sanokaa viisaammat mielipiteenne. Onko asiat totta. Hämmennyin että en itse tunnista asia virheitä. Eli varapressako puhuu enemmänkin totuuksia.
Tämä ääni osu minuun ainakin isosti. Ostan puheen. Jos itse ylijohtaja Trump saa kuitenkin tietoon tämän saman en voi kun toivoa parasta ja viisautta Trumpille.
avain asiat kun varapressa puhuu meille eurooppalaisille:
pidämmekö itseämme korkealla tasolla
Yhteiset jaetut arvot yhdistää siis demokratia
toimitaanko euroopassa jaetun arvon mukaisesti? esimerkki perutuista vaaleista romaniassa..
Tehtävä enemmän kun puhua
Et voi pakottaa toista ajattelemaan miten haluat. Euroopassa pyritään hiljentää. Nyt focus on meissä ei katsota jenkkilään.
sosmedian hiljentämisen yrittäminen kuulostaa heikkoudelta jos media kamppanian varassa koko demokratia.
me ei voida mitään että ameriikoissa on Trump ja hän vallassa yhtä vähän amerikka voi tehdä meidän asioille.
Euroopan tulee seistä itse pystyssä
Toimimme nyt euroopassa miten kylmän sodan häviäjät eli hiljentämiset vastakkainasettelut.
MItä varten me puolustamme itseämme eurooppana. mikä on meidän positiivinen asia. onko se hukassa?
yhteinen uhka usa + eurooppa on massamainen maahanmuutto ongelmat vuosi kymmenen ja paljon korjattavaa.
Liian moni massamaahantulija yleensä nuori mies ajaa päin väkijoukkoa rikkoen yhteisen yhteisön yhtenäisyyden. Kuinka kauan tätä kaheutta täytyy katsoa ennen kuin kurssi muuttuu
loppusanat osu itselleni ja perjantai naurut.
amerikka kesti n 10v Greta thunbergia sitä aktivistia.
Niin meidän euroopan on kyettävä sietää Elon Muskia.
minä ostan jokaikisen mainitun asian ja suosittelen kuuntelemaan. Sain nyt itse näkemyksen millä mindsetillä amerikka seilaa.
Amerikka vaatii ja haluaa edistää asioita vahvojen seurassa ei mitään muuta.