottaen huomioon, että kyseessä on ~12cm pidempi auto, kuin Enyaq (Jossa tilaa on skodamaisesti runsaasti) ja myöskin täysi sähköautoksi kehittyneelle alustalle rakennettu, joten suuri kummastus onkin.
E: Niin joo, tuo latausluukkujen aukaisumekanismi vaikuttaa juuri semmoiselta turhalta härpäkkeeltä, mikä tulee aiheuttamaan ongelmia joko talvella tai ajan myötä, koska tulee varmasti rikkoutumaan.