En ole oikein katsonut BMW:n hinnastoa, mutta jos sellaisen uuden (polttiksen) haluaa, niin aika kalliiksi sekin taitaa tulla. Varsinkin jos haluaa 4 sarjan kokoisen auton, kun pienemmät on toki vähän halvempia. Itsekin ajan aika vähän. Uuden auton plussana sitten, että kilometrejä kertyy aika vähän. Oma paras auto oli vw id.3 ja eihän siihen olisi paljoa kilometrejä ehtinyt tulla, vaikka auto olisi vieläkin. Käytettynä jos "joutuisi" ostamaan, niin ne sitten olisi enemmän ajettua.Yhtälailla ne maailmalla vertaa kuukausierää polttisten ja sähkisten välillä. Monille ei oikeasti ole auton varsinaisella hinnalla yhtään mitään merkitystä ja ainoa mikä merkitsee on nimenomaan se mitä se maksaa per kk.
Itellekin tulee hyvä jos 10tkm vuodessa ja autoksi riittäisi 15v yaris ihan hyvin mutta silti alle piti saada uusi sähköbemmi. Yhtään en tällä säästä, päinvastoin.
Bmw i4 M50 on kyllä houkutteleva auto. Itse en siitä juuri moitteita löydä. Vähän kuin joku hyvä moottoripyörä ja että ei keksisi ostaa enää parempaa pyörää tilalle.
Yks tuttu sanoi tuosta M50, että miksi siinä on niin paljon tehoa. Mutta kun samalla saa nelivedon, niin taisi ymmärtää paremmin. Ihan sopivasti tehoa, vaikka soveltuu normaali ajoonkin erittäin kivasti tuo auto. Ja kun Teslaa en ole kokeillut, niin siihen en osaa siksi verrata. Bmw on ainakin hiljainen ja Tesla ei ehkä siinä niin hyvä.
Itse varmaan köyhäilen ja ajan uudehkolla moottoripyörällä ja odottelen e-2008. Tuli kyllä hyvään saumaan tuo tarjous, kun epäilen että seuraavia tarjouksia saakin sitten odotella aika pitkään. Auton järkevyyttä en ole oikein itse miettinyt, vaan vaihdellut autoja aina tilanteen mukaan. Ja koska sota, niin hinnat tuntuu olevan suuret. Eikä sitä osannut mitenkään itse aavistaa.