LFP akuista mulla ei ole kokemusta, mutta näillä keleillä ei tarvitse enää minkäänlaisia esilämmityksiä säällisiin (+100 kWh) nopeuksiin pääsemiseksi. Ehkä ne 150-200 maksimit voivat vaatia, mutta jos akkua on alle 30%, niin esilämmitykseksi riittää ajaminen laturille. Mulla on paikalliseen Prismaan matkaa reipas 2km ja hyvin toimii pikalataus silloin harvoin kun sille on tarvetta ja siellä latureilla sattuu olemaan tilaa. En lämmitä koskaan jos ei pakkasta. Auto kyllä lämmittelee ja optimoi innoissaan ties miten kauan kun ollaan Superille menossa, mutta en sitten tiedä kuinka aktiivisesti sitä tekee ja sieltä tulee alkuun myös +200 kWh vauhdilla virtaa, johon ei ABC:llä tms. voisi päästä muutenkaan.Saisi muihinkin autoihin ku volkkariin tulla info näytölle paljonko lämmitystä tarttee ja paljonko lataus tulee olemaan. Kummallista että vw tietääkseni ainoana on saanut softansa sen verran järkeväksi että antaisi asiakkaalle jotain järkevää tietoa. Tottakai joo jos jonnekin pitkälle tuntemattomaan menossa niin auto osaa sen tehdä automaagisesti jos haluaa pysähdellä auton toivomissa paikoissa. Aina ei vaan jaksaisi navigoida jonnekin tuttuihin paikkoihin ja pysähdyksiä voisi tehdä muuallakin ku aina samoilla ja optimaalisimmilla latureilla.