Moikka halpis televisiota tässä hetken katsellut. Törmäsin verkkokaupassa kahteen televisioon joita olen tässä harkinnut.
www.verkkokauppa.com
Ja
www.verkkokauppa.com
www.power.fi
Onko toi qled sellanen ominaisuus josta kannattaisi maksaa 50€ lisää? Olen hieman lueskellut tosta qledistä ja sanottu että se ois sama ois led?
Tämän hetkinen televisio on siis procaster full HD procaster noin 6-7 vuoden takaa.
Oledia myös yhdessä vaiheessa harkitsin, mutta ikkunasta paistaa kesällä aurinko todella kirkkaasti television paneeliin, ettei oled ole oikein vaihtoehto, joten sen takia katselen hieman halvempia televisioita.
ProCaster 50Q950H 50" 4K Android QLED TV
Koe Quantum Dot -teknologian tuottama upea kuvanlaatu ja värit uudella ProCaster 50Q950H QLED -televisiolla. Android 11 -käyttöjärjestelmä tarjoaa pitkää käyttöikää ja päivityksiä varmistaen, että katsottava ei lopu kesken.
Ja
ProCaster 50SL901H 50" 4K Android LED TV 389,99
ProCaster 50SL901H on uusi kehyksettämällä muotoilulla ja ohuella rungolla varustettu Android TV -käyttöjärjestelmällä varustettu älytelevisio
Hisense 55" 4K UHD LED TV 55A6K - Power.fi
Onko toi qled sellanen ominaisuus josta kannattaisi maksaa 50€ lisää? Olen hieman lueskellut tosta qledistä ja sanottu että se ois sama ois led?
Tämän hetkinen televisio on siis procaster full HD procaster noin 6-7 vuoden takaa.
Oledia myös yhdessä vaiheessa harkitsin, mutta ikkunasta paistaa kesällä aurinko todella kirkkaasti television paneeliin, ettei oled ole oikein vaihtoehto, joten sen takia katselen hieman halvempia televisioita.