Oikeasti, hei siis oikeasti...
Kuinka vatussi pitää olla ettei sen vertaa ole perillä maailman menosta ja siitä miten jenkkilässä vasurit oikisen oikeasti heittävät bensaa liekkeihin koko ajan?
Kyllähän nyt jokainen järkevä ihminen joka seuraa uutisointia tajuaa mitä tapahtuu ja miten vaikkapa demokraattipoliitikot antavat hyväksynnän ja suorastaan kannustavat maan sisällä riehuvia anarkoja?
Ja vielä lähteitä pitäis laitella, aika pitkä lista tulisi jos edes osa valtaapitävien vassareitten aivopieruista alkaisi listoitella tänne...
Siis ihan oikeasti olisi kiva nähdä näitä. Mä oon itse nähnyt vain niitä, jossa kehoitetaan rauhallisuuteen, tuomitaan väkivalta ja tuhoaminen. Tosin en oo nyt kerenny hirveesti noita mellakoita seuraamaan, mutta olis se kiva nähdä, missä se poliitikko oikeasti kehottaa mellakoimaan ja kannustaa anarkismiin?
Pelottavaa että näemmä Suomesta löytyy samanlaista sakkia.
Pahinta kaikessa on se että jenkkilässä tapahtuva kädenvääntö ja hapatus leviää kuin rutto ympäri maailman.
Mikä teitä ihmisiä vaivaa?
Trump on täys ääliö ihmisenä mutta sentään ymmärtää realiteettien päälle toisin kuin opponenttinsä joka on täysi urapoliitikko,takinkääntäjä ja hyväksikäyttäjä ja kaiken päälle vielä täysi dementikko...
On se hurjaa miten totuus sattuu.
Joo jenkkilästä rantautuu tännekin aivan sairaita asioita, esim. feminismin tapoja, Trumpismi jne. Mutta ei se totuus satu, ellei ole lyönyt kantaansa lukkoon, vaikka todellisuus antaa toisenlaisen kuvan.