Vety tulee varmasti paikkaansa puolustamaan nykyisillä sähkön tuotantotavoilla tilanteessa jossa ylijäämäsähköä ei pystytä muulla tavalla merkittävästi varastoimaan. Suomessa kun tuulisähköä tuotetaan jo nyt ennätyksellisen paljon suotuisana hetkenä (suhteessa kulutukseen sillä hetkellä) niin vety on ihan ok tapa säilöä energiaa ennemmin kuin puskea se sähkö ilmaisena markkinoille. Mitään tavallisen kansan kulkinetta siitä tuskin tulee koskaan, mutta teollisuuden prosesseihin (polttamiseen kaasun sijaan ja/tai varalle isoihin sähköintensiivisiin laitoksiin kalliin sähkön varalle) ja logistiikan pidemmille reiteille voisi olla ihan toimiva.
Sähköauton korvaavaa tuotetta siitä ei tule, mutta jos saisivat kehitettyä sen sopimaan raskaampaan kalustoon (työkoneisiin tms.) niin erilaisille työmaille se voisi sopia tai sitten toisin päin että paikalle roudataan vetykontti tuottamaan sähköä, josta työkoneet voivat ladata itseään (ja kontti vaihdetaan tasaisin väliajoin).
Sähköauton korvaavaa tuotetta siitä ei tule, mutta jos saisivat kehitettyä sen sopimaan raskaampaan kalustoon (työkoneisiin tms.) niin erilaisille työmaille se voisi sopia tai sitten toisin päin että paikalle roudataan vetykontti tuottamaan sähköä, josta työkoneet voivat ladata itseään (ja kontti vaihdetaan tasaisin väliajoin).